RakkausrunotVastattu 18v

UUDEN ALKU

♥♥´'`☼´'`´'`♥♥´'`´'`☼´'`♥♥ Miehen huulet olivat kauniit Ne olivat pehmeät - pehmeää vastaan Ne olivat kuumat - kuumaa vastaan Ja minä olin kuin pieni lapsi enkä ajatellut huomista Kuinka olisin voinut Huomista ei ollut …
RakkausrunotVastattu 20v

Sylissäsi..

Se oli niitä aamuja kun usvaneidot leijuivat metsän reunassa keräten aamukastetta puiden oksilta Se oli niitä aamuja kun auringo teki ilman kuumaksi ja kosteaksi Ja tuntui kuin juovuttava uni voisi kestää päiväkausia Se…
RakkausrunotVastattu 19v

MITÄ SANOIT

Sinun sanasi näkyvät kasvoiltani Käyntikorttisi on suupielissäni Se kuuluu hyräilyssä läpi talvisen päivän Pienissä keveissä askelissa jotka tanssii raitamatolla Suukosta kissavanhukselle joka kehrää - sekin - onneaan
RakkausrunotVastattu 19v

TUNTEITA

Sinä herätät minussa tuhansia tunteita Mutta eniten niitä voimakkaita ja intohimoisia Kahvikuppini ja lautaseni alkavat olla lopussa..
RakkausrunotVastattu 19v

SAMANLAINEN ONNI

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§ Askeleemme keksivät uusia polkuja eikä mikään ole yksitoikkoista On kuin astelisi polttavalla hiekalla ja katselisi taivalla lipuvia lohikäärmeitä Minä otan kätesi ja pujotan sormeni si…
RakkausrunotVastattu 19v

UUSI PÄIVÄ

♥ ~~o~~o~~O~~o~~o~~ ♥ Joka aamu kun herään ovi eiliseen on sulkeutunut Ikuisesti On vain tuleva - tuntemattomuus Auringon laskiessa päivä käy ovelle ja katsoo minua silmiin Muista minut nyt - Unohda minut huomenna Niin …
RunotVastattu 15v

--¤*SE HETKI ~ VAIN*¤--

♥)-○-):::♥♥:::(-○-(♥ Ehkä hänelle kelpaa juttuseura Ajattelin - - Kului ehkä päivä Ehkä minuutti Ehkä muutama sekunti Tai ‘se hetki’ vain kun jo hymyilin - Kun ajattelin - Luot pehmeyttä päivieni ääriviivoihin ♥)-○-):::…
RunotVastattu 16v

¤**NOSTIT MINUA**¤

♥o*o°°o*o°¤°♥♥°¤°o*o°°o*o♥ En uskonut - Että voisin piirtää taivaankanteen yhtään tähteä Mutta niin vain kurottauduin ja maalasin Niin - Minä yletyin Kun sinä nostit minua ♥o*o°°o*o°¤°♥♥°¤°o*o°°o*o♥ http://fc05.devianta…
RakkausrunotVastattu 19v

RAKKAUDEN LAULU

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ********************************** Alas laaksoon katse Väki pellolta palaa Laulu hiljainen iltaa hyväilee Tie mutkainen kylään juoksee tyttönen - kuin gaselli sirot jalat tietä koskett…
RunotVastattu 16v

*--SYKSY - JA - SYKSY--*

♥ ♠♠ ♠♠ ♠♠ ♠♠ ♠ •)) ♥♥ ((• ♠ ♠♠ ♠♠ ♠♠ ♠♠ ♥ Eihän ne voi sitä ymmärtää Askeleitten raskautta Vuosikymmenet jalkapohjissa Koukistuneissa varpaissa ja parkkiintuneissa kantapäässä Ne ei kuule vaahteranlehtien kahinaa niin …
RakkausrunotVastattu 20v

HOPEANUOLET

Pieniä kimaltelevia toiveita, jännitys katseessa, josko nyt tämä olisi se mitä odotin. Hopeanuolet satavat iholleni ja sisälleni Saaden hymyn ja hellyyden aallon pyyhkäisemään ylitse sydämmeni. Vihdoinkin kosketit kättä…
RakkausrunotVastattu 20v

ELÄMÄSI NAINEN

Et sinä etsinyt etsinyt elämäsi naista. Etsit elämäsi naista siihen hetkeen. Minä se en ollut. Olin sinun elämäsi nainen.
RakkausrunotVastattu 20v

KATSE

Aurinkokaan ei lämmitä niin kuin katseesi syksyisessä kynttilänvalossa Tumma syvyys Hukkua pelkoa tuntematta Otat minut vastaan - syliisi Tässä on hyvä Nähdä seuraavaan hetkeen Nähdä huomiseen

ELÄMÄN SOLMUT

Minun elämäni johtolanka on solmuja täynnä Nöyrästi minä alan solmia kun palaan harhapoluiltani Taakse on hyödytöntä katsella ja kuitenkin minulla on tunne että solmuni kuin ihmeenkaupalla - häviävät Muuttuen eletystä h…
KirjallisuusVastattu 19v

UUSI MINÄ

Älä loukkaannu, mutta vanha minäni on nyt lomalla tai siis oikeesti...kuollut Mikäli se sinua kiinnostaa Tämä uusi minä ei ymmärrä pitää suutaan kiinni kun on kysymys sinun huonosta käytöksestäsi Sen verran tämä uusi mi…
RakkausrunotVastattu 20v

TULE TAKAISIN

Tällä kertaa rakkaus oli huolimaton! Lähti niin kiireissään, että unohti osoitteensa. Helppo hakea takaisin!
KirjallisuusVastattu 19v

POLTTEESSA

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Minun muru rakkastaa kuin auringonnousu preeriaa Minä kuin nälkäinen kojotti kieli pitkällä juoksen pitkin punaista hiekkaa Poltat minut - muru mutta en…
RakkausrunotVastattu 18v

HERÄÄMINEN

♥&♥ ♥&♥ Aamu on kylmä Minä olen nukkunut paljon Unia nähden ja unia näkemättä Yksin minä olen pelännyt näitä pimeitä öitä Olen puristanut tyynyä syliini ettet sinä voisi viedä minun pelosta vapisevaa sydäntäni Minä olen…
RakkausrunotVastattu 20v

ODOTA MUA

Olen valmis mihin vaan kun rakkaani nähdä saan Ajan päivin ajan öin kun sua näin ikävöin Ei turhaa kuitenkaan oo kilometrit nää kun suuri sylis mua kohta lämmittää Suudemia antaa suukkosuu sen todistaa vain tähdet sekä …
RakkausrunotVastattu 20v

PIENI PYYNTÖ

Minun pehmeä sormenpääni hellästi koskettaa huuliasi, kosteaa kieltäsi. Kulta - mitä jos rakastaisit minua - nyt!