Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

40

Kommenttia

450

1. Jos pestaat minut 7 päivän sisällä, niin saat 5% alennuksen alaavastaavasta normaalista tuntipalkasta.

(03.06.2009 - 10.06.2009)
  2. Eipä tossa vetoketju jutussa mitään kummosta ollu, kai sitä ne jätkät vaan luulee et kun ne on kerta päässy sinne eduskuntaa et niillä olis sit jotenki paremmat saumat naisiin, ja siitä rohkaistuneina haittää vähän aktiivisemmin tommosta läppää. Ihan normaalia alffaurosluulotautia.

Ja mikäli joku nainen mulle tommosen huulen heittäis, niin olis siinä loppu elämän itsetunto pelastettu.

Mutta mikäli ne jätkät siellä eduskunnassa ei pikku hiljaa rupee tajuumaan et missä menee raja, pitänää mun käydä pistämässä piste sille sirkukselle ja palauttaa jätkät haavekuvistaan maan pinnalle ja tapauskohtaisesti jopa sen alle. Koska ne sihteerit on mun reviiriä ja niihinhän ei mikään valhepuheissa uppopaistettu paska porsas kajoa.

"onko ahdistelu nykyään vain hyväksyttävä arkeen" EI PERKELE OLE, JOS JOKU LÄPIMÄTÄ TÖRKYTYRPA TEITÄ TYTTÖJÄ VIELÄ SIELLÄ KIUSAA, NIIN EI MUUTAKUN TUUTTE VAAN MUTTE SANOON JA JOHAN RUPEE VASTENMIELISILLÄ TYHJÄNTOIMITTAJA PASKANAAMOILLA LÄSKI TUMMUUN!!!!!!!