Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

261

Kommenttia

2108

1. Tekopyhää touhua

Kyllä näillä metsästäjillä alkaa mopo karata lopullisesti käsistä. Ensin ammutaan omalta pojalta kännipäissään polvi toh
    10
    186
  2. Mitäs meni härnäämään...

Saa siinä sitten jälkikäteen märistä, jos nalle vähän raapasee, kun itse on sitä mennyt kiusaamaan. Ois antanu rauhassa
    6
    186
  3. LAKIALOITE

Nythän saamme päivittäin lukea metsästäjien mielipuolisista ammuskeluista ympäriinsä heidän välittämättä yhtään siitä, m
    Vitsit
    4
    185
  4. 112hälytys

Heh heh.....juttelin tässä toissa iltana erään viehättävän neidin kanssa, joka työskentelee hälytyskeskuksessa. Kuulemm
    10
    185
  5. Päivän paras!

Tämä kaveri asuu jossain Mikkelin seudulla ja pelkää sutta. Kuulemma oikein petoyhdyshenkilö. https://www.google.com/se
    9
    185
  6. Namia tekee namanannaa....

Voi että minä nautin ja namustelen. Na na na naanana nannan naa ku elämä on joskus nannaa. Muutama päivä sitten sudet o
    5
    185
  7. Metsästäjän suusta

Tämä lainaus on edellisestä lähettämästäni linkistä / lehtileikkeestä. Sutta pelkäävän metsästäjähöperön naurettavaa log
    19
    184
  8. Lisää susia

Kävinpä taas vähän tuulettumassa ulkomailla, ettei aina tarvi kuunnella susipelkureitten märyä. Tällä kertaa Italiassa.
    16
    184
  9. Aivopesua Sotkamolaisittain

Nämä lapset eivät sutta pelkää. Heillä on muutakin tekemistä ja ajateltavaa kuin märistä susien kaameutta. Rakkaimmat te
    8
    183
  10. Pähkähullu apina

He he heh heh he hee....Miten joku voi olla niin raasu, jotta pikku susihukka pelottaa?
    8
    183
  11. Kylä täynnä apinoita

Maakuntamatkoja tehdessäni (kenttämateriaali Susianalyysiin) vietin paljion aikaa seuraavassa kyläpahasessa. Totesin tuo
    14
    181
  12. Tappajaporo

Minä olen aina pitänyt kaikkia poroja typerinä sarvipäinä, joulupukin punanenävetureina ja tiellä lojuvina kiusan kappal
    15
    179
  13. Mustaakin mustempi aukko

Jos ja kun (nykytiedon mukaan) noita mustia aukkoja on olemassa, niin onko niitä ihan fyysisesti oikeasti olemassa? Taik
    Tähtitiede
    26
    179
  14. Huvittava kysymys ja palkinto

Vertailin tuossa äskettäin eri kauppaketjujen myymiä tuotteita eri paikkakunnilla ja huomasin Susianalyysin kannalta mie
    34
    178
  15. Heh heh heh heh heh......

Heh heh heh, kylläpä mua naurattaa. Nyt on jälleen aihetta juhlia: http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2011/09/karhu_puri_kah
    12
    176
  16. Sorsaeinari

Nythän jo kohta taas pojat pussailevat toisiaan pusikoissa. Sorsaa ammutaan hauleilla ja hauleja saa myös paras kaveri m
    Metsästys ja kalastus
    7
    175
  17. Metsästäjätutkinnosta

Nythän metsästäjät kehuvat yleensä palstallaan rinta rottingilla suorittaneensa metsästäjätutkinnon. Heille tämä onkin y
    20
    170
  18. Pyydän anteeksi!

Nythän on jo pitkä tovi siitä, kun viimeksi tänne jotain laitoin. Moni onkin jo malttamattomana odottanut viestejäni.
    Harrastukset
    9
    169
  19. KYSYMYS

Nyt kaikki jäitä hattuun, älkääkä tyhjää ottako neniinne, jos asiallisesti jotain kysytään. Olkaapa hyvät: Voiko saasta
    4
    167
  20. A la carte Analytikos...

Tässä videopätkässähän tulee oleellisesti esille se, mitä Minä tarkoitan Susianalyysissa määrittelemäni apinan nöyryyttä
    8
    166