miehet, lennättekö selällenne jos...

Hörhöämmä

vähän päälle parkymppinen nainen on neitsyt? Kuitenkin hyvännäköinen ettei olisi kyse siitä ettei ottajia olisi, etsii vain sitä hyvältä tuntuvaa ihmistä. Onko tällainen nainen friikki?

Jotenkin tuntuu, kun katsoo tätä nykyajan touhua että jo 14 kesäiset panevat puskissa, että olen joku maailman yhdeksäs ihme.

Mikä olisi reaktio? Juoksistteko pakoon?

34

1245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En juokse pakoon kelpuutan mielelläni suhteeseen, jos vaan nainen haluaa myös.

      • mietin vain.........

        entäpäs jos nainen on jo lähemmäs 30 ja samasta syystä neitsyt? juoksetteko karkuun miehet?


      • mietin vain......... kirjoitti:

        entäpäs jos nainen on jo lähemmäs 30 ja samasta syystä neitsyt? juoksetteko karkuun miehet?

        Edelleen sama vastaus, eikä muutu miksikään. Vaikka ikää olisi yli 30.


      • karkuun
        mietin vain......... kirjoitti:

        entäpäs jos nainen on jo lähemmäs 30 ja samasta syystä neitsyt? juoksetteko karkuun miehet?

        entäpäs jos mies on jo yli 30 ja neitsyt? juoksetteko karkuun naiset?


    • Hurmuri123

      jos on oikeesti neitsyt niin olisin oikeesti kiinnostunut eikä pääsis päähän kummitelee että kenen kanssa on pannu ja niin edelleen :)
      tiedänkin yhden naisen joka on neitsyt (20-30) vuotias ja joku päivä se on minun nainen ;)

      reaktioni yllättynyt/hämmästynyt ja ehkä miettisin että yrittääkö se nainen nyt apinaa koija? :) ja pakoon en juoksis vaan ehkä juoksisin sua päin ;)

      arvostan hyvin paljon niitä naisia jotka ovat onnistuneet säilyttämään neitsyytensä tässäkin seksin valtaamassa maailmassa ja miksi se neitsyys olis muka taakka että siitä on pakko päästä eroon :(

    • Robert80

      Tänä aikana, jona musta tehdään valkoiseksi ja valkoinen mustaksi, leimataan korkeat moraaliarvot omaava ihminen oudoksi tai vähintään itseriittoiseksi tekopyhäksi. Kaikkien kun pitäisi juosta samaan riettauden lätäkköön.

      Minusta on hienoa, että olet pitänyt kiinni neitsyydestäsi, että ole antanut sitä halvalla pois. Kyllä sinulle varmasti vielä joku hyvä mies sattuu kohdalle, joka osaa arvostaa sinunlaistasi ihmistä. Heitä on varmasti paljon, vaikka eivät pidä itsestään paljoa meteliä.

    • Cavalleria Rusticana

      Kunnioittaisin suuresti, tuohan kertoo vain siitä, että ei lähde ensimmäisen vastaantulijan kanssa sänkyyn!

    • Mies 31v

      Olisin positiivisesti yllättynyt, ja antaisin sinulle kaiken huomioni ja rakkauteni. Samaa en pysty lupaamaan niille naisille, joilla on ollut suuri määrä miehiä ennen minua.

    • f8f8f8f8f8

      Olisi mulle ainakin aivan sama onko neitsyt vai ei. Enemmän se mentaalipuoli merkitsee.

      • Hörhöämmä

        Oli pakko kysyä kun rupesi mietityttämään kun tuosta kavereiden kanssa kerran oli puhetta. Suurin osa ei uskonut ja ne jotka lopulta tajusivat etten valehtele leimasivat minut frigidiksi, epänormaaliksi, mielisairaaksi ym. Miehet sanoivat etteivät huolisi vanhaa neitsyttä "ei jaksa opettaa".

        Olen vain ihmetellyt että heittääkö maailmankuvani häränpyllyä kun en yksinkertaisesti pysty edes ajattelemaan seksiä ihmisen kanssa, josta en välitä. Olen kai sitten epänormaali, pitäisi vain juosta ympäri kyliä * tulessa.

        Kyllä tässä pakostakin miettii että miehethän pitävät minua spitaaliseen rinnastettavana hylkiönä kun en normaaliin tapaan ole kokeillut seksiä siinä 16-17v.


