Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
uralin
profiilit
uralin
uralin
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
19
Kommenttia
451
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei tullut enää Tapsan haastatteluja eilen illalla kuuntelin puoleen yöhön.
Tänään tuli kello 10.30 haastattelu sama haastattelu jonka OK. aloitti tässä ketjussa ja kirjoitin lopun eilen.
Kuuluuko sinulla iskelmän sivulle, kun menet lähetys netin kautta? Huomasin, et iskelmää voi kuunnella netin kautta.
16.09.2007 12:21
Tuo haastattelu tuli uudellen kello 19.33 ja OK. kirjoitti alun niin jatkan siitä, jos nyt joku ei kuullut tuota haastattelua.
Tapsa puhui niin viisaasti ja hyvin, et kirjoitan koko haastatelun tähän noin minuutin pituinen haastattelu.
Tapsa sanoi, ..Mä oon kyllä erittäin miten mä sanoisin sillai rennosti voitontahtoinen tyyppi, et mä haluun tehdä kaiken niin hyvin, kun mä kykenen..
Oon tehnyt kaikenlaista tässä laulun parissa monenlaisia tyylejä, se on ollut hyvin rikasta ja monipuolista, mutta kaikenaikaa on kuitenkin pitänyt muistaa se, et tärkeintä on aina kuulija joka kerralla sen hetkinen tilanne, missä kuulijat on, mitä he odottaa, vastata niihin odotuksiin mahdollisemman hyvin, ja tarjota yllätyksiä sitten semmosessa kohtuullisessa mitassa ei koskaan niin, et se rasittaisi liikaa kuulijoita, että joutuis näin pettymään.
Mulle taiteen tekemiseen ei kuulu se, et sen pitää olla vaikeeta vaan silloin, kun taideteos on musta onnistunut olkoon se minkä taidemuotona edustuskappale tahansa musiikin, kuvamataiteen, kirjallisuuden mikä vain niin sen pitää aueta rennosti ja selkeesti, se on minun filosofiani, ja ajattelutapani se pätee myös lauluun.
Lopussa tuli laulu salaisuudessain.
15.09.2007 20:36
Minullekin on tullut tuo, kun tuonne toiselle palstalle kirjoitin tuli vuosi 2002 ja kun, ja jos laitat viestin ilman esikatselua niin se sinun nimimerkki + viesti näkyy kuin, et olisi kirjoittanut kirjautuneena.
Huomasin sen eilen, kun laitoin viestin niin, koska se minun viesti oli niin lyhyt, niin en viitsinyt esikatsella vaan laitoin suoraan menemään..
Ei näkynyt minun viestiä ollenkaan ketjussa, vaikka viesti lähti, mutta kun yritin laittaa uudelleen saman viestin niin tuli ilmoitus, et olet jo laittanut samanlaisen viestin...mutta ei viestiä näkynyt kuin jonkun ajan kuluttua..
Yli miljoona kävijää täällä suomi24 linjoilla joka viikko.
15.09.2007 12:37
Eilen kun kuuntelin iskelmää tunnin ajan niin tuli Eppu Normaalia yksi laulu, Lauri Tähkää hetkeksi en sulle rupia... Iskelmä näköjään alkanut soittamaan muutakin kuin iskelmää.
15.09.2007 12:24
Kiitos Tuula keikkaraportista!
15.09.2007 11:38
kiitos tiedosta OK. kuuntelen ohjelman silloin 30.9
14.09.2007 14:26
Kiitos sinulle nimimerkki halloo! Alan minäkin kuuntelemaan iskelmää, en ole pitkään aikaa kuunnellut joskus kesällä viimeksi, kiitos vielä kerran! :)
14.09.2007 14:17
En tiedä kyllä yhtään minkälaisissa yksityistilaisuuksissa Tapsa esiintyy, mutta
hei, ainahan kannattaa kysyä Tapsan ohjelmatoimistosta asiaa, soita vaikka tai kirjoita sähköpostia sinne.
Tässä linkki.
http://www.tapanikansa.net/wb/pages/yhteystiedot.php
11.09.2007 14:06
Vastaan tähän kohtaan, kun en tiedä kenelle osoittaisin vastauksen niin tämä on yleisesti kaikille.
Kirjoitan tähän oman mielipiteen robottimaisuudesta.
