jormalaiset
Vapaa kuvaus
Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]
Aloituksia
524
Kommenttia
3502
- 11540
Marina Kettunen, milloin juttu vanhenee?
Euroopan etsityimmän suomalaisnaisen Marina Cecilia Kettusen, 29, olinpaikka on tuntematon. Hän on ehtinyt pakoilla vira81529Taulun omistaminen
Terve Minua on ruvennut vaivaamaan seuraava kysymys. -Omistanko taulun? Maalaus oli taloyhtiön roskiksessa noin kymmene1741529Omatoiminen katoaminen ja uusi henkilöllisyys
Eli onnistuuko moinen suomessa? Tunnetaanko tapauksia? En puhu todistajan suojelu jutuista.111516Patsas pihalle
Haluaisin mökin pihalle patsaan. Sen verran ison ettei sitä pois kanneta. Ehkä luonnollisen kokoinen leijona tai iso pat21487Ahvenanmaan puolustus
Kiinnostaisi tietää kun olen asiaa viimeaikoina pohtinut. Näin rauhanaikana Ahvenanmaa on kiellettyä aluetta suomenarmei491422- 91377
1N+2M entä 3M
Aikapaljon juttuja missä yksi naisen on liitossa kahden miehen kanssa. Olisi kiva kuulla avoimesta suhteesta missä 3 mie31362Perikunnan omaisuus
Voidaanko kuolinpesä pitää pystyssä ja sen osakkaina kaikki 6 osakasta vai onko pakko jakaa se ja tehdä perunkirjoitus?611297Vain tätejä jäljellä, periikö kuolleen tädin lapse
Kuka perii kun minulla ei ole lapsia ja vanhempani ovat kuolleet. Isäni oli ainoa lapsi. Äidillä oli neljä sisarusta jo141217Miten pitkälle ilman kisoja?
Miten pitkälle judossa voi päästä ilman että osallistuu kisoihin. Tarvoitan vaatiiko jotkut vyöarvot osallistumista kis351210Kivenlahdessa Espoon Marinranta, ostitko?
Taloja myynnissä. Ostitko? Miten tärkeää sinulle on maisena. Aika moinen eri alakerran ja yläkerran välillä.141133Halventavat tai ylistävät kuvaukset seksistä.
Kun lukee paljon suomi24 novelleja niin harva ilmaisu yllättää. Nyt etsittiin miehiä pariskunnan naisen joukkopanoon, ga31030LJK 10 kg reppujuoksu
Siis jos aikoo laskuvarjojääkäriksi testeissä pitää juosta 10 kg reppu selässä. Kiinnostaisi tietää tuleeko reppu firman2946Viikko metsässä
Kun olette vaeltamassa niin onko teillä kakkalapio? Vai miten hoidatte homman?14932Hallituksen kokoonpano
Hiljaisessa myynnissä olevan asunto kiinnostaisi. Saanko miten selville Hallituksen puheenjohtajan yhteystiedot? Kiinnos36897Kuoleman jälkeen minne?
Jos ei tule kuolleeksi sodassa. Eikä muutenkaan niin että pääsisi paratiisiin niin minne joutuu?2890vr-lasit ja suoratoisto
Voinko kytkeä vr-lasit suoraan videokameraan? Eli tehdessäni liikesarjoja kameran edessä näkisin itseni laseista kuten t0889Pyöränkuljetuslaukku junaan ja laivaan
Tarkoitus olisi löytää pyöränkuljetuslaukku tai kassi. Ajatus olisi kuljettaa kokoon taitettavaa pyörää kassissa käsimat23885Lopetitko esikurssin jälkeen
Kiinnostaisi tietää miksi niin harva jatkaa harrastusta kurssin jälkeen. Miksi lopetit? Mitä seurat tekee saadakseen por6878