millaisia ovat tavis naiset

nanonian

Lähettäkää esimerkkikuvia millaisia ovat nämä tavis naiset joita ette saa tai ette halua. Vaikea sanoa mitä kukakin sillä sanalla tarkoittaa, niin näyttäkääpä kuvia...

46

822

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • sdfghjkllööölkjhg

        Sanoisin kolmea ekaa taviksiksi ja kahta vikaa rumiksi.


      • Me

        millaisia ovat teidäm mielestä kaunit naiset ?


      • Me
        Me kirjoitti:

        millaisia ovat teidäm mielestä kaunit naiset ?

        Tarkoitin --->

        millaisia ovat teidän mielestä kaunit naiset ?


      • nanoniun

        ei kelpaa vai joita et saa? Muut oli aika nuoren näköisiä paitsi toka vika. Minkä ikäinen itse olet?


      • työtön ATM
        nanoniun kirjoitti:

        ei kelpaa vai joita et saa? Muut oli aika nuoren näköisiä paitsi toka vika. Minkä ikäinen itse olet?

        Oon 26.


      • nanonium
        työtön ATM kirjoitti:

        Oon 26.

        onko noi naisia joita et haluaisi vai et saisi? Eikö noista jotkut olleet alaikäisiä sulle sitä paitsi?


      • työtön ATM
        nanonium kirjoitti:

        onko noi naisia joita et haluaisi vai et saisi? Eikö noista jotkut olleet alaikäisiä sulle sitä paitsi?

        Noi naiset on sellaisia joista en ole kiinnostunut.


      • nanonium
        työtön ATM kirjoitti:

        Noi naiset on sellaisia joista en ole kiinnostunut.

        ei sun pitäiskään kiinnostua ainakaan alle 18v tytöistä jos nyt olet jotenkin järjissäsi. No millaisista sitten kiinnostut? Mitä tasoa olet itse. Laita kuvia molemmista.


      • työtön ATM

      • työtön ATM
        nanonium kirjoitti:

        ei sun pitäiskään kiinnostua ainakaan alle 18v tytöistä jos nyt olet jotenkin järjissäsi. No millaisista sitten kiinnostut? Mitä tasoa olet itse. Laita kuvia molemmista.

        kts. vastaukseni Me:lle.


      • nanonium

      • nonsensee
        sdfghjkllööölkjhg kirjoitti:

        Sanoisin kolmea ekaa taviksiksi ja kahta vikaa rumiksi.

        bjabjabjabjaa


    • jos nyt vastais

      Tämä on niin turha palsta, että olen ajatellut etten tänne jaksa kirjoittaa. Tässä kuitenkin muutamia naisia Cityn peilikuvasta poimittuna, jotka mielestäni ovat tavisnaisia. Ottaisin kenet tahansa noista naisista ulkonäön puolesta milloin tahansa. Samoin tiedän, että tuskin kukaan noista naisista kelpuuttaisi minua, luulisivat olevansa jotenkin kovinkin minun yläpuolellani. Tavisnaisetkin katsovat sinkkuelämää...

      http://www.city.fi/kuvagalleria/kuva/1260020/
      http://www.city.fi/kuvagalleria/kuva/1259974/
      http://www.city.fi/kuvagalleria/kuva/1259809/
      http://www.city.fi/kuvagalleria/kuva/1251449/
      http://www.city.fi/kuvagalleria/kuva/1259936/

      • työtön ATM

        No eipä ole hääppösiä. I'll pass.


      • Me

        olen sama mieltä, ihan tavallisen näköiset naiset. Jep!


      • jos nyt vastais
        työtön ATM kirjoitti:

        No eipä ole hääppösiä. I'll pass.

        Sinä oletkin sinä. Voisin enemmänkin sanoa siitä, miten arvostelet naisia täällä, mutten taida jaksaa, kun se menisi sitten vain sen Einon hyödyksi...

