Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
isopurje
isopurje
isopurje
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Liittynyt 20v sitten
100
aloitusta ·
8603
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Äärikristittyjen+podiumille+nousee+seuraavat+seikat.++Usko+Aatamin+luomiseen+maan+tomusta,+Baabelin+torni+ja+Nooan+arkki.
Siinähän+sitä+uskoa+alkaa+jo+olla,+tosin+todellisuus+puuttuu.
10.04.2020 11:00
Ihmeellistä+kun+ei+ole+tullut+yhtään++Niksi-Pirkkaa+miten+sukkahousuista+saadaan+suoja.
Ensin+verkkosukkahousuista+karkea+suodin+sitten++denier-määrää+vähentämällä+hieno+suotimet+j.n.e.
Muotitietoiset+voivat+käyttää+myös+Marimekon+tekstiilejä++tai+Muumi-kuvioita.++:+D
09.04.2020 19:12
Miksi+se+ei+toteudu+jo+maan+päällä?
Kun+olen+lukenut+kirjoituksia+tällä+palstalla+niin+toisia+uskonsuuntia+löydään+olan+takaa+ihan+kuin+NHL:n+kiekkokaukalossa.
09.04.2020 14:11
Joko+siellä+"taivaassa"+toteutuu+kristillinen+ekumenia?
Piirileikeissä+ovat+käsi+kädessä+hellarit,+evlut,+jehovat,+mormorit+,+VL+ja++monet+muut+eriuskoiset.
09.04.2020 13:27
Onko+siis++"sielu"+materiaa+vai+henkeä?
09.04.2020 12:10
Lainaus:+Kari+Enqvistin+lausuma:+"Vainooja+on+nytkin+kavala+ja+kauhea,+kiivas,+kiukkuinen+ja+julma,+hirmuinen.+Mutta+tänään+laulamme,+että+vain+tiede+hänet+voittaa."
Sopii+laulaa+luikauttaa+vaikka+virsikaraokessa.
08.04.2020 23:10
Olen+usein+kysellyt+sitä,+että+mikä+tekee+uskostasi+tai+jumalastasi+sen+ainoan+oikean?
En+ole+saanut++edes+alkeellista+selitystä+siitä+miksi+se+on+se+"aito+asia".
Puhuvat,+että+Jumala+on+rakkaus+mutta+se+on+ilmeisesti+sen+lauseen+lausujan+pään+sisäinen+jumala+se+oikea.
07.04.2020 15:55
"Tuossa+olet+oikeassa,+että+muut+uskonsuunnat+ovat+harhaanjohdettuja+ja+harhaanjohtajia."
Kummallista+kun++kyse+on+(vain)+uskonnosta+niin+kuinka+voit+väittää+,+että+juuri+se+uskon+suunta+on+se+ainoa+oikea.
Piispat+ja+papit+puhuvat+ekumeniasta+mutta+uskova+kansa+lyö+eri+tavalla+uskovaa+kuin+vierasta+sikaa.++Siitä+on+usein+seurannut+traaginen+sotatila.
07.04.2020 13:55
Seuraava+on+varmaan+"valemediaa".
Suora+lainaus:+"Todistajana+oikeudenkäynnissä
Todistajan+vakuutus:
Minä+N.+N.+lupaan+ja+vakuutan+kunniani+ja+omantuntoni+kautta,+että+minä+todistan+ja+kerron+kaiken+totuuden+tässä+asiassa+siitä+mitään+salaamatta+tai+siihen+mitään+lisäämättä+taikka+sitä+muuttamatta.
Päivitetty+1.1.2016
Oikeusministeriö
06.04.2020 17:43
Kuninkaat,+diktaattorit,+ruhtinaat+ja+ruhtinaat++ovat+valinneet+jumalat+"rahvaan"+puolesta.
Jumalat+eivät+ole+niihin+vaaleihin+osallistuneet,+koska+em.+hallitsijat+valitsivat+sen+jumalan+joka+"palvelee"+hänen+valtaansa+ja+talouttaan+sillä+hetkellä+parhaiten.
Esim.+Kustaa+Vaasa+valitsi+lutterin+opin+ja+kansallisti+1500-luvulla+katolisen+kirkon+mittavan+omaisuuden.
06.04.2020 10:16
3.+hän+alkaa+lukemaan+hyvää+kirjallisuutta.+Tässä+pieni+lainaus:
" Nummisuutarin+Esko:+"Tyhmydelle+minä+olen+vihainen+kuin+rakkikoira."
05.04.2020 16:33
Kansallisesti++näitä+tietäjiä+löytyy+suuri+määrä+oppositiopuolueiden+riveistä.++He+tiesivät+lähes+kaiken+kuinka+saadaan+epidemia+aisoihin,+heidän+ohjeillaan+ja+rukouksilla.
Minulla+ei+ole+minkäänlaisia+jumalia+tai+epäjumalia,+mitä+em.+sitten+ovatkaan+sillä+he+loistavat+poissaolollaan.
05.04.2020 13:00
Onneksi+Suomen+koulutusjärjestelmä+on+maailman+huipputasoa.
Parissa+viikossa+olemme+saaneet+kansamme+pariin+huipputason+epidemilogeja.
He+ovat+opiskelleet+virtuaalisesti+(netissä)+ja+perehtynäisyydellään+he+peittoavat+todelliset+tieteilijä+luvuin+6+-+0.
Usein+heidän+opintojen+kompetenssia+lisää+vahva+usko.
05.04.2020 11:34
Raamattua+taitavat+hekin+mukanaan+kantaa.+Onko+se+Raamattu+väärrennetty?+Puuttuuko+siitä+se+taivaallinen+hologrammi?
04.04.2020 15:32
Jehovat+nuo+ovelta+ovelle+uskovat+tekevät+kotikäyntejä,+ei+tosin+nyt+kun+on+tämä+epidemia.
Eikös+luterilaisilla+ole+myös+tuo+-+tehkää+kaikki+kansat+minun+opp....
04.04.2020 14:18
Stalin,+pappisseminaarin+poispotkittu+oppilas+otti+1940-luvulla+politiikkansa+takuumieheksi+myös+ortodoksi+kirkon.+Yritti+sitäkin+kautta+ujuttautua+Suomen+uskonnollisten+piirien+kummisedäksi.
No+jos+kiinnostaa+niin+lue+lisää:+Suurlähettiläs+René+Nybergin+teos+Patriarkkoja+ja+oligarkkeja+(Siltala+2019)+.
03.04.2020 20:53
Toisaalta...+paras+arvosana+jonka+mies+voi+naiselta+saada+on+tyydyttävä.
03.04.2020 17:49
Lainaan+UKK:n+ärähdystä+"Saatanan+tunarit"!
03.04.2020 15:45
Taitaa+Tavio+käyttää+savolaista+retoriikkaa+-+vastuu+on+kuulijalla.
Niinpä+mutta+kun+tarpeeksi+moni+ottaa+nuo+puheet+todeksi+niin+jäljet+saattavat+olla+kamalia.
03.04.2020 13:31
Olisiko+lisäkoulutus++ollut+sittenkin+tarpeen?
Tavio+on+juristi+ja+hänen+avustajansa+on+DI-insinööri.+
Niin,+mihin+olemme+kadottaneet+viisauden?
03.04.2020 13:10
19 / 431