kartanomagister

![]()
30.7.2010 perjantai Tänään tytön aamu alkoi siten, että nukahti autooni mutta heräsi puheeseeni niin ettei ehtinyt nukkumaan kuin jotain 15 minuuttia. Nukahti n,09.30 aikoihin. Sitten kotiin ja likka nukahti uudelleen klo 11.10 ja nukkui 12.50 asti. Sen jälkeen tein Rachelille ruokaa, paistoin kananmunia ja amerikanpekonia. Ensimmäisen kerran likka söi kunnolla kananmunaa. Italiansalaattia oli myös. Sitten mentiin kastelemaan tomaatteja ja likka tietysti pääasiassa kasteli punasipuleitaan ja söi aika ison tomaatin. Sitten halusi keinumaan sekä sisällä että ulkona, myös riippumatossa hetken. Isi antoi lapselle taas metsämansikoita aika paljon, likka poimi itsekin suuhunsa yhden mansikan, myös vadelmia Rachel söi sekä yhden mustaviinimarjan.Sitten vähän piirrettiin ja soitettiin syntetisaattoriakin. Sitten iltapäivällä vähän ennen neljää likalle tuli taas uni mutta nyt ei voinut alkaa nukkumaan kun oli saunapäivä. Mentiin laittamaan kiukaaseen tuli ja sitten parin pesällisen jälkeen mentiin vessaan yhdessä. Isi istui pöntölle ja likka potalle. Pissaa ei tullut mutta kakkasi kyllä. Saunassa Rachel istui myös ylälauteilla leppoisissa löylyissä ja vihtoi itseään parisen viikkoa sitten hänelle tekemälläni pikkuvihdalla. Jalkojaan ja nassuaan ainakin vihtoi, oikein kunnolla nyt ensimmäistä kertaa elämässään itse. Viimeksi isi vihtoi likkaa. Ammeleluna likalla on Karoliina-tädin isille v.2006 lahjoittama Litle Pony. Pihalla likka tietysti talutteli isiä sormesta kiinni pitäen ja istumaankin piti taas päästä kurkkulavallekin, kuten joka kerta kun luonani on. Isin pikku puutarhuri.. Tällainen päivä meillä tänään oli. 10.8.2010 tiistai Tänään Rachel nukahti aamulla 09.40 ja nukkui tunnin ajan. Nukahti uudelleenkin isin viereen klo 16.00 ja heräsi 17.55. Otti isin sormesta kiinni ja laittoi poskelleen ennen nukahtamista että silittelisin. Oli sadepäivä että pääasiassa oltiin sisällä. Palloleikkiä yms, vähän väritystä ja kirjojen katselua. Kasvihuoneessa kasteltiin ja likka nappasi taas raa,ankin tomaatin. Karviaisista likka tykkää ja niitä yhdessä noukittiin ja sai niitä sitten taas mukaankin. Piikkikin pisti pieneen sormeen. Varsinaista ruokaa tyttö ei sitten syönytkään. 13.8.2010 perjantai Rachelin kanssa tavanomaista puuhastelua. Ajatuksissaan oli aamulla ensin tunnin verran. Makoili vierelläni tunnin verran, vähän väsyneen oloisena. Sitten kasteltiin kasvihuonetta, karviaiset ei enää niin maistuneet, tomaatin söi kyllä ja söikin muistaakseni yhteensä kolme tomaattia päivän aikana. Eija saapui kolmen aikoihin ja sitten lähdettiin Poriin ja ostettiin torin laidan kultasepänliikkeestä kihlasormukset. Kun oltiin menossa liikkeeseen huomasi likka naakan torilla kävelemässä ja likka tietysti kiinnostui heti. Valittiin sormukset ja mentiin odottelemaan kaiverruksien valmistumista ravintolan terassille. Eija joi janoonsa yhden oluen ja me likan kanssa jaffaa. Naapuripöydän nuoret naiset ihastelivat pikku-Rachelia. Kun haettiin sormukset pois, Eija aikoi ostaa likalle kaulaketjun, mutta sen sijaan omistajarouva lahjoitti Rachelille kullatun ketjun joka laitettiin likalle kaulaan jo liikkeessä. Kotiin päästyä laitoimme saunan lämpenemään ja saunottiin. Rachel ei ollut nyt innostunut vihtomaan. Oli kai aika väsynyt vaikka nukkuikin päivällä klo 12.00-13.55 välisen ajan. 20.8.2010 Rachelilla on kai vauvarokko, eikä tiistaina ollut luonani, eikä äiti tietenkään pitänyt tärkeänä antaa korvauksena likan tulla luokseni muuna päivänä.. Likka halusi taas karviaisiakin tomaatteja ei nyt syönyt, yhdestä vähän haukkasi. Kai sitten ei vaan nyt ollut oikein ruoka maistillaan. Saunamakkaraa tosin halusi sentään.Saunassa isi valutteli vesikupista likan varpaille vettä ja siitä likka tykkäsi ja naureskeli. Tomaatteja tietysti kasteltiin ja likka kasteli ruusupavutkin mökin seinustalta ja isi otti kuvia samaten kuin mm siitä