Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

261

Kommenttia

2108

1. Aivopesua Sotkamolaisittain

Nämä lapset eivät sutta pelkää. Heillä on muutakin tekemistä ja ajateltavaa kuin märistä susien kaameutta. Rakkaimmat te
    8
    175
  2. 112hälytys

Heh heh.....juttelin tässä toissa iltana erään viehättävän neidin kanssa, joka työskentelee hälytyskeskuksessa. Kuulemm
    10
    175
  3. Taas märisee suomipoika

Kehtaa apina syyttää ulkoministeriötä, jos ei itse jaksa uida, heh heh. Ei tollo ymmärrä merivirtojen voimakkuutta. Mutt
    10
    174
  4. Namia tekee namanannaa....

Voi että minä nautin ja namustelen. Na na na naanana nannan naa ku elämä on joskus nannaa. Muutama päivä sitten sudet o
    5
    174
  5. LAKIALOITE

Nythän saamme päivittäin lukea metsästäjien mielipuolisista ammuskeluista ympäriinsä heidän välittämättä yhtään siitä, m
    Vitsit
    4
    173
  6. Lisää susia

Kävinpä taas vähän tuulettumassa ulkomailla, ettei aina tarvi kuunnella susipelkureitten märyä. Tällä kertaa Italiassa.
    16
    173
  7. Heh heh heh heh heh......

Heh heh heh, kylläpä mua naurattaa. Nyt on jälleen aihetta juhlia: http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2011/09/karhu_puri_kah
    12
    172
  8. Kylä täynnä apinoita

Maakuntamatkoja tehdessäni (kenttämateriaali Susianalyysiin) vietin paljion aikaa seuraavassa kyläpahasessa. Totesin tuo
    14
    171
  9. Tappajaporo

Minä olen aina pitänyt kaikkia poroja typerinä sarvipäinä, joulupukin punanenävetureina ja tiellä lojuvina kiusan kappal
    15
    169
  10. Pähkähullu apina

He he heh heh he hee....Miten joku voi olla niin raasu, jotta pikku susihukka pelottaa?
    8
    169
  11. Päivän paras!

Tämä kaveri asuu jossain Mikkelin seudulla ja pelkää sutta. Kuulemma oikein petoyhdyshenkilö. https://www.google.com/se
    9
    167
  12. KYSYMYS

Nyt kaikki jäitä hattuun, älkääkä tyhjää ottako neniinne, jos asiallisesti jotain kysytään. Olkaapa hyvät: Voiko saasta
    4
    165
  13. Pulmapatteri

Nythän kohta pitää äänestää eduskuntavaaleissa. On tässä sitä suin tätä väittelyä mm maahanmuuttajista. Nuohan tulevat
    5
    165
  14. Huvittava kysymys ja palkinto

Vertailin tuossa äskettäin eri kauppaketjujen myymiä tuotteita eri paikkakunnilla ja huomasin Susianalyysin kannalta mie
    34
    164
  15. Sorsaeinari

Nythän jo kohta taas pojat pussailevat toisiaan pusikoissa. Sorsaa ammutaan hauleilla ja hauleja saa myös paras kaveri m
    Metsästys ja kalastus
    7
    162
  16. Metsästäjätutkinnosta

Nythän metsästäjät kehuvat yleensä palstallaan rinta rottingilla suorittaneensa metsästäjätutkinnon. Heille tämä onkin y
    20
    157
  17. Mustaakin mustempi aukko

Jos ja kun (nykytiedon mukaan) noita mustia aukkoja on olemassa, niin onko niitä ihan fyysisesti oikeasti olemassa? Taik
    Tähtitiede
    26
    156
  18. Asiallinen kysymys

Miten voi olla mahdollista, että asiantuntijaksi pyydetty henkilö luulee iäkästä uroskoiraa nuoreksi naarassudeksi? Joki
    12
    155
  19. Joku tuossa ihmetteli,

jotta olenko minä toistanut itseäni vuosikausia. Minäpä annan tähänkin Susianalyysin mukaisen vastauksen. Ole hyvä: Aja
    3
    154
  20. Pyydän anteeksi!

Nythän on jo pitkä tovi siitä, kun viimeksi tänne jotain laitoin. Moni onkin jo malttamattomana odottanut viestejäni.
    Harrastukset
    9
    154