mikkinnu
![]()
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Tekopyhää touhua
Kyllä näillä metsästäjillä alkaa mopo karata lopullisesti käsistä. Ensin ammutaan omalta pojalta kännipäissään polvi toh10186Mitäs meni härnäämään...
Saa siinä sitten jälkikäteen märistä, jos nalle vähän raapasee, kun itse on sitä mennyt kiusaamaan. Ois antanu rauhassa6186LAKIALOITE
Nythän saamme päivittäin lukea metsästäjien mielipuolisista ammuskeluista ympäriinsä heidän välittämättä yhtään siitä, m4185112hälytys
Heh heh.....juttelin tässä toissa iltana erään viehättävän neidin kanssa, joka työskentelee hälytyskeskuksessa. Kuulemm10185Päivän paras!
Tämä kaveri asuu jossain Mikkelin seudulla ja pelkää sutta. Kuulemma oikein petoyhdyshenkilö. https://www.google.com/se9185Namia tekee namanannaa....
Voi että minä nautin ja namustelen. Na na na naanana nannan naa ku elämä on joskus nannaa. Muutama päivä sitten sudet o5185Metsästäjän suusta
Tämä lainaus on edellisestä lähettämästäni linkistä / lehtileikkeestä. Sutta pelkäävän metsästäjähöperön naurettavaa log19184Lisää susia
Kävinpä taas vähän tuulettumassa ulkomailla, ettei aina tarvi kuunnella susipelkureitten märyä. Tällä kertaa Italiassa.16184Aivopesua Sotkamolaisittain
Nämä lapset eivät sutta pelkää. Heillä on muutakin tekemistä ja ajateltavaa kuin märistä susien kaameutta. Rakkaimmat te8183Pähkähullu apina
He he heh heh he hee....Miten joku voi olla niin raasu, jotta pikku susihukka pelottaa?8183Kylä täynnä apinoita
Maakuntamatkoja tehdessäni (kenttämateriaali Susianalyysiin) vietin paljion aikaa seuraavassa kyläpahasessa. Totesin tuo14181Tappajaporo
Minä olen aina pitänyt kaikkia poroja typerinä sarvipäinä, joulupukin punanenävetureina ja tiellä lojuvina kiusan kappal15179Mustaakin mustempi aukko
Jos ja kun (nykytiedon mukaan) noita mustia aukkoja on olemassa, niin onko niitä ihan fyysisesti oikeasti olemassa? Taik26179Huvittava kysymys ja palkinto
Vertailin tuossa äskettäin eri kauppaketjujen myymiä tuotteita eri paikkakunnilla ja huomasin Susianalyysin kannalta mie34178Heh heh heh heh heh......
Heh heh heh, kylläpä mua naurattaa. Nyt on jälleen aihetta juhlia: http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2011/09/karhu_puri_kah12176Sorsaeinari
Nythän jo kohta taas pojat pussailevat toisiaan pusikoissa. Sorsaa ammutaan hauleilla ja hauleja saa myös paras kaveri m7175Metsästäjätutkinnosta
Nythän metsästäjät kehuvat yleensä palstallaan rinta rottingilla suorittaneensa metsästäjätutkinnon. Heille tämä onkin y20170Pyydän anteeksi!
Nythän on jo pitkä tovi siitä, kun viimeksi tänne jotain laitoin. Moni onkin jo malttamattomana odottanut viestejäni.9169KYSYMYS
Nyt kaikki jäitä hattuun, älkääkä tyhjää ottako neniinne, jos asiallisesti jotain kysytään. Olkaapa hyvät: Voiko saasta4167A la carte Analytikos...
Tässä videopätkässähän tulee oleellisesti esille se, mitä Minä tarkoitan Susianalyysissa määrittelemäni apinan nöyryyttä8166