Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ja1978
profiilit
ja1978
ja1978
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
1995
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Varmasti voi. Ongelma ovatkin naiset itse joille se yhdyntä ja "raju seksi" on niin tärkeä asia.
Tai siis ainakin tällaisille palstoille kirjoittavien naisten jutuista saa sen käsityksen että "seksin on oltava rajua" ja muuta paskaa. Esimerkiksi minä en miehenä olisi kiinnostunut yhdynnästä vaan vain muunlaisesta kosketuksesta. Pidän yhdyntää myös riskinä.
Koska mitään kosketusta ei koskaan saa, ei voi myöskään kyllästyä "vain yhdynnättömään" seksiin, niinkuin naiset ovat täällä sanoneet että pitää olla yhdyntöjä tai muuten kyllästyy. Kun he sitä seksiä koko ajan harrastavat niin helppohan se on puhua.
28.01.2016 19:56
Ne kaikki ovat sellaisia tähän mennessä ja tulevat olemaan jatkossakin. Orgasmi on helppo kokea jo aikaisin teini-iässä, koska siihen tarvitaan vain oma käsi.
Kun taas yhdyntä jää kokematta, koska siihen tarvittaisiin nainen.
28.01.2016 11:45
Minusta taas jos suom. miehen todellinen keskipituus on 178 cm, se on yllättävän lyhyt omiin havaintoihini nähden.
Oman paikkakuntani yläasteella aikoinaan 1978 syntyneet olivat sellaisia, että 178 ei voi mitenkään olla sen porukan keskipituus, vaan arvioisin jotain 180-182 cm pikemminkin. Olen itsekin 180-senttinen, ja itseäni paljon pitempiä oli suorastaan paljon.
28.01.2016 08:54
Tuollaista se on. Treffipalstoilla sen tietysti ymmärtää että se tarkoittaa sitä ettei kukaan ole kiinnostunut, mutta silloinkin on sama homma vaikka yrittäisi vain esim. FB:ssa keskustella naisen kanssa jostain eikä iskeä, niin aina se naisen keskustelu on sitä että vaietaan, kun keskustelukumppani ei miellytä.
Ja kun sitä toitotetaan että pitäisi yrittää tutustua ihmisiin ja yrittää olla sosiaalinen...mutta miten se tapahtuu kun keskustelut jäävät yksinpuheluksi.
27.01.2016 05:06
Kaunis.
27.01.2016 04:58
Ei kai se tärkeää olekaan.
Tärkeää olisi se, ettei nainen ole sellainen seksihullu jolle miehen kyrvän koko on tärkeä asia.
26.01.2016 15:54
Minun äitini ainakin oli naimisissa vihaamansa miehen kanssa.
Alkuperäistä syytä yhdessäolon alkamiseen en oikein tiedä. Ennen avioliittoa syntynyt lapsi tietysti yksi syy siihen varsinaiseen avioliittoon mutta se miksi alunperin ajaudutaan yhteen ihmisen kanssa jonka kanssa ei sovita yhteen, onko se jotain huonoa ihmistuntemusta, ulkopuolisista paineista johtuvaa tai mitä sitten lieneekin.
Todennäköisintä on ehkä se, että nainen on ensin alkuun ollut kiinnostunut miehestä, mutta sitten myöhempien tapahtumien takia kun puolisoista on tullut vihollisia, nainen ei vanhemmiten myönnä sitten enää sitäkään, että olisi ikinä alunperinkään ollut kiinnostunut kyseisestä miehestä. Siinä mielessä se yhdessäolon aloitus tuntuu oudolta.
Ja tietysti siihen aikaan muutenkin käyttäydyttiin hieman eri tavoin kuin nyt. Avioliitolla ajateltiin olevan merkitys jota sillä ei enää nykyään ole.
26.01.2016 12:54
Tuohon pätee sekin, että täytyy myös olla todella kiinnostunut siitä sellaisesta aivottomasta seksihulluudesta, jotta siinä edes näkisi mitään tavoittelemisen arvoista.
Noista touhuista voi jäädä sivuun myöskin siksi, että se ei ole ollut edes tavoite, vaan olisi halunnut hieman vähemmän seksikeskeisen ihmisen ja sellaistahan ei välttämättä löydy/saa.
25.01.2016 23:45
Haista paska.
