otakoppi

![]()
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
843
Kommenttia
198
~ Saanko luvan ~
~~ ♥♥ Rakkaus on kuin tanssia sillä ei ole alkua ei loppua ja koskaan et voi tanssia väärin ~ ~~ ♥♥ Leonard Cohen6376# Pasha #
♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ... PASHA ... Pasha - Mennä ohi Ja luutakaan Ei rikottaman Ei koskettaman Ei silittämän Me4375# Sirpaleet #
#######~#######~####### ~~ SIRPALEET ~~ Sirpaleet särkyneet Minä ne tein Ihan itse Ei syyttää ketään voi Itse itseni2375~ Päivvee ~
~~ Toiset ne tekkee tiäl mitä ossaa ja toiset nii tekkee mitä haluvvaa Toisil o piäs vua pissaa eik ne ossaa muuta ku4375Lounatuuli
*** Ihana kevät ja vapauden tuulet taivu jo sinä pitkä talvenselkä kaipuulla saapukaa ihanat purot metsän tuoksut ja ka0375Kuoleman maa
*** Lapsi väärän maan keskellä vihollisen maan on aina siksi älä huoli sen kun tietää sä saat Kaksiteräinen ja teräv2374Laulujen laulu
~~~ `Sinun nimesikin tiukkuu parhainta öljyä` Tiukkuuko sinusta parhainta öljyä vai orjantappuroita kallista hunajaa v0374~ Missä mennään ~
~~♥♥ Kerro missä mennään minä en tiedä missä mennään Se, että minua siedät olla lähellä ja tiedät On olemassa ympyrä6372~ Almost lover ~
~ ♥♥ ~ Nyt en voi lähteä nyt en voi tulla Olet Enkelini sä päällä maan ~ Ja minä huudan sen taivaille kenenkään kuule6370~ Rakkauden kerjäläinen ~
~~~ ¤ Minä likainen tuli törkyjen tarhasta kasvoillani kiiltää viiltoja Saat olla suuna, jos jaloa... Puhdista kipu l7367~ Kasvot ~
~~~ ♥ Miten paljon mahtuukaan tuskaa maailmaan niin moni pieni eksynyt ihminen huutaa sydämessään kuin lapsi Miten pal8366~ Savuna ilmaan ~
¤ ~~ Hänen silmänsä näkevät panneet nuolensa jänteelle pimeässä ampuakseen Murtaakseen pylväät ihmiset nuo oikeamielis8363~ Joku jossain ~
~~ ♥ Kiire kulkee kaduilla töissä, askareissa kulkee yli kadun punaisella pysähtymättä kulkee hän kohti hämärää liikku1363~ Susirajalla ~
~~ ♥ Eläinten rakkaus sekö aidoin on rakkaus korvike kaiken kauniin Ei onnen talossa asu enää ihmisiä siellä asuu kiss10361Jouluruno...
~ ♥ ~ Kävin kirkossa oli juhlat, mutta ei häät Siellä itseltäni kysyin mitä sinä täällä näät ? Näin siellä ihmisiä mo4361~ Hetkiä ~
~~~( ♥♥ )~~~ Illan varjoissa, taivaan tähdissä kuinka kuulaana loistaakaan täysikuu Huuruisen hengityksesi takaa tunne9358~ Rakkaus voittaa ~
~ ♥ ~ ♥ ~ Katujen lapset ne aina herää iltaisin herää herää kyyneliin katujen lapset ne iltaisin herää ne iltaisin12357# Ristisanatehtävä #
########################### # RISTISANATEHTÄVÄ # Mul on kahvia Ei sokeria Kaikkeen olit valmis - Ennen - Sä olit tä4354// Sydänkalterit //
♥/////// ♥♥ ///////♥ # SYDÄNKALTERIT # Sydämeni tyhjän huoneen Utuisen aamuyön haljun kajon täyttää kaltereiden8354# Kukaan ei tunne #
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ # KUKAAN EI TUNNE # Kävelen Kampissa Elämän ytimessä Ihmisten vi7354