mr-groove

mr-groove profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

"Lähes kaikki ongelmamme johtuvat siitä, kun omat harhakuvelmamme ja todellisuus kohtaavat toisensa." -- Anthony de Mello

Liittynyt 14v sitten
28 aloitusta · 607 kommenttia
No+ehkä+poikkean+tuosta+joukosta+siinä+mielessä,+että+olen+omasta+halustani+yksin.++Parisuhteita+on+takana+enemän+kuin+sormia,+mutta+mikään+ei+ole+toiminut+pdemmän+päälle.+Tiedän,+että+joku+tyttö+jöytyisi+turuilta+tai+toreilta,+jos+haluaisin,+mutta+nähtävästi+minua+ei+ole+luotu+parisuhdeihmiseksi.+Alkuhuuma+on+aivan+ihanaa,+mutta+sitten+kun+aletaan+rakentaa+jotain+pysyvämpää,+niin+olen+aivan+lukossa.+Siis+olen+ollut+naimisissa+ja+myös+pitkissä+suhteissa+ilman+aviolittoa,++mutta+koen+niiden+suhteiden+enemmän+ottaneen+kuin+antaneen+pidemmän+päälle.+Minä+vaan+rakastun+tyhmästi,+enkä+ole+ole+lopulta+onnellinen.No+mitä+tästä+parisuhde-elämästä+oon+oppinut...+Se+on+kuin+Lahden+K90+hyppyrimäki+Eddie+Eedwardsille;+tosi+haastava.+Vaikka+kuinka+yrittää+hypätä,+niin+aina+tömähtää+kumpuun,+kun+ei+vaan+osaa+lentää.Jätän+suosiolla+nämä+parisuhdekiemurat+nuoremille+miehille.+Ehkä+jonkun+festariruusun+kaappan+vielä+kainalooni+ihostelemaan,+mutta+muuten+tunnen+olevani+eläköitynyt+parisuhdemarkkinoilta.