Vapaa kuvaus

Suoran toiminnan mies Suomussalmelta! Linkit: http://www.rantaneuvos.com Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

307

Kommenttia

1219

1. Hyvinvointiluento suomussalmella

03.09.2008 SELKÄ PASKANA JA SAMA LATINAKSI Maalaislääkäri Tapani Kiminkinen keräsi Suomussalmelle 180 kuulijaa Ken
    Suomussalmi
    9
    1121
  2. S-marketin

johtaja tulee vasta, ensi viikolla työpaikalleen ja silloin saamme varmaan vastauksen Nipsun näkemään näytökseen S-Marke
    Suomussalmi
    6
    1119
  3. Neuvos odottaa ilmoittautumisia

kaikilta, jotka haluavat tulla neuvoksen syntymäpäiville 27.06.2009 jätkänpuistoon. Ps,huomaa ohjelman löydät kotisivuil
    Suomussalmi
    13
    1104
  4. Neuvos osti viimeisen

bensalitran Esson 95 lyijönta bensiiniä eilen viimeisenä besan osto asikkaana hintaan 1.52. Esson historia päättyi kello
    Suomussalmi
    7
    1092
  5. Rantaneuvos humppa

ja ensiesitys jätkäpuistossa livenä 27.06.2009.
    Suomussalmi
    11
    1089
  6. Ihmisen kuolema puhuttaa

myös meitä suomussalmelaisia, mutta osaammeko käsitellä kuolemaa kuin pitäisi, jokaisen syntymän jälkeen meidät kuolema
    Suomussalmi
    2
    1085
  7. Ohjelmallinen syntymä päivänaatto

jätkänpuistossa tai sateen sattuessa Ämmänsaaren Työväentalossa. Oletko valmis köyhä kansa? terveisin kaikkien nälkäiste
    Kuhmo
    5
    1079
  8. Ryysyrannan Jooseppi romaani

Neuvos: Ihmisarvoa alentava kirja, katso vaikka itse, sivulta 39 alkaen, siellä ne neuvoksen isovanhemmat ovat, Kiannon
    Suomussalmi
    8
    1074
  9. Kiannanniementie ummessa eilen

Tiehallinto jonka pitäisi vastata, tieverkostojemme kunnossa pidosta kaikkina aikoina ei tehnyt sitä eilen. Minä suoran
    Suomussalmi
    16
    1062
  10. S-marketin palaute

toimittaa, Sarianna Määttä puhelin 08-6198562 ja [email protected] Myymälä ei ota vastaa, sosiaaliviran omaisten m
    Suomussalmi
    4
    1048
  11. Poliisi asia Maanantaina

Perättömien tietojen esittäminen ja levittäminen on sitten esittäjälle Poliisikammari.
    Suomussalmi
    3
    1042
  12. Poliisi tv

tänään torstaina kello 22.05,pitää ruveta katsomaan,terveisin "Rantaneuvos" Eero Seppänen Suomussalmi Ps, aihe koskee ne
    Suomussalmi
    3
    1029
  13. Milloin satoi ensi lumen Suomussalmella

oikeat vastaukset tänne terveisin "Neuvos"
    Suomussalmi
    22
    1024
  14. Kuudenkymmen ja

kuoleman väliltä, kuka kannattaa neuvokselle kuolemaa? jolloin oma elämäsi tulisi entiseen arvoonsa,"Neuvos"   
    Suomussalmi
    23
    992
  15. Pyydän ottamaan yhteyttä

henkilökohtaisesti, jotka ottivat osaa neuvoksen kirjoituskilpaan, jota voisin palkita, vielä ennen Joulua. 040-5944053
    Suomussalmi
    8
    986
  16. Kalakukko: löytyyköse Savosta?

Mistä löytää oikean näköisen kalakukon?
    Pohjois-Savo
    11
    969
  17. Rattijuoppo

Rattijuoppo ajoi ojaan Suomussalmella 30.10. - 08:59 (Luotu: 08:40) KS Rattijuopon kuljettama auto suistui ojaan Suom
    Suomussalmi
    4
    966
  18. Nimimerkille eeva-täti

Minä neuvos olen hyvin lojaali, erilaisiin ihmisten suhteen, mutta yhtään en enää siedä, julkisuuden kautta tapahtuvia l
    Suomussalmi
    14
    952
  19. Kuulitko uutisen

Minä olen kuullut sellaistakin, ettei tämä meidän keskustelumme, kovin pitkään, enää tule jatkumaan, tällä palstalla. Sy
    Suomussalmi
    5
    946
  20. Suomussalmen uuden

kunnanvaltuuston tuleva toimita ei kiinnostanut ketään vai onko tälle palstalle osallistujat Suomussalmen ulkopuolelta?,
    Suomussalmi
    6
    946