Kysytäänpä täällä samaa mitä kysytään tuolla nettideittailu-palstalla. Miksi nettideiteissä on niin vähän introverttejä tai ujoja naisia? 90% on jotain ylipirteitä maailmanmatkaajia. Ja suurin osa lopuista 10% kanssa ihan jotain muuta.
Miksette esim. palstalaiset naiset ole nettideiteissä?
Nettideitit
51
2083
Vastaukset
No varmaan siksi, että kokeiltu on ja turhaksi todettu. Noille ylisosiaalisille maailmanmatkaajille kun ei kelpaa tylsä, tavallinen, ujo nainen. Niin varsinkaan jos et ole akateeminen ja harrasta vähintäänkin maratonjuoksua/vuorikiipeilyä/laskuvarjohyppelyä tms "iha huikeeta!" Ja se pahin syntihän on: yksinäisyys. Ellei sinulla ole 100 parasta ystävää "joiden kaa hengaa ja nauttii elämäst" olet auttamatta ulkona näiltä markkinoilta.
Sekin on tullut todettua, että jos sieltä nyt joku on sattunut mukaan lähtemään, niin yksikään 24-deitiltä löytynyt tyyppi ei poistukaan deittipalstoilta mihinkään, vaikka olevinaan seurustellaan. Tämä ei vain satu olemaan minulle ok, vaan jätän miekkosen ihan vapaasti etsimään sitä parempaa.
Eeeen minä katkera ole mutta.... ;)- kiltti mies.
Kyllä se on niin että mies ei kelpaa naisille. Nainen kyllä saa seuraa jos haluaa. Nettideitti on ihan turha ja tuhlasin niihin monta riviä tekstiä. Suurin osa on tietysti seksin vonkaajia ja on asiallisiakin miehiä mutta naiset ei vaan halua sellaisia.
- kaikki menee
Tuolla alempana on viesti "turhaa työtä". Se kertoo todellisuudesta. Seksinvonkaajatkin hyväksytään, jos edellä mainitut kriteerit täyttyvät.
Kyllä tuolta S24 treffejen puolelta löytyy ainakin ujoja naisia.
- ............
Todella vähän, ainakin jos laittaa hakukriteereiksi: Helsingin lähettyviltä, 20-30 vuotta, normaali paino, ei lapsia, harrastaa välillä liikuntaa, jonkinlainen koulutus
- ..............
............ kirjoitti:
Todella vähän, ainakin jos laittaa hakukriteereiksi: Helsingin lähettyviltä, 20-30 vuotta, normaali paino, ei lapsia, harrastaa välillä liikuntaa, jonkinlainen koulutus
Tai itseasiassa 20 vuotta on liian nuori minulle. Pitäisi laittaa lähemmäs 25 vuotta. Ehkä tuolta 18-20 vuotiaista niitä ujoja saattaakin jonkun verran löytää.
- katie2
Miehet etsii netin kautta vain seksiä.
Vaikka miten profiiliin laittanut mitkä on arvot ja että haen miehestä ystävää/tavallista suhdetta niin ei.
Kyllä itse kerron suoraan että olen ujo ja herkkis, ei se estä p****:n vonkaajia.
Mutta oikeita suhteen hakijoita miehissä siellä ei ole.
Ja tosiaan samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa siitä, että jäävät etsimään siellä lisää naisia vaikka joku suhde jo meneillään....mieheni teki minulle samaa.
Nyt ollut 2 vuotta sinkku ja taidan pitäytyä tässä.
Mieluummin yksin kuin seurassa joka ei tunnu omalta.Olen hyvin pettynyt kommenttiisi. Monet kerrat olen nettideiteistä kunnollista naista elämänkumppanikseni etsinyt mutta ei. Mikä menee tässä asiassa ristiin? Ihmettelen.
Ite enkyl ainakaan oo kertaakaan ettiny pelkkää seksiseuraa, en ees näe pointtia sellases 1 illan jutussa - varsinkaa nii paljoo et tarkotuksel hakisin sitä. Ja ujo ja herkkis on hienoja piirteitä.
