TaksitVastattu 6v

Taksikuskin palkka

Paljonko olisi palkka taksi kuskilla joka ajaa vaikka inva tai paaritaksi viikot ja viikonloppuisin juoppoja??.
Työn hakeminenVastattu 16v

ruokakuljettaja

moi olen tällä hetkellä töissä pyhäjärven kaupungilla ja teen ruoka kuskin hommia ,eli ruokaa ajetaan keskuskeittiöltä päiväkoteihin, ja yksityishenkilöille, olisin kysynyt onko joka puolella suomea samaa ruokakuskin ho…
TyöttömyysturvaVastattu 16v

karenssiako asialla hirveä ( kiire)

olen tällä hetkellä pääsemässä palkka tuella töihin yhteen puu työpajaan. nyt sitte kysyisinkin että tuleeko minulle karenssi ,jos lähden sieltä pois. eli irtisanon itseni koe ajalla ( minulla kyllä on b lausunto työkkä…

opel vectra b 98 1,6 16v ei lämpene kiire

opel vectra b 98 1,6 16v ei lämpene kiire ViestiKirjoittaja zz-top1 päivämäärä Pe Helmi 10, 2012 12:34 pm Minulla ollut opelissa sellainen vika jo pitkään, että lämmöt eivät nouse kuin 80-83 c . no nyt vaihdoin termosta…
LahtiVastattu 10v

ford transit varastettu 14.10 yöllä

Viimeyönä 14.10 2015 Vesijärvenkatu 41 lahti pöllittiin mun appiukon ford transit ,ja appiukko huomasi, että tummaihoinen asialla. Samantyylinen ,kun kuvassa oleva varastettu ,kun kuvaa ei ollut. Auton tuntomerkkeinä on…
IhastuminenVastattu 15v

mikä naista vaivaa

tämä on pitkä kertomus mutta kai joku osaa minua neuvoa. tapasin joulukuussa 25v vuotiaan naisen ja ihastui siihen,no yritin kaikkeni saada sen naisen mutta hän ei näyttänyt oikein lämpenevän minuun myös naisella on 5v …
TuningEi vastauksia

vento tuning

olisiko jollain tioeto mistä sais volkswagen ventoon ostetttua ulko vien kuppeihin ne kromi jutut

pelikone

emo asusp5qse2 prossu q9400 kellotettu 3.2gh(jossaa vaihees meinasin viel saaha 3,6ghz tiedä sit onko siitäkää hyötyä) muistit ddr2 800mhz 6gt kovo tila 1500gb näyttis club3d hd 4870 1gb gddr5 olisin kysellyt vieläskös …
Suun terveysVastattu 16v

pelko potilas

kävin kunnallisella hammas lääkärillä koska mulla on ollul 3 vuotta kolmannessa etumapaass oikealla puolella ylhäällä kauhea lohkoeama siinä näkyin ihan punaista oisko hampaan ydin tai jotain eikä siihen sattunut. yhten…

3 sakot

mulla on vuoden sisään tullut 2 rikesakkoa 1 päiväsakko osaako kukaan sanoa kuinka pitkäksi aikaa viävät kortin pois
TietokoneetVastattu 15v

hd 5850 vs4870

onkohan tämä hd 58501gb paljonkin nopeampi kuin hd 4870 2gb
PelicansEi vastauksia

netti tv

Onko netissä mitää sivua missä voisi katsoa sm liigaa ??
AsunnotVastattu 14v

asunnon vaihto lahti

meil olis lahdessa 55 neliön asunto parvekkeella haluaisiko joku vaihtaa asunto meidän kanssa joka olisi vähän lähempänä keskustaa vesi ja sähkö näihin asuntoihin ilmainen ja netti

vieläköhä täl pelailee

emo asus p5qse2 prossu intel quad 2 core 3,2ghz keskusmuisti ddr2 841mhz näyttis asus ati radeon 5850 1 gt dx11 kovo tilaa 2teraa eli 2000gt eli yx teranen seagate 32 välimuistilla 1 500gb westernin kovo 32m välimuistil…

660 ti vs 7970

660 ti vs 7970 http://www.pixmania.fi/fifi/naytonohjain/sapphire-technology-radeon-hd-7970-oc-boost-3-gt-gddr5-pci-express-3-0-11197-03-40g/12823204--art.html vaihdoin tollaiseen eikös toi oo 680 tasolla

windows live messenger 2011

jännä juttu kun kirjaudun meseen mese menee normaalisti sisään tunnuksillani mutta sitten näyttää minut oflinessa sekä kaverinikin kun tein uuden profiilin ja kokeilin siellä niin toimi