Tapsa on monipuolinen esiintyjä ja osaa esiintyä jokaisessa tilaisuudessa esim. kirkossa tilanteeseen kuuluvalla tavalla ja Tapsa osaa eläytyä jokaiseen lauluunsa, varmaan kaikki laulajat kirkossa esiintyy koko ajan sama ilme kasvoilla, ja se kuuluu niin olla.
En ole kertaakaan ajatellut, et Tapani Kansa esiintyisi robottimaisesti..ei ei.!
Riutanharjulla Tapsalla oli niin kova vauhti päällä ja iloisen oloinen oli koko ajan, ja kaiken huomioi, robotti ei sellaista tekisi. Kitaristia sääteli välillä, hymyili kosketinsoittajalle ja meillekin jotka oltiin hieman kauempana esiintymislavasta hymyili, kun minua alkoi hymyilyttämään, kun Tapsa niin hauskalla tavalla siirsi valoon päin enemmän sitä kitaristin nuottitelinettä, niin huomioi kauempanakin olijat katsella ja hymyllä, siinä on kyllä robottimaisuus kaukana.
Ja Kotkan torilla Tapsa innostui jorailemaan rokkivaari hotasta, kun lauloi, ja koko ajan oli vireessä, naisia kun käveli esiintymislavan ohi niin tottakai miehet katsoo naista aina ja Tapsa jokaisen ohikulkeneen naisen huomioi.. Kotkan torilla tuntui siltä, et kohta Tapsa hyppää sieltä esiintymislavalta pois ei kyllä robottia Tapsasta saa millään.
Eräs kaveri kertoi kesällä, kun oli ollut katsomassa erästä laulajaa, jonka nimeä en halua kirjoittaa tähän niin se laulaja oli koko 2 kertaa 45 minuuttisen ajan vaan seisonut yhdessä paikassa esiintymislavaa ja katsonut suoraan eteenpäin laulaessaan, ja ei minkäänlaista katsekontaktia keneenkään ollut ottanut niin mielestäni sellainen on robottimaista esiintymistä. Kaveri sanoi, et kyllä alkoi tympimään, kun kysymyksessä oli lavatanssit niin esiintyjä vaan seisoo jäykkänä ja laulaa.
Muistattehan, et pian tulee Lapista juttua Luoston, hotelli Luostotunturin Tapsan keikasta, kun joka täällä kirjoittaa nimimerkillä Tuula palailee kotiin ja koneelle kirjoittamaan meille ainakin lupaili. Oooottelen :))
10.09.2007 22:51
Olen seurannut noin 200 jaksoa tuosta sarjasta, jäi katsomatta jaksosta 1 jaksoon 1200 paitsi nyt katsoin kesällä uusintana 160 jaksoa, osat 600-800 jotain siltä väliltä.
Tuli niin yllätyksenä se Tapani Kansasta puheet perjantain jaksossa, et aloin miettimään kai liikaa, koska näin Tapsasta unta yöllä.
Kyllä minullekin sopii, et Tapsa vierailisi sarjassa, vaikka tulisi kahville sinne Kentauriin. Taidan kirjoittaa sarjan käsikirjoittajalle ja esittää toiveen.
08.09.2007 20:42
Kiitos! Hienoja, Tapsa on komea!
Katsokaahan sunnuntaina 8.9 mtv3 kello 12.10-12.40 salatut elämät siinä on puhetta Tapani Kansasta muistaaksein kahden lauseen verran,kun Elina ja Seppo on... se jakso tuli perjantai iltana ja nyt tulee uusintana sunnuntaina.
08.09.2007 17:10
Susanna Heikki oli viime talvena + keväälläkin yleisradiossa radio suomessa yölähetyksissä juontamassa nyt ei taida enää olla, kun keikkailee ahkerasti.
Erkki Räsänen on näytellyt mm. Seinäjoen kaupunginteatterissa musikaalissa -valkokangas tanssii ja soi jossa oli myös Mira Kunnasluoto.
Erkki Räsänen näytteli nyt kesällä Kaavilla maarianvaaran kesäteatterissa kihlaus näytelmässä.
Tarja Lunnas, Erkki Räsänen, Mira Kunnasluoto, Antti Huovila ovat 12.10 tartu mikkiin ohjelmassa.
