Kokematon mies=Hylkiö kokematon nainen=Haluttava

miksi näin?

kokematonta miestä pidetään arvottomana hylkiönä, jota monikaan nainen ei haluaisi kumppanikseen, kun taas kokemattoman naisen haluaisi suurin osa miehistä.
Miksi asia on näin?

49

1668

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgsfgrtrtwtwtv

      Postasit aloituskommentin ja vastasit siihen itse, Suuri Isä.

    • kjh.öö kolumni

      åaskaa.

    • 20

      Kokemattomille miehille, jotka toivovat suhdetta sanoisin, että etsikää naisia, joille sosiaalinen paine ei merkkaa. Älkää panko toivoanne pinnallisiin kanoihin, joille on tärkeää, mitä muut heidän elämästään ja poikaystävistään ajattelevat. Keskittykää ihmisiin, jotka uskaltavat olla ja ajatella omalla tavallaan.

      • numerran

        sellaista naista jolle ei sosiaalinen paine merkkaa ei ole olemassakaan, muutenkuin fantasiaelokuvissa.


      • Ei osaa

        Mistä sellaisia naisia löytyy?


      • olette
        Ei osaa kirjoitti:

        Mistä sellaisia naisia löytyy?

        etsineet vääristä paikoista.
        meitä on vaikka kuinka.

        enkä muutoinkaan ymmärrä, miten miehen kokemattomuus aiheuttaa naiselle sosiaalisia paineita.
        sarjassamme "ihmejuttuja taas täälä".


      • ????????
        olette kirjoitti:

        etsineet vääristä paikoista.
        meitä on vaikka kuinka.

        enkä muutoinkaan ymmärrä, miten miehen kokemattomuus aiheuttaa naiselle sosiaalisia paineita.
        sarjassamme "ihmejuttuja taas täälä".

        No missä ne oikeat paikat ovat?


      • tänään..
        ???????? kirjoitti:

        No missä ne oikeat paikat ovat?

        täällä mun kotona.
        iltapäivällä älä tu, en o paikalla.


      • kävin...
        tänään.. kirjoitti:

        täällä mun kotona.
        iltapäivällä älä tu, en o paikalla.

        siel tänää puolenpäivän mais. Mis olit?


    • ei se siitä kulu

      Ihan paskaa. En tiedä kyllä kovinkaan montaa, jotka pitäisi kokematonta miestä arvottomana hylkiönä, en edes silloin, kun nämä ovat semmoisia tosi tohveleita, äitin kanssa asuvia 4kymppisiä. On sitä ihmettelyä kuulunut, joskus vitsailua ja joskus ihan vakavissaan ollaan siitäkin puhuttu, miten väärin se on sitä miestä kohtaan (tai naista jos ois semmonen) että paapotaan vaan jäämään kotiin eikä anneta eväitä omaan itsenäiseen elämään, mutta ei, ei todellakaan pidetä minään "arvottomana hylkiönä".
      Lisäksi tiedän useammankin tapauksen, -mitä siis naisiin tulee, missä on kyllä tullut reipas ja kokeneempi nainen ja katsonut, että siinä on hyvä mies, ja napsista on napsahtanut, naimisiin on päästy ja siinä pysytty. Ei ole ollut kokemattomuus mikään este, kun luonteet on sopineet yhteen.

      Suurin osa miehistä ei todellakaan laita mitään ehtoja kokemukselle: suurin osa itseasiassa etsii ihan tavallisesti naista kuten nainenkin miestä ja joo, yli 20-vuotiaista nyt lähes aina oletetaan ettei se ole neitsyt enää, koska harvempi on, mutta enpä ole teinisuhdeiän ohittamisen jälkeen koskaan kuullut, että neitsyys olisi kumpaakaan, sen suurempi tavoite ja ehto, kun että este. Siinä ei ole mitään hävettävää, mutta ei se enkeliksikään tee. Itseasiassa ihmisillä tuntuu olevan aika suvaitsevainen suhtautuminen loppujen lopuksi toisen valintoihin, ainakin enemmistöllä. Ainahan mahtuu näitä pässejä ja ties mitä fundamentalisteja, mutta mitä sitten?! Ei niitä todellakaan ole mikään suurin osa.

      Suurin osa kuitenkin toivoo että siihen omaan parisuhteeseen sitten tulisi sitä seksiä, oli sitä aijemmin tai ei. Suurin osa ei kuulu uskon tai muihin ehdottomiin lahkoihin eikä omaa äärimielipiteitä: oli äärimielipide mikä tahansa, se on marginaaliryhmä. Eli vähemmistö.
      Ihmiset etsivät kivaa ihmistä, kenen kanssa viihtyy, jakaa asioita, harrastaa seksiäkin, ja antavat kyllä anteeksi aika huomattaviakin asioita, koska ehkä suurin osa tietää, ettei kukaan ole täydellinen. Neitsyys on jokaisen ihmisen aika ja osa elämää kerran, mutta kun se menee, se menee. Ihminen ei yhdessä yössä siitä valaistusta saa, koe hurjia muutoksia tai saa supermiehen voimia (puhumattakaan aikuiseksi kasvamisesta) eikä toisaalta pilaannu eikä kulu. Ihmisen keho on seksiin luotu. Luonto ajaa kyllä tikan pojan puuhun ja jokainen tietää, että kokematon oppii ja aika näyttää.

