Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

261

Kommenttia

2108

1. Lisää susia

Kävinpä taas vähän tuulettumassa ulkomailla, ettei aina tarvi kuunnella susipelkureitten märyä. Tällä kertaa Italiassa.
    16
    153
  2. Namia tekee namanannaa....

Voi että minä nautin ja namustelen. Na na na naanana nannan naa ku elämä on joskus nannaa. Muutama päivä sitten sudet o
    5
    151
  3. 112hälytys

Heh heh.....juttelin tässä toissa iltana erään viehättävän neidin kanssa, joka työskentelee hälytyskeskuksessa. Kuulemm
    10
    150
  4. Kuvitteellinen tilanne

Tuossa tuli mieleeni, jotta voisinkohan missään tilanteessa tuntea sympatiaa susipelkurihousuunpaskojaa kohtaan. Pistinp
    4
    150
  5. Tappajaporo

Minä olen aina pitänyt kaikkia poroja typerinä sarvipäinä, joulupukin punanenävetureina ja tiellä lojuvina kiusan kappal
    15
    148
  6. Ja niin ruoska

sivaltaa vääräoppisen perseposkea. Se onkin armoton ruoska. Kaikki vääräoppiset piestään vereslihalle ja jätetään kituma
    Yleistä uskonnosta
    0
    143
  7. Mikkelin apina-asiantuntija

Kukahan se on tämä Mikkelissä toimiva petoyhdyshenkilö, joka tunnisti iäkkään koiran nuoreksi naarassudeksi? Tämä on nii
    5
    143
  8. Helmiäsioille

Laitan nyt kuitenkin pikku näytteen tänne kohta julkaistavasta Susianalyysista, osasta V. Siitä kaikkein teoreettisimma
    14
    143
  9. Kylä täynnä apinoita

Maakuntamatkoja tehdessäni (kenttämateriaali Susianalyysiin) vietin paljion aikaa seuraavassa kyläpahasessa. Totesin tuo
    14
    141
  10. Mainio juttu

Kylläpäs tulin hyvälle tuulelle löydettyäni näin hirvittävän hienon, suorastaan taivaallisen riemu-uutisen. Tämä on sitä
    28
    139
  11. Pähkähullu apina

He he heh heh he hee....Miten joku voi olla niin raasu, jotta pikku susihukka pelottaa?
    8
    139
  12. Jäätävää analyysia

Loppuihan vinkuminen, kun matemaattispsykologisella tarkkuudella olen todistanut teesieni paikkansa pitävyyden. Nyt on l
    6
    138
  13. Mikkeli-Kikkeli

Heh heh, ei apina löydä koirasta kikkeliä, vaikka asuu likellä Mikkeliä. "Kaiken lisäksi petoeläinyhdyshenkilön nuoreks
    Petoeläimet
    1
    135
  14. Asiallinen kysymys

Miten voi olla mahdollista, että asiantuntijaksi pyydetty henkilö luulee iäkästä uroskoiraa nuoreksi naarassudeksi? Joki
    12
    132
  15. Märinää riittää tässä maassa...

Muutaman suden takia koko savonmaa märisee ja parkuu. Pitäisi vissiin tilata joittenkin mielestä vaikkapa inkeristä lisä
    31
    131
  16. Ja suomalaiset märisee...

Taas on itkunsekainen hysteria valloillaan maaseudullamme. Muutama harmiton susi aiheuttaa lukemattomia paniikkikohtauks
    48
    131
  17. Pelletamineet

Sirkuksessa pelle naurattaa yleisöä pelletamineet yllänsä ja huvittava naamari taikka maskeeraus naamallansa. Mitenkö t
    6
    131
  18. Päivän paras!

Tämä kaveri asuu jossain Mikkelin seudulla ja pelkää sutta. Kuulemma oikein petoyhdyshenkilö. https://www.google.com/se
    9
    131
  19. nami namia yes yes

joko nyt nyt on niin namia tavaraa jotta sensuuri ei iske, heh heh ja vielä kerran heh heh ja kyllä oikeata namiskuukk
    24
    130
  20. A la carte Analytikos...

Tässä videopätkässähän tulee oleellisesti esille se, mitä Minä tarkoitan Susianalyysissa määrittelemäni apinan nöyryyttä
    8
    130