        Minulle kävisi tavisnainen oikein hyvin. Valitettavasti tavisnaiset vain ovat katsoneet Sinkkuelämää puolet elämästään ja leikkivät Samanthaa.


      • nanonium

        kun nämä naiset eivät susta kiinnostu? Mun tutuissa jotka näyttävät vähän nätimmiltä on naisia joilla on esim ylipainoinen mies. Vai oletko niin ujo ettet siksi tutustu naisiin?


      • .

        Kivan näköisiä naisia.


      • jos nyt vastais
        nanonium kirjoitti:

        kun nämä naiset eivät susta kiinnostu? Mun tutuissa jotka näyttävät vähän nätimmiltä on naisia joilla on esim ylipainoinen mies. Vai oletko niin ujo ettet siksi tutustu naisiin?

        Olen keskivertoa hiukan lyhyempi, en kuitenkaan tappi. Olen normaalipainoinen, jonkun verran lihaksia, mutta naisten mielestä tietysti ihan ruipelo, paitsi että minulla on pieni mahan alku. Siinä onkin naisille miettimistä millaista haukkumanimeä minusta käyttäisi.

        Naamasta ihoni ei ole mitenkään kovin hyvä, kaikennäköistä epätasaisuutta löytyy, vaikka olenkin jo iältäni ohittanut teini-iän kauan sitten. Toisaalta olen käsittänyt, että olen naamasta ehkä hiukan keskivertoa komeampi, siis naama muotona, luustollisesti. Silleen mallipoika-tyyppisesti.

        Olen keskiverron supliikki, mutta en ole hyvä puhumaan törkeyksiä joista naiset tykkäävät. Olen menestynyt elämässäni keskivertoa huonommin, aika paljonkin, johtuen eräästä fyysisen terveyden ongelmasta, joka iski useampi vuosi sitten. Mikään totaalisyrjäytynyt tai pitkäaikaistyötön en kuitenkaan ole. Kavereitakin löytyy.

        Olen seurustellut muutamia kertoja, ja sitten on ollut lyhyempiäkin juttuja muutamia. Naiset eivät ole olleet juurikaan sen kauniimpia kuin nuo tuossa listassa, mutta silti minut on aina petetty tai jätetty.


      • salsaöaääa''q'q'q'
        työtön ATM kirjoitti:

        No eipä ole hääppösiä. I'll pass.

        Taviksia joo, mut mun mielestä nuo brunetet noista nätimpiä kun noi työtön ATM:n linkittämät... blondit on yöks!:)


      • Me
        . kirjoitti:

        Kivan näköisiä naisia.

        jos vaatimustaso on ---> tavallisen näköinen nainen (katso kuvat), niin minun mielestä se ei oo edes korkea.

        En hauku krantuksi.


      • nanonium
        jos nyt vastais kirjoitti:

        Olen keskivertoa hiukan lyhyempi, en kuitenkaan tappi. Olen normaalipainoinen, jonkun verran lihaksia, mutta naisten mielestä tietysti ihan ruipelo, paitsi että minulla on pieni mahan alku. Siinä onkin naisille miettimistä millaista haukkumanimeä minusta käyttäisi.

        Naamasta ihoni ei ole mitenkään kovin hyvä, kaikennäköistä epätasaisuutta löytyy, vaikka olenkin jo iältäni ohittanut teini-iän kauan sitten. Toisaalta olen käsittänyt, että olen naamasta ehkä hiukan keskivertoa komeampi, siis naama muotona, luustollisesti. Silleen mallipoika-tyyppisesti.

        Olen keskiverron supliikki, mutta en ole hyvä puhumaan törkeyksiä joista naiset tykkäävät. Olen menestynyt elämässäni keskivertoa huonommin, aika paljonkin, johtuen eräästä fyysisen terveyden ongelmasta, joka iski useampi vuosi sitten. Mikään totaalisyrjäytynyt tai pitkäaikaistyötön en kuitenkaan ole. Kavereitakin löytyy.

