juha260

Suosikkibändit/artistit: Paramore
Suosikkileffat: The Lord of the Rings, Alien vs.Predator
Vapaa-aikanani: lenkkeily
Katson tv:stä mieluiten: Kauhukeittiö. Supertehtaat, Supernatural
Kotieläimet: koira
En pidä: valehtelu
Parhaat matkakohteet: Kanariansaaret mutta haluan Kreikkan
Ruoka & juoma: Omatekoiset
Koulutus: Ammattikoulu
Koulut: Ammattiopisto Varia, Havukosken yläaste ja Havukallion Alaaste
Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen
Työskentelen: Fazerilla
Ase tai siviilipalvelus: Santahamina, Kaartinjääkäri
Siviilisääty: Sinkku
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia9 aloitusta · 506 kommenttia
- Yritittekö te puhua niistä ongelmistanne? Yleensä se auttaa todella paljon parisuhteessa jos vain puhuu
- Itse siis sanoin hänelle jo samana iltana että rakastan ja haluaisin tavata viikko eron jälkeen. Olin ostanut korvakorut vaikka aluksi oli tarkoitus sormukset ostaa, mutta hän ei tullut eli rakkaus ei siltä puolelta ollut niin voimakasta. Miksi siis sinun pitäisi jäädä murehtimaan kun eksäsi on päätöksensä tehnyt ja hankkinut uuden kumppanin olkoot se laastari tai ei niin sinun pitää vaan jaksaa jatkaa eteenpäin ja löytää se todellinen elämäsi rakkaus joka myös rakastaa sinua
- Itsekkin halusin muuttaa hänen kanssaan yhteen mutta toisin kävi. Yritä nyt vaan unohtaa hänet ja jatkaa eteenpäin elämässäsi. Oliko teillä pitkäkin välimatka? Itsekkin monesti aloin miettimään meitä juuri töiden aikana mutten onneksi itkenyt kun vasta yöllä kun mietin meitä ja tulevaisuutta mikä meillä olisi voinut olla. Aluksi jaksoin vain sen takia kun toivoin että palaisimme viellä yhteen mutta nykyään keskityn itseeni ja tulevaisuuteeni. Unohtaminen vie aikaa ja uskon että löydät viellä miehen jota rakastat jopa enemmän kuin tätä edellistä, vaikkei se ehkä siltä tällä hetkellä tunnu. Laastarisuhteeseen nyt ei ainakaan kannata lähteä kun teet sillä enemmän vahinkoa itsellesi ja sille toisellekin. Kyllä se suru siitä väistyy ja maailma taas avautuu vahvempana ihmisenä;). Itsekkin pääsin yli kahdesta surusta samaan aikaan. Mummoni kuoleman ja rakkauteni menetyksen kautta olen nyt vahvempi ihminen vaikka välillä toivonkin että palattaisiin yhteen eksän kanssa. Se on ehkä tulevaisuudessa mahdollista mutta en jää sen varaan roikkumaan eikä sinunkaan kannata.
- Sama juttu kävi itselleni. Häntä rakastin ja suruajan takia halusin väliajan mutta hänpä sitten otti sen erona ja otti uuden miehen. Ei auta muuta kuin alkaa miettimään itseään ja mahdollisesti muuttaa pois sieltä asunnosta jossa asuu jos siellä on muistoja niin kyllä se kaipaus jossain vaiheessa helpottaa
- Itse olen tuolla treffien puolella huomannut että heille ei ainakaan kannata laittaa viestiä joilla on se treffit plus palvelu käytössä. Tapaus meni niin että huomasin naisen huutaneen megafoniin että "juttuseuraa?" "Eikö todellakaan täällä saa viestiä?" no sitten kun olin hänen profiilinsa lukenut ja laitoin viestiä niin se normaali että vieraili kyllä profiilissani mutta ei vastausta. Heiltä jotka eivät omista plussa palvelua on tullut ihan kiitettävästi vastauksia ja juttuakin mutta kadonneet jonkin ajan kuluttua. Nyt saldo 300 viestiä 20 käyttäjältä. Suosittelen vaan laittamaan uutta matoa koukkuun ja laittelemaan silloin tällöin viestiäkin naisille siellä kun he harvoin tekevät aloitteita siellä itse
- Pikkasen nyt vaan sitä itsetuntoa lisää niin kyllä se siitä
- Hyviä neuvoja:)
Ujoudesta pääsee juuri parhaiten eroon olematta miettimättä liikoja esim mitä muut ajattelevat sinusta tai jään kuitenkin jonkun toisen varjoon. Nuo mietteet pitää unohtaa ja keskittyä itseensä ja siihen mitä todella haluaa elämältään. Kyllä se ujous siitä sitten väistyy ja muutut vähitellen sosiaalisemmaksi;) - Älä kuuntele muiden sanomisia. Olet omalla tavallasi yhtä rohkea kuin kuka tahansa muukin vaikkei siltä vaikuta. Se on jo tietynlaista rohkeutta olla hiljaa eikä kokoajan puhua pakonomaisesti jostakin.
