kun en eilen terassilla uskaltautunut karaokeen. Kynnys on korkea. Ääntä löytyy ja nuottikorva on mutta uskallus puuttuu. Miten te olette ekan kerran uskaltautuneet? Jonkun kaverin kanssa vai huppelissa..mä olen raitis,…
Ihana herätä kiireettömään sunnuntaihin.Lunta maassa, eikä mihinkään kiirettä. Miten vietät sunnuntaisi ja kenen kanssa. Minä odottelen lapsiani perheineen käymään, keittelen heille kaffeet ja pyöräytän pullataikina täs…
Mulla hajosi tietokone viime viikolla. Kiintolevy... asiassa on se valoisa puoli että on takuu vielä voimassa, mutta huomasin kuinka paljon tarvitsen konetta. Tietojen hakuun. Laskujen maksuun. Opiskelutehtävien tekoon …
Tein äitienpäivää varten suklaakaakun ja laitoin sen pakastimeen... äitienpäivänä saa painonvartijoiden pisteet huutia ja minä tyttö pistelen suklaakakkua niin, ettei koskaan ennen. Odotan mukavaa yhdessäoloa lasten ja …
peittää, muttei rakastumista, eikä punaista nenää
Hoitamaan mieheni loukkaantunutta kättä. Käydään päivittäin terveyskeskuksessa sitä putsauttamassa.Tunnen siitä huonoa omaatuntoa mutta tavallaan olen tyytyväinen ettei niin suurta vastuuta tarvitse ottaa... enkä ole hu…
Onko sinulla käyntikorttia..minkälaisissa tilanteissa tempaiset sen esiin. Minä olen suunnittelemassa itselleni käyntikorttia ja siksipä ajattelin kysäistä, mitä mieltä näistä yleensä ollaan.
Vähänkös hävettää. Päätin tänään että siivoan ullakon sivut. Ei se yhdessä päivässä onnistukkaan, kun koko ikäni olen kerännyt tarpeettomia roinia sinne näkymättömiin...mitä hölmön touhua sekin on ollut. Patjojakin kaks…
Tänään sataa lunta. Myöhäistä, sanon minä, kevättä odotellen. Kiukuttaa.
Kannettavassani on Vista. Tulostimeni on Epson. Tulostus toimii mutta ei Skannaus. Ajattelin laittaa ajurit. Epson stylus DX3850 ajureissa on saatavilla ajurit Vista 64:ään. Minulla on Vista 32. Toimiiko skannaus jos la…
Plunssa iski päälleni koko voimalla. Auringon hattuu ja vaikka mitä huttuu oon koittanut juoda. Mutta asiaan: Sinulle lukijani, toivon enkeleitä elämääsi.
on ihanaa liikuntaa. Harmi vaan kun tiet jäätyy ja täytyy fillari laittaa talviteloille. Kuntopyörää sotkien hoidan sitten polvinivelen liikkuvuutta. Uskallatko sinä ajaa pyörällä vielä, vai mikä on sinun liikuntamuotosi
hammaslääkäriin. Eilen soitin että hampaasta lohkesi pala, onko aikoja ja tälle päivälle jo ajan sain. Minulla on polviproteesi, ehkä se joudutti aikaa. Hammashuolto ainakin toimii tässä kohtaa.
monica gren, näkijä, häneltä olen saanut avun . hän ei pyydä rahaa. hän auttaa mielellään mutta tällä palstalla ilmoitettuaan s.postiosoitteensa, hän on saanut pilailuviestejä paljon. kuitenkin hän on luvannut yrittää n…
Keskustelussa on positiivinen pilke, eikä ketään mollata maan rakoon. Hyvä me viisikymppiset. Olen päässyt viime aikoina seuraanne liian harvoin ja silläpä huomasinkin tämän ihanan muutoksen. On mukava lukea kirjoituksi…
viiskytvuotis juhlia naiselle. Onko ehdotuksia kivasta ohjelmasta... kerro mikä on sinun mieleesi jäänyt ohjelmanumero.. mulla vaan mielessä että syödään voileipäkeksiä ja kuka pystyy sit nopeimmin viheltämään niin voit…
on todettu niin vaaralliseksi aineeksi että ihmetyttää että sellaista syöpäkäärylettä yleensäkään on myynnissä. Laillisesti. Kumpa yksikään nuoristamme ei siihen koukkuun enää jäisi.Tupakointia rajoitetaan vaikka millai…
Miten voikaan olla pitkän avioliiton jälkeen niin totaalisen vaikea löytää rohkeus hakea uusi ihmissuhde. Kotoa ei kuulemma kukaan tule noutamaan ja treffipalstoilla ei anneta arvoa aikuiselle naiselle. Mikäs nyt eteen?…
Haluan toivottaa kaikille teille hyvää vappua ja krapulatonta huomisaamua... onko mahdoton yhdistelmä? Ulkona on niin kylmä tänään, ettei huvita mihinkään lähteä. Kotosalla ollaan. Kai.Mukavaa iltaa oman kullan kainalos…
Eilen lähdin tyttären kanssa Turkuun kuntovitoselle. Ihana ilma ja paljon porukkaa. Vaan sieltä ei saanu ostettua ruokaa. Makkaraa vain ja janoisille oli tarjoilut viimeisen päälle. Oltiin siellä kuitenkin koko armas pä…