mikkinnu
![]()
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Ahdistaako?
Vaimo nalkuttaa, sudet vaanivat metsässä, lapset märisevät, karhun voimat ovat hirvittävät, pitäisi olla mies, alkoholi16206Aivopesua Sotkamolaisittain
Nämä lapset eivät sutta pelkää. Heillä on muutakin tekemistä ja ajateltavaa kuin märistä susien kaameutta. Rakkaimmat te8206Olipa hieno kommentti(ni)
Täytyyhän se panna näkösälle. Mestarin ruoska sivaltaa. Saapa nähdä, miten tämä jakupantsahippeli (heh heh) siihen vasta2205Metsästäjä sekosi jälleen
Ihan päivittäinhän tässä joudumme lukemaan metsästäjien sekoamisista. Tarttis varmaan Päivi Räsäsen sanoin tehdä asialle22204Sorsaeinari
Nythän jo kohta taas pojat pussailevat toisiaan pusikoissa. Sorsaa ammutaan hauleilla ja hauleja saa myös paras kaveri m7202Heh heh,
Olen juhlinut jo kaksi viikkoa tätä tapahtumaa, heh heh heh ja juhlat senku jatkuu, heh heh heh, kylläpä tämä elämä mais21201Lisää susia
Kävinpä taas vähän tuulettumassa ulkomailla, ettei aina tarvi kuunnella susipelkureitten märyä. Tällä kertaa Italiassa.16201LAKIALOITE
Nythän saamme päivittäin lukea metsästäjien mielipuolisista ammuskeluista ympäriinsä heidän välittämättä yhtään siitä, m4200Itsenäisyyden häpäisyä
Itsenäisyyspäivää on jälleen kerran juhlittu. Ei siinä mitään, hyvä meininki. Sankarit ovat ansainneet pränikkänsä. Häv10200112hälytys
Heh heh.....juttelin tässä toissa iltana erään viehättävän neidin kanssa, joka työskentelee hälytyskeskuksessa. Kuulemm10200Kauneusleikkauksista
Kun susipelkuriapina aamulla peiliin katsoo, niin hävettäähän nuo kasvonpiirteet. Onkohan tässä ihmisapina vaiko apinaih6199Kylä täynnä apinoita
Maakuntamatkoja tehdessäni (kenttämateriaali Susianalyysiin) vietin paljion aikaa seuraavassa kyläpahasessa. Totesin tuo14197YES
Onpa hienoa jälleen kerran huomata, että analyyseihini on paneuduttu. Ihan mieltä lämmittää, kun joku laitto jälleen ker0196Pähkähullu apina
He he heh heh he hee....Miten joku voi olla niin raasu, jotta pikku susihukka pelottaa?8196Tekopyhää touhua
Kyllä näillä metsästäjillä alkaa mopo karata lopullisesti käsistä. Ensin ammutaan omalta pojalta kännipäissään polvi toh10194Pyydän anteeksi!
Nythän on jo pitkä tovi siitä, kun viimeksi tänne jotain laitoin. Moni onkin jo malttamattomana odottanut viestejäni.9194Turpiin tulee
Heh heh.....Ruotsin poika nöyryyttää tänä iltana kiekkokaukalossa suomalaisia susimärisijöitä oikein olan takaa. Ruotsi8192Huvittava kysymys ja palkinto
Vertailin tuossa äskettäin eri kauppaketjujen myymiä tuotteita eri paikkakunnilla ja huomasin Susianalyysin kannalta mie34190Heh heh heh heh heh......
Heh heh heh, kylläpä mua naurattaa. Nyt on jälleen aihetta juhlia: http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2011/09/karhu_puri_kah12189Metsästäjän suusta
Tämä lainaus on edellisestä lähettämästäni linkistä / lehtileikkeestä. Sutta pelkäävän metsästäjähöperön naurettavaa log19189