      Kaikki on kerran kokemattomia aina jossain.

    • vanhempi sinkkun.

      Arvioimatta kenenkään kokeneisuutta.. tosiasia on, että poikamiehinä pysyneet miehet pitävät visusti huolen, etteivät osoita mitään kiinnostukseksi tulkittavaa. He antavat kuvan, että EVVK - kaikille naisille. Kyse on ehkä ujoudesta, kasvojen säilyttämisestä, kokemuksen puutteesta näissä tilanteissa,.. näkymättömästä rajasta, jonka mies itse luo ympärilleen. Samaan aikaan varatut miehet suhtautuvat tyystin eri tavalla. Yrittävät rempseästi ja tekevät selväksi, että ovat riittävän vapaita pieneen seikkailuun. Surullista.

      • gsgsgs46gf

        "tosiasia on, että poikamiehinä pysyneet miehet pitävät visusti huolen, etteivät osoita mitään kiinnostukseksi tulkittavaa. He antavat kuvan, että EVVK - kaikille naisille. Kyse on ehkä ujoudesta, kasvojen säilyttämisestä, kokemuksen puutteesta näissä tilanteissa"

        No näinhän se on. Tiedän että seuraani ei kaivata, joten en myöskään halua ahdistaa ketään naista osoittamalla minkäänlaista kiinnostusta. Olen ollut ihastunut moneen naiseen, mutta jo juttelemaan menokin tuntuu toisen vapaudenriistolta, joten olen vain jäänyt hiljaisesti haaveilemaan kaukaa.


      • y578vww87mb

        "Arvioimatta kenenkään kokeneisuutta.. tosiasia on, että poikamiehinä pysyneet miehet pitävät visusti huolen, etteivät osoita mitään kiinnostukseksi tulkittavaa."

        No jos poikamiehenä pysynyt mies osoittaa naista kohtaan mitään kiinnostuneeksi tulkittavaa, nainen suuttuu saman tien ja käskee miestä painumaan helvettiin siitä. Näin ainakin näistä poikamiehenä pysyneistä miehistä tuntuu.


      • 19+1

        Ei pidä tuokaan paikkaansa. Naiset vaan eivät ole kiinnostuneita kiinnostumisestani. Korkeintaan voivat olla kavereita jos sitäkään.


      • tässä onkinnnnn

        Tässä onkin hyvin tämä asia sanottu niinkuin minäkein sen olen aina omien havaintojeni ja kemukseni pohjalta katsonut olevan.


      • tasannnnn
        y578vww87mb kirjoitti:

        "Arvioimatta kenenkään kokeneisuutta.. tosiasia on, että poikamiehinä pysyneet miehet pitävät visusti huolen, etteivät osoita mitään kiinnostukseksi tulkittavaa."

        No jos poikamiehenä pysynyt mies osoittaa naista kohtaan mitään kiinnostuneeksi tulkittavaa, nainen suuttuu saman tien ja käskee miestä painumaan helvettiin siitä. Näin ainakin näistä poikamiehenä pysyneistä miehistä tuntuu.

        Tasan tarkkaan tämäkin on näin. Nainen tietenkin odottaa kaikkien miesten käyttäytyvän kuten ne hyvin naisia iskemään ja käsittelemään tottuneet miehet joiden seurassa nainen on pyörinyt(ja kaikki naiset taaas ovat tällaisten miesten seurassa pyörineet). Jos mies ei käyttäydy naisen edessä näin hän on naiselle dorka, tyhmä, idioottimainen, jopa demoni, ja joka tapauksessa täydellinen turn-off.


      • 30v
        tasannnnn kirjoitti:

        Tasan tarkkaan tämäkin on näin. Nainen tietenkin odottaa kaikkien miesten käyttäytyvän kuten ne hyvin naisia iskemään ja käsittelemään tottuneet miehet joiden seurassa nainen on pyörinyt(ja kaikki naiset taaas ovat tällaisten miesten seurassa pyörineet). Jos mies ei käyttäydy naisen edessä näin hän on naiselle dorka, tyhmä, idioottimainen, jopa demoni, ja joka tapauksessa täydellinen turn-off.

        ei, vaan moni nainen on kuitenkin aika epävarma ja naisesta tuntuu, ettie sellainen mies ole hänestä kiinnostunut, koska miehet käyttäytyvät noin silloin, kun eivät ole kiinnostuneita.


