Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

775

Kommenttia

193

1. ~ Hetkiä ~

~~~( ♥♥ )~~~ Illan varjoissa, taivaan tähdissä kuinka kuulaana loistaakaan täysikuu Huuruisen hengityksesi takaa tunne
    Rakkausrunot
    9
    339
  2. ~ Hauskan huntu ~

~~ ♥ Taas illalla kaupunki herää se nostanut on liikkeeseen, miehen ja naisen Nyt on ilon hetki, synkät kasvot jääkööt
    Rakkausrunot
    4
    337
  3. Samaa sukupuolta olevat avioon ?!

Onko adventisteista oikein jos samaa sukupuolta olevien avioliittolaki menee läpi eduskunnassa ja jos Luterilaisessa kir
    Adventismi
    98
    336
  4. ~ Jähmettyneet ~

~~ ♥ Kaduilla huutaa puistoissa huutaa hiljaisuuden kätköissä sielläkin huutaa Rakkaus Etsii kotia kaipaa lämpöä Jäh
    Rakkausrunot
    4
    333
  5. ~ Suudelma ~

♥ 
    Rakkausrunot
    6
    332
  6. ....Kesä....

. Kaunis kesäaamu - heinäkuu en ole aivastanut, ollenkaan Minun korvissani soi - nyt loputon kaunis lintujen viserrys p
    Rakkausrunot
    1
    332
  7. ~ Mitä tämä on, "Kristus on lain loppu" ?!?!

Lakitermi " vanhurskas " = Syyttömäksi julistettu On ihmeellistä nähdä nykypäivänkin kristillisyydessä ja kristityissä
    Jeesus
    49
    332
  8. >> Mikset sä päästä irti

>>>>>>>>>> @ > @
    Rakkausrunot
    6
    331
  9. ~ Rakkaus voittaa ~

~ ♥ ~ ♥ ~ Katujen lapset ne aina herää iltaisin herää herää kyyneliin katujen lapset ne iltaisin herää ne iltaisin
    Rakkausrunot
    12
    331
  10. ~ Joku jossain ~

~~ ♥ Kiire kulkee kaduilla töissä, askareissa kulkee yli kadun punaisella pysähtymättä kulkee hän kohti hämärää liikku
    Rakkausrunot
    1
    331
  11. # Jos Rakkaus #

♥###♥####♥####♥###♥ ... JOS RAKKAUS ... Jos elämän sain Elämän - Että jos Lahjaksi elämän Sitten kun - Jos elämän -
    Rakkausrunot
    7
    329
  12. ~ Vuosi 5770 ~

~~~~~~~~ ♥ ~~~~~~~~ Muuri itkee tuhansien kyyneleet valittaa On uusi vuosi vain viikko, ja elämän kirjan kannet suljet
    Runot
    7
    327
  13. ~ Niin monin kasvoin ~

777 ~ ♥ Lapsuudesta sinä lähdit niin suora äitinsä rinnoilta vaan niin monin kasvoin sinä kasvoit Varieteessa elämän o
    Rakkausrunot
    4
    325
  14. ~ Tuoksussasi ~

~~♥~~~~♥ Jos hyvä ei kelpaa niin valitse toisarvoinen kulje sen kanssa kahlaa kivikoissa terävissä lohkareissa Jos hy
    Rakkausrunot
    9
    325
  15. ~ Rakkauden pieni lintu ~

~~~~~ ♥♥ ~~~~~ Oksallansa iloissaan untuvainen onnestansa laulaa vainen Iloissansa ehtoon illan rakentaen meille rakka
    Kirjallisuus
    11
    322
  16. # Voi minua #

O####O####O####O####O####O ... VOI MINUA ... Repaleitten valssi Tuulten tuivertamat tähkäpäät Nöyrtyen iltaan taip
    Rakkausrunot
    8
    319
  17. ~ Laaksojen lilja ~

~~ ♥♥ Intohimon tuulet kun mua vie jälleen mielessäin oot mun rakkain Vaik välillämme vuoriakin ois sen matkan pään k
    Rakkausrunot
    8
    319
  18. * EI VAIHTOMIEHIÄ *

§§§§§§§§§§§§§§§§§§♥§§§§§§§§§§§§§§§§§§ EI VAIHTOMIEHIÄ Kummaa peliä - ei vaihtomiehiä Elämän valtatiet - siintää ede
    Runot
    8
    316
  19. ,., ¤ Saanko luvan ¤ ,.,

♥ ,.,.,., ♥♥ ,.,.,., ♥ ¤ SAANKO LUVAN ¤ Mä vien sut Mä keinutan sua Avaa mulle maailmas Pyöritä mua Mennään ete
    Rakkausrunot
    8
    315
  20. ~ Broken Hallelujah ~

~~ ♥ Olin niin yksin ajatuksineni... Oli lämmin kesä kauneimmillaan ja minä kaipasin ~ Sinua Nytkin on tulossa kesä j
    Rakkausrunot
    9
    314