Vapaa kuvaus

Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

501

Kommenttia

16171

  1. Meiltä ei oo lähteny kuin Nokia ja paperiteollisuus(joka nyt muutenkin tulee paskapaperia lukuunottamatta lähtemään).

    Muut suuret yhtiöt eivät tule koskaan lähtemään Suomesta. Esim. ABB, Wärtsilä, Metso, Valmet, Kone ym, eli perinteinen metalliteollisuus(pl. telakkateollisuus joka saakin mennä koska ei ole tuottanut kuin tappiota veromaksajille vuodesta 1982 alkaen).

    Samoin YIT, Lemminkäinen ym. pysyvät kyllä Suomessa.
  2. Kippis.