Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

19

Kommenttia

451

1. http://nettitv.mtv3.fi/nettitv_uutiset/index.shtml/nettitv_uutiset/ajankohtaisohjelmat/45minuuttia?119779#119779
  2. Tämä alku teksti nyt ei liity tämän ketjun aiheeseen, mutta laitan tähän heti alkuun, jos joku haluaa katsoa tv:stä!

Tiistaina 1.1 tuli vanhoja ohjelmia uusintana ylen teemalta. Tapsan esiintymistä näyttivät vuodelta 1997, kun Tapsa esiintyi tuttu juttu ohjelmassa lauloi r.a.k.a.s ei kokonaan näytetty, mutta jonkun aikaa. Ohjelma tulee uusintana lauantaina 5.1 kello 21.34 tuttu juttu yle teema.

Tapsan osuus siinä on noin 31 minuutin kohdalla, ohjelman aloituksesta. Siinä ohjelmassa muistellaan menneitä tuttu juttu jaksoja ja ohjelmassa mm. Jari Sillanpää vuonna 1995 esiintyy.. Matti ja Teppokin on hetken verran.

En ole koskaan vertaillut Olavi Virtaa ja Tapani Kansaa. Olin katsomassa Danny musikaalia ja siinä musikaalissa oli myös Olavi Virtaa, en muista kuka näytteli Olavi Virtaa, mutta Danny oli siinä kohtaa musikaalia juuri uransa huipulla vuonna 1972, ja samalla tanssilavalla esiintymässä Olavi Virran kanssa.

Tosi tapahtumiin perustuvassa Danny -musikaalissa Olavi Virta tuli lavalle kävelykeppiinsä nojaten, eturiviltä alkoi kuulua naurua, minua ei naurattanut yhtään eikä ketään muutakaan yleisöstä, paitsi jostain kumman syystä eturiviläisiä alkoi naurattamaan Olavi Virran tulo lavalle. Ilkka Koivula joka Dannyä esitti siinä musikaalissa katsoi todella pitkään oikeastaan kaikki huomionsa kiinnitti eturivin naurajille, Ilkka Koivulalla oli hämmästynyt ilme niille naurajille, ne eturivin henkilöt olivat olleet koko musikaalin ihan hiljaa, mutta jostain kumman syystä Olavi Virta sai heidät nauramaan..

Siinä musikaalissa oli kuinka lava yleisö huutaa koko Olavi Virran esiitymisen ajan Danny Danny Danny...jne..
    Olavi Virtaa esittänyt näyttelijä, kun oli esiintynyt niin poistui lavalta ja sanoi Dannylle (Ilkka Koivulalle) et minulla on vielä yksi kiertue jäljellä Danny kysyi mikä Olavi sanoi, et: -ambulanssikiertue, eturivi nauroi! En ymmärrä mitä nauramista siinä oli!!!

Tuntui pahalta! Olen lukenut Danny elämän kertakirjan ja siinä kirjassa on myös Olavi Virrasta ja ei ole mitään nauramisen aihetta.
  3. Olin tuolla Hartwall - Areenalla ja tuossa televisio nähdyssä taltioinnissa laulut tuli sekaisin esim. Katri Helena lauloi siellä paikan päällä konsertin viimeisenä lauluna -sydämeeni joulun teen, joka kuultiin televisiossa heti 20 minuutin kuluttua, kun ohjelma alkoi, eli tuo Katrin Helenan laulu -sydämeeni joulun teen oli encore, kun yleisö oli taputtanut Katria ja Jaria takaisin lavalle ainakin 5 minuuttia niin Katri tuli ensin laulamaan.

Jarin encore oli televisiossa nähdyssä lopussa, se mitä konsertissa Jari lauloi lopuksi oi jouluyö ja, kun Jari oli tuon laulun laulanut niin ainakin 5 minuuttia Jari seisoi yleisön taputtaessa Jarille, jotkut yleisöstä rummuttivat jaloilla tahtia, kunnes tuli Jarin rinnalle Katri Helena. Eivät laulaneet enää yhdessä encorea, vaikka yleisö niin vaati taputtamalla kovaa.

Konsertin ensimmäinen laulu oli televisiossa sikermä, mutta siellä paikan päällä tuo sikermä oli myöhemmin konsertissa, väliajan jälkeen, kun toinen osa alkoi konsertista.

Paikan päällä Katri Helena aloitti keskellä Hartwall - Areenaa sitä laulua ei näytetty televisiossa, sen jälkeen Katri käveli esiintymislavalle, joku tanssijoista auttoi, et Katri pääsee ison mekon kanssa lavalle portaita pitkin, toisena lauluna Katri lauloi siellä konsertissa joulumaan.

Televisiossa ei näytetty, kun Jari konsertin aikana 3 eri kertaa kävi kättelemässä yleisöä ja kamera kuvasi jokaisen Jarin tervehtimisen + Jari lauloi samalla, kun tervehti kädestä. Jari viipyi aika pitkiä aikoja yleisön joukossa ja yhden laulun laittoi meidät laulamaan kanssaan jouluyö juhlayö.

Katri ei liikkunut esiintymislavalta mihinkään yleisön joukkoon. Pitkät mekot oli Katrilla kai esteenä poistua lavalta rappusia pitkin yleisön luo.

Televisio kamerat kuvasivat tarkkaan, kun Presidentti Tarja Halonen tuli paikalle puolisonsa Pentti Arajärven kanssa, ja koko sen matkan minkä he kävelivät paikalleen kamerat kuvasivat. Joitakin henkilöitä yleisöstä televisio kamerat kuvasivat ja toimittaja teki haastattelua, en tiedä milloin ne haastattelut tulee tv:stä, vai tuliko ne esim. uutisissa kyseisenä iltana, vai tuleeko ne dokumenttiin, jota kuvasivat Jarin finlandia-talon konsertissa syksyllä.

Ja sitäkään ei näytetty, kun Jari ja Katri saivat kultalevyn

http://www.iskelma.fi/?area=galleriashow&gid=T8zGNmWJ73

Televisio ohjelmasta ajan puutteen vuoksi oli leikattu pois ainakin yhden tunnin tapahtumat konsertista! Olisihan se ollut hienoa nähdä kaikki mitään salaamatta televisiossa, mutta oli hyvin tehty ohjelma, kun oli Jari ja Katri koko ajan pääosassa, ja upeat tulkinnat kaikista joululauluista + hienot taustalaulajat ja tanssijat.

Hartwall - Areena oli loppuunmyyty, mutta yllättävän äkkiä tyhjeni konsertin jälkeen noin 15 minuuttia niin kaikki oli poissa, paitsi minä, kun olin eksynyt..!!!

Tapani Kansan konserttiin olen menossa keväällä niin silloin en enää eksy, vaikka olen muutamia kertoja käynyt tuolla Hartwall - Areenalla niin on se monimutkainen paikka muistaa kaikki portaat ja sisääntuloaulat yms..
  4. Kyllä se minullakin on koskettavin ja läheisin laulu tuo Tapsan tulkinta anteeksi on pyytää vaikeaa, tuota laulua tuli kuunneltua aikoinaan paljonkin, ja sen on levyttänyt myös Danny! Radio aalto soittaa tuota alkuperäistä ulkomaalaista versiota aika usein ohjelmissaan, yhteen aikaan kuulin tuon laulun ainakin 2-4 kertaa päivässä radio aallolta.