Pitkä avioliitto takana ja nyt ollaan todella yksin, suuri osa sosiaalisesta yhteyksistä ikään kuin kuivui vaimon lähdettyä (se on kumma miten luvataan että mikään ei muutu, mutta kyllä ne välit muuttuu).
Täällä siis päälle 40 v mies, joka olisi kiinnostunut enempi ystävän mutta jos hyvin käy niin kumppanin löytämisestä. Elämä on mennyt kahdessa pitkässä suhteessa joten deittailu on jäänyt kokematta.
Siksi kysyn ihan ummikkona suosituksia deittipalveluista. Mitä suosittelette? Ja jos jaksatte, niin perustelkaa että miksi. Saa olla maksullinen palvelu.
Niin ja en siis etsi seksiseuraa, seksi saa tulla kuvioihin jos on tullakseen.
Mitä deittiä suosittelette?
18+6
3
125
Vastaukset
- karseeta paskaa
En suosittele.
Itse suosittelen tuota S24 Treffit palstaa. Siellä pystyt viestittelemään ilmaiseksi ja jos haluat niin voit hankkia sen maksullisen lisäpalvelun mutta se ei ole pakollinen. Valitettavasti vastaus prosentti tuolla treffien puolella on noin 50 prosenttia riippumatta siitä minkälaisen viestin kirjoitat. Fiksuja ihmisiä sieltä kuitenkin löytyy
- 6+17
Kiitos vastauksesta. Mutta ei muita suosituksia keneltäkään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs541688- 141490
- 1741376
- 821373
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3011299- 181219
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98955Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61948Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33923- 347835