        Olen seurustellut muutamia kertoja, ja sitten on ollut lyhyempiäkin juttuja muutamia. Naiset eivät ole olleet juurikaan sen kauniimpia kuin nuo tuossa listassa, mutta silti minut on aina petetty tai jätetty.

        Sullakin oli osa naisista noissa kuvissa aika nuoria. Sulla on siis huono iho mutta yhtään huonoihoista naista et tohon valinnut.

        Olet seurustellut naisten kanssa joita pidät taviksina siis kirjoittamasi perusteella. Voisko se olla syy että naiset ovat hakeneet huomiota muualta?

        Älä ymmärrä väärin. En hyväksyisi pettämistä ikinä. Aina voi jättää ennen kuin pettää. Mutta vosin kuvitella että jos mies on kylmä ja välinpitämätön huomaamattaan ehkä, kun pitää taviksena naistaan niin voisi tulla olo että haluaa muualta huomiota.


      • tavis tytsy
        Me kirjoitti:

        jos vaatimustaso on ---> tavallisen näköinen nainen (katso kuvat), niin minun mielestä se ei oo edes korkea.

        En hauku krantuksi.

        Jos itse on ruma oikeasti ja haluaa taviksen niin eikö vaatimustaso ole liian korkea? Jos on vaikka 100kg ja lyhyt mutta vaatii naiselta normaaliåpainoisuutta niin onhan vaatimukset liian korkeat itseen nähden.


      • Super kunnossa

        Kuvien perusteella tavisnaisen on hyvin lähellä pyöreää naista.


      • sdfghhjkljhghj
        jos nyt vastais kirjoitti:

        Olen keskivertoa hiukan lyhyempi, en kuitenkaan tappi. Olen normaalipainoinen, jonkun verran lihaksia, mutta naisten mielestä tietysti ihan ruipelo, paitsi että minulla on pieni mahan alku. Siinä onkin naisille miettimistä millaista haukkumanimeä minusta käyttäisi.

        Naamasta ihoni ei ole mitenkään kovin hyvä, kaikennäköistä epätasaisuutta löytyy, vaikka olenkin jo iältäni ohittanut teini-iän kauan sitten. Toisaalta olen käsittänyt, että olen naamasta ehkä hiukan keskivertoa komeampi, siis naama muotona, luustollisesti. Silleen mallipoika-tyyppisesti.

        Olen keskiverron supliikki, mutta en ole hyvä puhumaan törkeyksiä joista naiset tykkäävät. Olen menestynyt elämässäni keskivertoa huonommin, aika paljonkin, johtuen eräästä fyysisen terveyden ongelmasta, joka iski useampi vuosi sitten. Mikään totaalisyrjäytynyt tai pitkäaikaistyötön en kuitenkaan ole. Kavereitakin löytyy.

        Olen seurustellut muutamia kertoja, ja sitten on ollut lyhyempiäkin juttuja muutamia. Naiset eivät ole olleet juurikaan sen kauniimpia kuin nuo tuossa listassa, mutta silti minut on aina petetty tai jätetty.

        Ainako naiset pettää tai jättää...


      • Tuossa halut heräsi keskimmäisessä, on hot kyllä. Just oikeanlaista pyöreyttä kasvoissa.


      • Super kunnossa
        itmies kirjoitti:

        Tuossa halut heräsi keskimmäisessä, on hot kyllä. Just oikeanlaista pyöreyttä kasvoissa.

        Kummasta puhuit?

        Siitäkö jolla oli se vihreä asu päällä?


      • :DD

        atn.


      • Sama fiilis -> :D :D
        :DD kirjoitti:

        atn.

        Niinpä ja sitten ne noitakin tyttöjä vielä atn:mmät naiset täältä palstalta vaatii tuolla toisessa ketjussa jotain Ian Somerhalderin näköisiä miehiä itselleen. Kuinka voi naiset olla viihdeteollisuuden aivopesemiä tuolla tavalla.


