Vapaa kuvaus

*lisää tähän jotain mielenkiintoista tietoa* Suosikkibändit/artistit: Sonata Arctica Suosikkileffat: .. Katson tv:stä mieluiten: House Kotieläimet: Kissa, koira En pidä: Vittuilijoista ja paskanpuhujista Parhaat matkakohteet: Derplandia, Memecenter Ruoka & juoma: kotiruoka Koulutus: Peruskoulu Koulut: ala-aste,ylä-aste,lukio Ammatti: Opiskelija Työskentelen: opiskelen Yhdistykset/kerhot: kuviskerho,teatteri Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä Hakusanat: Anime, manga, kirjat, kirjoittaminen, piirtäminen

Aloituksia

11

Kommenttia

549

1. Miksi ihmeessä sinun pitäisi luopua jommasta kummasta? Molemmathan sinun mukaasi rakastavat sinua, ja ovat tärkeitä sinulle. Miehesi saa nyt oppia sietämään ystävääsi, ja ystäväsi pitäisi ymmärtää valintasi, jos otat miehesi takaisin. Valehdella ei kenellekään tarvitse, eikä pidä.

Minä en ainakaan pystyisi luopumaan nykyisestä parhaasta ystävästäni. MIeluummin menisi se mies... Mutta se on vain minun mielipiteeni.
  2. "Vinkki kiusatuille: kuunnelkaa, mistä teitä kiusataan. Onko haukuissa piilotettuna totuutta? Jos ei, älä kuuntele vaan jatka elämääsi. Jos on, tee asialle jotain. "

Sinun neuvoasi noudattaen minun olisi pitänyt jättää tekemättä ne asiat, missä loistin. Olisi pitänyt lopettaa runoilu ja lukeminen. Olisi pitänyt kuunnella kiusaajia, kun he haukkuivat kirjoittamani runon, jonka uskalsin esittää koulun juhlassa. Olisi pitänyt lopettaa opiskelu, ettei olisi tarvinnut kuunnella sitä "hikkehikkehikkesaatananpaskahikkeläskirumapunanaamafinniällötys" mantraa. Lopettaa olisi pitänyt myös piirtäminen ja japanilaisten sarjakuvien lukeminen...

Ugh. Ei kiitos.

Mistä sinä tiedät, mille asioille jokin voi jotain? Et mistään. Minulla oli esimerkiksi hyvin paha akne. Pesin kasvojani kahdesti päivässä, kolmella eri puhdistusaineella, ihovoiteella ja kasvovedellä. Ei toiminut. Vältin yhdessä vaiheessa suklaata, sipsejä tms. Ei toiminut. Sain terkkarilta kehotuksen ostaa reseptivapaata lääkettä. Ei sekään toiminut. Minun kohdallani toimi vasta e-rit-täin voimakas lääke.

Miksi hitossa minun hiuksissani pitäisi olla kampaus/leikkaus jos ne ovat näin ihan hyvät? Minulla on pitkät vaaleat hiukset, joita usein pidän auki. Ne ovat minusta hyvät niin. Käytän samoja vaatteitakin monta päivää putkeen, jos ne eivät ole likaisia :D. Nauraisin, jos joku tulisi minulle puhumaan "koska olet tyttö, sinun on joka päivä keksittävä itsellesi uusi asu, etten ala kiusaamaan sinua." Jösses.

Siirrytään samantien koulupukuihin, jos pitäisi pukeutua kuin muut luokassa.

Sanot, ettei kukaan jaksa kuunnella pessimistiä, mikä helvetti itse luulet olevasi?

"Älä tee näin, älä tee noin, älä tee tuota, älä tee tätä valivalivalivali."

Mainitsen nyt vielä, että olen avoin persoonallisuus, muttei minusta koskaan tullut "suosittua", ja Luojalle kiitos siitä.
  3. -Koulussa on PAKKO nähdä joitain ihmisiä, joita ei yksinkertaisesti haluaisi tavata. Monet moraalittomat sairaat lapset (kiusaajat jne.) vievät mukanaan pohjalle myös kaikki terveet lapset.

-Oletko sitten ikinä itse vastustanut kiusaajia? Miksi minusta kasvoi ihan tervejärkinen ja moraalinen aikuinen, vaikka minua kiusattiin? Kerro se. Ja, kaikenlaisten ihmisten kanssa on hyvä tulla toimeen, koulussa voit harjoittaa tätä taitoa. Itse asiassa jo päiväkodissa kerrotaan ”ei tarvitse olla kaveri, mutta toimeen on tultava.”

-Koulu vie suuren osan lapsuudesta turhien tehtävien tekoon joita ei muista enää vähän ajan päästä.

Muistan yhä väritystehtävän, mikä minun piti tehdä eskarissa. Piti värittää viisi lentokonetta päävärein.
    Lisäksi, tehtävät auttavat oppimaan. Yritäpä opiskella saksan kieltä, ilman että teet mitään sanastotehtäviä. Hankalaa se on. Myös matematiikkaa on harjoitettava ja sovellettava. Reaaliaineetkin muistaa paremmin, kun kirjoittaa esseen Aleksanteri Suuresta / Molekyylisidoksista / Mooseksesta / Putoamiskiihtyvyydestä…

-Suuri osa koulussa opeteltavista aineista on turhia, esim. pakkoruotsi ja uskonto. Kenenkään ei tarvitse tulla puolustelemaan, koska tämä on faktaa.