      • kohtalotoveri
        Hörhöämmä kirjoitti:

        Oli pakko kysyä kun rupesi mietityttämään kun tuosta kavereiden kanssa kerran oli puhetta. Suurin osa ei uskonut ja ne jotka lopulta tajusivat etten valehtele leimasivat minut frigidiksi, epänormaaliksi, mielisairaaksi ym. Miehet sanoivat etteivät huolisi vanhaa neitsyttä "ei jaksa opettaa".

        Olen vain ihmetellyt että heittääkö maailmankuvani häränpyllyä kun en yksinkertaisesti pysty edes ajattelemaan seksiä ihmisen kanssa, josta en välitä. Olen kai sitten epänormaali, pitäisi vain juosta ympäri kyliä * tulessa.

        Kyllä tässä pakostakin miettii että miehethän pitävät minua spitaaliseen rinnastettavana hylkiönä kun en normaaliin tapaan ole kokeillut seksiä siinä 16-17v.

        no sittenhän voitas perustaa omituisten otusten kerho koska olen myös samassa tilanteessa kuin sinä


      • mmmmh
        Hörhöämmä kirjoitti:

        Oli pakko kysyä kun rupesi mietityttämään kun tuosta kavereiden kanssa kerran oli puhetta. Suurin osa ei uskonut ja ne jotka lopulta tajusivat etten valehtele leimasivat minut frigidiksi, epänormaaliksi, mielisairaaksi ym. Miehet sanoivat etteivät huolisi vanhaa neitsyttä "ei jaksa opettaa".

        Olen vain ihmetellyt että heittääkö maailmankuvani häränpyllyä kun en yksinkertaisesti pysty edes ajattelemaan seksiä ihmisen kanssa, josta en välitä. Olen kai sitten epänormaali, pitäisi vain juosta ympäri kyliä * tulessa.

        Kyllä tässä pakostakin miettii että miehethän pitävät minua spitaaliseen rinnastettavana hylkiönä kun en normaaliin tapaan ole kokeillut seksiä siinä 16-17v.

        Lennätkö itse perseellesi, jos sanon että olen 30 mies eikä mitään seksikokemuksia? Itse en oikeastaan välitä koko asiasta, kunhan se oikea sattuu kohdalle, niin ehkä sitten.

        Kaikki omalla tavallaan.. usein enemmistö on väärässä kaikessa mitä he tuputtavat muille, sen kyllä oppii, kunhan tulee vähän vanhemmaksi.


      • olisi plussaa
        mmmmh kirjoitti:

        Lennätkö itse perseellesi, jos sanon että olen 30 mies eikä mitään seksikokemuksia? Itse en oikeastaan välitä koko asiasta, kunhan se oikea sattuu kohdalle, niin ehkä sitten.

        Kaikki omalla tavallaan.. usein enemmistö on väärässä kaikessa mitä he tuputtavat muille, sen kyllä oppii, kunhan tulee vähän vanhemmaksi.

        Minusta olisi ainakin hienoa jos mies voisi rehellisesti sanoa ettei ole mitään yhden yön juttuja takana eikä merkityksettömiä seksi suhteita. eihän minullakaan ole! Jos olisimme molemmat kokemattomia niin siinähän sitä sitten opeteltaisiin yhdessä eikä ainakaan tarvitsisi miettiä pitääkö se toinen minua sittenkin kummajaisena


      • Hörhöämmä
        mmmmh kirjoitti:

        Lennätkö itse perseellesi, jos sanon että olen 30 mies eikä mitään seksikokemuksia? Itse en oikeastaan välitä koko asiasta, kunhan se oikea sattuu kohdalle, niin ehkä sitten.

        Kaikki omalla tavallaan.. usein enemmistö on väärässä kaikessa mitä he tuputtavat muille, sen kyllä oppii, kunhan tulee vähän vanhemmaksi.

        No en kyllä lentäisi. Mielummin noin kuin jos olisi joku hirveä mahtisonni joka on käynyt läpi kylän kaikki naiset.

        Mutta pakko myöntää että omalla kohdallani tämä alkaa jo vähän painaa sydämellä, tuntee itsensä hylkiöksi.


      • Hurmuri123
        Hörhöämmä kirjoitti:

        Oli pakko kysyä kun rupesi mietityttämään kun tuosta kavereiden kanssa kerran oli puhetta. Suurin osa ei uskonut ja ne jotka lopulta tajusivat etten valehtele leimasivat minut frigidiksi, epänormaaliksi, mielisairaaksi ym. Miehet sanoivat etteivät huolisi vanhaa neitsyttä "ei jaksa opettaa".

