j.pellervoinen
![]()
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
274
Kommenttia
1718
- 13248
Näin vedätetään hintoja
Jonkun päivittäistavaratuotteen hintaa tulee seurattua syystä tai toisesta. Minä olen havainnoinut läheisessä Prismassa4243Yhtenäinen EU huvittaa
EU:lla ei pitäisi olla sisäisiä rajoja. Ei pitäisi, mutta kun on. Esimerkiksi tuo Ruotsin ja Itävallan erillislupa nuusk6238Oiva rangaistus
Tuolla Amerikan maassa pieni uskonlahko uhkasi polttaa Koraanin ja islamistit olivat kauhuissaan ympäri maapallon. Olen13235Jäähyväiset
Hei palstalaiset. Minä en ole ikinä loukkaantunut teidän asiallisista vastauksistanne enkä myöskään omasta mielestäni as11233Muistoja lapsuudesta 2
Jokaiselle meistä valkenee jossain vaiheessa lapsuutta, että Joulupukkikin tarvitsee apulaisia, eli lahjan tekijöitä. M28231Haukkuva koira naapurissa
Mikä avuksi naapurille tai heidän koiralleen, joka jätetään päiväksi kotiin kun ihmiset menee töihin, kouluun ja päiväko3229Läähättäkää ja nauttikaa,
mutta älkää valittako. Suomen mantereella tätä herkkua, jota helteeksi sanotaan, on vain muutaman päivänä vuodessa. Jok10226EVIRAKO uusiksi?
Venäjän tarkastuslaitos on havainnut puutteita suomalaisessa elintarviketuotannossa. Elintarvikerekat käännytetään rajal20221Yhteensattumia
Mittasin verenpaineeni. Se oli 120/80/67. Mietin, kuinka se oli niin tutun tuntuinen. Sehän oli sama, mikä oli sen vehke13219Salarakas
Minä tunnustan. Minulla on salarakas. Illalla Hän odottaa minua jo vuoteessa. Lukiessamme painan pääni Häntä vasten. Lam2216Hei meitä ryöstetään
Varokaa vanhat ystäväni autokorjaamoita, niissäkin on tulospalkkaus. Vein autoni 60 000km huoltoon. Työnjohtaja soitti6216Perheväkivallan tasapuolisuus... hämmästyttää.
Olen hämmästynyt, koska olen luullut, että vain miehet hakkaa vaimojaan, mutta tutkittu julkinen totuus onkin, että olem16215Vaalea vaiko tumma
Tämän päivän Hesarissa tietoguru Torstilta kysytään, vaaleaksi ja tummaksi paahdettujen kahvien suosituimmuutta. Torsti19215Meinasimpa kaatua
Jo oli liukas postilaatikolle vievä asfaltoitu pihatie. Musta jää peitti sen pinnan ja täysin näkymätöntäkin se jää oli9214Muistoja lapsuudesta
Jytkyjä ennenmuinoin. Neljäkymmentä luvulla, sota-aikaan, ollessani vielä paljon alle kymmenvuotias, harrastimme kavere6213Kyllä se oli noloa
Olimme vaimon kanssa kaupassa. Hyllyjen välejä kierrellessä havaitsin tarjouskahvi kasan ja otin yhden paketin ja heiti15211Kaikkeen sitä tottuu
Olen käynyt mustikassa niin kuin varmaan monet muutkin meistä sen taidon vielä osaavista. Kun tulin ensimmäisen, noin k11209Apua kielioppitietooni
Ennen kuin lähden muualta tietoa hakemaan, ajattelin kysyä teiltä. Tällä kertaa minua vaivaa viive sanan taipuminen.29209Huvittavaa, mutta totta....
Ilmaisesta terveyskekuspalvelusta on kuusi kymmenestä sitä mieltä, (jonkin tutkimuksen mukaan), että ilmaiset terveysk27209