Niin, miksihän meidän pitäisi opetella kotimaamme toista virallista kieltä? Sen kun velttoilet ruotsin tunnilla, niin joku kielitaitoinen vie työpaikan nenäsi edestä joskus. Syvältähän se on, mutta minkäs teet. Uskonnosta on hyötyä, se auttaa ymmärtämään meidänkin kulttuuriamme ja äidinkieltä. Monet sanonnat tulevat Raamastusta, esim ”Kaiken A ja O.”

-Suurin osa opettajista on surkeita ja sairaita ja huonoja malleja lapsille

Ja millä perusteella? Itse en ole tällaisiin opettajiin törmännyt.

-Lapset tuhoutuu
    -Raha raha raha raha raha raha on herramme!

Niin, lapset tuhoutuvat, MITEN? Ei koulutus ole ketään tappanut. Miten raha liittyy asiaasi? Tosiasiahan se kyllä on, joten: deal with it.

”Kellään ei yksinkertaisesti ole mitään jota voisi sanoa vastaan koska tämä on faktaa. Olen itse sen nähnyt ja itse sen kokenut.”

Minäkin perustelen oman mielipiteeni aivan samoin sanoin ;).

Anteeksi, viesti piti laittaa kahdessa osassa, kun se oli Suomi24:n mielestä liian pitkä. XD
  4. Olen käynyt kouluja jo 13 vuotta, ala-asteen, yläasteen ja lukion.

-Suurin osa koulussa opetetusta tiedosta unohtuu, koska niitä ei yksinkertaisesti tarvi mihinkään!
    Miten voit tietää, mikä tieto tulee olemaan sinulle turhaa? Jos et saisi kattavaa perusopetusta, sinun olisi vaikeampi kouluttautua myöhemmin, jos haluat johonkin ammattiin. Usein käy niin, että tietyt lukuaineet tukevat toisiaan, itse olen huomannut tämän lukiossa. mm. Biologia, kemia, ja psykologia saattoivat puhua samoista asiosta, samoin bilsa, hissa, uskonto ja psykologia parhaimmillaan.

-Koulu aiheuttaa jatkuvaa painetta ja stressiä lapsille ja lapset pelkäävät tulevaisuuttaan koska eivät tiedä miksi haluavat "tulla isona"
    Pakko sinun on joskus miettiä,miksi haluat tulla ”isona”. Kun minä olin yläasteella (mistä on vain kolme vuotta) siellä oli sellainen aine kuin OPINTOJEN OHJAUS. K.o aine oli varattu oppilaiden ohjaamiselle. siellä oli ammattien ja toisten koulujen esittelyä, tms. Lisäks on Taksvärkit ja TET-päivät/viikot, jotka parhaimmillaan voivat auttaa oppilasta löytämään alansa.

-Ainoa syy, miksi koulussa käydään on rahan teko ja että meidät aivopestäisiin noudattamaan jokaisen pomomme käskyä ja jotta meistä tulisi bisness miehiä.

Miksei kaikista sitten tule bisnesmiehiä? BTW: ”Bisnesmiehessä on vain yksi s-kirjain. Miksi osa kouluja käyneistä kohoaa pomotasolle, jos kaikki kerran jäävät ”bisnesmiehiksi?” entäs sitten amiksen käyneet? He saavat ihan ammatin…

-Koulu tappaa lasten mielikuvituksen, innokkuuden ja lahjakkuudet, se on tullut selväksi kaikissa testeissä joita löytää vaikka myös netistä, jos haluaa.

Minun luovuuttani koulu on ainakin tukenut. Etkä voi muuten sanoa tähän mitään vastaan, koska tämä on faktaa ;P minä olen tämän kokenut! Aloitin yläasteella piirtämisharrastuksen, ja innoistuin kirjoittamisesta. Kouluntehtävät voivat tuntua tylsilstä, mutta tylsyys juuri kasvattaa luovuutta.

-Koulussa kiusataan. Suurin osa oppilaista yksinkertaisesti kärsii. Ulkonäköpaineet ovat korkealla KAIKILLA

Minuakin kiusattu koulussa, mutta en silti olisi lakkautamassa koko järjestelmää sen takia. Olen luonut parhaimmat ystävyyssuhteeni koulussa. Lisäksi, ulkonäköpaineista: tarvitseeko niistä välittää? Ei. Tietenkin, kannattaa pukeutua asiallisesti ja noudattaa tiettyjä pukeutumisnormeja.

-Koulu on kaikista rasistisin keksintö, joka on koskaan keksitty. IHMISET ARVIOIDAAN SEN PERUSTEELLA MITÄ HE OSAAVAT, herätkää jo! Ihmisille annetaan numero, joka tuomitsee koko tulevaisuutesi. Mitä sinusta voi tulla ja mitä ei.

Jos olisit käynyt koulusi nyt KUNNOLLA, tietäisit, mitä rasismi on: se on syrjintää ihmisen ihonvärin, kansallisuuden, tai ”rodun” perusteella. Rasismi EI OLE ”syrjintää” taitojen perusteella. Eli, koulunumerosysteemi EI OLE rasismia. Onnittelut, ymmärisit kuitenkin jotain hyvin oleellista koulunarvostelu tavasta. Ja, lause kuuluu oikeasti ”IHMISIÄ arvioidaan sen perusteella, mitä he osaavat.” Tarkkaavaisuutta äidinkielentunnilla.