Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
turkka.mella
profiilit
turkka.mella
turkka.mella
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
40
Kommenttia
450
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voisitko antaa Esim. sähköposti soitteen, puhelin numeron tai muun, jotta voisin kysyä tarkempia tietoja.
esim.
- Palkka, työaika (__€/h, _h/päivä, _päivää/viikko)
- Osoite
- töiden aloitus päivä (itse voin aloittaa ~1-2 viikon kuluttua)
07.06.2009 21:54
Jos pestaat minut 7 päivän sisällä, niin saat 5% alennuksen alaavastaavasta normaalista tuntipalkasta.
(03.06.2009 - 10.06.2009)
03.06.2009 13:28
Kiitos mielipiteestäsi, olen otettu :)
19.01.2009 15:28
Nyt ei sitten muuta ku vaan äkkiä raamattupiiriin keskustelemaan ja rukoilemaan, ei saa unohtaa rukoilemista. Itsensä rankaisu ja tukoilu, itsensä rankaisu ja rukoilu, niillä pääsee ehkä huomiseen.
19.01.2009 15:09
Mikään ei voita mielihyvää, kun on suunnitellut asiat huolella (tai ainakin ajatellut niitä) ja kun sitten näkee kuin, tuo ihmis mieli reagoi juuri niin, kuin sinä olet suunnitellut ja tämä mahdollistaa ihmismelen rajattoman manipuloinnin ja mitä viattomampi uhri, sita makeammalta hänellä leikkimisensä maistuu.
Kun teen havainnon ihmismielen toiminnasta on sitä mukava testata täällä ja huomata kuinka ennustettavissa ihminen onkaan.
Sen jälkeen kun olen testannut teorioitani ja todennut niiden toimivuuden, on minulla kuitenkin vielä uhri koukussa ja tämä asetelma sallii minun vielä leikkiä hänellä jolloin koitan erilaisia manipulointi kikkoja ja tutkin hänen reaktiotaan. On erittäin hyödyllistä nähdä miten ihminen laskelmoi, koska nyt kun olen tietoinen ihmismielessä olevasta ajatuspohjasta, minä pystyn ennustamaan miten hän reagoi kun syötän hänelle tiettyä tietoa ja saan hänet tuntemaan halutessani mitä tahansa haluan hänen tuntevan, kun hän on oikeassa mielentilassa ovat tietyt keinot toimivampia.
Toivottavasti nautit yhtäpaljon kokeiluistasi kuin mitä minä ja onnea sopivien uhrejan pyydystykseen.
26.11.2008 10:18
Kyllä ystäväiseni, hulluus antaa vallan. Se luo alku asetelman joka sallii minun manipuloida, ja näin se antaa valtaa.
Tykkään leikkiä ihmismielien kanssa, jolloin saan vallan tunteen, koska olen aina yhden askeleen edellä uhriani ja sen huomaaninen ja itselleni keskusteluissani sen todistaminen antaa minulle mielihyvän tunteen.
Raivoraitis kiihkouskovainen on tuorein nimimerkkini jota käytän, ainoa rekisteröity nimimerkkini on T12. Minulla on myös muita nimimerkkejä jotka ovat laadittu siten että saavuttaisin niillä maximaallisen mahdilloisuuteni onnistua.
25.11.2008 13:02
Elämässä on niin paljon tilanteita, asioita, tarpeita, kohtaloita, näkökulmia ja illuusioita että se joka luulee että muukuin se että X=X on totta, on väärässä.
14.11.2008 15:27
Ihminen yrittää selviytyä parhaallamahdollisella tavalla.
Jos hänellä on mielikuva että ystävät hauttavat hänet kaikkien ongelmien läpi, niin silloin hän ei mielestään tarvitse muuta ja näin ollen koulu menestyksellä ei ole väliä.
Tässä tilanteessa läpsi ei näköjään tiedä miten ystävyys muodostuu. Ystävyys perustuu molempien osapuolten hyötymiseen tilanteesta ystävystyä. Kun se toinen tajuaa ettei tällä joka luulee selviytyvänsä kaikesta ystäviensä avulla ole mitään hyötyä hänelle vaan pikemmiten päin vatoi, niin silloin hän lopettaa ystävyyden.
On tiedostettava että sinulla pitää olla kokoajan jotain annettavaa tai että sinusta hän saa jatkuvan hyödyn tulevaisuudessa, vain tälläisessä tilanteessa sinua lähestytään.
Nämä säännöt ovat apsoluuttisia, ei ole pokkeusta.
14.11.2008 15:13
Itsehän ole yrittänyt puolustella uskontoani, mutta takkiin tuli väittelyissä ja käteen jäi vain filosofia. En kuitenkaa ole hylännyt uskontoni filosofiaa.
