Ujo mies saa minut vaivaantuneeksi

abc777

voi itkut. Miten ihmeessä rohkaisen ujoa miestä???

14

510

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

      Osoita että hyväksyt hänet omana itsenään.

    • unrepairable damage

      jos mies on ollut tarpeeksi kauan yksin ja on jo ylittänyt tietyn iän, tilanne on peruuttamaton.

      • Kyse ei ole iästä. Mutta ujous on sitte pahempi. Jos on ujo ja siksi on pysyny yksin.


    • fghgkghk

      Potkaise munille. Jospa se siitä heräisi.

    • flhgkjlfh

      Jos mies ei millään usko, että naiset voisivat haluta sitä, sulla on vaikea tehtävä. Todennäköisesti lopulta suutut ja alat vittuilla sille.

      • hdvjfhdklj

        Miten voi haluta sellaista (ujoa) joka ei itse ilmaise mitenkään mielenkiintoaan?


      • flhgkjlfh
        hdvjfhdklj kirjoitti:

        Miten voi haluta sellaista (ujoa) joka ei itse ilmaise mitenkään mielenkiintoaan?

        No ei yleensä kai voikaan. Kysy tuolta avauspostaajalta.


      • ghfhgkjhlk
        flhgkjlfh kirjoitti:

        No ei yleensä kai voikaan. Kysy tuolta avauspostaajalta.

        niin mutta tiesit kuitenkin kuinka asian kanssa käy. Tyypillistä putkiaivoilua.


      • ed.
        ghfhgkjhlk kirjoitti:

        niin mutta tiesit kuitenkin kuinka asian kanssa käy. Tyypillistä putkiaivoilua.

        Jos esittää oman oletuksen (joka oli kärjistetty) miten asian kanssa käy, mitä vikaa siinä on? Esitä oma. Tyypillistä naisten henkilöön keskittyvää väittelyä.


      • iuhkih
        hdvjfhdklj kirjoitti:

        Miten voi haluta sellaista (ujoa) joka ei itse ilmaise mitenkään mielenkiintoaan?

        kuin naiset haluavat kuuluisuuksia.


      • hdvjfhdklj kirjoitti:

        Miten voi haluta sellaista (ujoa) joka ei itse ilmaise mitenkään mielenkiintoaan?

        "Miten voi haluta sellaista (ujoa) joka ei itse ilmaise mitenkään mielenkiintoaan?"
        On se mahdollista, mulla on kokemusta olla tuollaisen halun kohde. Siihen vaikuttaa ne nk. kemiat ja tunnetila. Tosin en ole ujo, mutta en ilmaissut mielenkiintoani mitenkään. Hän tuli vain kaverinsa kanssa kuin puuntakaa kertomaan että haluaa mut. Loppua en kerro mutta kyllä siitä jotain tuli.

        Mutta aloittajalle vinkkiä mene vaikka kaverisi kanssa sen miehen luo ja sano että tykkäät/haluat häntä, jos se on tarkoituksesi. Ei varmaan pistä pahaksensa tai sitten juoksee karkuun, jos on aina ollut yksin. Mutta koeta saada hänen mielenkiinto heräämään myös jotenkin.


    • 26

      Eiköhän se ujous ala kadota kun olette panneet muutamia kertoja.

    • Miksi ihmeessä

      haluat olla missään tekemisissä surkean luuserin kanssa?

      • Reipas Poikamies

        "Miksi ihmeessä23.2.2011 18:27
        haluat olla missään tekemisissä surkean luuserin kanssa? "

        Tässä on nyt meillä esillä klassinen esimerkki miten moni ei ymmärrä tai tunne sympatiaa ujoa miestä kohtaan!

        Koska tälläisessa naisen ja miehen välisessä kanssakäymisessä on suotavaa aina että mies herättää naisessa ne haluttavuuden ja hyvänolon tunteet-on tilanne "jumissa" jos sitten mies ei tarjoile niitä naiselleen. Tiedätte mistä puhun.

        Ujolle miehelle tulee antaa "tilaa" ja myöskin naisen osata näyttää suuntaa miehelle. Ok, se on usein juttu mitä moni nainen ei tahdo tehdä sen pelossa josko miestä ei kiinnostakkaan, mutta mikäli mies on oikein mielenkiintoinen niin näkisin että riski on kannattavaa ottaa.

        Antakaa ujolle aikaa miettiä tunteitaan. Lähestykää emaililla tai tekstarilla, ettei tule se paniikki jossa voi reagoida väärin naiselle.

        Tässä nyt jotain alkuun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      170
      3400
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      63
      2822
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2692
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      38
      2157
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1997
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1617
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1595
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      24
      1538
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1409
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      187
      1301
    Aihe