buddy-love

![]()
Kaipaan Liskoa sekä isääni joka päivä.
Aloituksia
1438
Kommenttia
23366
Jääkiekko ja älykkyys
Hologrammi ranteeseen ja tasapaino paranee. No jippii ja Selänne vielä mainostamassa (typerää toimintaa). http://www.po2211Kävin ostamassa käytettyä kuvauskalustoa
hyvin kohtuullisilla hinnoilla. Myyjä oli oikein mukava ja meni toista tuntia kun keskustelimme aiheesta ja sen ympärilt16211Filosofinen ongelma
Jos joku on puolikuuro, niin tarvitaanko silloin vain yksi korvatulppa. (koko päivä on täällä pyöritetty byrokratiaa ja16211Helposti juotava?
Mitä se edes käytännössä tarkoittaa? Onko niissä muissa seassa piikkilanganpätkiä.5210SEKSILAKKOGALLUP
Kuinka pitkään olette olleet lakossa ja onko siinä ollut vaikeuksia. (lakolla tarkoitetaan tässä sitä ettei ole ollut to25210- 11208
Siirretty GALLUP
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=98&conference=4500000000001928&posting=220000000425526873208- 28208
Syyllistyin laittomuuteen
Imuroin eteisen ja koska siellä ei ole pistorasiaa, niin otin sähkön keittiöstä. Lain mukaan johto ei saa ylittää kynnys182084/4 eräänä muinaisena vuonna
kirjoitin yläpuolellani olevan armeijan yläpedin pohjalautaan "Panta rhei" ja jostain syystä olen tänä samana päivänä ki3208Naapurit grillaavat
Ja grilli ei näköjään syty ilman tolkutonta määrää sytytysnestettä. (olin tuulettamassa)13207perjantaigallup 4
paras huutokauppaostos? karmein huutokauppaostos? huutokauppaostos jota et saanut ja joka harmittaa vielakin? suurin6207Poliisit ja alkoholi
Tähän viitaten: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1681908 Pitäisikö poliiseille ja muille vastaa8207Älykkyys ja kehä III
Ilmoitan että nyt kehä kolmosen pohjoispuolella on älykkyyttä. Vielä muutama tunti sitten sen eteläpuolella oli älykkyyt10207Apaatikko kimpussani
Taaskaan ei yhtään palstakiusausta ja olen selvästi riehujien epäsuosiossa. Näkyvyyteni vaatii enemmän sensuuria ja rie3207Runo
Suhteetonta En kestä irtojuttuja En edes uskalla yrittää Jään niin helposti kiinni Rakastun jo kaukaa Joku tulee ja l29207Seppälän sivut nurin
Palstaidiotismin uusimpana ilmentymänä meillä on tämä ketju: http://keskustelu.suomi24.fi/node/8383751/flat_thread Ja t12205- 15205
Paperiliittimellä rikkaaksi
Kun kerran epäiltiin asiaa, niin tuossa on se tyyppi: http://oneredpaperclip.blogspot.com/ Nyt se haluaisi vaihtaa sen8204Yksinkertainen GALLUP
Onko tissikuvaus moraalisesti arveluttavaa vai kannatettavaa? *harkitsee uranvaihdosta*4204