      • pimä uujo

        juuri tuollainen, että näytän kaikille naisille kuvan että en ole kiinnostunut koska kotona odottaa tyhjä kämppä jolta ei paljon lohtua saa jos saa pakit. Varatulla taas odottaa vaimo kotona valmiina lohduttamaan jos ei seikkailua synnykään, ymmärrätkö sen eron mitä se tarkoittaa tunnepuolella? Siinä saa sitten kerätä itseään taas muutaman viikon kun uskaltaa ededs lähteä minnekään pakkien jälkeen. Sen takia odotan naisiltakin jotain kiinnostuksen osoitusta, että voin lähestyä.

        Itselläni voi olla sekin miksi en tee aloitteita koska pelkään yksin jäämistä. Nyt en tiedä sitä, että en kelpaa kellekään vaan voin elää toivossa että kelpaan jollekin, mutta pakkien jälkeen tiedän varmasti että en kelpaa. Tämän takia odotan naisilta sitä kiinnostuksen osoitusta.


      • toivoton sinkkumies

        Pitäisi tietää etukäteen, miten nainen tulee suhtautumaan lähestymisyritykseen. Ehkä hän ei ole kiinnostunut, tai mikä pahempaa, ehkä hän ei ole edes sinkku. Näin netissä kirjoittaen voisin sanoa, että kumppanin löytäminen on tärkeämpää kuin kasvojen säilyttäminen, mutta tositilanteessa asia on päinvastoin. Varsinkin kun huomioi, että kasvojen menetys on 99,9% varmuudella se todennäköisempi lopputulos. Ja vaikka onnistuisi pääsemään jutun alkuun, mistä sitä tietäisi etukäteen, sopiiko yhteen toisen kanssa? Ei oikein huvita edes yrittää iskeä jotakuta vain sen perusteella, että hän on hyvän näköinen.


      • kristallipallo?
        toivoton sinkkumies kirjoitti:

        Pitäisi tietää etukäteen, miten nainen tulee suhtautumaan lähestymisyritykseen. Ehkä hän ei ole kiinnostunut, tai mikä pahempaa, ehkä hän ei ole edes sinkku. Näin netissä kirjoittaen voisin sanoa, että kumppanin löytäminen on tärkeämpää kuin kasvojen säilyttäminen, mutta tositilanteessa asia on päinvastoin. Varsinkin kun huomioi, että kasvojen menetys on 99,9% varmuudella se todennäköisempi lopputulos. Ja vaikka onnistuisi pääsemään jutun alkuun, mistä sitä tietäisi etukäteen, sopiiko yhteen toisen kanssa? Ei oikein huvita edes yrittää iskeä jotakuta vain sen perusteella, että hän on hyvän näköinen.

        eihän meistä kukaan sellaisen kanssa kulje..!
        haloo.
        nyt vähän ryhtiä.
        maailma on pelottava paikka, ennalta arvaamaton.
        mutta riskejä oppii sietämään. harjoittelun tulosta.


    • Niceasiawinner

      Mutta kokematon mies jää kokemattomaksi koska hän istuu tämänkin viikonlopun yksin kotona murehtimassa kokemattomuuttaan. Se kaunis ja hoikka neitsytnainen kun EI koskaan tule hakemaan teitä sieltä neljän seinän sisältä. Jokaisen viikon jälkeen olette hitusen vanhempia ja kaikki tuntuu hitusen entistä toivottomammalta. Kohta on kesä ja sitten syksy ja uusi talvi ja elämä kuluu siihen että kirjoitatte tänne siitä ettei kukaan huoli.

      (Ja kohta joku vastaa että mitä hyötyä olisi minnekään mennä kun ei kukaan kuitenkaan kiinnostu. Ei väkisin. Jos mikään ei kannata, kukaan ei koskaan kiinnostu, niin silloin kannattaa alkaa suunnata energia johonkin muuhun ja unohtaa parisuhteet. Jos haluaa muuttaa asiaa, niin sille pitää tehdä jotain ("hulluutta on kuvitella että toimimalla samoin kuin ennen saa erilaisia tuloksia kuin ennen"). Jos ei halua tehdä mitään niin pitää hyväksyä asia ja opetella elämään sen kanssa.)

      • dgárbærn

        Olisiko sinulla joitakin ehdotuksia mihin kaverittoman ja kokemattoman miehen kannattaisi mennä koneella kyhjöttämisen sijasta? Ja nuo puheet kauniista ja hoikista neitsytnaisista voisi jo vähitellen unohtaa, koska ne ovat vain parin aivan vitun idioottimaisen trollin mielipiteitä.


      • vanha ukko

        Niceasiawinner puhuu asiaa. Kokematon mies jää kokemattomaksi jos ei itse tee elettäkään asioiden
        muuttamiseksi, kukaan ei tule kotoa hakemaan, se on varma!
        Olen jo nelikymppinen mies ja kokemusta ei ole, koska jäin "nyhjöttämään" kotiin kun olisi
        pitänyt mennä naisiin.


      • Niceasiawinner
        dgárbærn kirjoitti:

        Olisiko sinulla joitakin ehdotuksia mihin kaverittoman ja kokemattoman miehen kannattaisi mennä koneella kyhjöttämisen sijasta? Ja nuo puheet kauniista ja hoikista neitsytnaisista voisi jo vähitellen unohtaa, koska ne ovat vain parin aivan vitun idioottimaisen trollin mielipiteitä.

