Vapaa kuvaus

Olen Markku Korpinen Lieksasta Harrastan musiikkia Kuorossa sekä yksinlaulua. Olen menestynyt joissakin laulukilpailuissa Kultakurkku karaokekisan finalisti 2008 Lieksan karaokemestari 2008 Kainuun Tangolaulun Finalisti 2008 sekä seniorilaulukisan semifinalisti toinen kierros 2007 aikanaan myös Pohjois-Karjalan karaokemestari.Senioritangokisan semifinalisti 2010 ja EL piirinmestari 2009 ja 2011 edustan nyt Oulussa PK piiriä ja olen toistamiseen mukana karaokelegenda semifinaalissa Olen työskennellyt kehitysvammaisten hoitajana sekä ohjaajana eri laitoksissa viimeksi Lieksan TEEKOO tuotteen johtavana ohjaajana. Harrastuksiini laulun lisäksi on kuulunut urheilutoimitsijan tehtävät ajanotossa tuloksia lukiessa sekä myös kuuluttajana,Toimin myöskin järjestyksenvalvojana eri tilaisuuksissa. Olen nykyään kihloissa ja elän avoliitossa jäin leskeksi ja siitä avioliitosta aikuiset lapset poika ja tyttö Suosikkibändit/artistit: Kuuntelen erilaista musiikkia Lempikirjat: Raamattu Vapaa-aikanani: Kuorotoiminta yksinlaulu ulkoilu marjastus sienestys.matkailu Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Lieksa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset luonto dokumentit elokuvat Kotieläimet: Kotieläimiä ei tällä hetkellä pidän eläimistä aikanaan koita kalat ja kilpikonnat En pidä: Hyttysen pistot jos paljon, siihen mäntysuopa hyvä Parhaat matkakohteet: Unkari mutta olen käynyt eri valtioissa useamman kerran mutta, kaikkiaan 17 maassa diakuvia esim egypti israel Ruoka & juoma: Keitot maito piima kivennäisvesi Koulutus: Ammattikoulu Koulut: Mieskotiteollisuuskoulu puutyö 2 v hitsaus ja levyseppä 6 kk kansankorkeakoulu ja vajaamielishoitajakoulu erikoistuminen ohjaaja Ammatti: Terveydenhuolto Työskentelen: entinen johtava ohjaaja Ase tai siviilipalvelus: säkylä korpraali Yhdistykset/kerhot: Hengitysyhdistys Diabetes.SPR.Kehitysvammayhdistys.venäjäseura suomen latu.Sotaveteraanit.Lieksan urheilijat Siviilisääty: Varattu Lapset: --- Skype: Minulla on skype ja kamera Email: OYK.fi

Aloituksia

288

Kommenttia

12377

1. sekava viesti jälleen joillekin

kriittinen sähköposti lähettäjänä on useampi "kotkan poika" cz(46.167.245.116) muurausjalaatoitus saunalahti asko ja art
    Lieksa
    34
    237
  2. Tarkastuslautakunta

Kiinostaisi tietää millaisia ohjeistuksia Lieksan tarkastuslautakunta on antanut toimeeentulotuen soveltajille. Mielestä
    Lieksa
    23
    234
  3. Miten koet läheisen kuoleman

Miten koet läheisen kuoleman ja miten toivoisit seurakunnan toimivan? Olen kolmen vuoden aikana menettänyt monta läheist
    Lieksa
    9
    232
  4. Sakkoja rapsahti mopoista

Miten kummassa nuo mopot on saatu viritettyä? Oliko vanhemmat asiasta tietoisia? Tänään sitten asiasta oli juttu Karjal
    Lieksa
    13
    230
  5. Aluehallintovirasto?

Tiedätkö millaisia tehtäviä suorittaa aluehallintovirasto ja montako niitä on Suomessa.? Itä -Suomen Aluehallintoviras
    Lieksa
    6
    227
  6. Lasten kasvatuksen asiaa

Työkaveri aikanaan totesi" ei se lasten kasvatus ole niin helppoa, mutta tekotapa miellyttää" Olin silloin hyvin vihreä
    Lieksa
    8
    227
  7. viestejä

Jälleen tulee puhelimeen viestejä joten niitä tulee ajoittain jopa ilkivaltaisesti. VAROITUS katso jos sinulle tulee v
    Lieksa
    23
    227
  8. Joukkoliikenne

Tänään luin sanomalehdesta joukkoliikenneasiasta mitä Lieksan kaupunginhallitus on käsitellyt kokouksessaan asia koski K
    Lieksa
    9
    226
  9. Milloin kasvit maahan

Muistan kuulleeni että kasvit maahan nousevan kuun aikaan Mutta milloin sitten nyt perunat ja muut kasvit.? Itse kyllä j
    Lieksa
    17
    225
  10. Kirjaston lukulehdet

Käyn hyvin usein kirjastossa lapsen kanssa ja muuten ja samalla luen sanomalehtiä eri puolilta Suomea. Kuitenkin nyt oli
    Lieksa
    35
    224
  11. Erikoinen kalastusväline

Tuttavani huikkasi tulehan katsomaan millainen kalastusväline on viime yön aikana tullut mähkönjokeen sillan allapuolell
    Lieksa
    2
    220
  12. Muistatko Urpo Leppäsen

Entinen Ministeri ja kansanedustaja on kuollut vaikean sairauden vuoksi. Urpo Leppänen oli syntyisin polvijärveltä ja ai
    Lieksa
    3
    219
  13. Perussuomalaiset

Kansanedustaja Hirvisaari erotettiin eduskuntaryhmästä ryhmän yksimielisellä päätöksellä 15.9.saakka luottamuspulan vuok
    Lieksa
    24
    217
  14. Elämän taito ja hallinta

Miten kohtaat toisen ihmisen ja miten pärjäät avioliitossa tai parisuhteessa. Lieksasssa ei juuri tällä hetkellä ole enä
    Lieksa
    17
    210
  15. Miten pysäköit

Miten muuten pysäköit autosi K-citymarketin luona? Oletteko huomanneet sen seikan kuin jotkut autoilijat ,että kun yksi
    Lieksa
    14
    209
  16. Hieman ristiriitainen valtuuston kutsu

Lieksan kaupunginhallituksen esityslistalla on esitys valtuuston puheenjohtajiston vaalista jossa on kutsu ensimmäiseen
    Lieksa
    39
    209
  17. seurantaryhmä

Ikäpolittisen ohjelman seurantaryhmän rungon havaittuani niin ajattelin tässäkö toteutuu tasa- arvolain vaade eli seuran
    Lieksa
    13
    203
  18. Maaseudun jätevedet halutaan kuriin

Näin otsikoi tänään Karjalanmaa lehti. Artikkelissa todetaan,ettei pienpuhdistamo ole ainoa vaihtoehto vanhoille asumuks
    Pohjois-Karjala
    4
    200
  19. Ei ole kevät ei

Mutta kuitenkin tuo musta kissa kulkee jatkuvasti täällä meidän nurkilla ja sitä hieman ihmettelemme. Miten Te ajattelet
    Lieksa
    20
    199
  20. Kuntien jätepoliittinen ohjelma

Kuntien jätepoliittisesta ohjelma luonnoksesta oli kuulutus Karjalaisen sivustolla 18.10.20010 Kunnat yhteistyössä valm
    Pohjois-Karjala
    5
    198