Vapaa kuvaus

Vanha jääräpää, lyhyesti sanoen. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

11

Kommenttia

1056

1. niitä mustiakin lampaita.
  2. Karavaanarina minulla on vasta noin 13 vuoden kokemus ja olen sinä aikana kierrellyt saarivaltioita lukuun ottamatta kaikki Euroopan länsipuolen ja osan itäpuolenkin maista, en silti tunne itseäni kuvauksestasi vaikka harrastan itse kokkausta autossani lähes yksinomaan. En myöskään muista koskaan keittäneeni pussikeittoa mutta sinä aikana olen ainakin 10 purkkia hernesoppaa laitellut syöntikuntoon.

Totta kai pyrin kulkemaan mahdollisimman edullisesti, turhaa sitä on ripotella rahojaan ympärilleen turhan takia. Aina tarpeen niin vaatiessa käytän ihan oikeita leirintäalueita auton huoltamiseksi kuten muutkin karavaanarit.

Nykyään nuo tyrox laatikot alkavat olla historiaa monen kohdalla eikä niissä haise jos pitää edes kohtuullisen siisteyden.

En tiedä mistä olet tuon kuvasi saanut mutta oikealta karavaanarilta et, ehkä olet sotkeentunut johonkin ryyppyporukkaan ja kuvitellut karavaanarit kaltaisiksesi.

Nyt aion tehdä ensi kuussa kotimaan turneen ja keväällä taas pitkälle matkalle tutkimaan Euroopan saloja.

Hommaa itsellesi mukava matkailuauto, vaikka integroitu Hymer kuten minäkin ja lähde parin kuukauden turneelle, käy vaikka Budapestissa, Roomassa, kiertele Alppien komeita maisemia, Ranskan rannikkoa Pyreneille ja siitä Espanjaa kierrellen Santiago de Commpostelan katedraaliin tutustumaan. Sen jälkeen Ranskaan jossa Pariisi odottaa sinua ja Benelux-maita tutkaillen Tanskan ja Ruotsin kautta kotiin. Pari kuukautta riittää ensi kerralla ja seuraavana vuonna voit katsella tarkemmin niitä paikkoja joissa nyt vain sait ensivaikutelmia.

Siitä se lähtee eikä laatikko haise lainkaan jos et itse sitä aiheuta. Jos tykkäät 6m laatikon olevan pieni niin osta 8m, rahaahan sinulla varmaan on satatonnia pistää omaan huviisi ja saahan sitä muijankin ottaa mukaan kun ostaa tarpeeksi ison värkin.