Vapaa kuvaus

Aloituksia

30

Kommenttia

3657

  1. Mun mielestä ihmisistä on tullut varmempia ja enemmän itseään arvostavia.
    Enää ei anneta hyppiä silmille ihan miten vaan. Pidetään omia puolia vaikka sitten valittamalla väärinkäytöksistä jos ei muu auta.