Vapaa kuvaus

Aloituksia

414

Kommenttia

828

  1. rakkaimmalle ei tarvitse todistella mitään,
    hän tuntee ja tietää.

    Kiitos Sinulle Ystäväni, olkoon päiväsi oikein
    hyvä ja lämmin.
  2. lapsetkaan siis tuskin enää mitään tarhaikäisiä vaan koululaisia jo,
    luultavimmin siis toisellakymmenellä jo molemmat/kaikki. En kyllä
    tapauksessasi miettisi enää, kyllä sen ikäiset lapsetkin jo jotain
    elämästä ymmärtää. Ja vaikka ette riitelisikään miehesi kanssa,
    niin kuvitteletko ettei lapset huomaa viileähköjä välejänne ?
    Lapsilla on äärettömän tarkka vaisto, mitä tulee vanhenpiin ja
    heidän väleihinsä.

    Jokaisella meillä on vain yksi elämä, siis oikeus myös päättää sen
    onnellisuudesta tai epäonnistumisen tuomista lieveilmiöistä. Tosin
    en minäkään missään vaaleanpunaisessa maailmassa elä, en todellakaan.
    Mutta kun asetan asiat vaakakuppeihin, parempi puoli on kuitenkin se
    korkeammalla oleva ja siksi olen tässä edelleen.

    Seksikin on vähän kaksipiippuinen asia, siitä voi nauttia tai tehdä
    siitä vain halujen tyydyttämisen hetkiä. Onhan halu kuitenkin yksi osa
    meitä kutakin, niin miehissä kuin naisissakin.

    Lapset tarvitsevat tietysti molemmat vanhemmat, mutta uskon heidänkin
    saavan teistä kummastakin enemmän irti jos olette onnellisia molemmat
    omilla tahoillanne, kuin kituuttaen yhdessä. Tuskin lapsilta mikään romahtaa
    jos eroatte, vaikka tietenkin se ravisuttaa lapsen mieltä.
    Perverssiä käyttäytymisesi ei suinkaan ole, ehkäpä liian vahva ilmaisu tuohon
    asiaan.

    Mieti nyt tarkkaan haluatko olla onnellinen yksin vai kitkuttaa elämäsi loppuun
    saakka liitossa, josta ette kumpikaan saa enää mitään ( jos olette joskus saaneet )
    Eihän lapset ole este elää, kyllä he sopeutuvat jo tuon ikäisinä kuin oletan heidän
    olevan liittonne pituuden huomioon ottaen.