        Mikä tahansa muu paikka maailmassa, kenties pidätysselliä ja vankilaa lukuunottamatta, johtaisi todennäköisemmin uusiin tuttavuuksiin kuin kotona istuminen.

        Mene kahvilaan. Uimahalliin. Kirjaston lehtilukusaliin (huomenna). Ostarille. Ihan mihin tahansa missä ylipäänsä kohtaa ihmisiä. Se, ettei heti saa kontaktia johonkin parisuhdemielessä kiinnostavaan ihmiseen, ei tarkoita että yritys meni hukkaan. Vain yksin koneella vietetty aika menee hukkaan.

        Jos sinulle kerrottaisiin, että jäljellä on vain x verran elinaikaa, niin katuisitko sitä, ettet ehtinyt istua tarpeeksi tietokoneella? Vai sitä, ettet käyttänyt aikaasi parempaan?


      • dunga_
        Niceasiawinner kirjoitti:

        Mikä tahansa muu paikka maailmassa, kenties pidätysselliä ja vankilaa lukuunottamatta, johtaisi todennäköisemmin uusiin tuttavuuksiin kuin kotona istuminen.

        Mene kahvilaan. Uimahalliin. Kirjaston lehtilukusaliin (huomenna). Ostarille. Ihan mihin tahansa missä ylipäänsä kohtaa ihmisiä. Se, ettei heti saa kontaktia johonkin parisuhdemielessä kiinnostavaan ihmiseen, ei tarkoita että yritys meni hukkaan. Vain yksin koneella vietetty aika menee hukkaan.

        Jos sinulle kerrottaisiin, että jäljellä on vain x verran elinaikaa, niin katuisitko sitä, ettet ehtinyt istua tarpeeksi tietokoneella? Vai sitä, ettet käyttänyt aikaasi parempaan?

        Jos haluaisin tavata/tutustua uusiin ihmisiin (naisiin), niin lopputuloksen kannalta on aika lailla yhdentekevää ollako ulkona ihmisten ilmoilla vaiko istua tietokoneen ääressä.

        Niin eihän sitä tarvitse kuin luoda keskustelu tyhjästä ja sen jälkeen ylläpitää sitä. Mikä onkin helppoa tuntemattomien naisten kanssa, kun kukaan ei ole oikeastaan edes näkevinään. Puhumattakaan mistään kiinnostuksen osoittamisesta. Entäs kun itse on ujo ja varautunut tuntemattomien ihmisten parissa. Ei voi sanoa, että ei pääse alkua pitemmälle. Kun ei pääse edes alkuun.

        Ikävuosien 20-25 aikana kävin baarissa noin joka toinen viikko. Joskus kävin yksin, joskus oli kavereita mukana. Joskus olin humalassa, joskus autolla. Tutustuinko keneenkään? No en. Entäs lehtilukusali. Mikä vitsi.

        Eikä muistu mieleeni esim. viimeisen kahden vuoden ajalta yhtään tilannetta, jossa minulle olisi kukaan tuntematon nainen alkanut juttelemaan terassilla, kahvilassa, baarissa, uimarannalla, museossa, näyttelyssä, konsertissa, teatterissa, urheilutapahtumassa, kaupassa, kirjastossa, kadulla yms.

        Eli normaalina voin pitää sitä, että naiset eivät puhu vieraille ihmisille kyseisissä paikoissa. Johtopäätös on se, että naiset eivät halua olla kanssani missään tekemisissä, joten minunkaan ei kannata tehdä mitään avauksia.


      • ei vielä vanha
        vanha ukko kirjoitti:

        Niceasiawinner puhuu asiaa. Kokematon mies jää kokemattomaksi jos ei itse tee elettäkään asioiden
        muuttamiseksi, kukaan ei tule kotoa hakemaan, se on varma!
        Olen jo nelikymppinen mies ja kokemusta ei ole, koska jäin "nyhjöttämään" kotiin kun olisi
        pitänyt mennä naisiin.

        Entäs jos yrittää mutta silti ei onnistu?


      • 10+19

        Kyllähän sitä haluaisi muuttaa asiaa, mutta kun ei osaa.


      • Onnistujan..
        ei vielä vanha kirjoitti:

        Entäs jos yrittää mutta silti ei onnistu?

        erottaa epäonnistujasta se, että onnistuja yrittää niin kauan, että onnistuu.
        Eli sitkeys!


      • Tms....
        dunga_ kirjoitti:

        Jos haluaisin tavata/tutustua uusiin ihmisiin (naisiin), niin lopputuloksen kannalta on aika lailla yhdentekevää ollako ulkona ihmisten ilmoilla vaiko istua tietokoneen ääressä.

