wlfwd

Heviä ja kovaa treeniä
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 1958 kommenttia
- Naisen vieressä viime vuoden huhtikuussa.
- Viime vuoden huhtikuun lopulla Viikatteen keikan jälkeen.
- Länsi Helsingissä
- Kyllä minä ainakin pistän treffit kaiken edelle. Kavereiden kanssa kun sovitaan jotain menoja, jätän aina peruutus mahdollisuuden mahdollisen naisen varalle.
- Kesän kohokohta taitaa olla jo takana, eli duunin kevätretki Mallorcalle.
- Ei ole muuta mahdollisuutta kuin tyytyä yksin elämiseen.
- Mieluiten samaa ikäluokkaa mitä itse olen.
- Olin viimeviikon Mallorcalla. Pränikkä B-mersu sai vuoristoteillä kunnon kyytiä.
Jonkun kivan näköisen oman ikäluokan palstanaisen kanssa voisin lähteä reissuun. - 1) Vähiten tilaa vievän viereen. Tai henkilön, jonka tiedän jäävän pian pois.
2) Menen bussin perälle tai seison sen aikaa että tulee tilaa.
3) Olen vaihtanut yöbussissa paikkaa jonkun normi oloisen henkilön viereen, kun joku joka näyttää siltä että voi voida pahoin matkan aikana on istunut viereen.
4) Varmaankin henkilön pöytään, jonka kanssa olen ollut tekemisissä alkupäivästä.
5) Edestä, missä on helpompi seurata opetusta. On myös hyvä huomioida lähellä istuvat henkilöt ryhmä-/paritöiden varalta. - Paha sanoa ennen kuin osuu kohdalle. Olen kuitenkin muutamia kertoja ihastunut naisiin, joita en aluksi ole pitänyt mitenkään viehättävinä.
- Loppukesästä lähempänä kahtakymmentä.
- Cooperissa juoksin viime syksynä 2700. Nyt menisi varmasti enemmän. Puolimaratonissa juoksin muutama viikko sitten alle 1:45.
Punnerruksista ja noista muista en tiedä, mutta leukoja mennyt parhaimmillaan 13 reilu viikko sitten. - Parisuhteesta ja Jeep Wranglerista.
- Noin 13 kuukautta. Mies 36 v.
- Paremmassa kunnossa kuin vuosi sitten. Kevään ruokaremontti ja kuntoilun lisääminen tuottanut tulosta. Istuvampien housujen ostaminen helpottunut, mutta paitojen ei. Miestissit edelleen vaivana ja hartiat voisivat olla leveämmät.
- Olen varmasti huono sängyssä vaikka sovin vain kohtaan 14.
- Siis korkeakoulutetut sinkkumiehet muuttakaa stadiin.
- 16 km juoksulenkki matalalla sykkeellä pari ylämäkivetoa välissä leukoja ja pystypunnerruksia lenkkireitin varrella olevalla kuntoilupisteellä.
- Sama täällä. Mutta en kuitenkaan ole juurikaan normaalia aloitteellisempi. Ja olen varmasti huomattavasti normaalia ärsyttävämpi.
- "Baarit ovat aika huonoja paikkoja tutustua uusiin ihmisiin, kun mukana on alkoholi."
Baarit ovat hyviä paikkoja juuri sen alkoholin vuoksi. Ei sitä juoksutreeneissä kehtaa olla kännissä.