relaxed

![]()
Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
501
Kommenttia
16171
Joulupukki on sovinisti.
Joulumuorinhan sille pitää kaikki pöytään asti passata. Puurot keittää, kattella vaatteet reissuun jne.13137Buah!
Yli 800 viestiä tänään ja valitellaan, että on hiljaista. =D Alotus per minuutti olis vissiin soppeli tahti?0136Siis mun on ihan pakko jakaa tämä teidän kans.
Rakas appiukkoni ja anoppini jotka ovat eronneet jo yli 15 vuotta sitten, polttivat yhteistyössä meidän lakanat, tyynyli15136Kyllä vaan Ruotsi...
Kyllä tää pikkusen kyrpii. Ne on aina niin edellä meitä. "Bioenergia ohitti öljyn Ruotsissa Ruotsissa koko uusiutuvan7135- 11135
Olis pitäny...
...mennä eilen nukkumaan aiemmin, että olis herännyt aiemmin, että olis voinut katsoa ruohonleikkuria aiemmin, että olis19135- 10134
Ketkä kusipäät tukkii terveyskeskusten puhelinlinjat
epäoleellisilla kysymyksillä sikainfluenssasta? Vittuku pitää ihmisten olla idiootteja, lehdissä, radiossa ja teeveessä11134Olen sitä mieltä,
että T. Soini projisoi puhuessaan basaarihallituksesta ja häviäjien hallituksesta. Koska onhan perussuomalaiset melkoine54133- 4133
PUImURI
Jos on 2,2 volttinen tehonlähde joka tuottaa 65 mA:a virtaa, ni eiks sen teho ole sillo 0,143 W? Sitten toinen kysymys.21131Yhteiskunta hyötyy enemmän miehen kouluttamisesta
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010090712307418_uu.shtml8131Mitä kupissa?
Mul on tsekkiläistä Budejovicky-lageria. Piti ottaa samaisen valmistajan tummaa olutta, mutta mitä lie ajattelin siinä k31131Koska maailma on avoin
ja monikulttuurisuus on pop, niin onko meidän syytä luopua kaikista perinteistä? Onko suomalainen kulttuuri tarpeeksi va15130Muna vai kana?
Johtaako yhteiskuntakriittisyys syrjäytymiseen vai syrjäytyminen yhteiskuntakriittisyyteen? Asioillahan on kuitenkin se15130Ollila: Jopa neljän vuoden taantuma
Vaikka maailmantalouden merkit alkavat vähitellen näyttää paremmilta, Nokian ja Shellin hallistusten puheenjohtaja Jorma19129- 7129
Voi helevetti,
mä oon nyt maanantaista saakka työstäny yhtä projektia koneella about 18h/vrk. Järki ei enää luista mitenkään, mutta ei11128G: Sosiaalinen media.
1. Facebook: Antaako enemmän kuin ottaa, vai päinvastoin? 2. Twitter: Antaako enemmän kuin ottaa, vai päinvastoin? 3.12128Käsittämätöntä,
miksi telkkari ja julkisuus on täynnä julkihomoja ja julkihomopareja, mutta lesboja ei näy missään. Vittu. Ei voi mitää9127