Antti Raiskia kuulee tosi paljon yleisradion radio suomi soittaa Antin kappaleita usein monta kertaa olen kuullut näitä: sydäntä naulataan,sinä minussa,katseesi polttaa Julia
08.09.2007 06:35
hei!
Siivousalalla franchising periaatteella toimivilla yrityksillä on kaikkein
kovimmat kuukausimaksut. iss:n laatutakuuseen kuuluva ketjulainen maksaa 19% joka kuukausi liikevaihdosta laatutakuulle, ja Lassila tikanojalla huomenta ketjulaisen pitää maksaa 18% joka kuukausi liikevaihdosta lassila tikanojalle.
Yrittäjäksi, kun liittyy Laatutakuu -ketjuun niin pitää maksaa 7000,- tuhannen euron kertamaksu, ja sitten investointi + maksut 8000,- - 30 000,- tuhanteen euroon +
sitten, jos haluaa ostaa asiakkaita tai hankkia itse asiakkaita niin niistä pitää erikseen maksaa kertasumma.
Huomenta ketjuyrittäjiksi liittyvillä on saman suuruisia maksuja.
Siivousrinki on poikkeus kuukausi maksussa siinä on 9% kuukausimaksu liikevaihdosta ja ketjuun pääsee 7000,- tuhannen euron maksulla + investointimaksuja 35 000,- tuhatta euroa.
Muilla franchising periaatteella toimivilla aloilla kuukausimaksut on nollasta % prosentista - 7,-% Melkein kaikki yritykset perivät ketjulaisilta noin 7% liikevaihdosta joka kuukausi, muutamalla on noin 12% Ja on muutama Franchisingantaja joka ei peri ketjuun kuuluvalta liittymismaksua ollenkaan ja pelkästään 1% liikevaihdosta pitää tilittää joka kuukausi Franchisingantajalle.
Yksi yritys laatutakuun ja huomenta yrityksen lisäksi on minun tiedossa joka perii 18% liikevaihdosta kuukaudessa, mutta sillä yrityksellä on liittymismaksu 3500,-€
ja muita investointikuluja ei ole kuin noin 6000,- euroa.
Siivousala on poikkeus franchising yrittämisessä, poikkeus siinä mielessä, et kuukausimaksu on korkein 18-19% jonka siis ketjuun kuuluva yrittäjä joutuu maksamaan Franchisingantajalle.
05.09.2007 16:31
Kiitos tiedosta Justiinax! Oli tuttu humppa mutta nimeä en ole koskaan tiennyt.
Menen ainakin yhteen Tapsan juhlakonserttiin tänä syksynä, ensi vuonna sitten sinne Hartwall areenalle.
03.09.2007 12:32
Tuula, jään minäkin odottelemaan, jos ehdit kirjoittamaan Tapsan keikasta tänne, kun palailet lapista. Mitä lauluja lauloi..Hyvää lapin reissua!
Riutanharjusta sen verran, et oli todella pimeää, kun ajoin sitä riutanharjulle menevää tietä, ei ollut valoja siinä kohtaa jossa käännytään riutanlavalle ajoin ohi, mutta huomasin sitten riutan mainoksen ja vasenmalla näkyi joitakin autoja niin käännyin takaisin ei ollut valoja parkkipaikalla, mutta onneksi oli parkkipaikalla opastamassa kaksi järjestysmiestä.
Kahviossa en käynyt, mutta tanssijoita seurailin, kun odottelin Tapsaa lavalle.. Melkein kaikki tanssi uusin askelin, varmaan hyvä mennä jotain juoksuhumppaa tai onko se kävelyhumppaa sillain juoksu tyyliin, kun oli iso tanssilattia.
En ole pienissä tanssipaikoissa käynyt, ehkä pienemmissä paikoissa syntyy tunnelmaa enemmän tanssissa, kuin riutan jättilavalla. Riutalla tanssijat meni todella vauhdikkaasti. Alkoi jännittämään tanssijoiden puolesta, kun pylväitä on tanssilattialla muutaman metrin välein et milloin ja koska joku niihin törmäilee..Onkohan ne pylväät tehty jarruttamaan tanssijoiden menoa.
Tapsa oli hymyileväinen koko ajan sanoi lopussa, et tervetuloa juhlakonserttiin.