        Olen vain ihmetellyt että heittääkö maailmankuvani häränpyllyä kun en yksinkertaisesti pysty edes ajattelemaan seksiä ihmisen kanssa, josta en välitä. Olen kai sitten epänormaali, pitäisi vain juosta ympäri kyliä * tulessa.

        Kyllä tässä pakostakin miettii että miehethän pitävät minua spitaaliseen rinnastettavana hylkiönä kun en normaaliin tapaan ole kokeillut seksiä siinä 16-17v.

        ihan sama mitä muut sanoo kunhan oot itse varma että oot sitten neitsyt kuinka kauan ja oikeesti miehet haaveilee naisesta joka on neitsyt ;) eikä siinä seksissä nyt paljoo tartte opettaa riittää kun mies osaa käyttää omaa kaluansa oikeessa paikassa ;) aina on saatavilla kirjoja/filmejä/neuvoja kokeneimmilta ;)

        eikä sun maailman kuva mitään härän pyllyä heitä ne muut ihmiset on antaneet kiusaukselle periksi liian aikaisin etkä oo mikään hylkiö :( jos mullakin olis ollut enemmän itsekuria niin munkin olis pitänyt aloittaa seksi vasta 18-30vuotiaana!!! mutta ne tytöt jotka on korkattu 14-17 vuotiaina niin niillä on oikeesti tosi huono tulevaisuus osa saa huoran leiman ja osa lapsen jota saa sitte yh hoitaa kun mies ei ollukkaa se oikea ja sitten niistä juorullaaan että mikä huora sekin nainen on ja nyt kun kattonut omia vanhoja tuttuja naisia siis melkein kaikki menettäneet ulkonäkönsä/maineensa/itsetuntonsa :D


        pitkään oon miettinyt että veiskö yhden tytsyn treffeille mutta kun tiedän että on antanut melkein kaikille miehille ja sitten osa laitetaan vielä viinan syyksi niin vähän epäillyttää että uskaltaisko sellaiseen ihmiseen luottaa joka on valmis kenen tahansa kanssa harrastaa seksiä mutta taas on toinen nainen joka on neitsyt josta kerroin aikaisemmin niin sitä mä ajattelen postiviisellä mielellä ja uskallan luottaa siihen naiseen ja molemmat naiset on emlko saman tyyppisiä ihmisiä/asioita muuten tehneet mutta voiton vie se joka on osannut säilyttää neitsyyden ;)

        eli pidä aloittaja mahdollisimman pitkään kiinni neitsyydestä kyllä moni mies yrittää päästä sun pöksyihin ja sitten äijäilevät että mä sain sen neitsyyden vietyä mua vittuttaa joskus kuinka paljon miehet pitää naisia pelkkänä esineenä >:(

        PS:sä löydät vielä sen oikeen unelmien miehes jollaista ei ihan kenellä tahansa naisella ole ;) ja sä oot se voittaja loppupeleissä :)


      • nuorinainen**
        Hurmuri123 kirjoitti:

        ihan sama mitä muut sanoo kunhan oot itse varma että oot sitten neitsyt kuinka kauan ja oikeesti miehet haaveilee naisesta joka on neitsyt ;) eikä siinä seksissä nyt paljoo tartte opettaa riittää kun mies osaa käyttää omaa kaluansa oikeessa paikassa ;) aina on saatavilla kirjoja/filmejä/neuvoja kokeneimmilta ;)

        eikä sun maailman kuva mitään härän pyllyä heitä ne muut ihmiset on antaneet kiusaukselle periksi liian aikaisin etkä oo mikään hylkiö :( jos mullakin olis ollut enemmän itsekuria niin munkin olis pitänyt aloittaa seksi vasta 18-30vuotiaana!!! mutta ne tytöt jotka on korkattu 14-17 vuotiaina niin niillä on oikeesti tosi huono tulevaisuus osa saa huoran leiman ja osa lapsen jota saa sitte yh hoitaa kun mies ei ollukkaa se oikea ja sitten niistä juorullaaan että mikä huora sekin nainen on ja nyt kun kattonut omia vanhoja tuttuja naisia siis melkein kaikki menettäneet ulkonäkönsä/maineensa/itsetuntonsa :D


