Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

856

Kommenttia

199

1. -- Iktys --

*** Ikuisuuden se kestää Kaiken taakse kun jättää Tarinan matkan kuitenkin kuljet Ypöyksin et kuitenkaan Sillä seuranas
    Runot
    2
    404
  2. ~ Ne sanat ~

~~~ ♥ Ennen kuin aurinko on palannut retkiltään noussut esiin varjoista maan Ennen kuin linnut ovat heränneet ja usva
    Rakkausrunot
    11
    404
  3. ~ Hauskan huntu ~

~~ ♥ Taas illalla kaupunki herää se nostanut on liikkeeseen, miehen ja naisen Nyt on ilon hetki, synkät kasvot jääkööt
    Rakkausrunot
    4
    403
  4. ~ Sydänpuolet ~

~ ♥♥ ~ Jos haluat minua tänään etkä jaksa odottaa huomiseen Saat vain minut et sydäntäni Jos kuljet kanssani läpi pim
    Rakkausrunot
    8
    400
  5. ^ TIETÄÄ SYDÄN ^

♥**********♥**********♥ ♥ TIETÄÄ SYDÄN ♥ Kun kosket Joskus kun kosket Hetkeen se mahtuu - Päivään se kestää ♥ Ku
    Rakkausrunot
    10
    399
  6. ...Noste...

*** Ollapa jollekin, jotakin niin kohta jo pilvien lomitse aurinko nauraisi keltaisia kyyneleitään mutta sun täytyy opet
    Rakkausrunot
    7
    399
  7. Jouluruno...

~ ♥ ~ Kävin kirkossa oli juhlat, mutta ei häät Siellä itseltäni kysyin mitä sinä täällä näät ? Näin siellä ihmisiä mo
    Runot
    4
    393
  8. Varrella ihmisvirran

~~~ Elämässä erilaisia hahmoja tulee ja menee kaikenkarvaisia varrella tämän elämänvirran tahtoen tai tahtomattakin
    Runot
    2
    392
  9. ~ Oikeesti ~

~ ♥♥ ~ Laulun sanoin on meille kerrottu meille laulettu " ei aika entinen, se ei koskaan enää palaa " Mutta miksi pala
    Rakkausrunot
    25
    388
  10. ~ Rakkauden kerjäläinen ~

~~~ ¤ Minä likainen tuli törkyjen tarhasta kasvoillani kiiltää viiltoja Saat olla suuna, jos jaloa... Puhdista kipu l
    Rakkausrunot
    7
    387
  11. ~ Missä mennään ~

~~♥♥ Kerro missä mennään minä en tiedä missä mennään Se, että minua siedät olla lähellä ja tiedät On olemassa ympyrä
    Rakkausrunot
    6
    387
  12. ~ Saanko luvan ~

~~ ♥♥ Rakkaus on kuin tanssia sillä ei ole alkua ei loppua ja koskaan et voi tanssia väärin ~ ~~ ♥♥ Leonard Cohen
    Rakkausrunot
    6
    387
  13. ~ Päivvee ~

~~ Toiset ne tekkee tiäl mitä ossaa ja toiset nii tekkee mitä haluvvaa Toisil o piäs vua pissaa eik ne ossaa muuta ku
    Runot
    4
    387
  14. 28 käskyä vai 613 käskyä...

Kumpikohan "lakiuskova" Adventisti vai Juutalainen pääsee helpommalla.... Toorassa on kaiken kaikkiaan 613 erilaista k
    Adventismi
    8
    385
  15. ~ Almost lover ~

~ ♥♥ ~ Nyt en voi lähteä nyt en voi tulla Olet Enkelini sä päällä maan ~ Ja minä huudan sen taivaille kenenkään kuule
    Rakkausrunot
    6
    384
  16. ~ Susirajalla ~

~~ ♥ Eläinten rakkaus sekö aidoin on rakkaus korvike kaiken kauniin Ei onnen talossa asu enää ihmisiä siellä asuu kiss
    Rakkausrunot
    10
    383
  17. # Pasha #

♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ... PASHA ... Pasha - Mennä ohi Ja luutakaan Ei rikottaman Ei koskettaman Ei silittämän Me
    Rakkausrunot
    4
    382
  18. # Sirpaleet #

#######~#######~####### ~~ SIRPALEET ~~ Sirpaleet särkyneet Minä ne tein Ihan itse Ei syyttää ketään voi Itse itseni
    Runot
    2
    381
  19. Aivoroskaa tulvii

~~~ Millä hevosella ratsastat vai ratsastatko sinä riisuttunakin jäljelle jää vain, apostolin kyyti sitä ei kuitenk
    Runot
    4
    380
  20. ~ Kasvot ~

~~~ ♥ Miten paljon mahtuukaan tuskaa maailmaan niin moni pieni eksynyt ihminen huutaa sydämessään kuin lapsi Miten pal
    Rakkausrunot
    8
    378