        Niin eihän sitä tarvitse kuin luoda keskustelu tyhjästä ja sen jälkeen ylläpitää sitä. Mikä onkin helppoa tuntemattomien naisten kanssa, kun kukaan ei ole oikeastaan edes näkevinään. Puhumattakaan mistään kiinnostuksen osoittamisesta. Entäs kun itse on ujo ja varautunut tuntemattomien ihmisten parissa. Ei voi sanoa, että ei pääse alkua pitemmälle. Kun ei pääse edes alkuun.

        Ikävuosien 20-25 aikana kävin baarissa noin joka toinen viikko. Joskus kävin yksin, joskus oli kavereita mukana. Joskus olin humalassa, joskus autolla. Tutustuinko keneenkään? No en. Entäs lehtilukusali. Mikä vitsi.

        Eikä muistu mieleeni esim. viimeisen kahden vuoden ajalta yhtään tilannetta, jossa minulle olisi kukaan tuntematon nainen alkanut juttelemaan terassilla, kahvilassa, baarissa, uimarannalla, museossa, näyttelyssä, konsertissa, teatterissa, urheilutapahtumassa, kaupassa, kirjastossa, kadulla yms.

        Eli normaalina voin pitää sitä, että naiset eivät puhu vieraille ihmisille kyseisissä paikoissa. Johtopäätös on se, että naiset eivät halua olla kanssani missään tekemisissä, joten minunkaan ei kannata tehdä mitään avauksia.

        Olen nainen ja minulla ei ole vaikeuksia jutella uusille tuttavuuksille.

        "Eikä muistu mieleeni... yhtään tilannetta, jossa minulle olisi kukaan tuntematon nainen alkanut juttelemaan terassilla"

        En ala juttusille jurottajien kanssa. Ja niitä on kyllä Paljon!


      • 30v
        dgárbærn kirjoitti:

        Olisiko sinulla joitakin ehdotuksia mihin kaverittoman ja kokemattoman miehen kannattaisi mennä koneella kyhjöttämisen sijasta? Ja nuo puheet kauniista ja hoikista neitsytnaisista voisi jo vähitellen unohtaa, koska ne ovat vain parin aivan vitun idioottimaisen trollin mielipiteitä.

        No vaikka lähimpään Teerenpeliin juttelemaan naapuripöydän naisille!


      • 30v
        dunga_ kirjoitti:

        Jos haluaisin tavata/tutustua uusiin ihmisiin (naisiin), niin lopputuloksen kannalta on aika lailla yhdentekevää ollako ulkona ihmisten ilmoilla vaiko istua tietokoneen ääressä.

        Niin eihän sitä tarvitse kuin luoda keskustelu tyhjästä ja sen jälkeen ylläpitää sitä. Mikä onkin helppoa tuntemattomien naisten kanssa, kun kukaan ei ole oikeastaan edes näkevinään. Puhumattakaan mistään kiinnostuksen osoittamisesta. Entäs kun itse on ujo ja varautunut tuntemattomien ihmisten parissa. Ei voi sanoa, että ei pääse alkua pitemmälle. Kun ei pääse edes alkuun.

        Ikävuosien 20-25 aikana kävin baarissa noin joka toinen viikko. Joskus kävin yksin, joskus oli kavereita mukana. Joskus olin humalassa, joskus autolla. Tutustuinko keneenkään? No en. Entäs lehtilukusali. Mikä vitsi.

        Eikä muistu mieleeni esim. viimeisen kahden vuoden ajalta yhtään tilannetta, jossa minulle olisi kukaan tuntematon nainen alkanut juttelemaan terassilla, kahvilassa, baarissa, uimarannalla, museossa, näyttelyssä, konsertissa, teatterissa, urheilutapahtumassa, kaupassa, kirjastossa, kadulla yms.

        Eli normaalina voin pitää sitä, että naiset eivät puhu vieraille ihmisille kyseisissä paikoissa. Johtopäätös on se, että naiset eivät halua olla kanssani missään tekemisissä, joten minunkaan ei kannata tehdä mitään avauksia.

        Naiset eivät ala juttelemaan kenellekään vieraille miehille. Miehet tekevät aloitteen niitä naisia kohtaan, jotka kiinnostavat, he kestävät pakit ja yrittävät uudestaan. Näin se nyt vaan on joskus sovittu.


      • 30v kirjoitti:

        Naiset eivät ala juttelemaan kenellekään vieraille miehille. Miehet tekevät aloitteen niitä naisia kohtaan, jotka kiinnostavat, he kestävät pakit ja yrittävät uudestaan. Näin se nyt vaan on joskus sovittu.

        "Naiset eivät ala juttelemaan kenellekään vieraille miehille."
        Tuo nyt on ihan täyttä paskaa. Viimeksi mulle kävi eilen/yöllä niin baarissa että minulle täysin tuntematon nainen tuli siihen hipelöimään ja jutteleen. Että kyllä naisetkin tekevät tällaista.


      • Gordon Gekko
        itmies kirjoitti:

        "Naiset eivät ala juttelemaan kenellekään vieraille miehille."
        Tuo nyt on ihan täyttä paskaa. Viimeksi mulle kävi eilen/yöllä niin baarissa että minulle täysin tuntematon nainen tuli siihen hipelöimään ja jutteleen. Että kyllä naisetkin tekevät tällaista.

