monte24

![]()
tere
Kotimaa: ---suomi
Koulutus: ---täh?
Siviilisääty: ---naimaton ja aion pysyä :)
Lapset: ---ei ole eikä tule
Aloituksia
928
Kommenttia
12551
jumalauta! minäkö muka hellyydenkipeä
en juurikaan tykkää että minuun kosketaan tai et edes lähellä ollaan. ainut hellä tuokio jonka hyväksyn on seksi, muu ko36372anzzy kestä se
et olit niin tyhmä että järjestit itteles bannin, eihän se ollut ensimmäinen kerta. luulis et noin älykäs mies oppis ker23366miks toisiin tulee helposti mustelmia
ja toisiin taas ei tuu juuri millään mustelmia? ikääntyessä mustelmia alkaa ilmaantumaan helpommin, mut miksi?13363koulukiusaamisen lopettaminen
"Singaporelaisen koulun rehtori menetti lopullisesti malttinsa kolmasluokkalaisiin poikiin näiden kiusatessa jatkuvasti10361naisen ompelutaito tärkeää?
pitääkö miehet tärkeänä naisen kädentaitoja? parsittavia sukkia ja kalsareita olis vaikka muille jakaa.11358Tosi-tv-sarja etsii miestä ja naista lapsentekopuuhiin
"04.05.2009 08:11 Tv-tuotantoyhtiö Susamuru hakee uuteen tosi-tv-sarjaansa miehiä ja naisia, jotka ovat valmiit9358- 44356
vaihteleva näkökyky, mistä voi johtua?
hotellin ikkunasta katselen noin 20 metrin päähän naapurtalon mainokseen, välillä en meinaa millään saada tarkennettua k25355rikkaiden esileikit kalliita!
"Seksileikki meni pieleen - ruotsalaismies sairaalaan Torstai 9.12.2010 klo 11.50 Ruotsalaisen pariskunnan yritys piri11352kysymys naisille ja miksi ei miehillekin
onko mautonta jos kesällä mies ei käytä alushousuja farkkujensa alla ja nappisepaluksesta saattais välillä vilahtaa katk19349jonkun joulu on jo piloilla
"Varoittava esimerkki: Kinkku kärähti uuniin Hangossa Sähköuunissa paistumassa ollut kinkku syttyi palamaan Hangossa. J20348Liian vähäinen suolan saanti aiheuttaa sydänkohtauksen?
"Nykyisten tietojen mukaan pitkäaikainen liian suolan käyttö on terveydelle pahaksi, mutta uusien tutkimustulosten mukaa11338mikä tarkoitus naisilla on alkaa itkemään
kun ovat ensin äijän ärsyttäneet äärimmilleen ja miehen raivotessa alkaa nämä femakot vääntämään uhri-itkua. myötätunto33336pilalle hemmottelu :)
http://www.riemurasia.net/jylppy/17209/Mitä?!_Väärä_väri?! miten elämä voikaan potkia joitain noin pahasti päähän :(9332mul on kumma vaikutus naisiin
yks haluu tunkea halon mun perseeseen ja toinen haluu kussa ja paskoa mun päälle :) mut oon sitä mieltä kuitenkin et par15330perjantain musiikki pläjäys
http://www.youtube.com/watch?v=GucXt7eaWRI&feature=related33330- 16329
AAAARRRGGGHHTT!
"Leijona vai neitsyt? Älä ole varma horoskooppimerkistäsi Oletko oinas vai kala? Horoskooppien raja-aidat häilyvät, sill17321joko olette luopuneet kalsareista????
itte olin eilen ensimmäistä päivää ilman pitkiä kalsonkeja, olo on alaston mutta vilpoisa.12317"Joka kuudes aikuinen pissaa altaaseen"
"Jopa seitsemäntoista prosenttia yhdysvaltalaisista aikuisista kertoo virtsanneen uima-altaaseen, kertoo uutistoimisto U6311