Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
analyyzi
profiilit
analyyzi
analyyzi
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
32
Kommenttia
353
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sama metodi kuin lehdistössä. 'Minä järjestän sinulle kirjoitettavaa ja sinä kirjoitat minusta.' Kaverini juoruavat eli keksivät loput.
Kärjistetään vielä: Ei väliä mitä nikistä kirjoitetaan kunhan nikki on oikein kirjoitettu.
16.12.2011 20:13
Siis julkkikseksi ei julkkiselso. Sormet... nuo sormet. Soo-soo-soo.
16.12.2011 20:07
Sinulta haluaisinkin mielelläni vastauksen että "mistä niitä häiriköitä tulee?"
Koko aihe pompsahti päähäni yhdeltä ja toiseltakin palstalta jossa eräs palstajulkkis on saanut osansa julkisuudesta ja varsinkin sen nurjasta puolesta.
Voitko ajatella olevasi monen muun lailla avoimuutesi uhri?
16.12.2011 20:06
Jos et pahastu ja vaikka pahastuisitkin vastaan, että kuulunet sarjaan "mukavat palstajulkkiset".
Tänään luin netti-iltapäivälehdestä, että Suomen mukavimmaksi julkkiselso oli äänestetty Michael Monroe. Kenelläkään ei ollut hänestä pahaa sanottavaa.
Itse olen jäävi äänestämään ketään mihinkään kategoriaan. Kunhan äkkiseltään vetäisin mielipiteeni sinusta hatustani.
16.12.2011 20:03
Tarkoitin juuri rekisteröityä nimimerkkiä, jonka miellän tavaramerkiksi tai taitelijanimeksi, jonka joku on ottanut itselleen käyttöön.
Mielenkiintoinen tieto, että usea voi käyttää yhtä nikkiä. Mutta tietenkin se on mahdollista internetin ihmeellisessä maailmassa.
16.12.2011 19:51
Olen hyvä syömään ja osaan laittaa ruokia jotka maistuvat minulle. Olen hyvä laihtumaan laittamillani ruuilla jos toki lihomaankin. Olen siis hyvä tasapainoilemaan.
Käsistäni toivoisin olevani taitavampi. Takavuosien taideharrastuksen myötä (kuvanveisto) huomasin, että mielikuvitus, tekniikka ja taidot eivät kohdanneet. Joittenkin mielestä tekeleeni olivat hyviä.
Toisaalla jo tänään kerroin, että haluaisin kokeilla osaanko vielä kutoa villasukat. Luulen ja tiedän että saituudestani huolimatta aion ostaa sukkapuikot, jotka omistin jo kauan sitten mutta heitin pois, ja itseni takia kokeilla osaanko.
21.11.2011 12:04
Tuli ja meni valkeus. Olen tänään jo kertaalleen todennut että AI HEIT LUMI.
Sukkapuikkoja sen sijaan kaipaan. Kaikkien näitten hulivilivuosieni jälkeen haluan kokeilla onnistuuko teoriassa opittu sukankutominen käytännössä. Sen lisäksi palelevat varpaani.
Yritetäänkö yhdessä sukankutomista, oi mie itte?
21.11.2011 11:40
Ja silleen pistetään linkki, jos joku ei tiedä mistä on kysymys.
http://www.youtube.com/watch?v=eCss0kZXeyE
26.10.2011 17:22
?
Aloitan vastauksena kysymysmerkillä koska taaskaan ei pieni mopopoika ymmärrä vastauksestasi yhtään mitään.
26.10.2011 16:45
Nikkien samankaltaisuutta on ihan turha miettiä. Jopa eri puolilla maailmaa keksitään samoja asioita samoihin aikoihin niin tieteessä kuin taiteessa.
Tätäkin nikkiä jonka olen rekisteröinut muistaakseni v. 2007 jossain muodossa käytetään luultavasti jokaisella keskustelupalstalla mitä Suomesta löytyy.
Sain juuri tänään kyselyn, että olenko jossain ketjussa esiintyvä Anna Analyyzi. En ole. Joku muu on vaan vääntänyt analyysi-sanan haluamaansa muotoon. Kuten minäkin.
