Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
isopurje
isopurje
isopurje
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
100
Kommenttia
8603
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
mutta naistutkimukseen sieltkin löytyy yleispätevä ohje:
"mun tutki herra tarkasti ja
tiedät kaikki vikani"
06.09.2006 18:55
Suomen telkussa on vain kaksi kanavaa joita viitsii katsoa- TV 1 TV 2.
Ottaa niin päähän kaiken sorttinen turhuuksien tori ja "tosi TV"
Minulta TV:sta löytyy nappi josta ruutu pimenee ja pitäkööt isot veljet, naispowerit ym hömppä niille jotka jaksavat katsoa "skeidaa".
Jopa TV maksun korotuksen hyväksyn, jos laatuohjelmat lisääntyvät.
Oiva esimerkki on BBC.
06.09.2006 18:52
tekstissäni jota haluat kommentoida?
Se, että mr. Bush on kristitty ja haluaa tuhota muslimit, onko hän näin sitten sanonut, sanoppa se.
Itse vierastan huom. kaikissa aatteissa dogmaattisuutta ja demagogiaa se on minulle kantava voima.
Jos ismeistä, uskosta ja arvoista ei voida keskustella siten, että kummankin kädessä on miekka, niin keskustelu on hedelmätön.
06.09.2006 18:27
mammografia koskahan me miehet saamme pappagrafian?
Siis kriittistä miestutkimusta.
06.09.2006 14:49
päätavoite on oppimenen. Kyllä sitä voi Musti. koiraa opettaa viheltämään, mutta se pahus ei opi.
Olen samaa mieltä siitä, että didaktiikkaa pitää pystyä päivittämään, mutta usein lähdetään siihen mukaan liian heppoisin perustein.
Mutta tuo teoreettisuus...........
kyllä se paljon on kiinni open tavasta ja kyvystä konkterisoida oppiainettaan, esim geometrian pinta-alalaskuja voidaan hyvin suorittaa ulkona bilsaa lähipuistossa, metsikössä ym.
Siispä: jos aikomuksemme on saada aikaan suuria tuloksia, meidän on pantava itsemme peliin.
Se on vain niin helppoa ala-ja yläasteella hallita oppijoita pulpetissa- niin kuin on tehty Suomessa jo sata vuotta.
05.09.2006 20:05
"Ääripäitä löytyy joka uskonnosta".
Kyllä näin on ja valitettavaa se mitä uskonto/uskomukst ovatkin kyseessä niin ihmiseltä puuttuu skeptisyys.
Politikan ja uskonnon unionit ovat erittäin vaarallisia koska ihmiset silloin(kin) toimivat dogmaattisesti.
Suomessakin VL:n asuinsijoilla on vaikea elää sosiaalista eämää, ihmisten jotka eivät julkitunnusta ko. uskontoa.
Islamilaisuudesskin on vielä voimakkaampana tuo uskonnon sosiaalinen kahle.
On asiota, (paljonkin) josta minulla ei ole lähdeviittausta koska leeikkaa ja liimaa periaate on toisten ajatuksia.
02.09.2006 10:35
Se, että mr. Pensas ilmoittaa olevansa USA:ssa kristitty ja tietyn suunnan kannattaja perustuu siihen,että paljonko puolue saa silta suunnalta ääniä
Tämä pitää paikkansa muidenkin maiden poliittisessa järjestelmässä ollaan ns. näennäisuskovia.
USA:ssa prsidenntiksi voidaan tulevaisuudessa valita esim, afroamerikkalainen, latino, aasialainen mutta ei koskaa, hypoteettisesti, henkilöä jaka ilmaisee olevansa agnostikko.
01.09.2006 16:52
ja alkanut pohtia tulevaa.
Siis kun aika jättää vanhan Epikuroksen ja saan oman farmin hautuumaalta.
Taitaisi sitten olla viisasta palkata minua siunaamaan naispappi,joka saattaisi antaa minulle valaistuksen pikimustaan sieluuni ja tekisi työn 20% halvemmalla.
