Vapaa kuvaus

Aloituksia

80

Kommenttia

532

1. Kaiken muun voi

peittää, muttei rakastumista, eikä punaista nenää
    50 plus
    7
    423
  2. Moi kaikille pitkästä aikaa

Olen ihastunut facebookiin. Naamakirjaan. Siellä klikkaan ystävikseni ihmiset, joiden kanssa haluan olla tekemisissä. Ku
    50 plus
    3
    405
  3. Mä en pysty

Hoitamaan mieheni loukkaantunutta kättä. Käydään päivittäin terveyskeskuksessa sitä putsauttamassa.Tunnen siitä huonoa o
    50 plus
    2
    398
  4. Hyvää maanantaipäivää

Minä olen kova leipomaan. Vapaapäivään, niinkuin juuri tänään, kuuluu leipominen. Se rentouttaa. Pullataikinaa vaivatess
    50 plus
    9
    397
  5. Vieroitusoireita

Mulla hajosi tietokone viime viikolla. Kiintolevy... asiassa on se valoisa puoli että on takuu vielä voimassa, mutta huo
    50 plus
    5
    391
  6. Käyntikortti

Onko sinulla käyntikorttia..minkälaisissa tilanteissa tempaiset sen esiin. Minä olen suunnittelemassa itselleni käyntiko
    50 plus
    4
    357
  7. Lumisade

Tänään sataa lunta. Myöhäistä, sanon minä, kevättä odotellen. Kiukuttaa.
    50 plus
    4
    351
  8. Pyöräily

on ihanaa liikuntaa. Harmi vaan kun tiet jäätyy ja täytyy fillari laittaa talviteloille. Kuntopyörää sotkien hoidan sitt
    50 plus
    7
    343
  9. Ullakko

Vähänkös hävettää. Päätin tänään että siivoan ullakon sivut. Ei se yhdessä päivässä onnistukkaan, kun koko ikäni olen ke
    50 plus
    8
    339
  10. ostin kannettavan

Kannettavassani on Vista. Tulostimeni on Epson. Tulostus toimii mutta ei Skannaus. Ajattelin laittaa ajurit. Epson stylu
    Apua aloittelijalle
    4
    336
  11. Kiireet hellittivät

Plunssa iski päälleni koko voimalla. Auringon hattuu ja vaikka mitä huttuu oon koittanut juoda. Mutta asiaan: Sinulle lu
    50 plus
    5
    333
  12. Minä menen

hammaslääkäriin. Eilen soitin että hampaasta lohkesi pala, onko aikoja ja tälle päivälle jo ajan sain. Minulla on polvip
    50 plus
    8
    327
  13. Huomasin ilokseni

Keskustelussa on positiivinen pilke, eikä ketään mollata maan rakoon. Hyvä me viisikymppiset. Olen päässyt viime aikoina
    50 plus
    1
    321
  14. Järkätään

viiskytvuotis juhlia naiselle. Onko ehdotuksia kivasta ohjelmasta... kerro mikä on sinun mieleesi jäänyt ohjelmanumero..
    50 plus
    6
    319
  15. Tupakka

on todettu niin vaaralliseksi aineeksi että ihmetyttää että sellaista syöpäkäärylettä yleensäkään on myynnissä. Laillise
    50 plus
    5
    308
  16. 50+

Avioliittoa takana 34 vuotta. Valtavasti kriisejä kahden vuoden aikana. Mutta tuloksena entistä syvempi kiintymys miehen
    50 plus
    21
    288
  17. vappu

Haluan toivottaa kaikille teille hyvää vappua ja krapulatonta huomisaamua... onko mahdoton yhdistelmä? Ulkona on niin ky
    40 plus
    1
    265
  18. näkijä, joka haluaa auttaa

monica gren, näkijä, häneltä olen saanut avun . hän ei pyydä rahaa. hän auttaa mielellään mutta tällä palstalla ilmoitet
    Ennustukset
    1
    263
  19. Turussa kuntoiltiin

Eilen lähdin tyttären kanssa Turkuun kuntovitoselle. Ihana ilma ja paljon porukkaa. Vaan sieltä ei saanu ostettua ruokaa
    50 plus
    1
    242
  20. Posti hukkailee

kirjeitä ja paketteja... ja postimaksut huipussaan. Tänään ottaa tällainen asia päähän
    50 plus
    4
    221