Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
itmies
profiilit
itmies
itmies
Vapaa kuvaus
Tämmönen 31v miekkonen p-pohjanmaalta.
Aloituksia
11
Kommenttia
2376
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"miehillä tosiaan on aivan älyttömän suuret vaatimukset naisten ulkonäön suhteen"
Ei pidä paikkaansa kaikkien osalta, minuun tuo ei ainakaan päde. Sisäiset asiat ovat mielestäni paljon tärkeämmät kuin ulkoiset.
"lisäksi miehellä on oikeus esittää kommentteja naisten ulkonäöstä ja vartalosta, mutta naisella ei miehen"
Miksei olisi oikeutta? Kyllä on, mutta harvemmin kuulen asiasta kommenttia. Joissakin tilanteissa se olisi jopa toivottavaa, kun ei itse huomaa kaikkea (Tiedän että tämä koskee vain minua).
"lähellä minua olevan miehen luonteen, ulkonäön ja kulttuurin mukaan"
Samaa ajattelen myös toisinpäin, mutta ei vaan ole tullut vielä vastaan ainakaan 100% varmuudella.
02.12.2010 15:21
Ok, nyt tiedän mitä tuo tarkoittaa.
02.12.2010 12:03
Mikä on olmi ? Voisko joku vähän sanoa.
02.12.2010 11:01
Ei ne lemmikit haittaa mitään ainakaan omalla kohdallani. Mutta ikäeroa on sen verran paljon että se on todellinen haitta, jos vertaa itseensä.
Kyllä on vanhempiakin miehiä jotka hyväksyvät nuo lemmikit, mutta taitavat olla jo varattuja? Ja jos eivät niin ainakin eronneita ja he yleensä löytävät hyvin äkkiä jonkun vierelleen. Eli eikun pistämään ilmoitusta jollekin deittipalstalle, niin etköhän löydä jonkun.
02.12.2010 00:01
"Se, jonka kanssa käy jutut yksiin vain on hankala löytää."
Tämä asia 100% totta ainakin omalla kohdallani. Tuntuu nimittäin olevan sopivan löytyminen kuin etsisi yhtä erikoista kalaa valtamerestä. Mutta toivossa on hyvä elää josko joskus onnistaisi, saattaa tosin mennä aika kauankin minun tuurillani. Vaikka ei minulla hirveitä vaatimuksiakaan ole, riittää vaan että tietyt sisäiset asiat täyttyvät ja ulkonäköasioita ei ole yhtään.
Juuri tuon edellä mainitun asian takia olen sinkku. Kun asiat eivät ole aikaisemmin käyneet yhteen niin mitä järkeä on olla semmoisessa suhteessa joka ei tule onnistumaan? Ei mitään.
01.12.2010 23:47
En ole kyllä tuo kirjoittaja mutta paritteluiällä hän tarkoittaa luultavasti sitä aikaa milloin on mahdollista tehdä lapsia.
Siis tämä on minun loogisesti tekemä arvaus.
01.12.2010 12:35
Oletetaan semmoinen tilanne että jos tulen olemaan lopun elämääni sinkkuna eikä milloinkaan ole mitään toivoa saada ketään naista mihinkään (ei edes yhden yön juttuun) niin tekisin varmaan näin: (Huom. tämä on vain kuviteltu tilanne, ei saa ottaa vakavasti)
Tekisin niitä asioita mistä tulee hyvä mieli, katselisin päivät pitkät maailman menoa kuinka toiset tekee kaikenlaisia asioita, yhtään mitään en itse tekisi maailman eteen sen verran vain että itse pystyy elämään, kun ei kerran ole mitään mahdollisuuksia saada ketään. Voisin vaikka ruveta harrastamaan kaikenlaista olla koko ajan pelaamassa jotain pelejä, ruveta käymään isoissa pokeri turnauksissa ja voittaa ne kun olen jatkuvasti paikan päällä, käydä matkoilla ties missä, kaikenlaista muutakin tulisi varmaan tehtyä josta ei ole mitään muuta hyötyä kuin huvia. Ei tarvi harrastaa liikuntaa ja olla missään kunnossa kunhan itse pystyy elään.
Näin äkkiseltään tulee tuommoinen asia mieleen.
