otakoppi

![]()
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
856
Kommenttia
199
-- Iktys --
*** Ikuisuuden se kestää Kaiken taakse kun jättää Tarinan matkan kuitenkin kuljet Ypöyksin et kuitenkaan Sillä seuranas2404~ Ne sanat ~
~~~ ♥ Ennen kuin aurinko on palannut retkiltään noussut esiin varjoista maan Ennen kuin linnut ovat heränneet ja usva11404~ Hauskan huntu ~
~~ ♥ Taas illalla kaupunki herää se nostanut on liikkeeseen, miehen ja naisen Nyt on ilon hetki, synkät kasvot jääkööt4403~ Sydänpuolet ~
~ ♥♥ ~ Jos haluat minua tänään etkä jaksa odottaa huomiseen Saat vain minut et sydäntäni Jos kuljet kanssani läpi pim8400^ TIETÄÄ SYDÄN ^
♥**********♥**********♥ ♥ TIETÄÄ SYDÄN ♥ Kun kosket Joskus kun kosket Hetkeen se mahtuu - Päivään se kestää ♥ Ku10399...Noste...
*** Ollapa jollekin, jotakin niin kohta jo pilvien lomitse aurinko nauraisi keltaisia kyyneleitään mutta sun täytyy opet7399Jouluruno...
~ ♥ ~ Kävin kirkossa oli juhlat, mutta ei häät Siellä itseltäni kysyin mitä sinä täällä näät ? Näin siellä ihmisiä mo4393Varrella ihmisvirran
~~~ Elämässä erilaisia hahmoja tulee ja menee kaikenkarvaisia varrella tämän elämänvirran tahtoen tai tahtomattakin2392~ Oikeesti ~
~ ♥♥ ~ Laulun sanoin on meille kerrottu meille laulettu " ei aika entinen, se ei koskaan enää palaa " Mutta miksi pala25388~ Rakkauden kerjäläinen ~
~~~ ¤ Minä likainen tuli törkyjen tarhasta kasvoillani kiiltää viiltoja Saat olla suuna, jos jaloa... Puhdista kipu l7387~ Missä mennään ~
~~♥♥ Kerro missä mennään minä en tiedä missä mennään Se, että minua siedät olla lähellä ja tiedät On olemassa ympyrä6387~ Saanko luvan ~
~~ ♥♥ Rakkaus on kuin tanssia sillä ei ole alkua ei loppua ja koskaan et voi tanssia väärin ~ ~~ ♥♥ Leonard Cohen6387~ Päivvee ~
~~ Toiset ne tekkee tiäl mitä ossaa ja toiset nii tekkee mitä haluvvaa Toisil o piäs vua pissaa eik ne ossaa muuta ku438728 käskyä vai 613 käskyä...
Kumpikohan "lakiuskova" Adventisti vai Juutalainen pääsee helpommalla.... Toorassa on kaiken kaikkiaan 613 erilaista k8385~ Almost lover ~
~ ♥♥ ~ Nyt en voi lähteä nyt en voi tulla Olet Enkelini sä päällä maan ~ Ja minä huudan sen taivaille kenenkään kuule6384~ Susirajalla ~
~~ ♥ Eläinten rakkaus sekö aidoin on rakkaus korvike kaiken kauniin Ei onnen talossa asu enää ihmisiä siellä asuu kiss10383# Pasha #
♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ... PASHA ... Pasha - Mennä ohi Ja luutakaan Ei rikottaman Ei koskettaman Ei silittämän Me4382# Sirpaleet #
#######~#######~####### ~~ SIRPALEET ~~ Sirpaleet särkyneet Minä ne tein Ihan itse Ei syyttää ketään voi Itse itseni2381Aivoroskaa tulvii
~~~ Millä hevosella ratsastat vai ratsastatko sinä riisuttunakin jäljelle jää vain, apostolin kyyti sitä ei kuitenk4380~ Kasvot ~
~~~ ♥ Miten paljon mahtuukaan tuskaa maailmaan niin moni pieni eksynyt ihminen huutaa sydämessään kuin lapsi Miten pal8378