Tapsa ei näköjään ota mitään paineita tuleeko salit täyteen esimerkitsi, kun olin toissa kesänä katsomassa Arja Korisevaa niin Arja tuli keikkansa jälkeen yleisön joukkoon ja jakoi mainoksia nimikirjoituksella -et tule konserttiini syksyllä.
Tapsa ei ole tainnut jakaa mainoslehtisiä tanssilavoilla koskaan, vai onko?
03.09.2007 12:25
Tapsan konsertit eroaa muista (esim. Paula Koivuniemi, Katri Helena, jotka laulaa samoja lauluja vuodesta toiseen joka konsertissa) Tapsa vaihtelee ohjelmistoaan laulaa yllätyksiä harvinaisiakin laulujaan ottaa konserttiin, tietenkin kaikki hitit laulaa, mutta laulaa myös tuntemattomanpiakin lauluja.
Esimerkitsi Paulan konserteissa en ole kuullut tuntemattomanpia Paulan lauluja. Luin jostain lehdestä, et Katri Helena olisi tänä vuonna uusinut ohjelmistonsa ja laulaa nyt sellaisiakin lauluja joita ei ole koskaan aikaisemmin laulanut kuulemma orkesterikin tykkää, et ohjelmisto vaihtuu.
Katri Helenan konserttiin en ole enää mennyt moneen vuoteen, kun konsertit oli joka vuosi saman toistoa.
Tapani Kansan konserteissa ei aika käy koskaan pitkäksi ohjelmisto on monipuolinen ja yllätyksellinen.
22.08.2007 12:10
Minun mielestä Tapsa ja Rautavaara levy on parhaimpia cover-levyjä mitä on koskaan suomessa tehty, Tapsan ääni pääsee hyvin oikeuksiinsa eikä missään vaiheessa soitto häiritse liikaa, hyvin Pertti Jalonen on onnistunut sovituksissaan. Tapsan ääni hyvin kuuluu ja kaikki laulut Tapsa tulkitsee erityisellä tunteella, suosikkina on lauluni aiheet, Orpopojan valssi,Juokse sinä humma, isoisän olkihattu, Reppu ja reissumies
Juokse sinä humman välisoitto sovitus on hauska.
Tässä kesällä, kun ajoin autoa niin autoradio oli auki Tapani Kansa alkoi laulamaan radio suomen lähetyksessä -isoisän olkihattua, oli pakko pysäyttää auto ja alkaa oikein kuuntelemalla kuuntelemaan, vaikka minulla on tuo Tapsan levy itsellä niin kuullosti jotenkin erilaiselta kuulla se laulu radiosta.
Hieno levy!
22.08.2007 11:53
Hei ketjun aloittaja nimimerkki Kritik, laitan tähän suoran linkin levyn arvosteluun
Arvostelu on sivun alaosassa
http://www.spekula.oulu.fi/arkisto/2002/1/levynurkka.htm
21.08.2007 14:47
Vielä sen verran, et tuo Romanssi on muutamalla vinyylilevy kokoelmalla.
Jos onnistut saamaan vinyylin varmaan jossain on palvelu joka tuon vinyylin kopioi esim CD levylle, tai tavalliselle kasetille.
Jos tutkailet levydivareita niin
Näillä vinyylikokoelma levyillä on -romanssi: Hittiparaati, Naiselleni, Suomen hitit, Tanssiparaati, Tähtiparaati
21.08.2007 14:22
Romanssi laulu kuuluu Dannyn harvinaisuuksiin, tuota laulua ei ole millään sivulla kuunneltavana, jos ei sitten joskus tule ja ei taida saada miltään kokoelmalevyltä vaan -Ninja vinyylilevy (jossa siis tuo Romanssi) on hankittava jostain levydivarista, ja saattaa olla jopa tuo Ninja levy harvinainen ettei sitä edes saa mistään, tai jos jonnekin levydivariin ilmestyy niin se menee samantien kaupaksi.
Täytyy vaan toivoa, et Danny joskus julkaisisi kaikki vanhat vinyylilevynsä cd versioina.
Seuraile nettikaupoista levydivareita ahkerasti.
Tässä linkki: http://www.saunalahti.fi/~oystila/raimo/musa/divarit.html
ja tässä toinen:
http://www.sjoki.uta.fi/~latvis/audio/levykaupat.html
21.08.2007 14:10
17 / 23