Vapaa kuvaus

Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

501

Kommenttia

16171

1. Joulupukki on sovinisti.

Joulumuorinhan sille pitää kaikki pöytään asti passata. Puurot keittää, kattella vaatteet reissuun jne.
    Miehen logiikka
    13
    137
  2. Buah!

Yli 800 viestiä tänään ja valitellaan, että on hiljaista. =D Alotus per minuutti olis vissiin soppeli tahti?
    Miehen logiikka
    0
    136
  3. Siis mun on ihan pakko jakaa tämä teidän kans.

Rakas appiukkoni ja anoppini jotka ovat eronneet jo yli 15 vuotta sitten, polttivat yhteistyössä meidän lakanat, tyynyli
    Miehen logiikka
    15
    136
  4. Kyllä vaan Ruotsi...

Kyllä tää pikkusen kyrpii. Ne on aina niin edellä meitä. "Bioenergia ohitti öljyn Ruotsissa Ruotsissa koko uusiutuvan
    Miehen logiikka
    7
    135
  5. Mitäs tänään?

Mä meen baariin. Jeee!!!
    Miehen logiikka
    11
    135
  6. Olis pitäny...

...mennä eilen nukkumaan aiemmin, että olis herännyt aiemmin, että olis voinut katsoa ruohonleikkuria aiemmin, että olis
    Miehen logiikka
    19
    135
  7. Hiano homma,

tänään näyttää selkeästi olevan mun päivä. Jatkakaa.
    Miehen logiikka
    10
    134
  8. Ketkä kusipäät tukkii terveyskeskusten puhelinlinjat

epäoleellisilla kysymyksillä sikainfluenssasta? Vittuku pitää ihmisten olla idiootteja, lehdissä, radiossa ja teeveessä
    Miehen logiikka
    11
    134
  9. Olen sitä mieltä,

että T. Soini projisoi puhuessaan basaarihallituksesta ja häviäjien hallituksesta. Koska onhan perussuomalaiset melkoine
    Miehen logiikka
    54
    133
  10. Molin Nalle.

http://www.jatajalki.fi/
    Miehen logiikka
    4
    133
  11. PUImURI

Jos on 2,2 volttinen tehonlähde joka tuottaa 65 mA:a virtaa, ni eiks sen teho ole sillo 0,143 W? Sitten toinen kysymys.
    Miehen logiikka
    21
    131
  12. Yhteiskunta hyötyy enemmän miehen kouluttamisesta

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010090712307418_uu.shtml
    Miehen logiikka
    8
    131
  13. Mitä kupissa?

Mul on tsekkiläistä Budejovicky-lageria. Piti ottaa samaisen valmistajan tummaa olutta, mutta mitä lie ajattelin siinä k
    Miehen logiikka
    31
    131
  14. Koska maailma on avoin

ja monikulttuurisuus on pop, niin onko meidän syytä luopua kaikista perinteistä? Onko suomalainen kulttuuri tarpeeksi va
    Miehen logiikka
    15
    130
  15. Muna vai kana?

Johtaako yhteiskuntakriittisyys syrjäytymiseen vai syrjäytyminen yhteiskuntakriittisyyteen? Asioillahan on kuitenkin se
    Miehen logiikka
    15
    130
  16. Ollila: Jopa neljän vuoden taantuma

Vaikka maailmantalouden merkit alkavat vähitellen näyttää paremmilta, Nokian ja Shellin hallistusten puheenjohtaja Jorma
    Miehen logiikka
    19
    129
  17. Oottako

jo rillannu tälle vuatta?
    Miehen logiikka
    7
    129
  18. Voi helevetti,

mä oon nyt maanantaista saakka työstäny yhtä projektia koneella about 18h/vrk. Järki ei enää luista mitenkään, mutta ei
    Miehen logiikka
    11
    128
  19. G: Sosiaalinen media.

1. Facebook: Antaako enemmän kuin ottaa, vai päinvastoin? 2. Twitter: Antaako enemmän kuin ottaa, vai päinvastoin? 3.
    Miehen logiikka
    12
    128
  20. Käsittämätöntä,

miksi telkkari ja julkisuus on täynnä julkihomoja ja julkihomopareja, mutta lesboja ei näy missään. Vittu. Ei voi mitää
    Miehen logiikka
    9
    127