- turhaa työtä
uunounelmaerakko kirjoitti:
Olen hyvin pettynyt kommenttiisi. Monet kerrat olen nettideiteistä kunnollista naista elämänkumppanikseni etsinyt mutta ei. Mikä menee tässä asiassa ristiin? Ihmettelen.
1.) koulutus
2.) rahatilanne
3.) työtilanne
4.) kaveripiiri
....eli syitä löytyy. Yksikin noista jos mättää, niin on aivan turha vaikka kirjoitat mitkä litanniat tahansa. - katie2
uunounelmaerakko kirjoitti:
Olen hyvin pettynyt kommenttiisi. Monet kerrat olen nettideiteistä kunnollista naista elämänkumppanikseni etsinyt mutta ei. Mikä menee tässä asiassa ristiin? Ihmettelen.
Kaikki selittävät alussa olevansa kunnollisia. Lopussa pitkän yhteydenpidon jälkeen saa kuulla totuuden.
Kerroin omista kokemuksistani, oli muut mitä mieltä hyvään on kokemukseni kuitenkin tosia enkä ole ainoa joka samaan täällä törmää. - Katie2
lymphaticus kirjoitti:
Ite enkyl ainakaan oo kertaakaan ettiny pelkkää seksiseuraa, en ees näe pointtia sellases 1 illan jutussa - varsinkaa nii paljoo et tarkotuksel hakisin sitä. Ja ujo ja herkkis on hienoja piirteitä.
Väitä mitä väität, kertomani ovat kuitenkin totta niin minulle kuin isolle osalle suomalaisista kunnollisista naisista. Näistä keskustellaan naisten kesken tuon tuostaan.
Sinkkunaisten määrä kasvussa koko aika, laske vaikka siitä.
Miesten käytös usein netissä ja julkisilla paikoilla on todella tökeröä.
Jos et löydä naista (näkee kyllä miksi et), se ei poista näitä faktoja.
Kehitä itseäsi jos sitä kautta seuraa löytyisi myöhemmin.
Niin minäkin kehitän itseäni parempaan, tosin en suhdeasioiden vuoksi enää vaan yleisen hyvinvoinnin.
Olematta ja kokematta itse jotain on mahdollista silti kyetä kyseenalaistamatta ymmärtämään toisen kertomaa... - Vanha äijä
Riippuu varmaan hakijasta mitä löytää. Se on totta ainakin kadulla ja kuppilassa.
Kyllä siellä on miehiä hakemassa ihan vaimoa ja tyttöystävääkin.
Ystävälläni (kolmekymppinen mies) oli juuri kova kuume perustaa perhe. Nettitreffeihin teki ilmoituksia, mutta lopulta löysikin vanhan tuttunsa, ja ovat nyt yhdessä.
Niin minäkin hain kolmekymppisenä, parikymmentä vuotta sitten, vaikka silloin tuo olikin ihan uutta. Nyt olen vaan jo niin vanha, että en enää viitsi hakea enkä ole käynyt katselemassa. - mitä naiset hakee
turhaa työtä kirjoitti:
1.) koulutus
2.) rahatilanne
3.) työtilanne
4.) kaveripiiri
....eli syitä löytyy. Yksikin noista jos mättää, niin on aivan turha vaikka kirjoitat mitkä litanniat tahansa.Työtilanteella ja kaveripiirillä ei ole mitään merkitystä, saat lipittää uima-altaalla pina-coladaa kaiket päivät, kunhan löytyy rahaa ja omaisuutta.
Oma talo (mieluummin kartano) pitää olla, ja paljon tuohta, harrastuksena matkailu, Kokeileppa tuollaista profiilia, ihan huvin vuoksi. Kyllä nappaa! - Prinssejä ei riitä
mitä naiset hakee kirjoitti:
Työtilanteella ja kaveripiirillä ei ole mitään merkitystä, saat lipittää uima-altaalla pina-coladaa kaiket päivät, kunhan löytyy rahaa ja omaisuutta.
