Vapaa kuvaus

Varattu täti-ihminen, joka höpötteli aikoinaan Miehen Logiikassa. Nyt poikkeaa joskus ihmettelemässä, missä tutut luuraa.

"Kaikki pitäisi tehdä niin yksinkertaiseksi kuin mahdollista, mutta ei yhtään sitä yksinkertaisemmaksi. " A.E.

Aloituksia

43

Kommenttia

13022

1. Sxth (sense) on tuttu Miehen logiikasta, mukava mimmi:) Jossain vaiheessa hän oli kirjautunutkin. En jaksa uskoa, että hän olisi mitään draamaa järjestänyt. En ole lukenut palstaa niin tarkkaan, mutta täysin mahdoton ajatus kyllä. Hän oli se tyyppi, josta sai melko takuuvarmaa kirjoitteluseuraa, kun M.L:ssä tuli joskus yökyöpelöityä. Kun itsekin olen ilta/yövirkku, ja yleensä öisin saattoi tulla mahdollisuus/aikaa palstailla. Hänellä oli jopa aika samanlainen musiikkimaku, mitä itsellä (paitsi että itse en tykkää Apulannasta) :) Muistan hänen usein linkittäneen musiikkia paitsi mun kanssa, myös Modellin, Toljakkeen, Genion ja mitä näitä kaikkia näitä silloin oli..;)

Muistan hänen joskus maininneen, että muistutti julkkiksista eniten Renée Zellwegeriä, joten mun mielikuvissa viestittelin aina Bridget Jonesin kanssa :D Voi olla tietty, että muistan väärin tai sekoitan hänet johonkin toiseen...?

Terkkuja joka tapauksessa Sxth:lle ;)
  2. Aaah, gallup, pääsee puhumaan itsestä 😌

1. Farkut, verkkarit vai mekko viikonloppuun?
    Ennen oli verkkarit (jazz-housut, vai mitä ne on) nykyään yhä useammin maxihame kotioloissa. Farkut, jos menen ihmisten ilmoille tyyliin kauppaan. Ulos lenkille kahisevat ulkohousut ja toppatakki :)

2. Missä olet hyvä?
    Olen hyvä pitkäpinnaisuudessa ja odottelussa. Nykyään mulla on lehmän hermot, kun odottelen hyviä asioita tapahtuvaksi, hitaampia ihmisiä liikkeelle lähtöön odottelussa, muiden ihmisten päätöksiä ja vastauksia viesteihin odottaessa. Myös siinä, etten hermostu, jos joku ränttää tai käyttäytyy huonosti. Olen kuin lehmä laitumella, katson horisonttiin ja pureskelen uudestaan ja uudestaan asioita, välillä voin vähän höristä itsekseni ja lupsauttaa silmäluomiani.

3. Mikä väri olisit?
    Pullonvihreä, se on ollut jo muutaman vuoden lempivärini. Myös punaisen värit, etenkin oranssiin vivahtavat ovat aina kivoja.

4. Mikä sarjakuvahahmo/satuhahmo/pelihahmo olisit? Olen Viivin ja Wagnerin Wagner. Mukavuudenhaluinen ja rennosti ottava. Jaksan kuitenkin kuunnella tai olla kuuntelevinani "Viivin" elämäntuskaa ja naputusta, kunhan saan lepohetkeni soffalla tai baarissa.

5. Mikä elementti olet? (Vesi, Tuli, Ilma, Maa)

Laittamasi linkin mukaan:
    Ilmamerkki: Kaksoset, Vaaka, Vesimies (Vaaka olen)
    Ominaisuuksia: Järkevyys, keskittyneisyys, älyllisyys

Ilmamerkki kysyy uuden asian kohdatessaan ”onko tämä järkevää?”. Hän antaa usein järkensä johtaa; tunteet ja henki seuraavat perässä. Hän nautti aivoja ja päättelykykyä vaativista töistä. Kaikki eivät aina pidä ilmamerkin tyypistä, mutta tarvitsevat häntä ja hänen neuvojaan silti!

En kyllä usko horoskooppeihin, mutta menköön, jos kerran sen mukaan olisin järkevä 🤗

Mukavaa viikonloppua sulle myös! 🌞

Laitetaan loppuun tämä omassa päässä hetken (tai no varmaan 15 vuotta) soinut voimabiisi:
    https://www.youtube.com/watch?v=S7GoTAmvxw0

Ilmamerkki: Kaksoset, Vaaka, Vesimies
    Ominaisuuksia: Järkevyys, keskittyneisyys, älyllisyys

Ilmamerkki kysyy uuden asian kohdatessaan ”onko tämä järkevää?”. Hän antaa usein järkensä johtaa; tunteet ja henki seuraavat perässä. Hän nautti aivoja ja päättelykykyä vaativista töistä. Kaikki eivät aina pidä ilmamerkin tyypistä, mutta tarvitsevat häntä ja hänen neuvojaan silti!
  3. Haha, tää oli yllättävää, oon kuvitellut olevani lähinnä harmaa hiirulainen ja hyvin vaatimaton persoona, vähän sellainen Aina Inkeri Ankeinen.👵