        Kyllä se aika harvinaista on, että nainen tulee juttelemaan tuntemattomalle miehelle. Melkein pointin kannalta parempi sanoa, että eivät tule juttelemaan, niin kukaan ei ainakaan jää epärealistisesti odottelemaan niitä harvinaisempia kertoja kun niin käy.


      • tylsä teoreetikko
        30v kirjoitti:

        Naiset eivät ala juttelemaan kenellekään vieraille miehille. Miehet tekevät aloitteen niitä naisia kohtaan, jotka kiinnostavat, he kestävät pakit ja yrittävät uudestaan. Näin se nyt vaan on joskus sovittu.

        Lähtökohtaisesti mies on kiinnostunut ja nainen ei, joten se että mies tekee aloitteen on yhtä tyhjän kanssa. Vain naisen tekemä aloite sisältää jotain uutta informaatiota perusoletukseen nähden.


      • tylsä teoreetikko
        Niceasiawinner kirjoitti:

        Mikä tahansa muu paikka maailmassa, kenties pidätysselliä ja vankilaa lukuunottamatta, johtaisi todennäköisemmin uusiin tuttavuuksiin kuin kotona istuminen.

        Mene kahvilaan. Uimahalliin. Kirjaston lehtilukusaliin (huomenna). Ostarille. Ihan mihin tahansa missä ylipäänsä kohtaa ihmisiä. Se, ettei heti saa kontaktia johonkin parisuhdemielessä kiinnostavaan ihmiseen, ei tarkoita että yritys meni hukkaan. Vain yksin koneella vietetty aika menee hukkaan.

        Jos sinulle kerrottaisiin, että jäljellä on vain x verran elinaikaa, niin katuisitko sitä, ettet ehtinyt istua tarpeeksi tietokoneella? Vai sitä, ettet käyttänyt aikaasi parempaan?

        Kohtaaminen jää ohi kävelyksi. Enpä ole mainitsemissasi tilanteissa tai muissa vastaavissa päässyt edes juttelun alkuun. Jo katsekontaktin saaminen tuntuu mahdottomalta. Vika ei ole yrityksen puutteessa vaan siinä, että kukaan ei vain huomioi olemassaoloani. Ainoa poikkeus on kassaneidit, joilla on työnsä puolesta velvollisuus sanoa päivää ja käsitellä maksuvälineet.


      • tylsä teoreetikko
        vanha ukko kirjoitti:

        Niceasiawinner puhuu asiaa. Kokematon mies jää kokemattomaksi jos ei itse tee elettäkään asioiden
        muuttamiseksi, kukaan ei tule kotoa hakemaan, se on varma!
        Olen jo nelikymppinen mies ja kokemusta ei ole, koska jäin "nyhjöttämään" kotiin kun olisi
        pitänyt mennä naisiin.

        Ei tule kukaan hakemaan neljän seinän sisältä. Uskon sen. Mutta eipä tule kyllä hakemaan kadulla, kaupassa, kirjastossa tai rannallakaan. Epämääräiset ilmaisut kuten "mennä naisiin", "hankkia harrastus" ja "ihmisten ilmoille" ovat vain hämäystä, joissa itse asia kierretään ja peitetään tyhjien sanojen taakse.


      • 7y6g65i756
        tylsä teoreetikko kirjoitti:

        Ei tule kukaan hakemaan neljän seinän sisältä. Uskon sen. Mutta eipä tule kyllä hakemaan kadulla, kaupassa, kirjastossa tai rannallakaan. Epämääräiset ilmaisut kuten "mennä naisiin", "hankkia harrastus" ja "ihmisten ilmoille" ovat vain hämäystä, joissa itse asia kierretään ja peitetään tyhjien sanojen taakse.

        Jos mies ottaa mitään kontaktia naiseen, se on seksuaalista ahdistelua.
        Entä jos nainen ottaa kontaktia mieheen? No sitähän ei tapahdu, joten sillä ei ole oikeastaan mitään väliä.


      • i8,n67i,n0o70n
        30v kirjoitti:

        No vaikka lähimpään Teerenpeliin juttelemaan naapuripöydän naisille!

        ....mikä todennäköisesti johtaa siihen että naiset käskevät miestä painumaan vittuun siitä heti kun hän on ehtinyt tervehtiä heitä.


    • (n41)

      ja riippuu naisesta. - Naisnäkökulmasta vastaan, että minusta on ollut hauskaa opettaa miehelle yhdessä harjoitelemalla kestävyyttä ja kokeilla erilaisia juttuja yhdessä hänen kanssaan molempien nautinnon varmistamseksi ja lisäämiseksi. - Jos vain miehen huumorintaju ja miehisyys muuten kestää tilanteen niin oikean naisen kanssa kokemattomuudessa ei ole mitään ongelmaa.