Oma talo (mieluummin kartano) pitää olla, ja paljon tuohta, harrastuksena matkailu, Kokeileppa tuollaista profiilia, ihan huvin vuoksi. Kyllä nappaa!Sitten kun ne vastaa tuolle huijari-playboylle, joka vaihtaa kohta seuraavaan hölmöön, niin kaikki miehet on sikoja, eikä kunnollista miestä ole. Yksin jäädään kun sitä prinssiä ei löydykkään.
Samalla maa on väärällään yksinäisiä miehiä.
No, prinsseistä ja Hollywood-tähdistä sinkkutytöt lukee iltapäivälehdistä, ja huokailee. - mami9
Vanha äijä kirjoitti:
Riippuu varmaan hakijasta mitä löytää. Se on totta ainakin kadulla ja kuppilassa.
Kyllä siellä on miehiä hakemassa ihan vaimoa ja tyttöystävääkin.
Ystävälläni (kolmekymppinen mies) oli juuri kova kuume perustaa perhe. Nettitreffeihin teki ilmoituksia, mutta lopulta löysikin vanhan tuttunsa, ja ovat nyt yhdessä.
Niin minäkin hain kolmekymppisenä, parikymmentä vuotta sitten, vaikka silloin tuo olikin ihan uutta. Nyt olen vaan jo niin vanha, että en enää viitsi hakea enkä ole käynyt katselemassa.Mistä päin vanha mies? :)
Prinssejä ei riitä kirjoitti:
Sitten kun ne vastaa tuolle huijari-playboylle, joka vaihtaa kohta seuraavaan hölmöön, niin kaikki miehet on sikoja, eikä kunnollista miestä ole. Yksin jäädään kun sitä prinssiä ei löydykkään.
Samalla maa on väärällään yksinäisiä miehiä.
No, prinsseistä ja Hollywood-tähdistä sinkkutytöt lukee iltapäivälehdistä, ja huokailee.Haha, totta...
- Vanha äijä
mami9 kirjoitti:
Mistä päin vanha mies? :)
Eteenpäin, sanoi mummo lumessa! En lähde enää mukaan näihin pippaloihin.
- hyväksyttyäyleisesti
Monenlaisia löytyy, mutta nykyisin nettideittaaminen on entistä hyväksytympää. Aikaisemminhan tuollaiset naiset eivät olisi edes ajatelleet menevänsä deittipalstalle. Nykyisin siitä puhuvat jopa "naisten lehdet". Voi olla jopa trendikästä laittaa ilmoitus nettiin.
- eräs yksin
Kyllä naistenkin on vaikea löytää sieltä mitään kunnollista.Jos laitat profiiliin,että et välitä liiasta alkoholin käytöstä,niin eikö sitä mies ymmärrä.Tapasin miehen palstalta,jopa muutettiin yhteenkin.Ei auttanut miehen hyvä ammatti,alkoholia kului joka ilta n.8 tölkkiä,ja sitten tuli vielä väkevät päälle, alkoi jo riittämään.Ja siellä se näkyy oikein vaimoa etsivän,palstaahan pystyy katsomaan,vaikkei ole itse siellä.En myöskään sinne kirjaudu,siellä näkyy edelleen samoja miehiä,joita kävin treffeillä katsomassa,ei vaan jaksa kiinnostaa.Mieluimmin yksin.(kyse on ihan "aikuisista" ihmisistä).
- kiltti mies.
Ne juo kellä on rahaa juoda joka ilta 8 tölkkiä. Mä tosin en juo vaikka on rahaakin. Tuo miehes oli alkoholisti ja joi vaikka sua ei olis ollutkaan.
- eräs yksin
kiltti mies. kirjoitti:
Ne juo kellä on rahaa juoda joka ilta 8 tölkkiä. Mä tosin en juo vaikka on rahaakin. Tuo miehes oli alkoholisti ja joi vaikka sua ei olis ollutkaan.
