Sinkut, rentoudutaan :)

Me

14

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Me

      kyseisen kappaleen aina silmät kiinni... sielulla :)

      • Hämärän rajoilta

        ...saksofonirevittelyillä lopussa. Joku voisi sanoa, että foni on soundiltaan liian maallinen ja moderni tällaiseen etnis-eteeris-myyttiseen sävelteokseen, mutta pidän jutuista joita kaveri soittaa - ja ainahan on olemassa se normaaliversiokin, jos tahtoo "ajattoman" elämyksen. Itse en kuuntele tätä välttämättä silmät kiinni, mutta lähes aina pitää etsiä D-vireinen tinapilli tai low whistle (jälkimmäinen onkin tähän tarkoitukseen aivan täydellinen) ja soittaa huilusoolo mukana.

        Laulusta on muuten olemassa jokin äänitysversio, jossa (eri) huilisti soittaa välisoiton nuoteista eikä tunteella. Sen kuulee heti.


      • Me
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        ...saksofonirevittelyillä lopussa. Joku voisi sanoa, että foni on soundiltaan liian maallinen ja moderni tällaiseen etnis-eteeris-myyttiseen sävelteokseen, mutta pidän jutuista joita kaveri soittaa - ja ainahan on olemassa se normaaliversiokin, jos tahtoo "ajattoman" elämyksen. Itse en kuuntele tätä välttämättä silmät kiinni, mutta lähes aina pitää etsiä D-vireinen tinapilli tai low whistle (jälkimmäinen onkin tähän tarkoitukseen aivan täydellinen) ja soittaa huilusoolo mukana.

        Laulusta on muuten olemassa jokin äänitysversio, jossa (eri) huilisti soittaa välisoiton nuoteista eikä tunteella. Sen kuulee heti.

        se alkuperäinen versio.
        kotona kuuntelen nimenomaan alkuperäisen version loudspeakerin kautta:)

        yllä olevan version ehdotin sen takia, koska alussa en huomannu sen olevan moderni versio, hih:))

        http://www.youtube.com/watch?v=Tafxr8NuvqA&feature=related

        :)


      • Me

    • Hämärän rajoilta
      • Me

        Todella kaunis:)


      • Me

        Voimakas, latautunut, surumielinen.... pidän tästä :)


      • Me

        Minäkin kuuntelen Gregorianin tuotanto aika usein!


    • Hämärän rajoilta

      http://www.youtube.com/watch?v=DB7fnZ-AQNE

      Käsittämättömän hienosti (vaikkakin sinänsä populistisin tehokeinoin) rakennettu kappale. Kylmiä väreitä aiheuttavat nostatukset seuraavat toinen toistaan, kun kuoro lisää kierros kierrokselta löylyä ja intensiteetti kasvaa loppuun asti.

      • Me

        kappalen suosittelisin tämä palstan "vihaisille tyypille" kuunteleman ihan terapia mielessä, hih :)


      • Me
        Me kirjoitti:

        kappalen suosittelisin tämä palstan "vihaisille tyypille" kuunteleman ihan terapia mielessä, hih :)

        Voisitko heittää linkin tänne ???


      • Me

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe