50 plusVastattu 16 v

kilpikonna

Minkälainen lemmikki on maakilpikonna, esim.nelivarvaskilpikonna? Minulla on tehnyt mieli jo pitemmän aikaa hankkia sellainen, mutta epäilen että jos se haisee niin pahalle, että koko huusholli alkaa lemuta. Onko jollai…
50 plusVastattu 17 v

Rapujuhlat

Onko teillä tapana pitää rapujuhlia ja oletteko jo pitäneet?
50 plusVastattu 12 v

hirvittävä kaupuu

Nyt on tullut minullekin varmaan vanhuus. Olen alkanut nimittäin kaivata synnyinseuduilleni takaisin. Kaipuu on niin suuri, että ole alkanut jopa salaa tutkia kotipaikkakunnan työllisyystilannetta ja asuntojen hintoja. …
50 plusVastattu 17 v

apua

Tää palsta käy hermoille. Joka kerta kun vaihdan keskustelun aiheiden lukemista, niin viestien esitystapa vaihtuu myös. Mä en kyllä ymmärrä teenkö jotain väärin, vai miksi koko ajan pitää muuttaa viestien esitystapaa. K…
50 plusVastattu 17 v

loma loppuu

Sain tänään ihanan kortin, tervetuloa takaisin töihin, ja työvuorolista muumien Nipsu tarralla koristeltuna. Kyllä tuli iloinen mieli, jo tätä lomaa on tässä pideltykin. Millä mielellä itse menette lomien jälkeen töihin?
50 plusVastattu 4 v

kansallispuvusta

Omistatteko kansallispukua ja tykkäättekö käyttää, tai oletteko harkinneet hankkia? Mitä mieltä olette yleensäkin niistä puvuista? Minulla on kova into hankkia nyt kansallispuku, mutta suuria vaikeuksia on päättää milla…
50 plusVastattu 18 v

päämies

Oletko lähisukusi vanhin? Miltä tuntuu vastuu? Pelottaa, minusta tuli viime yönä oman lähi sukuni päämies.