Vapaa kuvaus

Ohikulkumatkalla Maailmaa kierretty joskus, kotiin palattu, sitä pohtiessa. Tuulen varjo luettu viimeksi, mutta kaiken vastaus on 42. Kirjoja voi lukea vaikka kaupungin puistossa osana elämän sykettä Olen about mukiinmenevän näköinen, tosin juon vain teetä mukista. Kuohuvia nautin mieluiten merenrannalla auringonlaskua katsoen. Auringonnousujen ihailu onnistuu parhaiten lännessä, kiitos aikaeron, sillä olen aamu-uninen. Eläimistä pidän, mutta vain lyhyesti, sillä allergia ei salli pitempiä tuttavuuksia. Man travels the world, to find what he is looking for at home. I haven't yet. Answer to everything is 42, says another book. Parempia fotoja ja lisätietoja saa pyytämällä. Suosikkibändit/artistit: Bach, Van Halen, ZZ Top, A= AC/DC, Crowded House... U2 Suosikkileffat: tilanteen ja olotilan mukaan Vapaa-aikanani: matkustelen tai luen Katson tv:stä mieluiten: Uutiset Kotieläimet: Ei. En pidä: penkkiurheilusta, tomaatti Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: En oikein tiedä

Aloituksia

1

Kommenttia

113

  1. Joo, epäilen, että Finnair on konkurssin partaalla ja kulujen korvaus olisi sille viimeinen ruoko, joka katkaisee kamelin selän.
    Syksyinen lakko maksoi Finnairin mukaan 2-3 miljoona päivässä ja silloin ei edes maksettu lakkoilijoille palkkoja ja nyt ollaan silti samoissa luvuissa. Sen jälkeen on tullut uusia koneita eli kustannukset ovat vain kasvaneet.
  2. Skyteam