10.11.2008 12:49
Ei se nyt varmaan uskonnon syytä ollut, että se rakennus romahti. Rakennuttaja olisi voinut olla kuka vaan jolla on rahaa ja nyt sattui vaan olemaan pappi jolla oli fyrkkaa (ja suuret luulot tiedoistaan).
10.11.2008 12:46
Typerää yleistää älykkyys vain yhden osa-alueen osa-alueista yhtä osa-aluetta tutkivasn kokeen perusteella.
On hyvin mahdollist että älykkyyden painopiste on vain siirtynyt, auttamaan tämän päivän tilanteita. Esim; sosiaalinenälykkyys (erittäin tärkeä, kun ihminiä on enemmän ja enemmän) , verbaalinenälykkyys (kielellinen lahjakkuus ilmenee sanastotehtävissä),
sanasujuvuus (kyky ajatella nopeasti, esimerkiksi anagrammien ratkaisuissa tai riimien löytämisessä),
numeraalinenälykkyys (ilmenee yksinkertaisissa laskutoimituksissa yhteen-, vähennys-, kerto- ja jakolasku),
spatiaalitekjät (mitataan testeillä, joissa täytyy kuvitella erilaisia avaruudellisia suhteita esineiden välillä, esimerkiksi ulkomuistista piirrettäessä),
muistitekijät (ilmenevät testeissä, joissa eri asioita täytyy painaa mieleen),
avainnon nopeus ja tarkkuus (kyky havaita visuaalisia yksityiskohtia ja nähdä esineiden yhtäläisyydet ja eroavuudet)
rationaalinen päättely (ilmenee testeissä, missä pitää muokata sääntö yksityisten tapausten perusteella, esimerkiksi millä perusteella jokin numerosarja on muodostettu).
Ja ehkä joku näistä on lisääntynyt huomattavasti niistä ajoista, jolloin he ovatkin sitä osa-aluetta tutkivassa kokeessa älykkäämpiä kuin ennen.
29.10.2008 15:31
"Elämä on turhuutta ja tuulen tavoittelua" (Raamattu; saarnaajan kirja)
Totta turiset, ei ole mitään väliä millään, kun lopuksi pääsee kuitenkin valo-olennon viereen köllimään.
Tarkennus; "maailma on kylmä ja kova paikka" kylmyys ja kovuus ovat suhteellisia käsitteitä ja mitä kovempi/vahvempi olet sitä vähemmän sinua maailman kovuus ja kylmyys haittaa. Voisi vaikka sanoa, että maailman prutaalius on vain heikkojen ongelma.
"Voi löytää iloa ja lämpöä" ihminen tuntee mielihyvää asioista jotka parantavat hänen selviytymis mahdollisuuksiaan, jotta pöljempikin ymmärtäisi pitää niistä kiinni ja tavoitella niitä ja näin se keksi vaan halkeaa tässä "suhteellisen" kylmässä maailmassa.
13.10.2008 14:00
No mitä todistamiseen tulee, niin piirsitko sinä sitä kuvaajaa y=1/x ja sen kun olet piirtänyt, niin kyllä voit itsekkin todeta että kun x=∞, niin silloin y=0 jonka kävin läpi jo ensimmäisessä viestissäni.
Mitä -∞:mään tulee, niin miinus merkki hän kertoo vain suunnan äärettömyydelle, jota voi käyttää esimerkiksi fysiikassa ja jonka voi huomata piirtäessäsi kuvaajaan y=-1/x.
Miksi ei 1/0=-∞, koska kun esimerkiksi sinulla on 1cm korkuinen mappi johon laitat kalvoja joiden paksuus on 0cm. Voit laittaa näitä kalvoja mappiin äärettömän määrän. Voit aina laittaa vielä yhden. 1/0≠-∞ koska 1-1≠-0.
Määritelmä: (sanakirja)
"Kaikkea laskettavissa tai mitattavissa olevaa suurempi ∞•∞=∞. Mitoiltaan, määrältään tai ominaisuuksiltaan suunnattoman suuri, loputon, rajaton, mittaamaton, määrätön, tavaton, valtava tai valtaisa."
11.10.2008 10:56
1+∞=∞, en väitä, että ääretön käyttäytyy mitenkään muuten kuin miten ääretön käyttäytyy.
Pointti olikin se, että mikäli lausekkeessa x:n paikalle laitetaan ääretän y=0, jonka voi tulkita myös toisinpäin 1/0=∞.
Ja kyllähän se ääretön sieltä 3D-lukukartasta löytyy, nollaa vatapäätä.
10.10.2008 13:30
Tätä tarkoitin, henkilö tekee laskelman mikä on hänen kannaltaan edullista/kannattavinta, eikä henkilö milloikaan valitse laskelmien tuloksista vähemmän edullista/kannattavaa vaihtoehtoa. Jolloin ei jää mitään sijaa sanalle "itsekuri".