Niin ja intergoitumisesta piti sanomani että en usko pystyväni integroitumaan enää. Ainoa maa(ilmankolkka) jonne haluaisin kenties muuttaa on Australia. Jotenkin tuntuvat nuo aussit olevan kovin rentoa väkeä. Mutta, oi rakas Suomeni maa. Tuskin puolta vuotta kauempaa siellä voisin elää.
Jääkaappini ja tiskikoneeni voisin hyvinkin integroida paitsi etten ole ihan täysin varma, onko tuo sama termi.
26.10.2011 16:32
Yritän kamalasti olla sanomatta mitään mutta sanon kumminkin.
Ei liene kysyjäkään paljoa alle 60 kun Louvren kummituksen muistaa jopa nähneensä. Sarjan pyöri teeveessä 60-luvun alussa.
21.10.2011 20:00
Siltäpä se näytti eikä vain näyttänyt vaan olikin. Hilkulla oli, etten vaasiin käynyt keräämässä, mutta kun oli muita kyydissä niin en tohtinut.
Tuliliemenä on espanjalaista giniä. Älä kysy merkkiä tai jos kysyt, niin joudun jääkaapilla asti käymään. Halpaa oli kuin mikä Tallinnan satamassa ja hyvin tuntuu putoavan sekä nousevan. Siis alas ja hattuun.
21.10.2011 19:26
Kaikki hyvin. Takassa ei tulta mutta täyteläistä tulilientä on käden ulottuvilla.
Noista viheriöimisistä sen verran, että vähällä oli etten tänään pysähtynyt tien viereltä keräämään lupiineja. Näyttivät olevan melkoisessa kukkimisvaiheessa.
Voinemme herkistyä laulamaan: No onkos tullut kesä ja jos on niin kiitos siitä.
21.10.2011 19:15
Epistä, kertakaikkisen epistä.
Ajattele positiivisesti. Olisihan se voinut olla avaruusromuakin joka pihallesi mätkähti. Tosin se hyvä puoli siinäkin olisi ollut, että eipä olisi enää pihaa jota joutuisi naapurin lehtipuiden jäljiltä haravoimaan.
Ällöpositiivisuuden puuskassa kirjoitettu. Latojan huomautus.
28.09.2011 15:09
Olen niin monta monituista kertaa pettynyt näihin mukamas-myrskyihin, jotta luulenpa että asun väärässä kohtaa maapalloa kun en muista yhdenkään myrskyn osuneen kohdalleni.
Tai sitten käsitykseni myrskystä on erilainen. Odotan hurrikaania ja saan kohtalaisen sateen ja tuulen.
13.09.2011 13:30
Tulipa mieleeni, että tulen ja henkäisen ja hönkäisen talosi pois kuni Iso Paha Susi joka sekään ei saanut Veli Pontevan (?) taloa kaadettua ja kaikki iltapäivälehtien toimittajat olivat pahoillaan.
Toki olen hakenut kirpparilta ostetun polkupyöräkypäräni esiin kun huomenissa joudun jättämään tiilitaloni lämmön hetkeksi poistuakseni sen luomasta turvasta.
13.09.2011 13:08
Olen välillä lueskellut Forecan sivuilta meteorologien blogimerkintöjä. Joku heistä kirjoitti hienosti, miten heiltä kärtetään kommentteja tyyliin "eikö edes jotain tavallisuudesta poikkeavaa olisi".
Nytkään ei taida olla. Sitä samaa, sitä samaa.
13.09.2011 13:00
Ihan tarkaan ei auennut että miten pitäisi olla ihmisiä toisillemme? Eikös me ollakin, mekin joita kovin moitit.
13.09.2011 12:07
Tuskin yksikään maan matonen tulee omaa ruumistasi siirtämään muualle kuin multaan joten tasoissa olette.
08.09.2011 17:25
Ei minulla ässävikaa. K-vika tahi liian vähän aikaa. Korjaan: liian vähän mielenkiintoa.
Minulla on korkeintaan pidempi muisti kuin sinulla.
08.09.2011 16:05
3 / 18