joku näyttelijä tai kuuluisuuden henkilö. Jos ette jaksa miettiä, niin tässä hyvä sivu:
http://celebrity.myheritage.com/FP/Company/try-face-recognition.php?lang=FI
Tosi hauska sivu ja kaippa se on luotettava. Itse aloin nauraa ihan hirveästi kun näin tulokseni.
Itse olen Etelävaltioiden kenraali Robert E. Leen näköinen. Ja nyt kun kattoo, niin kyllä löytyy samaa näköö. Mutta kokeilin kyllä ajokortin kuvasta ilman silmälaseja, täytyy kokeilla vielä silmälaseilla
Komeampi kuin/samannäköinen kuin
9
296
Vastaukset
- hahahaahahahahahahah
Aki Hakalan näköinen
- 3wey5qay76
Ihan paska softa. Mullakin tuli Aki Hakala rillit päässä. Toisiks näköisin oli Becky Griffin (http://www.birtonresim.com/wp-content/uploads/2010/11/Becky-Griffin-10.jpg) - ei hullumpi, vaikka mies olenkin.
- .
muistuttaa ulkonäöltään kuulemma tätä herraa:
http://liftkarade.in/wp-content/uploads/2010/05/hrithik-roshan-wallpaper.jpg - työtön ATM
Näytän vähän Keanu Reevesiltä.
- näyttävän
parempia tuloksia:
http://www.starsinyou.com/ Jaahas mulla on lähimpänä: Justin Timberlake ja Quentin tarantino. n. 60% vastaavuus.
- 35qwtgyty
No nehän onkin kuin kaks marjaa.
http://www3.pictures.zimbio.com/gi/Quentin Tarantino Dewar Weinstein SAG After ZjNVBxW66M3l.jpg 35qwtgyty kirjoitti:
No nehän onkin kuin kaks marjaa.
http://www3.pictures.zimbio.com/gi/Quentin Tarantino Dewar Weinstein SAG After ZjNVBxW66M3l.jpgNiinpä, samat tuli tuolla toisellakin softalla. Että kaipa se on uskottava sitten.
- tergga
Tosi hyvä sivusto. Itsellä oli lähin Leeann Tweeden, 76%.
Noooo.. Tuostakin voidaan olla montaa mieltä. Kaunis nainen on kuitenkin. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 94542
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43486
- 47437