jle-66

Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Mua köyhää kerjääjää....
Kerran, jo kauan sitten olin hautajaisissa jossa haudattiin vl-ihmistä ja pappina oli tunnettu vl-pappi.. Ehdotin papil4143Onko kirkkomme "maailma"????
*****Liberaaleissa on aivan selvästi eri henki kuin perinteisellä tavalla uskovissa. Elävä kristitty ei halua kritisoida1139Hurmahengestä
Palstan ammattivalehtelija laittaa jopa suomen kielen kielioppia uusiksi kun vääntää asiat mieleisekseen Ammattivalehte19136Vl:t Älkää lähtekö vihapolitiikkaan mukaan
Muistakaa vapahtajan neuvo toisen posken kääntämisestä. Provosoitumalla vihaan ammutte loppupeleissä omaan jalkaanne.15135Kauniit ihmiset saavat lapsia enemmän
http://www.verkkouutiset.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=8612:yhae-enemmaen-kauniita-naisia&catid=12:tie2135Sunnuntain pyhitys = Pedon merkki?
Tv 1:ssä on tänään mielenkiintoinen ohjelma keisari konstantinuksesta, joka hyväksyi muodollisen kristinuskon Rooman pää12134Muistatteko Weha Teamin?
Kuka tietää montako kirjoittajaa loppujen lopuksi kirjoitti tälle palstalle Wehan nimimerkillä? Ainakin kirjoitustahti o3134Jeesuskin PORTIN ulkopuolella
Hebr. 13:12 Sentähden myös Jeesus, pyhittääkseen omalla verellänsä kansan, kärsi portin ulkopuolella. Rinnakkaisviitte18134Breivikin teko vs abortit
Breivik tappoi vajaat sata ihmistä. Suomessa tehdään vuosittain 10 000 (lue kymmenen tuhatta) murhaa aborttien muodossa.41132Jeesus lopetti leeviläisen pappeuden
Jeesus teki leeviläisen pappisjärjestelmän virattomaksi. Miksi siis yhä koulutetaan pappeja? Jeesus lopetti synagoogala1132vl-valheet part. one
Vl-valheista lienee numero yksi, käsite "usko". Usko yleisessä käsityksessä ja sen myötä Raamatussa, tarkoittaa lujaa l2130- 62130
Natsien okkultismi =sunilaisuus
Petri Paavolalta hyvä tietopaketti natsien okkultiikasta. Samat pahat henget vaikuttavat myös Teuvon kautta. Lukekaa ja20128Anteeksi ruma sana
Minun on kuitenkin pakko sanoa asia suomenkielellä,-suoraan.: Eli Vittuilu on taitolaji. Olen ilokseni saanut joltaki12127Kerronpa totuuden
Wanha wanha mies: ****Eikä Raamatun kirjoituksista käy selville, että heitä kohtaan olisi syyllistytty sellaiseen ikära25125Järki vangiksi ottakaat, vaimitensenytoli
Mielenkiintoisia Raamatunkohtia suoraan vanhoillislestadiolaisille.. Psalmit: 32:9 Älkää olko niinkuin järjettömät orhi2124Virsi SRK-lestadiolaisuudesta?
Vanhan virsikirjan virressä 440 2.säkeistössä laulettiin ennen: ”Nyt viekas vilppi täällä on noussut kunniaan. On valhe3121Hyvää Lucianpäivää ystävät
Jos tämä palsta kyllästyttää vuokseni voin suositella kaikille tosi informatiivista ja asiallista palstaa. http://hakom2120Vakakselle ero asiaa
Täällä suomessa on sanonta, että nälkä lähtee syömällä ja akka juomalla. Uskoisin saman säännön pätevän ruotsissakin.3120Kimppakivaa?
2.Pietarin kirje: 1:20 Ja tietäkää ennen kaikkea se, ettei yksikään Raamatun profetia ole kenenkään omin neuvoin selitet4120