markkukorpinen
Olen Markku Korpinen Lieksasta Harrastan musiikkia Kuorossa sekä yksinlaulua. Olen menestynyt joissakin laulukilpailuissa Kultakurkku karaokekisan finalisti 2008 Lieksan karaokemestari 2008 Kainuun Tangolaulun Finalisti 2008 sekä seniorilaulukisan semifinalisti toinen kierros 2007 aikanaan myös Pohjois-Karjalan karaokemestari.Senioritangokisan semifinalisti 2010 ja EL piirinmestari 2009 ja 2011 edustan nyt Oulussa PK piiriä ja olen toistamiseen mukana karaokelegenda semifinaalissa Olen työskennellyt kehitysvammaisten hoitajana sekä ohjaajana eri laitoksissa viimeksi Lieksan TEEKOO tuotteen johtavana ohjaajana. Harrastuksiini laulun lisäksi on kuulunut urheilutoimitsijan tehtävät ajanotossa tuloksia lukiessa sekä myös kuuluttajana,Toimin myöskin järjestyksenvalvojana eri tilaisuuksissa. Olen nykyään kihloissa ja elän avoliitossa jäin leskeksi ja siitä avioliitosta aikuiset lapset poika ja tyttö Suosikkibändit/artistit: Kuuntelen erilaista musiikkia Lempikirjat: Raamattu Vapaa-aikanani: Kuorotoiminta yksinlaulu ulkoilu marjastus sienestys.matkailu Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Lieksa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset luonto dokumentit elokuvat Kotieläimet: Kotieläimiä ei tällä hetkellä pidän eläimistä aikanaan koita kalat ja kilpikonnat En pidä: Hyttysen pistot jos paljon, siihen mäntysuopa hyvä Parhaat matkakohteet: Unkari mutta olen käynyt eri valtioissa useamman kerran mutta, kaikkiaan 17 maassa diakuvia esim egypti israel Ruoka & juoma: Keitot maito piima kivennäisvesi Koulutus: Ammattikoulu Koulut: Mieskotiteollisuuskoulu puutyö 2 v hitsaus ja levyseppä 6 kk kansankorkeakoulu ja vajaamielishoitajakoulu erikoistuminen ohjaaja Ammatti: Terveydenhuolto Työskentelen: entinen johtava ohjaaja Ase tai siviilipalvelus: säkylä korpraali Yhdistykset/kerhot: Hengitysyhdistys Diabetes.SPR.Kehitysvammayhdistys.venäjäseura suomen latu.Sotaveteraanit.Lieksan urheilijat Siviilisääty: Varattu Lapset: --- Skype: Minulla on skype ja kamera Email: OYK.fi
Aloituksia
288
Kommenttia
12377
sekava viesti jälleen joillekin
kriittinen sähköposti lähettäjänä on useampi "kotkan poika" cz(46.167.245.116) muurausjalaatoitus saunalahti asko ja art34237Tarkastuslautakunta
Kiinostaisi tietää millaisia ohjeistuksia Lieksan tarkastuslautakunta on antanut toimeeentulotuen soveltajille. Mielestä23234Miten koet läheisen kuoleman
Miten koet läheisen kuoleman ja miten toivoisit seurakunnan toimivan? Olen kolmen vuoden aikana menettänyt monta läheist9232Sakkoja rapsahti mopoista
Miten kummassa nuo mopot on saatu viritettyä? Oliko vanhemmat asiasta tietoisia? Tänään sitten asiasta oli juttu Karjal13230Aluehallintovirasto?
Tiedätkö millaisia tehtäviä suorittaa aluehallintovirasto ja montako niitä on Suomessa.? Itä -Suomen Aluehallintoviras6227Lasten kasvatuksen asiaa
Työkaveri aikanaan totesi" ei se lasten kasvatus ole niin helppoa, mutta tekotapa miellyttää" Olin silloin hyvin vihreä8227viestejä
Jälleen tulee puhelimeen viestejä joten niitä tulee ajoittain jopa ilkivaltaisesti. VAROITUS katso jos sinulle tulee v23227Joukkoliikenne
Tänään luin sanomalehdesta joukkoliikenneasiasta mitä Lieksan kaupunginhallitus on käsitellyt kokouksessaan asia koski K9226Milloin kasvit maahan
Muistan kuulleeni että kasvit maahan nousevan kuun aikaan Mutta milloin sitten nyt perunat ja muut kasvit.? Itse kyllä j17225Kirjaston lukulehdet
Käyn hyvin usein kirjastossa lapsen kanssa ja muuten ja samalla luen sanomalehtiä eri puolilta Suomea. Kuitenkin nyt oli35224Erikoinen kalastusväline
Tuttavani huikkasi tulehan katsomaan millainen kalastusväline on viime yön aikana tullut mähkönjokeen sillan allapuolell2220Muistatko Urpo Leppäsen
Entinen Ministeri ja kansanedustaja on kuollut vaikean sairauden vuoksi. Urpo Leppänen oli syntyisin polvijärveltä ja ai3219Perussuomalaiset
Kansanedustaja Hirvisaari erotettiin eduskuntaryhmästä ryhmän yksimielisellä päätöksellä 15.9.saakka luottamuspulan vuok24217Elämän taito ja hallinta
Miten kohtaat toisen ihmisen ja miten pärjäät avioliitossa tai parisuhteessa. Lieksasssa ei juuri tällä hetkellä ole enä17210Miten pysäköit
Miten muuten pysäköit autosi K-citymarketin luona? Oletteko huomanneet sen seikan kuin jotkut autoilijat ,että kun yksi14209Hieman ristiriitainen valtuuston kutsu
Lieksan kaupunginhallituksen esityslistalla on esitys valtuuston puheenjohtajiston vaalista jossa on kutsu ensimmäiseen39209seurantaryhmä
Ikäpolittisen ohjelman seurantaryhmän rungon havaittuani niin ajattelin tässäkö toteutuu tasa- arvolain vaade eli seuran13203Maaseudun jätevedet halutaan kuriin
Näin otsikoi tänään Karjalanmaa lehti. Artikkelissa todetaan,ettei pienpuhdistamo ole ainoa vaihtoehto vanhoille asumuks4200Ei ole kevät ei
Mutta kuitenkin tuo musta kissa kulkee jatkuvasti täällä meidän nurkilla ja sitä hieman ihmettelemme. Miten Te ajattelet20199Kuntien jätepoliittinen ohjelma
Kuntien jätepoliittisesta ohjelma luonnoksesta oli kuulutus Karjalaisen sivustolla 18.10.20010 Kunnat yhteistyössä valm5198