..katsottuani sattumalta jo useana iltana peräkkäin tämänvuotista bigbrotheria, niin olen päätynyt johtopäätökseen, että siinä nyt näkyy konkreettisesti ja karmaisevassa muodossa feminismin hedelmät: nuoriso, josta ei tiedä, onko kysymyksessä simo vai eetla, siinä määrin ovat sukupuoliset identiteetit hämärtyneet..
..ja vaikka kalenteri-ikää talonväelle on kertynytkin, niin psykolooginen ikä on jossakin about kymmenen vuotta..
..siis, että olen huolestunut..
siis että olen huolestunut
19
1032
Vastaukset
- Sanelman
Kuvittelin sinut (marksilaisuudesta huolimatta, se menee ohitse iän karttuessa) fiksuksi nuoreksi mieheksi.
Se kuvitelma romuttui nyt - katsoo bigbrotheria.....mutta eikö ihminen voi olla huolestunut, olipa hänen ikänsä mikä tahansa..??
..pigbrotherseja vapaasti siteeratakseni, olipa ihminen mies tai nainen, nuori tai vanha, vapaa tai varattu, niin ihminen voi olla huolestunut..
..itse olen ollut huolestunut jo melko nuoresta..
..mutta huoli taitaa näköjään kumuloitua..
- yksinkertainen
katsovalla tai siihen osallistuvalla on varmasti paljon muitakin asioita hieman hukassa.
..täytyy nyt pikprothersien puolustukseksi sanoa,että kyllä ne aina uutiset voittaa..
..uutisista vasta huolestuneeksi tuleekin..
..lukumääräisesti eniten kahjoja on kyllä ehdottomasti rothers-talon ulkpouolella..- yksinkertainen
j.pukkila kirjoitti:
..täytyy nyt pikprothersien puolustukseksi sanoa,että kyllä ne aina uutiset voittaa..
..uutisista vasta huolestuneeksi tuleekin..
..lukumääräisesti eniten kahjoja on kyllä ehdottomasti rothers-talon ulkpouolella..No tietenkin nykyisin pitää erilaiset tuntemukset kokea töllön kautta. Eivät ne muuten aitoja ole.
Ja mikäs sen hienompaa kun katsella toisten nöyryyttämistä ihan livenä. Niin ja toivoa että josko se genitaalialue tai tissi siellä ruudussa vilahtaisi.
Ehkä uutisiin pitäisi saada enemmän vauhtia, tilannekomiikkaa ja tanssinumeroita?
- Tarkoitti
Brigitte Bardotia, tai Björn Borgia. Nyt se tarkoittaa jotain tositvhuuhaahööhääohjelmaa
..laitetaanpa linkit näkyville sen selvittämiseksi,mistä on kysymys..
http://en.wikipedia.org/wiki/Brigitte_Bardot
http://en.wikipedia.org/wiki/Björn_Borg
http://bb.subtv.fi/subnetti/bigbrother2006/
..muuten kemistin ammattia pidetään naissukupuolelle erityisen sopivana..- naamaankin
j.pukkila kirjoitti:
..laitetaanpa linkit näkyville sen selvittämiseksi,mistä on kysymys..
http://en.wikipedia.org/wiki/Brigitte_Bardot
http://en.wikipedia.org/wiki/Björn_Borg
http://bb.subtv.fi/subnetti/bigbrother2006/
..muuten kemistin ammattia pidetään naissukupuolelle erityisen sopivana..Perinteiset arvot kunniaan! Missä ovat perinteiset naamansa puuteroivat ja pitsiröyhelöihin ja sukkahousuihin pukeutuvat miehet? KYSYN VAAN.
..muuten kemistin ammattia pidetään naissukupuolelle erityisen sopivana..
Pidetäänkö? Miksi, en ole kuullutkaan. naamaankin kirjoitti:
Perinteiset arvot kunniaan! Missä ovat perinteiset naamansa puuteroivat ja pitsiröyhelöihin ja sukkahousuihin pukeutuvat miehet? KYSYN VAAN.
..muuten kemistin ammattia pidetään naissukupuolelle erityisen sopivana..
Pidetäänkö? Miksi, en ole kuullutkaan...on läheistä sukua keittämiselle..
..kemiahan tarkoittaa muiden muassa sitä, että erilaisia seoksia kokeillaan, seoksia lämmitetään lampulla, ja jos on hyvä tuuri, niin tulokseksi saadaan mahdollisesti uusi alkuaine..
..keittimen nimi on muistaakseni bunsenlamppu tai jotakin sinne päin..
http://fi.wikipedia.org/wiki/Robert_Bunsen
- ...................
Tällaisiin tosi-tv-ohjelmiinhan valikoituu aina sellaiset keskivertotyypit, jotka ovat realistisimpia mahdollisia ikäpolvensa edustajia.
