mikkinnu

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Lisää susia
Kävinpä taas vähän tuulettumassa ulkomailla, ettei aina tarvi kuunnella susipelkureitten märyä. Tällä kertaa Italiassa.16153Namia tekee namanannaa....
Voi että minä nautin ja namustelen. Na na na naanana nannan naa ku elämä on joskus nannaa. Muutama päivä sitten sudet o5151112hälytys
Heh heh.....juttelin tässä toissa iltana erään viehättävän neidin kanssa, joka työskentelee hälytyskeskuksessa. Kuulemm10150Kuvitteellinen tilanne
Tuossa tuli mieleeni, jotta voisinkohan missään tilanteessa tuntea sympatiaa susipelkurihousuunpaskojaa kohtaan. Pistinp4150Tappajaporo
Minä olen aina pitänyt kaikkia poroja typerinä sarvipäinä, joulupukin punanenävetureina ja tiellä lojuvina kiusan kappal15148Ja niin ruoska
sivaltaa vääräoppisen perseposkea. Se onkin armoton ruoska. Kaikki vääräoppiset piestään vereslihalle ja jätetään kituma0143Mikkelin apina-asiantuntija
Kukahan se on tämä Mikkelissä toimiva petoyhdyshenkilö, joka tunnisti iäkkään koiran nuoreksi naarassudeksi? Tämä on nii5143Helmiäsioille
Laitan nyt kuitenkin pikku näytteen tänne kohta julkaistavasta Susianalyysista, osasta V. Siitä kaikkein teoreettisimma14143Kylä täynnä apinoita
Maakuntamatkoja tehdessäni (kenttämateriaali Susianalyysiin) vietin paljion aikaa seuraavassa kyläpahasessa. Totesin tuo14141Mainio juttu
Kylläpäs tulin hyvälle tuulelle löydettyäni näin hirvittävän hienon, suorastaan taivaallisen riemu-uutisen. Tämä on sitä28139Pähkähullu apina
He he heh heh he hee....Miten joku voi olla niin raasu, jotta pikku susihukka pelottaa?8139Jäätävää analyysia
Loppuihan vinkuminen, kun matemaattispsykologisella tarkkuudella olen todistanut teesieni paikkansa pitävyyden. Nyt on l6138Mikkeli-Kikkeli
Heh heh, ei apina löydä koirasta kikkeliä, vaikka asuu likellä Mikkeliä. "Kaiken lisäksi petoeläinyhdyshenkilön nuoreks1135Asiallinen kysymys
Miten voi olla mahdollista, että asiantuntijaksi pyydetty henkilö luulee iäkästä uroskoiraa nuoreksi naarassudeksi? Joki12132Märinää riittää tässä maassa...
Muutaman suden takia koko savonmaa märisee ja parkuu. Pitäisi vissiin tilata joittenkin mielestä vaikkapa inkeristä lisä31131Ja suomalaiset märisee...
Taas on itkunsekainen hysteria valloillaan maaseudullamme. Muutama harmiton susi aiheuttaa lukemattomia paniikkikohtauks48131Pelletamineet
Sirkuksessa pelle naurattaa yleisöä pelletamineet yllänsä ja huvittava naamari taikka maskeeraus naamallansa. Mitenkö t6131Päivän paras!
Tämä kaveri asuu jossain Mikkelin seudulla ja pelkää sutta. Kuulemma oikein petoyhdyshenkilö. https://www.google.com/se9131nami namia yes yes
joko nyt nyt on niin namia tavaraa jotta sensuuri ei iske, heh heh ja vielä kerran heh heh ja kyllä oikeata namiskuukk24130A la carte Analytikos...
Tässä videopätkässähän tulee oleellisesti esille se, mitä Minä tarkoitan Susianalyysissa määrittelemäni apinan nöyryyttä8130