Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

274

Kommenttia

1718

1. Hu, Huu

Onko täällä ketään? Suomi- - Ruotsiottelu menossa ja täällä kaikuu tyhjyys.
    70 plus
    13
    261
  2. Kiroillen eteenpäin

Katselin 55 ohjelman. Esko Roine sanoi, että ihmisen pitäisi nauraa joka päivä tietty aika ollakseen hyvinvoiva, Minä en
    70 plus
    22
    259
  3. Näin vedätetään hintoja

Jonkun päivittäistavaratuotteen hintaa tulee seurattua syystä tai toisesta. Minä olen havainnoinut läheisessä Prismassa
    70 plus
    4
    257
  4. Muistoja lapsuudesta 2

Jokaiselle meistä valkenee jossain vaiheessa lapsuutta, että Joulupukkikin tarvitsee apulaisia, eli lahjan tekijöitä. M
    70 plus
    28
    257
  5. Vaalea vaiko tumma

Tämän päivän Hesarissa tietoguru Torstilta kysytään, vaaleaksi ja tummaksi paahdettujen kahvien suosituimmuutta. Torsti
    70 plus
    19
    254
  6. EVIRAKO uusiksi?

Venäjän tarkastuslaitos on havainnut puutteita suomalaisessa elintarviketuotannossa. Elintarvikerekat käännytetään rajal
    70 plus
    20
    250
  7. Oiva rangaistus

Tuolla Amerikan maassa pieni uskonlahko uhkasi polttaa Koraanin ja islamistit olivat kauhuissaan ympäri maapallon. Olen
    70 plus
    13
    250
  8. Yhtenäinen EU huvittaa

EU:lla ei pitäisi olla sisäisiä rajoja. Ei pitäisi, mutta kun on. Esimerkiksi tuo Ruotsin ja Itävallan erillislupa nuusk
    70 plus
    6
    247
  9. Läähättäkää ja nauttikaa,

mutta älkää valittako. Suomen mantereella tätä herkkua, jota helteeksi sanotaan, on vain muutaman päivänä vuodessa. Jok
    70 plus
    10
    247
  10. Jäähyväiset

Hei palstalaiset. Minä en ole ikinä loukkaantunut teidän asiallisista vastauksistanne enkä myöskään omasta mielestäni as
    70 plus
    11
    245
  11. Apua kielioppitietooni

Ennen kuin lähden muualta tietoa hakemaan, ajattelin kysyä teiltä. Tällä kertaa minua vaivaa viive sanan taipuminen.
    Ikäryhmät
    29
    245
  12. Haukkuva koira naapurissa

Mikä avuksi naapurille tai heidän koiralleen, joka jätetään päiväksi kotiin kun ihmiset menee töihin, kouluun ja päiväko
    70 plus
    3
    241
  13. Omaakin vastuuta pitäisi olla.

Jyväskylässä meni lapsi väärälle äidille ja äiti syyttää sairaalaa. Ihan oikein, mutta miksi hän ei tarkastanut sitä ra
    70 plus
    20
    240
  14. Huvittavaa, mutta totta....

Ilmaisesta terveyskekuspalvelusta on kuusi kymmenestä sitä mieltä, (jonkin tutkimuksen mukaan), että ilmaiset terveysk
    Ikäryhmät
    27
    235
  15. Yhteensattumia

Mittasin verenpaineeni. Se oli 120/80/67. Mietin, kuinka se oli niin tutun tuntuinen. Sehän oli sama, mikä oli sen vehke
    70 plus
    13
    234
  16. Voi meitä vanhuksia ja meidän omaisia.

Vain kolme kertaa viikossa p-lle, valittaa eräs omainen vanhusten hoidosta ja laitos vastaa, että menkööt vaikka kymmene
    70 plus
    10
    231
  17. Kaikkeen sitä tottuu

Olen käynyt mustikassa niin kuin varmaan monet muutkin meistä sen taidon vielä osaavista. Kun tulin ensimmäisen, noin k
    70 plus
    11
    229
  18. Meinasimpa kaatua

Jo oli liukas postilaatikolle vievä asfaltoitu pihatie. Musta jää peitti sen pinnan ja täysin näkymätöntäkin se jää oli
    70 plus
    9
    228
  19. Perheväkivallan tasapuolisuus... hämmästyttää.

Olen hämmästynyt, koska olen luullut, että vain miehet hakkaa vaimojaan, mutta tutkittu julkinen totuus onkin, että olem
    70 plus
    16
    227
  20. Miksi me maksamme?

Lukaisin tuolta lehdistä jutun, jonka mukaan joku ministeriö hävisi oikeusjutun työntekijän kiusaamisesta ja joutuu mak
    70 plus
    5
    226