      • Super kunnossa kirjoitti:

        Kummasta puhuit?

        Siitäkö jolla oli se vihreä asu päällä?

        Juu juuri siitä vihreän ukkelin sylissä olevasta. Kattoin profiiliakin, mutta harmi liian kaukana ja kaikki natsaa etukäteen katottuna.


    • ...

      Tännehän on linkitetty muutamia ihan nättejä naisia, ei todellakaan mitään taviksia.

      Omasta mielestäni tavisnainen on sellainen joka ei näytä rumalta mutta ei myöskään millään tavalla kauniilta.
      Eli sellane tylsän näköinen nainen.
      En nyt tähän hätään löytänyt kuvaa tällaisesta.

      • jos nyt vastais

        Melkein kaikki naiset näyttävät edes jonkin verran kauniilta, jos heistä on otettu kuva sopivassa kohdassa ja hymyä naamalla. Esimerkiksi itse valitsin noiden tavisnaisten gallerioista toki sen otoksen kaikilta, josta eniten tykkäsin itse. Sitten tuollaiset tyypit kuin sinä menevät netissä kehumaan näitä tavisnaisia että "ooh Afrodite! Rakastuin 0,00001 sekunnissa kun näin kuvasi! Oooohh!". Sitten ne tavisnaiset tosiaan luulevat olevansa oikeasti jotain muuta kuin tavisnaisia.


      • tavis tytsy
        jos nyt vastais kirjoitti:

        Melkein kaikki naiset näyttävät edes jonkin verran kauniilta, jos heistä on otettu kuva sopivassa kohdassa ja hymyä naamalla. Esimerkiksi itse valitsin noiden tavisnaisten gallerioista toki sen otoksen kaikilta, josta eniten tykkäsin itse. Sitten tuollaiset tyypit kuin sinä menevät netissä kehumaan näitä tavisnaisia että "ooh Afrodite! Rakastuin 0,00001 sekunnissa kun näin kuvasi! Oooohh!". Sitten ne tavisnaiset tosiaan luulevat olevansa oikeasti jotain muuta kuin tavisnaisia.

        jonkun toisen mielestä kaunis. Onko se väärin? Ja joku sun mielestä kaunis voi olla toisen mielestä vaan tavis. Onhan mielipideeroja kuitenkin. Jotkut tykkää muhkummistakin eli vaikka 100kg painavista naisista. Mitä pahaa siinä on?

        Millanen on sitten kaunis nainen? vaan joku pinkeä 17v? Onko kukaan yli 20v ei julkkis nainen sun mielestä kaunis?


      • jos nyt vastais
        tavis tytsy kirjoitti:

        jonkun toisen mielestä kaunis. Onko se väärin? Ja joku sun mielestä kaunis voi olla toisen mielestä vaan tavis. Onhan mielipideeroja kuitenkin. Jotkut tykkää muhkummistakin eli vaikka 100kg painavista naisista. Mitä pahaa siinä on?

        Millanen on sitten kaunis nainen? vaan joku pinkeä 17v? Onko kukaan yli 20v ei julkkis nainen sun mielestä kaunis?

        Nuo naiset, joita linkitin, ovat minun mielestäni nättejä, osa kauniitakin. Toistan: nuo naiset, joita linkitin, ovat minun mielestäni nättejä, osa kauniitakin.

        Nuo naiset, joita linkitin, ovat suuren yleisön kauneuskäsitykseen nähden taviksia. Minun mielipiteeni ei sitä muuta, ja toivoisin tavisnaisten itsensäkin käsittävän tämän eron kahdessa erilaisessa kauneudessa.


      • tavis tytsy
        jos nyt vastais kirjoitti:

        Nuo naiset, joita linkitin, ovat minun mielestäni nättejä, osa kauniitakin. Toistan: nuo naiset, joita linkitin, ovat minun mielestäni nättejä, osa kauniitakin.