25.01.2016 23:33
Ihmettelysi johtuu vain siitä, että sinä et tunne yksinäisiä miehiä, vaan vain naisia.
25.01.2016 23:29
Minä ainakin olen täysin kokematon, ja jos edes otan yhteyttä naiseen, siitä seuraa aina tilanne, että joudun tuntemaan itseni lähes rikolliseksi...
Tosin minä myös asun pienellä paikkakunnalla, muttei se kaikkea selitä, koska ei ne yhteydenotot netissäkään onnistu eikä johda mihinkään.
25.01.2016 20:13
Paskanhailea minulle olisi sekin, jos minulla olisi jonkun naisen mielestä pieni muna. Se kun ei ole itselleni merkityksellinen asia, enkä ole edes kiinnostunut sukupuoliyhdynnästä. Läheisyydestä kyllä mutta toisenlaisesta. Ja eipä sillä koolla ole merkitystä siitäkään syystä koska kuten sanottua en muutenkaan ihmisenä kelpaa naisille.
Ja jos naiselle on tuontyyppinen asia kuin peniksen koko niin merkityksellinen, se saa minut vain ajattelemaan niin, että sellaiset ihmiset eivät ole tavoittelemisen arvoisia.
Katkeruutta sensijaan voi tulla siitä, jos ei ole olemassa sellaisia naisia jotka eivät olisi niin seksi-ja yhdyntäkeskeisiä.
Tavallaan on helpotus jos naisilla on sellainen ajatusmaailma, jota itse en arvosta. Tällöin naisessa ei menetä mitään vaikkei sitä itse saakaan. Tästä syystä aina pitäisikin saada tietää millainen ajatusmaailma naisella on, että tietäisi, menetinkö jossain naisessa jota en saanut mitään arvokasta vai en.
24.01.2016 20:30
Mikä on noste?
Silikoneista totean, että ne yököttävät minua.
24.01.2016 19:03
Mitä höpinää tuo on? Naisille itselleenhän ne pienet rinnat ongelma tuntuvat olevan, ninkuin nyt tuossakin, naisen omassa päässä ollut itsetunto-ongelma.
Tai sitten vain ne miehet kelpaavat joille pitää olla ne isot rinnat.
Minä pitäisin pienistä rinnoista. Pitä(-isin), koska minähän en naista saa minkäänkokoisilla rinnoilla mutta jos saisin, niin pienet ehdottomasti olisivat mieleen.
Suuretkin ehkä jotenkuten menisi jos ovat sitä alunperin, mutta keinotekoisesti suurennetut yököttävät. Ehdottomasti.
24.01.2016 18:44
En tiedä.
Eikös tuollaiseen kysymykseen osaa vastata vain sellainen joka on joskus ollut suhteessa?
24.01.2016 18:26
Jos mies on hoikka, ei lihava nainen ole "oman tasoinen". Lihakset puuttuvat nimenomaan hoikalta joten sen arvostelu on laihuuden arvostelua.
Lihavakin voi olla heikko, mutta yhtä hyvin vahvakin. Riippuu siitä mistä hänen kehonsa koostuu.
Jos nainen on laiha, hän vastaa laihaa miestä eikä lihaksikasta.
24.01.2016 16:49
Minä olen joskus ihmetellyt, mikä sukunimi tuo tuollainen "evankelista" on.
Italialainen nimi tietysti, tarkoittaneeko tuota.
24.01.2016 14:46
Sama toimii silloinkin, kun nainen ei alunperinkään halua tutustua: joko ei sano mitään, tai sitten saattaa sanoa jopa sen verran ettei halua olla missään tekemisissä, mutta mitään perustelua miksi näin on, on turha odottaa.
Ja silti miehen kuitenkin pitäisi tietää mikä hänessä on vialla....ilman naisilta tulevaa palautetta.
24.01.2016 14:32
Jos sinulla on hyvä vartalo, tuskin löytyy minkään pituista miestä, joka suhtautuisi sinuun negatiivisesti mistään syystä.
Minä nyt en varsinaisesti ole nähnyt juurikaan itseäni pitempiä naisia kun olen itsekin 181 cm, niin en tiedä lyhyen miehen ajatuksia. Mutta onhan niitä olemassa selvästi pitempiäkin kuin minä.
23.01.2016 23:14
Ei naisia 181-senttinenkään saa.
23.01.2016 23:07
5 / 100