Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
itmies
profiilit
itmies
itmies
Vapaa kuvaus
Tämmönen 31v miekkonen p-pohjanmaalta.
Aloituksia
11
Kommenttia
2376
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kelpais semmonen runsaamman muotoinen tietenkin ennemmin kuin luuranko. Mutta livessä sellaiset ei kiinnitä muhun minkäänlaista huomiota, kuten ei paljon muutkaan. Eli nykyään olen lähes täysin näkymätön kaikille, kukaan ei kiinnitä katsettaan muhun jne. :)
08.02.2015 21:38
"Et pysy sinkkuna enää pitkään
Olet ehkä ehtinytkin olla sinkkuna jonkin aikaa, ja takana saattaa olla lukuisia treffejä. Pitkästä sinkkuudesta huolimatta pidät sitkeästi tsemppiä yllä ja rakennat itsestäsi parhainta mahdollista versiota. Niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin, se oikea kävelee vastaan silloin kun sitä vähiten odotat. Pidä vain mieli avoimena!"
Tommonen tuli.
08.02.2015 20:40
Asensin tuon kokeeksi itellekin, että mitä siellä olisi. Niin toistaiseksi eipä ole ketään mielenkiintoista juuri tullut vastaan, samanlaisia niinku muuallakin on siellä. Vain muutamalle olen laittanut sydämen, eikä yhtään matchia toistaiseksi :) Eniten saa kyllä vaan painaa ruksia.
02.02.2015 19:53
On se väliin mukava ajella, mutta ei näin talvisin. Kesällä sitä tulee enempi ajeltua, kun saa ajaa lujempaakin (kesärajoitukset) ja muutenkin kun on lämmintä voi laittaa ikkunan auki sekä tukka hulmuten ajella. Näin talviaikaan liikkumiset on minimissään, vain pakollisia matkoja liikun autolla.
Kyllähän sitä ajelisi pitempiäkin matkoja, jos olisi hyvää seuraa ja muuta mielenkiintoista tapahtumaa siellä mihin päin menee.
02.02.2015 09:08
Tulee 9,5/12. Pari asiaa siis menee huti ja kolmaskin osittain, kun näen kavereita hyvin harvoin.
29.01.2015 22:36
Eikös se ole niin että asevelvollisuus loppuu kokonaan 60 vuoden iässä, eli sen jälkeen ei enää joudu mihinkään vaikka sota syttyiskin. Ellei sitten vihollinen tule rajan yli, ym. huonoa.
Tuommosen vaan kuulin kun olin armeijassa ensimmäisinä päivinä joskus muinoin, kun kapteeni kertoi asiasta.
25.01.2015 16:59
En tiedä lainkaan, kukaan sitä ei ole kertonut vaikka on joskus otettu verikokeita. Enkä ole tullut kysyneeksi.
23.01.2015 12:24
Useimmiten testin tulos on ollut ESTJ, ainakin mitä viimeksi joskus testin tein. Toiseen kysymykseen ei ole mitään tietoa, kun en ole tullut kysyneeksi.
22.01.2015 10:05
Ei kyllä itseänikään kiinnosta tuo että toinen vain makaa eikä tee mitään sängyssä. Keskustelun paikka olisi kyllä... ja jos homma ei muutu niin suhde kyllä voi katketa.
20.01.2015 21:37
Niin se on vähän valittava tuo valinta, koska taloudellinen ym. elämäntilanne ei salli sitä että pystyisi kustantamaan ketään muuta kuin itseään. Ellei tuo muutu niin se on ns. pakko valinta tehdä. Ja tätä ei kyllä itse onnistu muuttaa, ilman muita ihmisiä jotka palkkaisivat töihin...
Toinen syy on siinä etten livenä ole toistaiseksi tavannut ketään sellaista joka olisi ollut mieleinen ja riittävän pitkään vierellä, että olisi voinut edes harkita moista.
18.01.2015 10:11
Minä myöskin olen lisäämässä tuota 35v lapsettomien miesten prosenttiosuutta, jokusen vuoden päästä.
