buddy-love

![]()
Kaipaan Liskoa sekä isääni joka päivä.
Aloituksia
1437
Kommenttia
23363
- 17398
Ilmoitusasia
puskista. nimimerkki on nyt vaihtunut tähän. Kuva on tulossa, mutta hyväksyntää odotellessa saa tuo profiilini linkki ed4397Rikkinäiset koneet
Sain erään laitteen hajalle ja enimmäkseen ympäristöolosuhteiden takia. Nyt on tullut varaosia jo kahteen kertaan ja mol12395Omenia? ?
Onko teillä muilla millainen omenavuosi? Täällä on kaikissa paljon ja liikaakin, sillä yksi hyvä puu repesi. Toisessa31392_Joulu_GALLUP_
tähtimallisia, vai niitä puolikuita oljista vai imupilleistä kinkku, kalkkuna vai lipeäkala peruna-, lanttu-, vai porkka11391Tainaongelma
Mielenkiintoista miten eräiden voimakkaat reaktiot tähän asiaan ovat noin paljastavia. Ilmeisesti eräät tosiaan kokevat102389Mainitsin siitä nykyhetken olemuksesta todennäköisyysaaltona
ja näyttää siltä, että se on eräs mahdollinen selitys: https://www.youtube.com/shorts/Ty4csGYAeTM24389Minulle on sanottu, että minun pitäisi hankkia koira
Mutta ei olisi oikein, että sellainen olisi olemassa vain siksi, että minulla olisi mukavampaa.36387Olisi haalarihommia
Mutta ei siellä voi olla, sillä lämpö on taas yli 30C. Noh, illalla sitten.38385- 21384
- 31381
Kehuja puskista
No niin, tähän ketjuun voivatkin sitten kaikki halukkaat laittaa asioita joita erityisesti arvostavat minussa.9380- 5379
Ihmissuhdepaljastus
Käytän V. Keskistä ihmissuhdegurunani, mutta ihmettelen miksi se toimii niin huonosti.24379Gek-ko-ongelma
Se suostuu pukeutumaan näihin: http://www.globalsecurity.org/military/world/china/images/xcf-21.jpg Mutta se ei suostu15378Vaikeampi älykyystesti
Miten voi nostaa itsensä tukasta ilmaan? Paroonilla oli se hevonenkin, mutta jääköön nyt se jorpakkoon.5377Kyllä on uuneissa eroja
Pohjoisessa hoitamassa asioita ja päätin leipoa. Uuni oli kuitenkin kiertoilmaversio ja huiman tehokas. Melkein poltin p24377- 20376
Voitaisko
Välillä puhua pelkästään minusta kun nuo alla olevat aloitukset ovat aika tylsiä (eikä niissä puhuta lainkaan minusta).24374- 7373