..mahtaisivatkohan televisioon keskivertotyypit itseään tunkea, olen kuvitellut, että vain exhibitionistit ja muut vastaavanlaisista taudeista kärsivät sinne hinkuavat, siis televisioon..
- viuuuh
j.pukkila kirjoitti:
..mahtaisivatkohan televisioon keskivertotyypit itseään tunkea, olen kuvitellut, että vain exhibitionistit ja muut vastaavanlaisista taudeista kärsivät sinne hinkuavat, siis televisioon..
ohi meni ja vihelsi mennessään...
Oletkohan koskaan kuullut ironiasta??? viuuuh kirjoitti:
ohi meni ja vihelsi mennessään...
Oletkohan koskaan kuullut ironiasta???..siis mitähän sekin on..??
..ei kai palstalle sentään ole tultu pelleilemään..??
..talo voi hyvinkin edustaa keskivertonuorisoa, ainakin, mitä velttouteen tulee, vrt johtaja j. ollilan tilannekatsaus..
..joka tapauksessa elämä talossa on poikkileikkaus ja kuva feministisestä kommuuniperheestä, johon ennenpitkää suomalaiset pakotetaan ellei jonkun eu-direktiivin, niin sitten evankelislutterilaisen kirkon toimesta..
..että näin..
Suomen telkussa on vain kaksi kanavaa joita viitsii katsoa- TV 1 TV 2.
Ottaa niin päähän kaiken sorttinen turhuuksien tori ja "tosi TV"
Minulta TV:sta löytyy nappi josta ruutu pimenee ja pitäkööt isot veljet, naispowerit ym hömppä niille jotka jaksavat katsoa "skeidaa".
Jopa TV maksun korotuksen hyväksyn, jos laatuohjelmat lisääntyvät.
Oiva esimerkki on BBC...että tv1 ja tv2 ovat pysähtyneisyyden ajan kanavia, näin sosialismin romahduksen jälkeen on syytä pysytellä trendikkäänä..
..hinnankorotuksia en hyväksy missään tapauksessa enkä millään ehdoilla, jo äänestettäessä euroopan unio no niin liittymisestä luvattiin, että hintataso pysyy vakaana, joten hintatason ja sitä myötä hintojen on paras myös pysyä vakaana (suom. muuttumattomana) tai sitten euroopan unio no niistä on erottava..
- Hertha
siitä, että katselet moisisa ohjelmia.
MInä kyllä erotan Simon ja Eetlan vaikka pimeässä...kyllä ihmisen pitää sijoittaa itsensä jotenkin maailman kartalle, jotta tietää, missä populaatio on menossa, se on ihan järkevä politiikka..
..myöskin sitä epäilen, että simon ja eetlan pystyisi erottamaan nykypäivänä toisistaan..
..ei, se ei ole mahdollista..
..niin sanottu evoluutiokin on jo siinä määrin feminismin talutusnuorassa, että on vain ajan kysymys, koska uroskin synnyttää..- Sanelman
j.pukkila kirjoitti:
..kyllä ihmisen pitää sijoittaa itsensä jotenkin maailman kartalle, jotta tietää, missä populaatio on menossa, se on ihan järkevä politiikka..
..myöskin sitä epäilen, että simon ja eetlan pystyisi erottamaan nykypäivänä toisistaan..
..ei, se ei ole mahdollista..
..niin sanottu evoluutiokin on jo siinä määrin feminismin talutusnuorassa, että on vain ajan kysymys, koska uroskin synnyttää..Metsään meni, pikku pukki, sovinisitithan ne odottavat kuin kuuta nousevaa sitä hetkeä kun pääsevät synnyttämään. Viimeisinkin kiristys/simputuskonst naisilta on silloin viety...
Etkö seuraa palstaa kyllin huolellisesti, nyt vähän tsemppiä! Sanelman kirjoitti:
Metsään meni, pikku pukki, sovinisitithan ne odottavat kuin kuuta nousevaa sitä hetkeä kun pääsevät synnyttämään. Viimeisinkin kiristys/simputuskonst naisilta on silloin viety...
Etkö seuraa palstaa kyllin huolellisesti, nyt vähän tsemppiä!..palstaa siksi hyvin, että päätelmäni on johdonmukainen..
..vain feminismi näkee maailman monoliittisena, siis maailmana, jossa ei ole miestä eikä naista, vaan ainoastaan ihminen, jos sekään, koska ongelmaksi muodostuu se, voiko ihminen olla olemassa ilman sukupuolta..
..nähdäkseni ihminen ilman sukupuolta ei ole täydellinen, vähän samaan tapaan kuin päätön kanakaan ei ole täydellinen kana..
..jotakin jää ikään kuin puuttumaan..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711111
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49477
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45472