cesar68
![]()
Hellurei
Aloituksia
209
Kommenttia
1207
Pyyhekyselijälle
Sori kun poistin viestisi jossa kyselit mitä oli Antti kirjaillut lahjaksi antamaansa pyyhkeeseen. Piti poistaa yksi vas51997Lopetan sefuna BB-palstalla
Ilmoitin eilen ylläpidolle lopettavani sefuna BB yleiset ja 24/7 palstoilla. Aika ei enään riitä näin aikaavievään tehtä281996Palstasiivous alkaa
Nyt on taas hyvä hetki muistuttaa kirjoittajille kolmen BB-palstan olemassaolosta. Tämä 24/7 palsta on tarkoitettu kesku71994Timo ei poistu itse
En jaksa millää uskoa että Timo luopuisi kilvasta sen takia että on samassa äänestyksessä Hannan kanssa. Jos hän haluaa91990sorry
sinä joka kirjoitit maahanmuuttajakeskustelusta. Meni vähän hätäisesti poistoon viestisi, kun ilmeisesti kirjoitit siitä91946Ehdota viikko- tai päivätehtävää
http://www.subtv.fi/bigbrother/ehdotatehtavaa.shtml No nyt sitten liikkeelle kaikki ne jotka valittivat että tylsiä teh131852- 111776
Päivätehtävä: Sukellusjuhla
Saivat juuri päivätehtävän ohjeet. Tehtävänä on sukeltaa altaasta lappuja joissa lukee jokin hyödyke. JOkainen saa sukel81770Mailini ylläpidolle
Tässäpä kaikille tiedoksi se mitä juuri kirjoitin ylläpidolle. Voitte toki jo nyt alkaa ottamaan huomioon palstan aiheet41745Asukkaille hoitoeläimiä
http://bb.subtv.fi/subnetti/bigbrother2006/uutiset.shtml?469930 Onkohan noi laamoja vai mitä?151649BB-palstan linjanvetoa
Olen ottanut haasteen vastaan toimia Bigbrother-palstan valvojana. Palstan kirjoittelu on räjähtänyt käyntiin kun suomal141646Kiitos Timo
Olit viihdyttävä asukas ja ansaitsit paikkasi talossa. Oli ilo kuunnella kommenttejasi Kakon haastattelussa. Suhtautumis61633Jokohan huomenna koskemattomuus
Jokohan huomenna maanantaina nähdään ensimmäinen koskemattomuuskisa Suomen Big Brotherissa? Maanantainahan suoritetaan j71617Oletko mainoksen uhri
Oletko ostanut mitään tuotetta mikä on Bigbrotherissa näkyvästi esillä? Mielestäni mainostaminen on hillitympää tällä k121609Eläitarha talossa :D
Porukka bilettää pikku nousuhumalassa ja seassa käyskentelee nyt ainakin leijona panda ja susi :D141600Asukkaiden arvostelijoille
Pakko on kyllä ihmetellä negatiivisen kirjoittelun määrää täällä. Melkein mitä vaan tekevät tuolla niin siitä joku kirjo14159124/7
Äsken kun tuli kuulutus että "kioski on nyt auki" ja Antti ja Mika olivat ostosvuorossa, niin pojat ottivat vaatteet poi151587Terhi: "kukaan ei ärsytä mua"
Lainaus Subin sivulta keskustelusta jossa Tiina ja Terhi keskusteli nimeämisistä ja sen vaikeudesta: "Jos ois joku joka81544Kyl se Mika vaan oli äijä
Taas alko harmittaa että Mika putos kun katteli noita extran pätkiä. Monet naurut olis saanu enemmän jos olis vielä muka211544MUUTOKSIA PALSTALLA
Ylläpito on vastannut huutoon ja muutoksia bb-palstaan on ehkä tulossa. Ei sellaisia kuin olisin toivonut mutta se mitä141535