        Nuo naiset, joita linkitin, ovat suuren yleisön kauneuskäsitykseen nähden taviksia. Minun mielipiteeni ei sitä muuta, ja toivoisin tavisnaisten itsensäkin käsittävän tämän eron kahdessa erilaisessa kauneudessa.

        Eli haluat naisen jota sä pidät nättinä, mutta hän itse pitää itseään taviksena. Et kertonut ikääsi? Munkin mielestä noi naiset joita linkitit olivat nuoreksi naiseksi taviksia. En vieläkään tiedä miltä sä näytät tai ymmärrä miksi sua jätetään. Mun tutut tavis naiset ovat kiltisti tavis miestensä kanssa.


      • jos nyt vastais
        tavis tytsy kirjoitti:

        Eli haluat naisen jota sä pidät nättinä, mutta hän itse pitää itseään taviksena. Et kertonut ikääsi? Munkin mielestä noi naiset joita linkitit olivat nuoreksi naiseksi taviksia. En vieläkään tiedä miltä sä näytät tai ymmärrä miksi sua jätetään. Mun tutut tavis naiset ovat kiltisti tavis miestensä kanssa.

        Jos itse pystyn arvioimaan itseäni realistisesti, niin miksi en saisi odottaa samaa myös naiselta?


      • gtgfvsxddsssxs
        jos nyt vastais kirjoitti:

        Jos itse pystyn arvioimaan itseäni realistisesti, niin miksi en saisi odottaa samaa myös naiselta?

        Millä mulla nimimerkillä sä kirjoitat tälle palstalle?


      • jos nyt vastais
        gtgfvsxddsssxs kirjoitti:

        Millä mulla nimimerkillä sä kirjoitat tälle palstalle?

        Taisin kirjoittaa jo ekaan vastaukseeni, että en kirjoita tälle palstalle.


      • tavis tytsy
        jos nyt vastais kirjoitti:

        Jos itse pystyn arvioimaan itseäni realistisesti, niin miksi en saisi odottaa samaa myös naiselta?

        Oletko varma tosta? Etsitkö tasoistasi seuraa jos sut aina jätetään?


    • fdhsdfh

      Ongelma on seuraava:

      Sellaiset tavisnaiset joita haluan, eivät ole mitään pissiksiä, jotka laittavat kuviaan netin gallerioihin. En siis voi linkittää.

      • tavis mäkin

        Mä en ikinä laittaisi kuviani nettiin ja mun mielestäkin se on typerää. Itse etsin ihan vaan tavis miestä jolla ei myöskään olisi noita kuvia ja joka arvostaisi mun luonnetta.


      • Super kunnossa
        tavis mäkin kirjoitti:

        Mä en ikinä laittaisi kuviani nettiin ja mun mielestäkin se on typerää. Itse etsin ihan vaan tavis miestä jolla ei myöskään olisi noita kuvia ja joka arvostaisi mun luonnetta.

        Niin ja pitäisi löytää tarpeeksi suuri objektiivi että sinusta yhdellä kameran raksautuksella saisi kuvan ettei tarviis liimata kuvia yhteen.


    • sir_eino

      Jokainen osaa käyttää googlea?

      Henna Virkkunen on esimerkki kunnon tusinatavarasta. Ei mitään mikä jäisi ulkonäön puolesta mieleen.

      • ytydubcvbfvgsfx

        Niin, mutta ei kai se rumakaan ole.


      • sir_eino
        ytydubcvbfvgsfx kirjoitti:

        Niin, mutta ei kai se rumakaan ole.

        Ei vaan sitä tusinatavaraa. Kokoomuslaisuus sen tekee etten panisi. No ei vaan. Jotenkin tylsän oloinen nainen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      170
      3400
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      63
      2822
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2692
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      38
      2157
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1997
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1617
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1595
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1538
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1409
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      187
      1301
    Aihe