Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

843

Kommenttia

198

1. ~ Saanko luvan ~

~~ ♥♥ Rakkaus on kuin tanssia sillä ei ole alkua ei loppua ja koskaan et voi tanssia väärin ~ ~~ ♥♥ Leonard Cohen
    Rakkausrunot
    6
    376
  2. # Pasha #

♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ... PASHA ... Pasha - Mennä ohi Ja luutakaan Ei rikottaman Ei koskettaman Ei silittämän Me
    Rakkausrunot
    4
    375
  3. # Sirpaleet #

#######~#######~####### ~~ SIRPALEET ~~ Sirpaleet särkyneet Minä ne tein Ihan itse Ei syyttää ketään voi Itse itseni
    Runot
    2
    375
  4. ~ Päivvee ~

~~ Toiset ne tekkee tiäl mitä ossaa ja toiset nii tekkee mitä haluvvaa Toisil o piäs vua pissaa eik ne ossaa muuta ku
    Runot
    4
    375
  5. Lounatuuli

*** Ihana kevät ja vapauden tuulet taivu jo sinä pitkä talvenselkä kaipuulla saapukaa ihanat purot metsän tuoksut ja ka
    Runot
    0
    375
  6. Kuoleman maa

*** Lapsi väärän maan keskellä vihollisen maan on aina siksi älä huoli sen kun tietää sä saat Kaksiteräinen ja teräv
    Runot
    2
    374
  7. Laulujen laulu

~~~ `Sinun nimesikin tiukkuu parhainta öljyä` Tiukkuuko sinusta parhainta öljyä vai orjantappuroita kallista hunajaa v
    Runot
    0
    374
  8. ~ Missä mennään ~

~~♥♥ Kerro missä mennään minä en tiedä missä mennään Se, että minua siedät olla lähellä ja tiedät On olemassa ympyrä
    Rakkausrunot
    6
    372
  9. ~ Almost lover ~

~ ♥♥ ~ Nyt en voi lähteä nyt en voi tulla Olet Enkelini sä päällä maan ~ Ja minä huudan sen taivaille kenenkään kuule
    Rakkausrunot
    6
    370
  10. ~ Rakkauden kerjäläinen ~

~~~ ¤ Minä likainen tuli törkyjen tarhasta kasvoillani kiiltää viiltoja Saat olla suuna, jos jaloa... Puhdista kipu l
    Rakkausrunot
    7
    367
  11. ~ Kasvot ~

~~~ ♥ Miten paljon mahtuukaan tuskaa maailmaan niin moni pieni eksynyt ihminen huutaa sydämessään kuin lapsi Miten pal
    Rakkausrunot
    8
    366
  12. ~ Savuna ilmaan ~

¤ ~~ Hänen silmänsä näkevät panneet nuolensa jänteelle pimeässä ampuakseen Murtaakseen pylväät ihmiset nuo oikeamielis
    Runot
    8
    363
  13. ~ Joku jossain ~

~~ ♥ Kiire kulkee kaduilla töissä, askareissa kulkee yli kadun punaisella pysähtymättä kulkee hän kohti hämärää liikku
    Rakkausrunot
    1
    363
  14. ~ Susirajalla ~

~~ ♥ Eläinten rakkaus sekö aidoin on rakkaus korvike kaiken kauniin Ei onnen talossa asu enää ihmisiä siellä asuu kiss
    Rakkausrunot
    10
    361
  15. Jouluruno...

~ ♥ ~ Kävin kirkossa oli juhlat, mutta ei häät Siellä itseltäni kysyin mitä sinä täällä näät ? Näin siellä ihmisiä mo
    Runot
    4
    361
  16. ~ Hetkiä ~

~~~( ♥♥ )~~~ Illan varjoissa, taivaan tähdissä kuinka kuulaana loistaakaan täysikuu Huuruisen hengityksesi takaa tunne
    Rakkausrunot
    9
    358
  17. ~ Rakkaus voittaa ~

~ ♥ ~ ♥ ~ Katujen lapset ne aina herää iltaisin herää herää kyyneliin katujen lapset ne iltaisin herää ne iltaisin
    Rakkausrunot
    12
    357
  18. # Ristisanatehtävä #

########################### # RISTISANATEHTÄVÄ # Mul on kahvia Ei sokeria Kaikkeen olit valmis - Ennen - Sä olit tä
    Rakkausrunot
    4
    354
  19. // Sydänkalterit //

♥/////// ♥♥ ///////♥ # SYDÄNKALTERIT # Sydämeni tyhjän huoneen Utuisen aamuyön haljun kajon täyttää kaltereiden
    Rakkausrunot
    8
    354
  20. # Kukaan ei tunne #

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ # KUKAAN EI TUNNE # Kävelen Kampissa Elämän ytimessä Ihmisten vi
    Rakkausrunot
    7
    354