Ihminen van laskee tiedoista(alemmat abstraktiotasot, anoalokinen- ja reaktiivisen mielen tiedoista) mitä hänellä on ja toimii niiden mukaan, kaikki olisi ennustettavissa jos tiedettäisiin enkilön tiedot, engrammit ja lasku kapasiteetti joista/jolla hän laskee.
10.10.2008 10:18
Noh noh, eipä nyt vaivuta epätoivoon, kullähän se on niin että se joka ei kulvä ei niitä. Itsekkin tajusin tämän kantapään kautta.
Ihmis-suhteiden perustahan on, että molemmat hyötyvät suhteesta jollain tavalla ja mikäli toinen osapuoli lakkaa saamasta sitä jotain eikä saa sen tilalle mitään, niin tämän tajutessaan hän menettää kiinnostuksen tähän ihmis-suhteeseen. Hän ei ehkä tee ratkaisua täysin tietoisella tasolla tai sitten tekee mutta hän tekee sen kuitenkin.
Totuus han on se että maailma on kylmä ja kava paikka jossa ei ole sääntöjä ja kaikki on sallittu. Vahvimmat selviää ja heikot ei. Se joka ei tätä tosiasiaa ei hyväksy elää illuusiossa tai hän on kuieltänyt itseltään tämän ymmärtämisen, mielen terveytensä suojelemiseksi.
08.10.2008 17:54
Eipä tossa vetoketju jutussa mitään kummosta ollu, kai sitä ne jätkät vaan luulee et kun ne on kerta päässy sinne eduskuntaa et niillä olis sit jotenki paremmat saumat naisiin, ja siitä rohkaistuneina haittää vähän aktiivisemmin tommosta läppää. Ihan normaalia alffaurosluulotautia.
Ja mikäli joku nainen mulle tommosen huulen heittäis, niin olis siinä loppu elämän itsetunto pelastettu.
Mutta mikäli ne jätkät siellä eduskunnassa ei pikku hiljaa rupee tajuumaan et missä menee raja, pitänää mun käydä pistämässä piste sille sirkukselle ja palauttaa jätkät haavekuvistaan maan pinnalle ja tapauskohtaisesti jopa sen alle. Koska ne sihteerit on mun reviiriä ja niihinhän ei mikään valhepuheissa uppopaistettu paska porsas kajoa.
"onko ahdistelu nykyään vain hyväksyttävä arkeen" EI PERKELE OLE, JOS JOKU LÄPIMÄTÄ TÖRKYTYRPA TEITÄ TYTTÖJÄ VIELÄ SIELLÄ KIUSAA, NIIN EI MUUTAKUN TUUTTE VAAN MUTTE SANOON JA JOHAN RUPEE VASTENMIELISILLÄ TYHJÄNTOIMITTAJA PASKANAAMOILLA LÄSKI TUMMUUN!!!!!!!
03.10.2008 16:19
Magneettimoottorihan ei ole ikiliikkuja, koska magneettisuudella on puolittumisaika, joten tällöin magneettimoottoria ei voi pitää mahdottomana vain siksi että se olisi ikiliikkuja.
Energian magneettimoottori saisi magneetin magneettikentän (joka on luotu suuremmalla sähkömagneetilla) vaihtelusta joka muuttuu magneetin liikkuessa ja aiheuttaa toiston välimateriaalien avulla.
Tällä tavallahan on kyse vain jonkin jo olemassa olevan voiman hyödyntämisesta, vähän niin kuin uraanin säteily.
30.09.2008 11:36
Veikkaisin, että siksi eivät ole karsiutuneen koska ei ole ollut tarvetta. Aika harva mies jättää panopuuhat kesken jos huomaa, että naisella on karvoitusta alapäässä ja sais se mies aika kauan ettiä semmoista naista jolle ei geeni muutoksen/muttaation takia kasva ollenkaan karvoja alapäässä.
29.09.2008 08:29
Näköjään tästäkin arvoituksesta on tullut useampi variaatio, mikä nyt on ihan normaalia hyvän arvoituksen kohdalla. Tämä arvoitus esitettiin kuitenkin jokunen vuosi takaperin Big Brother:ssa ja siinä mielessä ei ole kovin omaperäinen kun on kerran ollut TV:ssä, niin ei ole enää uusi.
Vastaushan kuului, että "Jos kysyn toiselta mieheltä, että kumpi tie vie Mekkaan, niin mitä hän vastaisi?" tämän kysyttyä valitsisit juuri vastakkaisen tien mitä tämä mies olisi ehdottanut (koska vastaukseen sisältyi valhe ja totuus jolloin valhe muutti vastauksen vääräksi)
19.09.2008 13:58
21 / 23