Pitää osata tanssia

spärrä

13

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sir_eino

      Pitääkö?

      Lasketaanko tanssimiseksi epämääräinen huojuminen naista vasten siinä pilkun aikaan? Muunlaista tanssia en ole koskaan harrastanut. Eikä kiinnosta.

    • Hevari ei tanssi.

      • sir_eino

        Ei niin. Tanssiminen on teknopelleille. Hevari / rokkari saa muuten naista. Aina. Eikä tarvitse tanssia.


      • sir_eino kirjoitti:

        Ei niin. Tanssiminen on teknopelleille. Hevari / rokkari saa muuten naista. Aina. Eikä tarvitse tanssia.

        juu, paitsi minä en saa


      • sir_eino
        wlfwd kirjoitti:

        juu, paitsi minä en saa

        Kaikki hevarit saavat aina naista. Et vaan tapaa tarpeeksi naisia.


      • Twin Six
        sir_eino kirjoitti:

        Kaikki hevarit saavat aina naista. Et vaan tapaa tarpeeksi naisia.

        "Kaikki hevarit saavat aina naista"

        Onks tää vähän sama juttu kuin "Bemarimies saa aina pi---a" tai "Rahalla saa naisia"?


      • sir_eino kirjoitti:

        Kaikki hevarit saavat aina naista. Et vaan tapaa tarpeeksi naisia.

        niinhän se on. Ei ole naisia mitä tavata, kun ei tee aloitteita.


      • sir_eino
        Twin Six kirjoitti:

        "Kaikki hevarit saavat aina naista"

        Onks tää vähän sama juttu kuin "Bemarimies saa aina pi---a" tai "Rahalla saa naisia"?

        No vitsiksi se oli tarkoitettu. Myönnän. Inspiraationa Natsipaskan biisi Hevimies.


      • Mies1985

        Ovat 15-vuotiaita kovispoikia jotka eivät vielä kehtaa tanssia ettei imago mene.


      • Twin Six
        sir_eino kirjoitti:

        No vitsiksi se oli tarkoitettu. Myönnän. Inspiraationa Natsipaskan biisi Hevimies.

        No heh, biisi kuunneltu, taisihan tällainenkin hupailu olla joskus...

        Itsellä on semmoinen pieni dilemma, kun suosikkimusiikista varmaan 95% mahtuu "metalli"-käsitteen alle, mutta oma olemus ei ole vähääkään "metal". Kuitenkin naismaku ainakin noin ulkonäöllisesti on alkanut liukua sinne rokimpaan suuntaan. Pitäisiköhän muuttaa omaa tyyliä "hevimmäksi" ja lähteä sitten "ongelle"?


      • sir_eino
        Twin Six kirjoitti:

        No heh, biisi kuunneltu, taisihan tällainenkin hupailu olla joskus...

        Itsellä on semmoinen pieni dilemma, kun suosikkimusiikista varmaan 95% mahtuu "metalli"-käsitteen alle, mutta oma olemus ei ole vähääkään "metal". Kuitenkin naismaku ainakin noin ulkonäöllisesti on alkanut liukua sinne rokimpaan suuntaan. Pitäisiköhän muuttaa omaa tyyliä "hevimmäksi" ja lähteä sitten "ongelle"?

        En minä tiedä. Oma tyyli on aika rock, ja mulla toi tumma tukka ja kehonkuvitus tekee niin paljon että... No, jotkut tykkää. Ei kaikki. Vaihtoehto/rocktytöt useimmiten tykkää.


      • ererfffff

        www.treffinetti.fi


    • Voi voi, en osaa tanssia. En ole ikinä tanssinutkaan, jos ei diskossa ja bileissä epämääräistä heilumista lasketa. Monta tilaisuutta on mennyt sivu suun kun olen joutunut kieltäytyyn kutsusta tanssiin, taitojen puutteen takia. No elämä on.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe