jormalaiset

Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]
Aloituksia
525
Kommenttia
3505
Marina Kettunen, milloin juttu vanhenee?
Euroopan etsityimmän suomalaisnaisen Marina Cecilia Kettusen, 29, olinpaikka on tuntematon. Hän on ehtinyt pakoilla vira81759Taulun omistaminen
Terve Minua on ruvennut vaivaamaan seuraava kysymys. -Omistanko taulun? Maalaus oli taloyhtiön roskiksessa noin kymmene1741735Finnjet
Miten sille Finnjetille sitten kävi. Romuksi piti mennä mutta olisinko jostain huomannut että Intialaiset olisi sen osta91725Tappaja perii
1) Muistelen lukeneeni joskus että jos tappaa hetken hurmiossa henkilön jonka voisi periä niin silloin myös perii. Kun s817091N+2M entä 3M
Aikapaljon juttuja missä yksi naisen on liitossa kahden miehen kanssa. Olisi kiva kuulla avoimesta suhteesta missä 3 mie31646Perikunnan omaisuus
Voidaanko kuolinpesä pitää pystyssä ja sen osakkaina kaikki 6 osakasta vai onko pakko jakaa se ja tehdä perunkirjoitus?611593Patsas pihalle
Haluaisin mökin pihalle patsaan. Sen verran ison ettei sitä pois kanneta. Ehkä luonnollisen kokoinen leijona tai iso pat21592Varusteita kaukopartioon
Kiinnostaisi tietää millaisia reppuja kaukopartiossa käytettiin viime sotien aikana. Ymmärtääkseni ne eivät olleet saman31583Ahvenanmaan puolustus
Kiinnostaisi tietää kun olen asiaa viimeaikoina pohtinut. Näin rauhanaikana Ahvenanmaa on kiellettyä aluetta suomenarmei491500- 91448
Vain tätejä jäljellä, periikö kuolleen tädin lapse
Kuka perii kun minulla ei ole lapsia ja vanhempani ovat kuolleet. Isäni oli ainoa lapsi. Äidillä oli neljä sisarusta jo141272Miten pitkälle ilman kisoja?
Miten pitkälle judossa voi päästä ilman että osallistuu kisoihin. Tarvoitan vaatiiko jotkut vyöarvot osallistumista kis351267LJK 10 kg reppujuoksu
Siis jos aikoo laskuvarjojääkäriksi testeissä pitää juosta 10 kg reppu selässä. Kiinnostaisi tietää tuleeko reppu firman21223Kivenlahdessa Espoon Marinranta, ostitko?
Taloja myynnissä. Ostitko? Miten tärkeää sinulle on maisena. Aika moinen eri alakerran ja yläkerran välillä.141189Halventavat tai ylistävät kuvaukset seksistä.
Kun lukee paljon suomi24 novelleja niin harva ilmaisu yllättää. Nyt etsittiin miehiä pariskunnan naisen joukkopanoon, ga31145Merkonomi vai eläkeläinen
Miten esittelette jos tarvii? Oletteko eläkeläinen? Vai Merkonomi, tutkintohan ei ilmeisesti vanhene?431057Pyöränkuljetuslaukku junaan ja laivaan
Tarkoitus olisi löytää pyöränkuljetuslaukku tai kassi. Ajatus olisi kuljettaa kokoon taitettavaa pyörää kassissa käsimat231029Hallituksen kokoonpano
Hiljaisessa myynnissä olevan asunto kiinnostaisi. Saanko miten selville Hallituksen puheenjohtajan yhteystiedot? Kiinnos361015Kaukopartio miesten reput
Olisi kiva tietää millaisia reppuja nuo kaukopartiosa käyttivät. Siis viime sotien aikana. Ymmärtääkseni ne eivät olleet11003Äidin ja Isän salaisuus
Kysymys on hiukan outo. Tosin ei ymmärrä mihin tämän laittaisin. Pariskunnalla kolme alle kouluikäisiä lasta. Nuorimma2988