        pitkään oon miettinyt että veiskö yhden tytsyn treffeille mutta kun tiedän että on antanut melkein kaikille miehille ja sitten osa laitetaan vielä viinan syyksi niin vähän epäillyttää että uskaltaisko sellaiseen ihmiseen luottaa joka on valmis kenen tahansa kanssa harrastaa seksiä mutta taas on toinen nainen joka on neitsyt josta kerroin aikaisemmin niin sitä mä ajattelen postiviisellä mielellä ja uskallan luottaa siihen naiseen ja molemmat naiset on emlko saman tyyppisiä ihmisiä/asioita muuten tehneet mutta voiton vie se joka on osannut säilyttää neitsyyden ;)

        eli pidä aloittaja mahdollisimman pitkään kiinni neitsyydestä kyllä moni mies yrittää päästä sun pöksyihin ja sitten äijäilevät että mä sain sen neitsyyden vietyä mua vittuttaa joskus kuinka paljon miehet pitää naisia pelkkänä esineenä >:(

        PS:sä löydät vielä sen oikeen unelmien miehes jollaista ei ihan kenellä tahansa naisella ole ;) ja sä oot se voittaja loppupeleissä :)

        voi, tuo oli tosi kauniisti sanottu!! :)


      • Etkä ole hörhö
        Hörhöämmä kirjoitti:

        No en kyllä lentäisi. Mielummin noin kuin jos olisi joku hirveä mahtisonni joka on käynyt läpi kylän kaikki naiset.

        Mutta pakko myöntää että omalla kohdallani tämä alkaa jo vähän painaa sydämellä, tuntee itsensä hylkiöksi.

        vaan todella fiksu ja kunnioitettava!
        Sulla on sitä selkärankaa,pidä moraalisi korkeana.Näitä huorahtavia lumppuja on aivan liikaa tusinassa.


      • mmmmh
        Etkä ole hörhö kirjoitti:

        vaan todella fiksu ja kunnioitettava!
        Sulla on sitä selkärankaa,pidä moraalisi korkeana.Näitä huorahtavia lumppuja on aivan liikaa tusinassa.

        Niin pitikin sanoa, ettei sellaiset naiset ole houkuttelevia, jotka helposti harrastavat seksiä muiden kanssa. Kun pitäisi olla sitä uskollisuutta parisuhteessa. Ei, sellaisia en kyllä hyväksyisi.


    • Joppeeeeeeeeeeeeeeee

      varmaan pitäisin epänormaalina, jokin ei toimi.

    • UGHmän

      se seksi pitää opetella teininä. Ei kukaan kuivaa kurppaa halua sänkyyn- ainakaan kokemattomana!

      • Cayman_

        tuo vähän ihmetyttäisi. Heräisi kysymys että kuinka nirsosta daamista oikein onkaan kyse. Ehkä jotain psykologista ongelmaa kun puutteessa kärvistelee yksinään. Kyllä normaalit ihmiset sen teininä menettävät elleivät ole täysin epäsosiaalisia.

        Itse menetin 14v.


      • Parempi ihminen
        Cayman_ kirjoitti:

        tuo vähän ihmetyttäisi. Heräisi kysymys että kuinka nirsosta daamista oikein onkaan kyse. Ehkä jotain psykologista ongelmaa kun puutteessa kärvistelee yksinään. Kyllä normaalit ihmiset sen teininä menettävät elleivät ole täysin epäsosiaalisia.

        Itse menetin 14v.

        Jos tiedät mitä meinasin tuolla kysymyksellä x)


    • nimetön.

      Enemmänkin on ihailtavaa, ettet ole antanut ryhmäpaineen vaikuttaa _sinun_ valintoihisi. 14-vuotiaana on valitettavasti kovin alttiina vaikutuksille, myös sellaisille, joita katuu lopun ikänsä. Sanon tämän miehenä.

      Etsi vain rauhassa sitä hyvältä tuntuvaa ihmistä, ei ole mitään kiirettä ja paineita. Muista aina että kyse _sinun_ elämästäsi. Ei kenenkään muun elämästä. Älä välitä muiden ihmisten mielipiteistä. Tee kuten sinusta hyvälle tuntuu.

      • edsegferg54657

        olet! Saamarinmoinen pihtari! Kaikki tasokkaat naiset on korkattu jo 16v!

        Loput on sitten ylpeitä pieruja!


      • PimPELIpommac
        edsegferg54657 kirjoitti:

        olet! Saamarinmoinen pihtari! Kaikki tasokkaat naiset on korkattu jo 16v!