    • asdfasdfxcv

      turhaa inttää vastaan. se on nimenomaan niinkuin AP esittää

      • hmm__

        Minkä ikäisenä se kokemattomuus alkaa miestä painaa, josku 30v. jälkeeen ehkä, kun on ulkona parikymppisten markkinoilta... Onhan siinä aikaa herätä ja alkaa yrittää.


    • kohta 30v mies

      Mielestäni on hyvin epätodennäköistä, että täysin kokematon mies pariutuu enään 30 ikäisenä. Itse koen nykyajan parisuhdemarkkinat erittäin vaativina ja on aika mahdotonta kuvitella mitään fyysistä kontaktia naisten kanssa. Tunne-elämä on myös todennäköisesti hyvin voimakkaasti alikehittynyt, jos ei ole koskaan ollut rakastunut tai minkäänlaisessa parisuhteessa. Elämässä on ollut pakko keskittyä ns. koviin arvoihin. En parikymppisenä osannu arvata olevani kymmenen vuoden kuluttua yhä täysin kokematon. Toisaalta nyt olen lähes vakuuttunut, että nelikymppisenä tilanne on edelleen täsmälleen sama.

      Kuten joku aiemmin jo mainitsi, niin on totta, että esim. itse en ole koskaan todella yrittänyt luoda kontakteja naisiin. Nuorena tuo ei vaan ollut mahdollista ujoudesta yms. johtuen ja se käytösmalli jää yleensä voimaan, eikä muutu enään vanhempanakaan. Koen eläväni ihan normaalia elämää omasta näkökulmastani katsottuna, koska en ole ikinä tosissani kuvitellut että joku nainen haluaisi luoda suhteen kanssani.

      • Darth

        Kieltämättä nykyaikana pitää olla täydellinen CV että tulee hyväksytyksi ihmiseksi tai ylipäänsä mieheksi niin elämässä kuin työelämässä. Ei enää pahemmin lamat ja euron kaatumiset pelota. Vois kaatua koko systeemi.


      • ihan kaikille
        Darth kirjoitti:

        Kieltämättä nykyaikana pitää olla täydellinen CV että tulee hyväksytyksi ihmiseksi tai ylipäänsä mieheksi niin elämässä kuin työelämässä. Ei enää pahemmin lamat ja euron kaatumiset pelota. Vois kaatua koko systeemi.

        "Kokemattomille miehille, jotka toivovat suhdetta sanoisin, että etsikää naisia, joille sosiaalinen paine ei merkkaa. Älkää panko toivoanne pinnallisiin kanoihin, joille on tärkeää, mitä muut heidän elämästään ja poikaystävistään ajattelevat. Keskittykää ihmisiin, jotka uskaltavat olla ja ajatella omalla tavallaan."

        Tässä on nimenomaan se ongelma miksi kokemattomat miehet eivät löydä naisseuraa. Moni haaveilee superseksipimun näköisistä naisista, joilla ei kuitenkaan saa olla kokemusta miesten kanssa. Koska näitä naisia ei ole, ja jos onkin, he ja superseksikkäät pimut eivät vilkaise atm:iin päinkään, koska heillä on täysin erilainen miesmaku, jonka piiristä he löytävät mieleistään miesseuraa silloin kun itse haluavat. Sitten atm:t ovat vuodesta toiseen yksin ja purkavat katkeruuttaan tällä palstalla.

        Tämän palstan jälkeen olen itse tullut nirsommaksi miesten suhteen. Katson todella tarkkaan kenen kanssa teen mitäkin. ATM:t ovat ehdottomasti poissa laskuista. Ikävä kyllä minuunkin on ollut muutama atm ihastunut, ellei jopa vähän rakastunut, mutta olivat niin vaikeita ihmisiä etten usko heidän saavan kovin helpolla suhdetta toimimaan kenenkään kanssa.


      • Huolestuttavaa
        ihan kaikille kirjoitti:

        "Kokemattomille miehille, jotka toivovat suhdetta sanoisin, että etsikää naisia, joille sosiaalinen paine ei merkkaa. Älkää panko toivoanne pinnallisiin kanoihin, joille on tärkeää, mitä muut heidän elämästään ja poikaystävistään ajattelevat. Keskittykää ihmisiin, jotka uskaltavat olla ja ajatella omalla tavallaan."

        Tässä on nimenomaan se ongelma miksi kokemattomat miehet eivät löydä naisseuraa. Moni haaveilee superseksipimun näköisistä naisista, joilla ei kuitenkaan saa olla kokemusta miesten kanssa. Koska näitä naisia ei ole, ja jos onkin, he ja superseksikkäät pimut eivät vilkaise atm:iin päinkään, koska heillä on täysin erilainen miesmaku, jonka piiristä he löytävät mieleistään miesseuraa silloin kun itse haluavat. Sitten atm:t ovat vuodesta toiseen yksin ja purkavat katkeruuttaan tällä palstalla.

        Tämän palstan jälkeen olen itse tullut nirsommaksi miesten suhteen. Katson todella tarkkaan kenen kanssa teen mitäkin. ATM:t ovat ehdottomasti poissa laskuista. Ikävä kyllä minuunkin on ollut muutama atm ihastunut, ellei jopa vähän rakastunut, mutta olivat niin vaikeita ihmisiä etten usko heidän saavan kovin helpolla suhdetta toimimaan kenenkään kanssa.