17.01.2015 23:11
Omasta mielestäni näytän tämän kaltaiselta: http://incendiarystatements.com/wp-content/uploads/2013/06/galifinakis.jpg
Tosin silmien väri on eri ja tukka ei ole noin paksu.
10.01.2015 09:58
Kyllä itse ainakin voisin muuttaa yhteenkin, mutta jos vaan saa tehdä itse omia muutoksia taloon eli laittaa tiivisteitä ym. Pattereita laittaisin tuolloin enempi myös.
Jos ei edes sähköä ole talossa niin tällöin en muuttaisi, muuten muuttaisin. Tämä kaikki tietenkin edellyttää sitä että se nainen on muutenkin mieleinen, muuten homma ei onnistu :)
08.01.2015 11:02
En kyllä menisi suoraan, kyllä se vaatii pidemmän tutustumisen ensin. Vaikka kuinka muut tekisivät päätökset puolestani, ne tekevät mun mielestä yleensä väärin tämmösessä asiassa. Itselläni kun on täysin erilaiset mieltymykset yleensä kuin ns. parittajilla...
Tai no sit jos mieltymykseni ym. kaikki otettaisiin huomioon, niin sitten voisi onnistua ehkä. Mutta silloin sen toisen osapuolen löytyminen on kyllä haastavaa, kun sen sitten pitäisi olla mieltynyt mun kaltaiseen tyyppiin. Ei se onnistu muuten.
07.01.2015 23:09
Mulla on tullut ajokielto hienoisesta ylityksestäkin. Asian korjaamiseen riitti kun käytti viereisessä korjaamossa säätämässä kaasutinta, sit matka taas jatkui kun vei katsastusmiehelle päästölapun. Toki asiasta on jo aikaa kohta 10 vuotta, autokin on sittemmin jo vaihtunut 4 kertaan uudempaan.
Mutta enää en rupea sitä riskiä ottamaan että auto jäisi siihen paikkaan ajokieltoon.
07.01.2015 21:58
Auto menee ajokieltoon välittömästi vain jos on vakavia puutteita, eli haittaa todella paljon ajoa muutoin annetaan 1 kk aikaa korjata havaitut viat ja puutteet. Poikkeuksena on ainoastaan pakokaasupäästöt, jos niistä tulee hylky niin menee ajokieltoon välittömästi (suosittelen mittauttamaan etukäteen jossain muualla esim. korjaamolla)
Eli siis jos on vähäistä vikaa ja vie viimeisenä katsastus päivänä näytille niin saa 1kk lisää ajoaikaa. Mutta jos on mennyt viimeinen katsastuspäivä umpeen niin ajokielto on voimassa ja konttorilta on haettava lupa ajoon katsastukseen.
07.01.2015 12:00
"Kenet palstalaisen haluaisit tavata livenä sokkona?"
Noin on tullut jo tehtyä 2 kertaa näkemättä toisen kuvaa joskus muinoin. Ja samalla tyylillä olen avoin tapaamaan edelleen, edellyttää tietysti sitä ettei toinen asu jossain huitsin nevadassa... eli liian kaukana (yli 250km päässä).
Mutta siis ei vissiin nykyisin taida olla sellaista täällä joka täyttäis tuon etäisyyden edes? En ole ainakaan huomannut että joku aktiivinen olis, eli varmaan tyhjä arpa tulisi vaikka valitsisi jonkun?
06.01.2015 19:06
Ei ole mitään semmoista näköpiirissäkään, mutta ei sitä koko vuodesta tiedä.
En kylläkään laittais vastaan jos joku mieleinen tulis, mut epätodennäköistä se on.
06.01.2015 18:54
Lyhyesti sanottuna niin nätti on :)
03.01.2015 20:41
1.5 vuotta sitten jätin sen jo kesken, koska työllistymisnäkymät ovat alalla nolla. Ei kannata opiskella alaa jos työtä ei ole luvassa koskaan, siksi haluan opiskella alaa jossa on töitä.
01.01.2015 11:58
2 / 119