wlfwd

Heviä ja kovaa treeniä
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 1958 kommenttia
- Huomion saaminen huoralta ei taida olla paikkariippuvaista.
- Pari kertaa japanissa käyneenä en moista huomannut.
- Tapahtui kolmansilla treffeillä. Vaikka halusi ujon nörtähtävän miehen, ei hyväksynyt kokemattomuutta yli kolmekymppiseltä mieheltä.
Ei tosin tivannut mitään. Typeryyttäni menin itse kertomaan asiasta. - Menee!
- En muista koska olisin maksanut kengistä alle satasen.
- Kaikki profiilit oli kylläkin eri sivustoilla.
- "Seurustelusuhteeseen pääsee, jos on normaali keskustelutaitoinen ihminen joka huolehtii hygieniastaan."
Väärin! Olen normaali keskustelutainen, mutta en vain pysty tekemään aloitteita vieraille naisille. - Lukuisia kertoja. Yleensä olen pitänyt ihastumisen omana tietonani tai sitten en ole ollut naisen mielestä tarpeeksi kiinnostava.
- Joskus oli 4 profiilia kerralla. Enään vain yksi pannarissa.
- Kuntosali teki rikosilmoituksen ja antoi mallille porttikiellon kaikkiin ketjun saleihin. Sai vielä kenkää radio duunistaan.
- Kyllähän tuollaiseen palveluun voisi muutaman tonnin pistää.
- INFP-t
- En löydä lyhytaikaistakaan seuraa.
- Hoikkuus on kuitenkin pienempi haitta kuin ylipaino.
- Haaveilen parisuhteesta. Kaikki muu on toissijaista.
- Ei ole. Olisin varmasti täysin kokematon, jos ei olisi aloitteellisia naisia.
- https://youtu.be/LXyuC6mmhCI
klassikko tuli vastaan pitkästä aikaa - Samalla kaavalla kuin viikonloput yleensä. Eli yksin kotona, surffaan netissä, treenaan ja syön. Voisin tehdä muutakin, jos olisi seuraa.
- Voi olla vähän vanhempikin.
- Samasta ikäluokasta tai nuorempia. Ovat seksin perässä tai varattuja, jotka hakevat vain juttuseuraa. Kaikki enemmän tai vähemmän kännissä. Ketään ei ole vielä kiinnostanut tutustua kunnolla, tai sitten se kiinnostus on hävinnyt heti.