Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

840

Kommenttia

198

1. ~ Saanko luvan ~

~~ ♥♥ Rakkaus on kuin tanssia sillä ei ole alkua ei loppua ja koskaan et voi tanssia väärin ~ ~~ ♥♥ Leonard Cohen
    Rakkausrunot
    6
    371
  2. ~ Päivvee ~

~~ Toiset ne tekkee tiäl mitä ossaa ja toiset nii tekkee mitä haluvvaa Toisil o piäs vua pissaa eik ne ossaa muuta ku
    Runot
    4
    371
  3. Kunnes kointähti koittaa sydämessä...

1 Piet 1:19 "Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pi
    Adventismi
    14
    371
  4. ~ Missä mennään ~

~~♥♥ Kerro missä mennään minä en tiedä missä mennään Se, että minua siedät olla lähellä ja tiedät On olemassa ympyrä
    Rakkausrunot
    6
    364
  5. ~ Rakkauden kerjäläinen ~

~~~ ¤ Minä likainen tuli törkyjen tarhasta kasvoillani kiiltää viiltoja Saat olla suuna, jos jaloa... Puhdista kipu l
    Rakkausrunot
    7
    363
  6. ~ Almost lover ~

~ ♥♥ ~ Nyt en voi lähteä nyt en voi tulla Olet Enkelini sä päällä maan ~ Ja minä huudan sen taivaille kenenkään kuule
    Rakkausrunot
    6
    363
  7. ~ Kasvot ~

~~~ ♥ Miten paljon mahtuukaan tuskaa maailmaan niin moni pieni eksynyt ihminen huutaa sydämessään kuin lapsi Miten pal
    Rakkausrunot
    8
    361
  8. ~ Savuna ilmaan ~

¤ ~~ Hänen silmänsä näkevät panneet nuolensa jänteelle pimeässä ampuakseen Murtaakseen pylväät ihmiset nuo oikeamielis
    Runot
    8
    359
  9. ~ Oikeesti ~

~ ♥♥ ~ Laulun sanoin on meille kerrottu meille laulettu " ei aika entinen, se ei koskaan enää palaa " Mutta miksi pala
    Rakkausrunot
    25
    358
  10. ~ Susirajalla ~

~~ ♥ Eläinten rakkaus sekö aidoin on rakkaus korvike kaiken kauniin Ei onnen talossa asu enää ihmisiä siellä asuu kiss
    Rakkausrunot
    10
    356
  11. ~ Joku jossain ~

~~ ♥ Kiire kulkee kaduilla töissä, askareissa kulkee yli kadun punaisella pysähtymättä kulkee hän kohti hämärää liikku
    Rakkausrunot
    1
    355
  12. Laulujen laulu

~~~ `Sinun nimesikin tiukkuu parhainta öljyä` Tiukkuuko sinusta parhainta öljyä vai orjantappuroita kallista hunajaa v
    Runot
    0
    355
  13. ~ Hetkiä ~

~~~( ♥♥ )~~~ Illan varjoissa, taivaan tähdissä kuinka kuulaana loistaakaan täysikuu Huuruisen hengityksesi takaa tunne
    Rakkausrunot
    9
    353
  14. # Kukaan ei tunne #

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ # KUKAAN EI TUNNE # Kävelen Kampissa Elämän ytimessä Ihmisten vi
    Rakkausrunot
    7
    352
  15. # Ristisanatehtävä #

########################### # RISTISANATEHTÄVÄ # Mul on kahvia Ei sokeria Kaikkeen olit valmis - Ennen - Sä olit tä
    Rakkausrunot
    4
    351
  16. // Sydänkalterit //

♥/////// ♥♥ ///////♥ # SYDÄNKALTERIT # Sydämeni tyhjän huoneen Utuisen aamuyön haljun kajon täyttää kaltereiden
    Rakkausrunot
    8
    351
  17. ~ Rakkaus voittaa ~

~ ♥ ~ ♥ ~ Katujen lapset ne aina herää iltaisin herää herää kyyneliin katujen lapset ne iltaisin herää ne iltaisin
    Rakkausrunot
    12
    351
  18. IHANA VALO

IHANA VALO Kun aurinko laskee, tiedän... Kaikki loppuu joskus, tiedän myös... Huomenna on päivä uus, siellä tai täällä.
    Runot
    3
    349
  19. ~ Oi Rakas ~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Oi Rakas ! Sinun silmäsi hullaannuttaa minut käännä katseesi tai humallun Sinun kyyhky
    Rakkausrunot
    4
    349
  20. ~ Jähmettyneet ~

~~ ♥ Kaduilla huutaa puistoissa huutaa hiljaisuuden kätköissä sielläkin huutaa Rakkaus Etsii kotia kaipaa lämpöä Jäh
    Rakkausrunot
    4
    348