Onhan sitä rahaa,kun asuu toisen asunnossa,ja vielä kehuu,että ei tarvitse vuokraa maksaa!Missä tuollaisia kilttejä miehiä on?
- hard_core_
Olkaa rehellisiä esittelyssä! Luulen että suuri osa valehtelee ollakseen houkuttavampi. Miehet valehtelee pituudesta ja naiset painosta. Työtilannetta joku voi kaunistella.
Minä olen HC-nörtti eli ei todellakaan sopisi mikään ylipirteä maaimanreissaaja tai vuoristokiipeilijä. Onneks löysin toisen nörtin. Ystäviä ois kiva löytää. Pidän luonnosta ja hiljaisuudesta.- kiltti mies.
Mä en valehtele missään ja siksi en mitään vastauksia saa koskaan. Näkevät kuvaasta jo että olen ruma ja näkevät että olen työtön niin se riittää että ei kelpaa. Mielummin nainen ottaa sen juopon joka käy töissä.-
- eräs yksin
kiltti mies. kirjoitti:
Mä en valehtele missään ja siksi en mitään vastauksia saa koskaan. Näkevät kuvaasta jo että olen ruma ja näkevät että olen työtön niin se riittää että ei kelpaa. Mielummin nainen ottaa sen juopon joka käy töissä.-
En ota mieluimmin juoppoa,kyllä käy työtönkin,ja ei miehen tarvitse olla "komea".Riittää,kun korvien väli on kunnossa.
- arsenikkmmmm
Miehet tosiaankin valehtelevat pituuden.
- Kun on
arsenikkmmmm kirjoitti:
Miehet tosiaankin valehtelevat pituuden.
riittävän pitkä niin eipä tarvi valehdella.
- ......
Introverttina ei jaksa käydä kovin montaa deittiä peräkkäin, koska uusien miesten tapaaminen vie aina energiaa. Joskus tulee käytyä, mutta tuloksettomaan deittailuun väsyy melko nopeasti.
- katie2
Sama täällä, siksi en enää tapaile. Ja kriittisyys on lisääntynyt siinäkin, että heti kun jotain "hämärää" ilmenee päättyy keskustelukin siihen.
- Iina4
Kerran elämässäni olen sortunut nettideittiin ja tutustuin mukavaan mieheen, joka muutaman vuoden kuluttua osoittautui pahaksi narsistiksi. Kun hänestä pääsin eroon niin päätin keskittyä vain omaan elämääni lopun ikääni. Elämää on vielä jäljellä vuosikymmeniä, mutta nyt elämä on tasapainossa ja kroppa kunnossa.
- tapoja on monia
Moi.
Ootteko koskaan kokeillut niitä aikoinaan kun oli nelosen speed dating jossa mentiin ihan sinkkuna paikan päälle ja täytettiin lappuja ja sai keskustella 5minuuttia naisen kanssa sitten sai jutella seuraavan kanssa niin 7 eri naisen kanssa ja piti merkata kenen kanssa haluaa jatkotreffata. Onhan noita sinkkukeilausta, sinkkusulkapalloa ja vaikka, miksi pitää nettideittailla? Järkevintä suoraan livenä paikan päällä nähdä ja jutella ja ehkä tehdä jotain niin näkee samantien kannattaako jatkaa. Itse en ainakaan suosittele nettideittailua yhtään. Sinne voi jopa valehdella valokuvansa. - x771
Järkevää maksaa 30-40 e yhdestä speed dating kerrasta? Eikä noita järjestetä kaikkialla. Netin kautta minä taas olen löytänyt ne kaikkein kiinnostavimmat naiset.
