Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
teru84
profiilit
teru84
teru84
Vapaa kuvaus
Perus mies Nivalasta.
Aloituksia
21
Kommenttia
223
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä olin valkoisessa merikapteenin puvussa, eipä kyllä pahemmin muilla ollut tamineita(tylsiä ihmisiä).Mutta ilmeet oli ikuistamisen arvoisia, katsottiin niin kuin kuusenmäen lehmä uutta ämpäriä:)
05.05.2009 15:13
Kävin lukemassa eikä ollu kovin fiksua tekstiä paikka paikoin...Oudot on vapun vietto tavat savossa.
30.04.2009 13:33
Tää on semmonen juhla et saa luvan kans bimboilla, minä ainakin aion käydä järkyttämässä ihmisten mieliä;)
30.04.2009 13:23
Punanaamioon ja vähän äkäseen!Sieltä saatat ehtiä vielä tilaamaan asun tai jos asut lähellä niin vielä parempi.Itse tilasin asun ja on tosi makee ja istuu hyvin päälle:D
29.04.2009 10:56
Pitää sitä vähän uskoa olla näihin esiintyjiin.Kyllä mä luulen et jos ei aivan ykköseksi päästä nii ei se kyllä kauaksi jää, siitä olen yhtä varma kuin kesän tulosta!:)
20.04.2009 16:34
Jos sillä ei olisi niin se olisi pystynyt jatkamaan tuon jälkeen niin kuin mitään ei olisi tapahtunut..Luulen, että hän suojelee itseään ja sinua jättäytymällä pois yhteisistä tilanteista, ettei sattuisi vahingossa mitään merkittävän peruuttamatonta.
Tän käsityksen minä sain tuosta tilanteesta, mutta totuus voi olla aivan toisenlainen.
15.04.2009 23:32
Mut eipä tuo paljoa haittaa, oli meinaan niin hupasaa luettavaa!Jatka samaan malliin beibe:)
15.04.2009 23:21
Mut huomautuksena jos et ole huomannut niin olen tee miehiä, voin kyllä sulle tarjota teetä ja sympatiaa;D
08.04.2009 19:00
Taidan kiinnostua vääristä naisista, jotka ei nähtävästi välitäkään, vaikka niin aluksi on luullut.Mut minkäs sitä vaistoilleen ja hormooneilleen voi?
Aina ei voi voittaa ja minä olen syntynyt häviämään..
07.04.2009 21:50
Alko jo sen verran ottaa päähän nuo viestit et meinas hermot mennä, onneks ne on nyt poissa:)
01.04.2009 00:29
Jos kaikki konfliktit ihmisten ja maitten välillä saatais loppumaan ja nälänhätä myös.
Siinäpä ne tärkeimmät mulla, niin ja ei lottovoitto olis pahasta:)
31.03.2009 22:50
Voi kun minäkin saisin selvää sinusta nainen, että mitä mieltä olet minusta.On aina niin kiva asioida kanssasi kun saa edes hetken katsoa kasvojasi, silmiäsi ja ihanaa hymykuoppaa:)
Mitään muuta en ole pitkään aikaan toivonut kuin sitä, että saisin vihdoinkin tietää mitä mieltä olet minusta jos et välitä niin se on sillä selvä, minä unohdan sinut ja tähystän tulevaisuuteen..Tällä hetkellä hän on toiseksi tärkein nainen elämässäni, äitini jälkeen.
30.03.2009 00:08
On se mutkin yhdesti haukkunut kännissä aivan pystyyn, sen jälkeen oli omanarvontunto nollassa.Kyllähän tuo aamulla pyysi anteeksi sanomisiaan, mutta minä olin vielä silloin niin vihoissaan sille etten pystynyt sanomaan oikein mitään takaisin ja kun vielä asuin kotona niin kyllä silloin toivo et voi kun saisi äkkiä kämpän niin pääsis täältä helvetistä pois...
Onneks nykyään olen päässyt omaan rauhaan pois kotinurkista:)
19.03.2009 13:14
Kyllä mullakin vähän ollut samaa vaikka en nyt samalla alalla olekaan, nuorin miehistä porukassa..Mut olen ansainnut niitten kunnioituksen olemalla kovana ja en oo taipunu alussa vaikka välillä kuittia tulikin, paras oli yks ilta kun oltiin leimaamista odottamassa niin juttelin siinä työkaverin kanssa siitä kun olin ennen nykyistä työpaikkaa käynyt kysymässä toiseen firmaan töihin niin kaveri siihen:"hyvä etteivät ottaneet, olis menetetty kova työmies".
Siinä oli mulle aivan riittävästi tunnustusta ja oon nyt yli pari vuotta ollu firmassa.Niille kun näyttää et osaa hommansa niin ne oppii kunnioittamaan keltanokkaa, jos ei opi niin se on niitten häpeä;)
19.03.2009 13:00
Miehistä sekä naisista...Otetaan esimerkkinä minun äiti, selvinpäin ihan kiva ihminen jos ei ota huomioon tempperamenttisuutta, mutta odotappas kun silloin harvoin se ottaa viinasta niin johan pääsee helvetti valloilleen!
Kerrankin meni niin pahaksi tilanne sillä ja sen miehellä et piti jo väliin mennä ja poliisit kutsuttiin paikalle selvittämään asiaa, onneksi itse en ollut ottanut sinä iltana paljoa niin poliisit uskalsivat jättää nämä riitapukarit minun valvovan silmän alle:)Ja tässä tilanteessa se homma lähti lapasesta kun äippä sattuu aukomaan päätään ihan ihme asioista niin ei siinä kauaa muuten selvinpäin lauhkealla avopuolisolla mene niin johan kunnon riita alko syttymään, eikös siihen tangoonkin tarvita kaksi niin miksei tuohon suhdeväkivaltaankin pätisi sama sääntö?
Itsellä ei onneksi ole taipumusta kännissä tapella kenenkään kanssa ja varsinkaan en lähde lyömään naista vaikka joskus on todellakin ollut jo kyseenalainen tilanne siihen, mutta siitä ei sen enempää..
18.03.2009 13:22
Mut ei kyllä käsittele nuoruutta vaan nuoruudessa väliin jääneitä seksuaalisia kokemuksia:)
10.03.2009 15:40
Vampires: the turning siinä on aasialaisia ja amerikkalaisia näyttelijöitä..
09.03.2009 19:24
Perfect creature, siinä vampyyrit elää sulassa sovussa ihmisten kanssa kunnes yhdellä napsahtaa pahasti päässä ja sitten sitä aletaan metsästämään.
09.03.2009 19:11
Lujille voi ottaa tuossa tilanteessa, pappani pari vuotta ehti tuskissaan olla ennen ku pääs lepoon.Oli sitä hirveää katsoa vierestä kun niin luja tahtoinen mies alkoi väsymään elämään ja alkoi toivomaan kuolemaa.
Toisaalta on pikkuisen helpottunut olo kun hän pääsi tuskistaan viimein, mutta mummolla se ei siltikään helpottanut vielä ja kauan tulee viemään suru aika.
06.03.2009 13:46
Eipä oo tullu kumpaakaan katottua, on varmaan ihan kiinnostavia leffoja.
06.03.2009 13:37
6 / 12