30.11.2010 23:38
1. En tiedä.
2. Kyllä, jos on sopiva tilanne.
3. Hyvälle, Iloiselle.
3a. Hieno homma jos on suunniteltu, mutta jos ei niin sitten yllättyneelle ja sanattomaksi menemällä.
3b. Hymyssä suin katsellen. Ei ole minun asiani.
30.11.2010 21:02
Sanoisin sillä tavalla että kyllä tuommoisilla kriteereillä löytyy. Mutta minä se en ole, pari asiaa menee ohi. Sen tarkemmin sanomatta mitä ne on.
Et varmaankaan ole etsinyt oikeista piilopaikoista?
30.11.2010 20:16
.....
Kutsun virkavallan paikalle jos on todella paha tilanne.
30.11.2010 17:37
"Kelpaako tavallinen nainen"
Vastauksena aiheen kysymykseen niin kyllä kelpaa.
"Kaikki miehet haluavat vain kaunottaria, joten mitä saumaa tavallisella naisella enää on ?"
On paljonkin. Sitä paitsi yleistät liikaa, ei kaikki halua samaa mitä joku toinen. Jotkut meistä miehistä arvostavat sisäisiä asioita ja jotkut taas ulkoisia, meistä on moneksi. Ja jotkut molempia sekä jotkut harvat eivät mitään. Mutta lyhykäisyydessään vastaus on tuossa.
29.11.2010 22:57
"Aloittaja siis lienee oikeasti asuu jossain soluläävässä ja käy vanhempiensa luona päivittäin syömässä, koska puhuu siitä sanalla koti."
Myönnän että muotoilin kysymyksen väärin, oli tarkoitus laittaa "Kuinka moni palstalaisista asuu vanhempien kotona?".
Jos olet yhtään lukenut tämän palstan kirjoitustani: http://keskustelu.suomi24.fi/node/9490802
Huomaat varmaan tilanteeni mikä minulla on ollut, ei ole helppoa ollut elämä. Asun tämmösessä pikku mökissä tällä hetkellä johon ei muita mahdu. Tarkoitus olisi lähteä pois tästä heti kun on mahdollista eli työpaikka pitäisi saada, jotta olisi varaa isompaan kämppään. Että semmosta.
28.11.2010 21:38
Helppo vastata oma mielipide:
"Kuinka paljon kiinnitätte huomiotanne naisen nenään"
En paljon ollenkaan.
"onko sillä merkitystä kauneuden kannalta?"
Ei ole mielestäni mitään merkitystä.
"Voiko nainen olla kaunis nenästään huolimatta?"
Kyllä.
28.11.2010 16:41
Mielipiteeni asiaan on seuraava:
Maksulliseen en suostu ikinä. Jos ei sopivaa naista löydy, niin ollaan sitten ilman. Mutta tämä ei tarkoita sitä että pelkästään etsin kotimaasta. Vaan maalla ei ole väliä mistä sen oikean löytää, kunhan tunne on molemminpuolinen. Katselen lähinnä koko euroopan alueelta (EU) sekä tuolta valtameren toiselta puolen. Pystyyhän nyt jo menemään koko EU:n alueelle varsin helposti, onneksi ollaan siinä mukana niin ei tarvi paljon miettiä lähteekö vai ei jos sattuu löytymään se oikeakin. Ja olisihan se mukava asua jossakin e-euroopassa välimeren rannalla, eipähän siellä ainakaan ole näin kylmä ilmasto kuin täällä suomessa.
Että tämmöinen on minun mielipiteeni.
28.11.2010 15:37
"Miksi miesten pitää olla niin ilkeitä?"
Ei me kaikki olla, olet liikkunut väärässä seurassa.
Minä en ole omaa ikäistäni normaalia ihmistä joka olisi ulkoisesti ruma niin nähnyt missään. Yhden asian olen huomannut kun joku toinen on sanonut että se on ruma, niin ei ole kyllä mielestäni. Eli tämä asia on mielipidekysymys, ei siitä kannata välittää.
Tosin sisäisesti rumia eli huonoja tapoja/käytöstä omaavia olen kyllä nähnyt melkolailla, mutta se ei liity tähän asiaan.