- Katie2
Aiheesta hyvä ketju tämä:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12283016#comment-68135336
En ole itse tuonne kommentoinut vielä, juuri löysin ja luen tässä. - tavallinentyttö
Mä oon ujo, usein ylipirteä ja mieluiten maailmanmatkaaja. Aina ujoutta ei huomaa, koska en ole mikään tossukka siltikään.. En jaksa deittailla, niin paljon huonoja kokemuksia miehistä että olen mieluummin yksin :)
- borge
Ujoja tai pirteitä siis en ymmärrä mikä meriitti sillä ujoudella on?
- tavallinentyttö
Meriitti ??
- tavallinentyttö
tavallinentyttö kirjoitti:
Meriitti ??
Siis onko Sun vai vaikea käsittää jos joku rehellisesti kertoo itsestään? :D Oon joo ujo, mutten pidäkään sitä minää n ihme meriittinä niinkuin en pirteyttäkään, olen vain mikä olen ja itsetuntoni on kyllä hyvä. :)
- Vanha äijä
tavallinentyttö kirjoitti:
Siis onko Sun vai vaikea käsittää jos joku rehellisesti kertoo itsestään? :D Oon joo ujo, mutten pidäkään sitä minää n ihme meriittinä niinkuin en pirteyttäkään, olen vain mikä olen ja itsetuntoni on kyllä hyvä. :)
Monen mielestä ujous on kaunista. Niin minunkin. Ujot ihmiset ovat yleensä herkkiä ja empaattisia ja välittävät siitä mitä muut ihmiset ajattelevat.
No, ainakin me miehet usein pidämme ujoista. Naiset yleensä päinvastoin pitävät niistä kopeista ja äänekkäistä, joiden mielestä muut ei ole mitään.
- nörtti.
Missä voi tavata ujoja ja kilttejä nörttimiehiä ? Melkein kaikki on näitä
perus äijäily/sikailu tyyppejä,huomaa kyllä heti mitä haetaan..
Olen introvertti ja pohdiskelen paljon asioita,kaipaisin samanlaista
seuraa..- ............
Vaikea uskoa että "äijä/sikailu tyypit" hakisivat seksiä nörtiltä.
- nörtti.
en sitä tarkoittanut vaan että yleinen meininki nyt vaan on sellainen
sikailu,fuckbyddy meininki..kilttejä nörttejä on nykypäivänä harvassa
jotka omistaa aivotkin.- kilttinörtti
Oletko hyvännäköinen?
- nörtti.
Oletko itse hyvännäköinen?
- kilttinörtti
8/10. Sinä?
- nörtti.
Mulle on melko sama onks se tyyppi hyvännäköinen jos
sillä on aivot päässä..en jaksa aina näitä mitkä sun mitat tms.muut on..
ei oikein nappaa..etsin ihmisestä kokonaisuutta ja syvällinen pitäis olla..- .................
Mutta siihen kokonaisuuteenhan kuuluu ulkonäkö.
- skördä
Miksi naisen pitäisi olla ujo ja hiljainen hissukka, eihän sellainen ketään kiinnosta. Naisen pitää olla reteä eli näkyä ja kuulua, ja per cettä pitää antaa heti oikein kunnolla.
- hillitty parempi
"Naisen pitää olla reteä eli näkyä ja kuulua"
Eihän tuommosen kanssa viiti missää kulkea. Puhua kailottaa kovaäänisesti ja tepastelee ympäriinsä kuin riikinkukko, meikkiä liikaa naamarissa. Saa hävetä joka paikassa..
- x771
Netistähän meitä nörttimiehiä löytää helposti. Kerro nörttityttö mistäpäin olet niin alkaa viestejä satelemaan. :)
- turhautunut2223
Heti kun ikä lähenee 30v niin ei enää olekaan mitään kivoja yhteisöjä netissä joissa samanikäisiä olisi.
Kerro toki jos tiedät sellaisia?
Vaihtoehtoina vaan suomi24, tinder ja deittisivut.
- nörtti.
Jos joku nörttimies haluaa tutustua niin mut löytää tuolta treffit osiosta =)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2695792Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651909- 1801720
- 1191211
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä131161Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181561057Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71026Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41941RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49921Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288912