Uskon perikuntanikin pitävän siitä,kun kerrankin Epikuros ei vänkää naista vastaan.
01.09.2006 16:18
ja korkea palkka kannetaan suoraan kotiin.
Silloin miehet taas pukeutuisivat tammenlehväseppeleeseen ja valkoiseen tunikaan ja nousisivat Akropoleille puhumaan filosofiaa.
31.08.2006 18:46
tällä palstalla ehdottanut miesasialiikkeelle nimeä.
MUNIONI. Ei ei ei sieltä puutu tavuviivaa.
31.08.2006 18:43
jumalia tai sitten liikaa valittuja kansoja.
Molemmin puolin juoksuhautaa papit siunaavat omat valittunsa, kansat ja aseet.
Jo dogmaattiset ihmiset uskovat olevansa oikeutettuja- siis valittu kansa ja oikea jumala.
31.08.2006 18:28
Kun Ollila puhui palvelualojen alhaisesta tuottavuudesta ei kysymys ole yksinomaan palkoista.
Tuottavuus on monen asian summa.
Logistiikka, toimipaikat ym.
Esim. Suomessa merkkinointikulut per capita ovat maailman kärkiluokkaa, joskus se oli n. 300 €/v/henk.
Kyllä osaan ostaa päivittäistavarani leivän ja leikkeleet ja muut vermeet ilman jokapäiväistä mainosrulettia.
Kuitenkin maksamme sapuskasta 15-20% enemmän kuin lajitoverimme keski-euroopassa.
31.08.2006 18:14
huomaa kuinka humaani miesproffa on, hän työllitää.
Aina kun valitetaan, ettei työtä ole ja sitten kun sitä tarjotaan-- pitäsikö keiltäytyä ei---se on kapinaa.
31.08.2006 16:54
ihmettelen miksi ei Suomeen ole vielä perustettu USA:N yliopistoja vastaavia laitoksia huippulahjakkaille---- urheilijoille siis.
Jyväskylän yliopiston urheilutieteellisestä voisi valmistua maalivahtimaistereita, kuulantyöntäjäkandeja, lätkän lisenssiaatteja tennistohtoreita ja onhan näitä.
Siis palloa pelaamalla maisteriksi, ralliautoilijat eivät tarvitse lisäkoulutus he soveltuvat sellaisenaan palolaitoksen palvelukseen.
Miksi tuo huippu-urheilu Suomessa elättää suuren määrän kaikenmoita kepulia ja poliittikkoa.
Mutta urheilu yliopisto on saatava muuten meidän heikko itsetuntomme on tykkänään kadonnut ja laitokselle riittävät resurssit p.....e sanon minä
31.08.2006 16:48
kiittäen salapoliisityöstäsi :)
30.08.2006 18:00
useat kirkkokunnat joskus "päivittävät" uskontoaan.
Katollinen- ja ortodoksinenkirkko eivät juuri nopeita muutoksia tee.
Mutta onko Islamissa mitään sellaista foorumia, jossa uskonoppeja voitaisiin edes hieman lähentää nykypäivää.
30.08.2006 11:23
vähän paremman paikan, jos meitä kaikkia jo lapsesta pitäen opetettaisiin uskomusten sijasta arvostamaan hieman enemmän järkeä ja tietoa.
29.08.2006 12:23
se on sitä tätienergiaa jota ei ole krininalitoitu.
29.08.2006 12:14
aloituksessa mainittu sitä, ketä vastaan hankitaan itsepuolustustaidot.
Naisten lukumäärä on hieman yli 50% kai hekin sattumoisin syyllistyvä pahoinpitelyyn.
29.08.2006 11:55
tuntee rikokset.
Olavi istui lusimassakin.
Oli taatusti syytön ja syytettiin aiheettomasti hänen mielipiteistään.
Viisas mies, kerta kaikkiaan.
28.08.2006 21:15
393 / 431