otakoppi
Vapaa kuvaus
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
775
Kommenttia
193
~ Hetkiä ~
~~~( ♥♥ )~~~ Illan varjoissa, taivaan tähdissä kuinka kuulaana loistaakaan täysikuu Huuruisen hengityksesi takaa tunne9339~ Hauskan huntu ~
~~ ♥ Taas illalla kaupunki herää se nostanut on liikkeeseen, miehen ja naisen Nyt on ilon hetki, synkät kasvot jääkööt4337Samaa sukupuolta olevat avioon ?!
Onko adventisteista oikein jos samaa sukupuolta olevien avioliittolaki menee läpi eduskunnassa ja jos Luterilaisessa kir98336~ Jähmettyneet ~
~~ ♥ Kaduilla huutaa puistoissa huutaa hiljaisuuden kätköissä sielläkin huutaa Rakkaus Etsii kotia kaipaa lämpöä Jäh4333- 6332
....Kesä....
. Kaunis kesäaamu - heinäkuu en ole aivastanut, ollenkaan Minun korvissani soi - nyt loputon kaunis lintujen viserrys p1332~ Mitä tämä on, "Kristus on lain loppu" ?!?!
Lakitermi " vanhurskas " = Syyttömäksi julistettu On ihmeellistä nähdä nykypäivänkin kristillisyydessä ja kristityissä49332- 6331
~ Rakkaus voittaa ~
~ ♥ ~ ♥ ~ Katujen lapset ne aina herää iltaisin herää herää kyyneliin katujen lapset ne iltaisin herää ne iltaisin12331~ Joku jossain ~
~~ ♥ Kiire kulkee kaduilla töissä, askareissa kulkee yli kadun punaisella pysähtymättä kulkee hän kohti hämärää liikku1331# Jos Rakkaus #
♥###♥####♥####♥###♥ ... JOS RAKKAUS ... Jos elämän sain Elämän - Että jos Lahjaksi elämän Sitten kun - Jos elämän -7329~ Vuosi 5770 ~
~~~~~~~~ ♥ ~~~~~~~~ Muuri itkee tuhansien kyyneleet valittaa On uusi vuosi vain viikko, ja elämän kirjan kannet suljet7327~ Niin monin kasvoin ~
777 ~ ♥ Lapsuudesta sinä lähdit niin suora äitinsä rinnoilta vaan niin monin kasvoin sinä kasvoit Varieteessa elämän o4325~ Tuoksussasi ~
~~♥~~~~♥ Jos hyvä ei kelpaa niin valitse toisarvoinen kulje sen kanssa kahlaa kivikoissa terävissä lohkareissa Jos hy9325~ Rakkauden pieni lintu ~
~~~~~ ♥♥ ~~~~~ Oksallansa iloissaan untuvainen onnestansa laulaa vainen Iloissansa ehtoon illan rakentaen meille rakka11322# Voi minua #
O####O####O####O####O####O ... VOI MINUA ... Repaleitten valssi Tuulten tuivertamat tähkäpäät Nöyrtyen iltaan taip8319~ Laaksojen lilja ~
~~ ♥♥ Intohimon tuulet kun mua vie jälleen mielessäin oot mun rakkain Vaik välillämme vuoriakin ois sen matkan pään k8319* EI VAIHTOMIEHIÄ *
§§§§§§§§§§§§§§§§§§♥§§§§§§§§§§§§§§§§§§ EI VAIHTOMIEHIÄ Kummaa peliä - ei vaihtomiehiä Elämän valtatiet - siintää ede8316,., ¤ Saanko luvan ¤ ,.,
♥ ,.,.,., ♥♥ ,.,.,., ♥ ¤ SAANKO LUVAN ¤ Mä vien sut Mä keinutan sua Avaa mulle maailmas Pyöritä mua Mennään ete8315~ Broken Hallelujah ~
~~ ♥ Olin niin yksin ajatuksineni... Oli lämmin kesä kauneimmillaan ja minä kaipasin ~ Sinua Nytkin on tulossa kesä j9314