        Loput on sitten ylpeitä pieruja!

        hieman vaikuttaa siltä että sinulla on ongelmia. Kukaan tuntemani 20 neitsyt ei ole päästään ihan terve. Kyllä täytyy jotain vikaa olla jos kukaan ei huoli. Oliko sinulla vaikea lapsuus? Hankala isäsuhde? Oletko hyväksikäytetty?

        Ei se seksi nyt niin ryppyotsaista hommaa ole että pitää odottamaan ruveta. Parempi kokeilla jonkun kanssa niin sitten homma hoituu ilman turhia sähläyksiä seuraavan miehen kanssa =)

        En ymmärrä miksi seksistä paasataan ja siitä tehdään joku pyhä toimitus, ihan oikeesti. Munaa toosaan vaan, lapsetkin leikki lääkärileikkejä keskenään ihan luonnollisesti ja ilman estoja. Yhteiskunta ja kasvatus ne seksuaalikielteiset arvot opettaa.

        Seksi on yhtä luonnollista kuin ulostaminen ja syöminen. Itsekin jos haluttaa niin sanon vaan jollekkin randomille että panettaako ja raahaan sen hiuksista makkariin, - tai kuistille- tai lähimpään ruusupuskaan.

        Näin meillä kaikilla on hauskaa =) Ei turhaa stressiä ;)


      • hermot menee.....
        PimPELIpommac kirjoitti:

        hieman vaikuttaa siltä että sinulla on ongelmia. Kukaan tuntemani 20 neitsyt ei ole päästään ihan terve. Kyllä täytyy jotain vikaa olla jos kukaan ei huoli. Oliko sinulla vaikea lapsuus? Hankala isäsuhde? Oletko hyväksikäytetty?

        Ei se seksi nyt niin ryppyotsaista hommaa ole että pitää odottamaan ruveta. Parempi kokeilla jonkun kanssa niin sitten homma hoituu ilman turhia sähläyksiä seuraavan miehen kanssa =)

        En ymmärrä miksi seksistä paasataan ja siitä tehdään joku pyhä toimitus, ihan oikeesti. Munaa toosaan vaan, lapsetkin leikki lääkärileikkejä keskenään ihan luonnollisesti ja ilman estoja. Yhteiskunta ja kasvatus ne seksuaalikielteiset arvot opettaa.

        Seksi on yhtä luonnollista kuin ulostaminen ja syöminen. Itsekin jos haluttaa niin sanon vaan jollekkin randomille että panettaako ja raahaan sen hiuksista makkariin, - tai kuistille- tai lähimpään ruusupuskaan.

        Näin meillä kaikilla on hauskaa =) Ei turhaa stressiä ;)

        Voi jeesus! Ei ole totta että olisi päässä vikaa tai vaikea isäsuhde jos on neitsyt 20 vuotiaana!

        Minusta nykyisin mennään sänkyyn liian nuorena, ei se ole henkisellä kehitystasolla teinien juttuja, moni menee sänkyyn 14 vuotiaana koska kokee sen olevan pakko.

        Jos on neitsyt päälle 20 vuotiaana, kyse on vain siitä, ettei ehkä ole seurustellut tai löytänyt sellaista kumppania jonka kanssa ihan oikeasti haluaa olla. Kaikille se seksi ei ole elämän ainoa tavoiteltava asia eivätkä kaikki sitä niin hirveästi edes kaipaa. Joillekin se kuuluu parisuhteeseen eikä kaikki saa irti mitään yhden yön jutuista.

        Joten tuollaiset ala-arvoiset kommentit voi pitää itsellään, eikä tarvitse tänne tulla pauhaamaan kun et tunne ko.ihmistä millään lailla!


      • vohohoo
        PimPELIpommac kirjoitti:

        hieman vaikuttaa siltä että sinulla on ongelmia. Kukaan tuntemani 20 neitsyt ei ole päästään ihan terve. Kyllä täytyy jotain vikaa olla jos kukaan ei huoli. Oliko sinulla vaikea lapsuus? Hankala isäsuhde? Oletko hyväksikäytetty?

        Ei se seksi nyt niin ryppyotsaista hommaa ole että pitää odottamaan ruveta. Parempi kokeilla jonkun kanssa niin sitten homma hoituu ilman turhia sähläyksiä seuraavan miehen kanssa =)

        En ymmärrä miksi seksistä paasataan ja siitä tehdään joku pyhä toimitus, ihan oikeesti. Munaa toosaan vaan, lapsetkin leikki lääkärileikkejä keskenään ihan luonnollisesti ja ilman estoja. Yhteiskunta ja kasvatus ne seksuaalikielteiset arvot opettaa.