Kannattaa keskittyä huolehtimaan itse itsestäsi, ei noista jotka tuommoista sanovat niin kannata välittää yhtään mitään.
28.11.2010 11:15
"Haluatteko elämäänne aitoa rakkautta?"
Kyllä.
"Riittääkö pelkkä seksi ilman tunteita?"
Eipä oikeastaan. Kyllä siinä pitää olla jonkinlaista tunnettakin.
"Voisitteko kuvitella rakastavanne jotakin naista hänen vanhenemisestaan ja rupsahtamisestaan huolimatta?"
Kyllä kun vanhenen itsekin.
"Voisitteko kuvitella elävänne ilman rakkautta jos saisitte seksiä ihan milloin vain?"
Kyllä sitä elämään pystyy mutta aika hyödyttömäksi itsensä tuntee jos ei ole tunnetta/rakkautta pelissä.
"Mitä rakkaus merkitsee, vai merkitseekö se mitään?"
Kyllä se on hyvin tärkeä asia.
"Kumpi on tärkeämpää, rakkaus vai seksi?"
Rakkaus.
27.11.2010 20:38
"Vaan mieheni erittäin pahaan päihdeongelmaan. Olen pyytänyt lopettamaan/edes vähentämään lapsen takia ja tämänpä takia(?) minua on kohdeltu erittäin loukkaavasti parin kuukauden ajan. Tai loukkaavammin kuin yleensä"
Jos miehellä on yhtään arvostusta sinua kohtaan niin kyllä pitäisi suostua tuohon. Sitä minä taas en voi käsittää miksi sinua kohdellaan loukkaavasti?
Itselleni ei tulisi mieleenkään, se on pelkästään iloinen asia ainakin jos omalle kohdalle ajattelee. Tosin tämä on vain minun mielipide.
"Minun pitäisi saada nauttia raskaudestani ja suunnitella yhdessä miehen kanssa tulevaisuutta."
Kyllä näin juuri sen pitäisi olla. Kyllä miehen pitää tällöin osallistua arkisten asioiden hoitoon hyvin paljon enemmän, näin ainakin itse tekisin. Ja muutenkin olla auttamassa.
Tosin itsellä on sopiva vielä hakusessa, josko joskus löytyisi. Mutta jaksamista sulle ja onnea.
27.11.2010 15:40
"mutta miten ajattelit sovittaa yhteen tuon matkustamisen jos teette lapsia?"
Kuten sanoin niistä että tulevaisuudessa, onhan perhematkatkin mahdollisia. Eli ei niitä heti olla hankkimassa, vaan voidaan rauhassa matkustella vähän kauempanakin rahatilanteen puitteissa. Ja miksei myös myöhemmin.
"Entäpä tarjoatko itse kanssa hyvää köytöstä ja samoja piirteitä?"
Kyllä, jos minua kohdellaan hyvin niin ehdottomasti teen myös toisin. Ja miksei jos hyvin asiat onnistuu kohdilleen niin voin kyllä tehdäkin enemmänkin.
27.11.2010 13:49
"onko katseilla teille merkitystä?"
On ainakin minun kohdallani, jos huomaan että joku katselee pidempään ja vielä hymyillen.
Niin silloin saatan tulla juttelemaan, jos hän on esimerkiksi vaikka yksin tai jonkun toisen naisen kanssa. Mutta jos on enemmän porukkaa niin silloin jätän asian sikseen.
27.11.2010 10:39
Itseni mielipide tästä asiasta on seuraava:
Jos nyt jostain sattuisi vaikka huomenna löytymään sopiva nainen, niin ei ainakaan heti ruveta tämmöisiä suunnittelemaan. Vaan n. vuoden verran katsellaan toisiamme, jotta tiedän minkälainen luonne ja elämäntapa hänellä on. Vasta sitten yhteisellä päätöksellä voidaan katsoa tätä asiaa, ja mikäpä ettei jos tunne on molemminpuolinen. Mutta täytyy huomauttaa se asia että pitää katsoa sen hetkistä elämäntilannetta että voidaanko harkita.
"Mitä mieltä miehet olette naisesta, jonka elämän tavoitteena ei välttämättä ole lapset? "
Sitten ei ole ainakaan minulle sopiva.
26.11.2010 23:24
118 / 119