        "Tämän palstan jälkeen olen itse tullut nirsommaksi miesten suhteen"

        Varmaan kannattais pitää taukoa palstailusta jos palsta alkaa vaikuttamaan negatiivisesti käsitykseen vastakkaisesta sukupuolesta.


      • khköh
        ihan kaikille kirjoitti:

        "Kokemattomille miehille, jotka toivovat suhdetta sanoisin, että etsikää naisia, joille sosiaalinen paine ei merkkaa. Älkää panko toivoanne pinnallisiin kanoihin, joille on tärkeää, mitä muut heidän elämästään ja poikaystävistään ajattelevat. Keskittykää ihmisiin, jotka uskaltavat olla ja ajatella omalla tavallaan."

        Tässä on nimenomaan se ongelma miksi kokemattomat miehet eivät löydä naisseuraa. Moni haaveilee superseksipimun näköisistä naisista, joilla ei kuitenkaan saa olla kokemusta miesten kanssa. Koska näitä naisia ei ole, ja jos onkin, he ja superseksikkäät pimut eivät vilkaise atm:iin päinkään, koska heillä on täysin erilainen miesmaku, jonka piiristä he löytävät mieleistään miesseuraa silloin kun itse haluavat. Sitten atm:t ovat vuodesta toiseen yksin ja purkavat katkeruuttaan tällä palstalla.

        Tämän palstan jälkeen olen itse tullut nirsommaksi miesten suhteen. Katson todella tarkkaan kenen kanssa teen mitäkin. ATM:t ovat ehdottomasti poissa laskuista. Ikävä kyllä minuunkin on ollut muutama atm ihastunut, ellei jopa vähän rakastunut, mutta olivat niin vaikeita ihmisiä etten usko heidän saavan kovin helpolla suhdetta toimimaan kenenkään kanssa.

        nirsommaksi ole tullut koska olet jo ollut sellainen. Nyt sait vain sopivan tekosyyn käytöksellesi. Valikoiva ystävällisyys kertoo epäempaattisuudesta. Olet ystävällinen vain niille joista koet hyötyväsi jotenkin. Se on tätä nykypäivää kun ollaan ystävällisiä vain silloin kun halutaan jotain toiselta.


      • atm4life
        khköh kirjoitti:

        nirsommaksi ole tullut koska olet jo ollut sellainen. Nyt sait vain sopivan tekosyyn käytöksellesi. Valikoiva ystävällisyys kertoo epäempaattisuudesta. Olet ystävällinen vain niille joista koet hyötyväsi jotenkin. Se on tätä nykypäivää kun ollaan ystävällisiä vain silloin kun halutaan jotain toiselta.

        parempi yksin kuin huonossa seurassa.


      • visvavittu = nou nou
        ihan kaikille kirjoitti:

        "Kokemattomille miehille, jotka toivovat suhdetta sanoisin, että etsikää naisia, joille sosiaalinen paine ei merkkaa. Älkää panko toivoanne pinnallisiin kanoihin, joille on tärkeää, mitä muut heidän elämästään ja poikaystävistään ajattelevat. Keskittykää ihmisiin, jotka uskaltavat olla ja ajatella omalla tavallaan."

        Tässä on nimenomaan se ongelma miksi kokemattomat miehet eivät löydä naisseuraa. Moni haaveilee superseksipimun näköisistä naisista, joilla ei kuitenkaan saa olla kokemusta miesten kanssa. Koska näitä naisia ei ole, ja jos onkin, he ja superseksikkäät pimut eivät vilkaise atm:iin päinkään, koska heillä on täysin erilainen miesmaku, jonka piiristä he löytävät mieleistään miesseuraa silloin kun itse haluavat. Sitten atm:t ovat vuodesta toiseen yksin ja purkavat katkeruuttaan tällä palstalla.

        Tämän palstan jälkeen olen itse tullut nirsommaksi miesten suhteen. Katson todella tarkkaan kenen kanssa teen mitäkin. ATM:t ovat ehdottomasti poissa laskuista. Ikävä kyllä minuunkin on ollut muutama atm ihastunut, ellei jopa vähän rakastunut, mutta olivat niin vaikeita ihmisiä etten usko heidän saavan kovin helpolla suhdetta toimimaan kenenkään kanssa.

        haluaa tulla kohdelluksi ainutlaatuisena ja uskollisesti, niin pitäisi olla myös ainutlaatuinen.


      • www.treffinetti.fi
        visvavittu = nou nou kirjoitti:

        haluaa tulla kohdelluksi ainutlaatuisena ja uskollisesti, niin pitäisi olla myös ainutlaatuinen.

        www.treffinetti.fi


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      170
      3400
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      63
      2822
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2692
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      38
      2157
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1997
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1617
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1595
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1538
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1409
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      187
      1301
    Aihe