Millälailla olet lapsellinen? Ei ainakaan ujous tee sinusta lapsellista tai herkkyys.
Vaikka nyt sinusta tuntuukin varmasti pahalta. Uskon että saat hienon tulevaisuuden ja pääset tuosta ujoudesta ja hiljaisuudesta ainakin vähän eroon;)
Oliko siis vanhempasikin hiljaisia ihmisiä? - Itseasiassa nainen ei yksin tee sitä valintaa. Pitää miehelläkin olla oma tahto
- Hei
Tiedän tuon tunteen kun kukaan ei ikinä kutsu minnekkään ja puhuu selän takana.
Harrastatko jotain? sieltä voisi niitä kavereita saada tai sitten jostain muusta harrastuksesta josta pidät esim piirtäminen. Kannattaa nyt vaan lopettaa se viiltely ja ajatella positiivisesti. Saat kyllä niitä kavereita mutta sen eteen joutuu tekemään vähän työtä. Kun tapaat jonkun kenen seurassa viihdyt tai porukan niin kannattaa pitää heihin yhteyttä aina välillä. Tosiasiahan on että uudet tyypit tuppaa aina välillä unohtumaan sellaisilta joilla on jo kavereita. Sen takia pitää muistuttaa heitä olemassaolostasi niin kyllä vähitellen pääset siihen porukkaan. Kokemuksella voin sanoa että itse olin viellä pari vuotta sitten yksinäinen jolla oli 0 kaveria, mutta nyt jo pari vaikken heitä usein tapaakkaan kun viihdyn yksin. Jos tälläinen 23v vanha käpykin onnistuu saamaa kavereita niin sinä onnistut siinä varmasti;) - Joka tapauksessa olen onnellinen kun hän kerran on onnellinen sen uuden miehen kanssa.
- Sanoinkin hänelle sen jo samana iltana erostamme ja pyysin että miettii viikon muttei saapunut tapaamaan kuitenkaan. Tein sen eron vain ja ainostaan hänen takiaan kun en halunnut että hän joutuu huolestumaan samalla lailla kuin silloin kun oli rahat tiukilla se tosin ei ollut edes paha tilanne mutta itse en halunnut hänen huolestuvan minun puolestani oli hän niin rakas minulle. Menneet on silti menneitä olisi vaan pitänyt jakaa se suru niin oltaisiin vielläkin yhdessä. Nyt tie on vain ja ainoastaan eteenpäin vaikken silti usko että kenenkään muun kanssa tulen yhtä hyvin juttuun kuin hänen
- Octavia 1.6 MPI 2005
- Ei kukaan niin outo ole ettei seuraa löytäisi. Näin itsekkin luulin viellä pari vuotta sitten etten voi saada kavereita tai etten osaa keskustella mutta nykyään jo pari kaveria ja parisuhde joka tosin päättyi jo
- Itse suosittelen tuota S24 Treffit palstaa. Siellä pystyt viestittelemään ilmaiseksi ja jos haluat niin voit hankkia sen maksullisen lisäpalvelun mutta se ei ole pakollinen. Valitettavasti vastaus prosentti tuolla treffien puolella on noin 50 prosenttia riippumatta siitä minkälaisen viestin kirjoitat. Fiksuja ihmisiä sieltä kuitenkin löytyy
- Kyllä tuolta S24 treffejen puolelta löytyy ainakin ujoja naisia.
- Mitäs on tapahtunut?
- Todellisen rakkauden tähden kannattaakin taistella. Itsekkin tiedän etten voi saada eksääni takaisin vaikka yritin ja eromme syy olikin se että näin paremmaksi että pidämme väli aikaa mummoni kuoleman takia ja sen etten osannut/halunnut jakaa suruani hänen kanssaan. Pari kuukautta erostamme hänellä oli jo uusi ja todella toivon että hän on nyt onnellinen kun itse häntä niin rakastin että uhrasin kaverini ja olin todellakin valmis muuttamaan sinne minne hänkin oli. Valitettavasti hänen parhaansa ajattelu erotti meidät toisistamme enkä tuskin saa enään mahdollisuutta
- Tuo vain raa'asti tarkoittaa sitä että kaverinne ovat käyttäneet teitä hyväksi
- Näillä palstoilla pyörii paljon saman kokeneita. Itsekkin tuossa vuoden alussa piristin eksääni "eromme" jälkeen ja sitten kun hän löysi uuden ja itse olisin tarvinnut piristystä niin vastaus olikin "En nää mitään järkee enään puhuu sulle mistään". Empä kyllä anna tuon pilata omaa elämääni kun voin saada parempaa