        Seksi on yhtä luonnollista kuin ulostaminen ja syöminen. Itsekin jos haluttaa niin sanon vaan jollekkin randomille että panettaako ja raahaan sen hiuksista makkariin, - tai kuistille- tai lähimpään ruusupuskaan.

        Näin meillä kaikilla on hauskaa =) Ei turhaa stressiä ;)

        nokun ei mene ihan kaikilla tolleen. Ite en ainakaan olisi ollut mitenkään valmis 14 vuotiaana seksiin, sen verran epävakaa mieli teininä oli että häiriintynythän musta olisi silloin tullut. En olisi ollut valmis vielä 16 vuotiaanakaan, silloinkin se olisi ollut enemmänkin sen takia tehty kun muutkin tekee ja se ei ole oikea mielentila seksille. Täysi-ikäisenä aloin vasta ajatella asiaa ajankohtaisena ja kyllä ottajiakin olisi ollut mutta kai mä sitten nirso olen ku ei ihan joka poika siihen kelvannu, ihan niinkuin ei kaikkien kanssa tee mieli suudellakaan. No sitten tuli se yks joka tuntu hyvältä ja jota halus, sille se sitten meni, jälkeenpäin ei kaduttanu yhtään, ei sattunu eikä tuntunu olo hyväkskäytetyltä.

        teininä on se pahapuoli et jos vähänkin just toi mieli järkkyy nii tommonen touhu voi oikeesti jättää jäljet tai jonkun ihme maineen jakorasiana vaikkei niin olisi, mut nuoret on aika ilkeitä. Hyvähän se on jos näin ei käy mutta kyllä musta silti 14 vuotias on ihan liian nuori seksiin.


    • Yes please

      Jos sinä lennät kanssani. Siitä eteenpäin ei oikeastaan ole väliä kumpi on päällimmäisenä, kunhan molemmilla on hauskaa.

      • iinaj

        Mun mielestä neisyys on hieno asia. Itse aion säilyttää neitsyyteni niiin kauan kunnes löydän rakastavan miehen rinnalle ja olemme ehtineet tutustua hyvin. :)


      • Mahtisonni:URGH

        Kyllä se niin on että tulee ihan voittajafiilikset kun pääsee puhkaisemaan neitsyen. Näin se menee ;) viehkeitä, puutteessa olevia ja jotenkin viattoman suloisia suurin osa...kolme neitsyttä on jo korkattu tämän sonnin toimesta. Muistelen lämmöllä.


      • wedefg
        Mahtisonni:URGH kirjoitti:

        Kyllä se niin on että tulee ihan voittajafiilikset kun pääsee puhkaisemaan neitsyen. Näin se menee ;) viehkeitä, puutteessa olevia ja jotenkin viattoman suloisia suurin osa...kolme neitsyttä on jo korkattu tämän sonnin toimesta. Muistelen lämmöllä.

        neitsyttä kun pääsis rassaamaan


    • et oo friikki.

      Sama tilanne ja itse olen kohta jo 19v ja neitsyt edelleen. Itsestäni on vain aikaisemmin tuntunut siltä, että en ole valmis toisin kuin nykyään tuntuu että olis valmis siihen, ja todellakin se tuo stressiä ja painetta itselleen kun tuntuu siltä ettei kukaan ole enään neitsyt tämän ikäisenä. Kaikkea muuta on toki ollut muttei yhdyntää. En vain tahdo tehdä sitä baari-illan päätteeksi jonkun hirveessä kännissä olevan äijän kanssa, vaan sellaisen jonka edes tuntis hyvin ja luottais siihen. Miks sitä pitää olla heti vikaa päässä, hankala isä-suhde tai hyväkskäytetty?? Muita noista ei ole, mutta yritetty raiskata on joten se on vähän vaikee luottaa miehiin heti semmosen jälkeen (en sano et kaikki on semmosia kun tiedän ettei todellakaan ole), ja vielä vaikeempi jos semmonen et yritetään pakottaa toistuu.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      168
      3366
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      63
      2822
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2692
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      38
      2157
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1997
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1617
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1585
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1538
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1409
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      187
      1301
    Aihe