kun likka makaili riippumatossa. Oli kaunis aurinkoinen päivä. Kun vein likan Poriin, oli hiljainen ja katseli poispäin minusta, kuin alakuloisena. Piristyi sitten kuitenkin kun perille päästyämme tuli tavanomaisesti syliini ennen kuin äiti hakee. Katseli kauan perääni kun äiti häntä kantoi pois. Mitkähän on likan mietteet, ne kun tietäisi.. Linkit: http://kartanonherra.suntuubi.com/, http://www.varola.fi/temp/olin.htm, http://racheltytsy.suntuubi.com, http://www.adressi.org/Virkarikoksettutkittavarangaistava, http://oikeuttakansalle.suntuubi.com, http://keskustelu.suomi24.fi/node/8640311, http://www.mikko.fi/announcements/details.action?itemIndex=1&announcementId=1174183&isMinilist=true&itemsCount=23&isHighlightList=false, http://kartanonherra.suntuubi.com/admin/?cat=13&preview=2 Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
556
Kommenttia
401
Kiinan mallia
Alla uutinen Satakunnan Kansasta. Mahtaisiko ne huolia muutamia eksiäkin,hehhee.. "Päivitetty 10.3. 17:00, julkaistu 12183Katainen on oikeassa
" http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012121616458260_uu.shtml " Suomaslaisten olisi tosiaankin jo aika herätä. Kaikki pol2183Aluehallintovirasto toteaa päätöksessään 23.9.2014
Joku eräässä toisessa aloituksessani tavallaan moitti minua siitä, ettemme me vanhemmat keskenämme sopineet tapaamisista2182Onko palstan sheriffi tai ylläpidossa joku
Homo tai lesbo kun täällä ei enää hyväksytä lainkaan homokeskusteluja. Miten mahtaisi olla jos alkaisi nyt kehumaan kuin31182Suomalais-Venäläisen pojan huostaanotto
Kylläpä oli ilo havaita miten suomalaisviranomaisilta meni " paskat housuihin", ja oli pakko ylempien viranomaisten puut4181Kreikan velkoja anteeksi
" http://yle.fi/uutiset/kreikan_velkoja_annetaan_anteeksi_40_miljardia/6392123 " Onko tämä sitä velkaa jossa Suomen po5181Sveitsissä äänestetään EU-maahanmuuton rajoittamisesta
Alla oleva on uutisointia Iltalehdestä.. Ihmettelen ettei maassamme reagoida samoin, vaan myydään sekä yrityksemme että2181Sähkökatkoksien, myrskytuhojen syyllisiä sähköyhtiöt itse
Vanhemmat henkilöt varmaankin muistavat ettei takavuosina tällaisia myrskyjen aiheuttamia suuria sähkökatkoksia ollut. J2181Virkarikoksista tutkinta / rangaistukset..
Viranhaltijat, lähinnä sosiaaliviranomaiset rikkovat toimeentulotukilakeja luodakseen kuntiin säästöjä. Allekirjoita adr3180Iäkkäät pysytettävä töissä, miksi?
Mistä tällainen johtuu? Eikö nuoret tarvitsekaan töitä. minun mielestäni on järjetöntä venyttää työuraa mahdollisesti jo5180Turku-palstalta lainattua
Hankkiko Köyliön perusturvajohtaja materiaalia bisnekseen poikani huostaanotolla? "Suomessa sosiaalitantat kaappaavat l3179Srk / käräjätuomari Anneli Poukka
SRK, eli Suomen Rauhanyhdistysten Keskusyhdistys. Kuuluuko käräjätuomari Anneli Poukka tähän vanhoillislestadiolaiseen y8178Sikamaista leikkiä
Lasten elämällä. http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014102018764300_uu.shtml2177Virkarikoksista tutkinta / rangaistukset..
Olen tässä jo vuosia sivukorvalla,heh, kuunnellut poliitikkojemme puheita ja olen päässyt sihen käsitykseen, että he ova0177Atrialle voittoa.
Mutta tuskin aikoo lisätä työvoimaa, vaan voitot menevät ahnaisiin taskuihin. Elintarvikeyhtiö Atrian tulos ylitti ennu7177Köyliön kunta teki taas velkaa
Niimpä niin. Paljonkohan on tullut kunnalle maksamaan elokuun 2004 jälkeen mielenterveysongelmaisen henkilön voimakas tu0177Suomalais-venäläispojan huostaanotto
Tämä kirjoitukseni on myös yleistä Satakunnasta-palstalla mutta laitan tännekin, jos vaikka aluehallintoviraston hallint0176- 2176
Eduskunnassa osa myös moraaliltaan oikeamielisiä
Satakunnan Kansan uutisoinnin mukaan eduskunnassa on myös moraalisia hyveitä puolustavia henkilöitä. Kumpa hoitaisivat m6176Perkele, kuvia Suomesta
Jörn Donnerin eräänlainen dokumentti suomesta ja suomalaisista v.1970- ja 71. Katselen tuota ohjelmaa juuri ja huolestut0176