Vapaa kuvaus

Tämmönen 31v miekkonen p-pohjanmaalta.

Aloituksia

11

Kommenttia

2376

  1. Tässäpä näitä:

    a) 18-> n. 35
    b) 150 cm -> Ylärajaa ei ole
    c) Ei väliä, kunhan tulee toimeen.
    d) Muotoja löytyy sekä pyöreät mun silmään osuvat kasvot. Eli mieluummin M-XXl -kokoinen kroppa.
    e) Langanlaiha eli alipaino on turn-off samoin hoikkuus. Merkittävä ylipaino siis sairaalloinen, sillälailla että ei pysty liikkumaan on myös turn-off. Ei pidä huolta hygieniastaan eli väh. 2 krt viikossa pesulla pitää käydä.
    f) Haluaa samankaltaisia asioita tehdä yhdessä kuin minä, mutta omaa myös omat aivot eli älykkyyttä on. Tykkää läheisyydestä ja yhdessäolosta, hellistä hetkistä. Pitää omatoimi matkailusta eli vaikka lähdettäs joskus autolla ajeleen kesällä näkemään eurooppaa. Uskollinen. Rauhallinen, mutta riittävän toimelias. Mukava. Positiivinen asenne. Luotettava.
    g) Epärehellisyys, Äkkipikaisuus, Tupakointi, Liiallinen alkoholin käyttö (niin että on kännissä), Pikkutarkka asioista eli valittaa joka ainoasta asiasta pikkuasiastakin.
  2. Kyllä tähän yksin oloon tottuu. Ei vaan ole ketään vierellä olemassa, toisaalta eipä niitä sopivia vapaita lapsettomia naisiakaan enää tunnu löytyvän mistään. Näin jälkeen päin mietin vain kun nuorena olisi ollut paljon tilaisuuksia, mutta eihän sitä silloin tajunnut että olisi pitänyt jo tuolloin rakentaa elämää. Voin sanoa että olen ikisinkku, koska ei yli kymmeneen vuoteen minkäänlaista suhdetta ole ollut.

    Pikkuhiljaa alkaa jo toivo hiipua sen suhteen että ylipäänsä joku kiinnostuisi. Onhan tässä jo kateltukin kauan ja ei onnaa, siispä en enää edes etsi odotan vain kohtaloa mitä se tuo tullessaan. Toisaalta onhan tässä sinkkuudessa hyviäkin puolia kuin se että ei huolehdi kuin itsestään toisia ei tarvi ajatella.

    Ihastunut olen viimeksi ollut pari kk:ta sitten, mutta ei siitä tullut mitään liian nuori ja ei ottanut selvää onko kiinnostunut vai ei joten unohdettu koko asia. Sitä aiemmin en ollut ihastunut keneenkään useisiin vuosiin.

    Pari huonoa puolta löytyy myös minusta:
    1. En osaa tanssia (olen ajatellut kurssille menoa mutta ei jaksa).
    2. En ole ikinä käynyt treffeillä (aina olen tutustunut muuta kautta).

    Kyllähän tässä on ollut jo jonkin aikaa pientä kriisiä miksi ei ole kumppania, jonka kanssa voisi elää. Viime päivinä on suoraan sanottuna alkanut harmittamaan tosissaan nuorempana tehdyt virheet.

    Mutta päivä kerrallaan eteenpäin. Pitää vain koettaa unohtaa nykyinen tilanne ja katsella luottavaisin mielin eteenpäin.