Vapaa kuvaus

"Lähes kaikki ongelmamme johtuvat siitä, kun omat harhakuvelmamme ja todellisuus kohtaavat toisensa." -- Anthony de Mello

Aloituksia

28

Kommenttia

607

1. Toivon,+että+tapahtuu+sulle.+En+itsekään+ole+nuorempia+seurustelukumppaneita+baareista+löytänyt,+vaan+erilaisista+tapahtumista.+Baareista+saattaa+sattumalta+löytää+ns.+sielunkumppanin,+mutta+aamun+valjetessa+illuusio+on+haihtunut.+Lopetin+sometukset+noin+2v+sitten,+ei+oo+mun+juttu+ja+otti+liikaa+aikaa+elämästäni.+Soitan+mieluummin+tietääkseni+mitä+ystävilleni+kuuluu+ja+päinvastoin.+Siis+oon+tosi+vanhakantainen+ukko.Mutta+tosi+harvat+ikäerosuhteet+toimivat+pidempään.+Toki+poikkeuksiakin+on+jopa+julkkispiireissä.+En+halua+lannistaa+sinua.+MM.+Charlie+Chaplin+oli+tuosta+yksi++poikkeus.+Hän+meni+naimisiin+Oona+O´Neillin+kanssa+yli+50-vuotiaana.
  2. En+asu.
  3. Eipä+oo+nainen+(no+lapsena+äitiäni+lukuunottamatta)+lyhentänyt+lahkeitani,+vaikka+siihen+on+joskus+tarvetta,+persjalkainen+kun+oon.+Varsinkin+farkuissa+lahkeen+pituus+menee+parillisten+tuumien+välein+ja+mulla+jalan+pituus+on+31+tuumaa.+Omistan+ompelukoneen+ja+olen+vastaavasti+trimmaillut+naisteni+vaatteita+sopivaksi.+Kyse+ei+ole+ollut+lahkeiden+lyhentämisestä,+vaan+esimerkiksi+jakkupuvun+tai+mekon+vyötärön+kaventamisesta,+kaula-aukon+säätämisestä,+vyötärölinjan+säädöstä+tms.+hienosäädöstä,+kun+vaate+ei+oikein+istu+kantajansa+päällä.